Lipo ste to obradili, svaka cast. Verudu i Stoju vec godinu dana ocekujemo u vlasnistvu Ulpl-a 1/1, tada ce se nav biti puno povoljniji. Ne znam jeste racunali 33 000 blokiranih dionica, poslovne udjele u istarskoj autocesti itd..Fiksna je naknada vodenja tehnickog i kadrovskog upravljanja za ostale tankere, to bi me zanimalo koliko je ali je gotovo nemoguce doci do informacije. A sto se tice loseg poslovanja ove godine, ostao je najjaci kvartal za dry bulk a tanker vec znamo da dobrano ubire pare, pricekajmo kraj godine pa cemo usporediti koji ce brodar najvise zaraditi po dionici, moja oklada je Ulpl!
Posts by KicanCRO
-
-
Bas sam i pitao postavljeno pitanje zbog sigurnosti u buducim prihodima od tankera od ulpl,
ehhhh sada.... bilo bi predivno znati do kuda će i do kada će tankerske vozarine. kako nas povijest uči, neće još dugo. koliko će od toga koristi imati ulpl (nadajmo se što više), ako će ostali bulkeri ploviti daleko ispod breakevena? sudeći prema posljednjem FI, možda mrvu bolje.
osobno nisam optimist s time u svezi.
Slazem se, kod brodara nema neceg dugorocnog, ciklicno je i najbolje je uletiti-izletiti, poneki i znaju kad, nije to uvik vrh dionice, al je cesto blizu.
Ipak, tko prati sto radi Opec-a, zakljucit ce da zele smanjenom proizvodnjom odrzati cijenu visokom, sto im uspijeva, jer 80 dolara je dobra cijena. Ali potraznja za naftom ce uskoro doci do svojih vrhunaca, proizvodnja je smanjena, stvara se veliki disbalans koji ce eksplodirati(pogledajte zalihe u Sad-u, uskoro na izrazito niskim razinama, cekaju barel na 60 dolara da obnove zalihe, sto je trenutno nezamislivo, a potraznja raste i crpi zalihe).
Uz sve to nema slota za novogradnje tankera, flota je stara. Pa nisu bezveze vozarine za Mr tankere vec dugo vremena preko 20 k dolara, rastu konstantno.
Sve sto govorim potkrepljuju dionice brodara koji imaju mr produkt tankere koji su na najvisim razinama, to je nesto egzaktno, i da se moram kladiti do kad ce to trajati, prije bi se kladio da ce proci vremena dok vozarine padnu nego da ce to biti nesto kratko.
I ne usporedujte mi sad ovo sa dry bulkom gdje je zbog zagusenosti luka zbog korone jednu godinu bio boom vozarina, nije usporedivo. Po stoti put, velika je steta sto na Zse-u nema brodara koji ima mladu flotu brodova Mr-a, tankera, kao sto je imao Tpng, eksplodirala bi.
-
cijenim i poštujem vaše postove i razmišljanja, a na vaše pitanje/mišljenje mislim da će velika većina razmišljati isto.
samo poslovanje i uvjeti kod brodara su vrlo složeni i dinamični. znam ono osnovno i uopče mi stvari ne izgledaju ružičasto. atpl i jdpl preživljavaju i preživjeti će nekako, ali kaj sa ulpl ako vozarine budu stagnirale ili nedaj bože počnu još tonuti? koliko im treba još dobrih godina kao npr prošla da servisiraju sve obveze i iz predstečajne i tekućeg poslovanja da sa bilancom dođu na nulu? sa sadašnjim vozarinama .... koliko? desetak?
i tu je po meni glavna kočnica. kad ljudi vide te brojke, dalje niti ne gledaju. a da mogućnost odlične zarade postoji i sada, to nije sporno.
Sve potpisujem...
Jos bi nadodao da njima ne mogu izracunat NAV jer uopce neznam u cijem su vlasnistvu brodovi u floti... osim toga postoji i sudski spor koji u slucaju nepovoljnog ishoda de facto znaci stecaj kompanije...
I bas kako je kolega napisao, nakon ove dvije gore informacije prestanem dalje pratit i gledat...
Takodjer kako je naveo kolega, za poslozit bilancu u neke normalne okvire treba im barem 5 godina brutalnih vozarina kad bi se mogle ocekivati i prve dividende..i to ako se sudski spor rijesi njima u korist u suprotnom im ni vozarine nece pomoc...dok bi ATPL u tom razdoblju (ako bi bile brutalne vozarine 5g) isplatila barem 50% sadasnje vrijednosti kroz dividendu...s druge strane ako vozarine 1ili2 godine budu mrsave zreli su za stecaj...jednostavno na ovoj cijeni meni to "odokativno" izgleda najskuplja dionica u svemiru, a posto ne znam koje brodove imaju u vlasnistvu jedino mi je ta metoda procjene vrijednosti preostala...
Sto put je na temi ulpl napisano koje brodove imaju u vlasnistvu 100 %, 55 %, i 50 %. Kao i o optuznici, koja nije damoklov mac( s druge strane i oni tuze 3 maj i traze povrat ohoho novca). Provrtite temu pa ce te biti upoznatiji sa cinjenicama. Bas sam i pitao postavljeno pitanje zbog sigurnosti u buducim prihodima od tankera od ulpl, a ne usporedujuci te dvije firme, nego prihode. Atpl je naravno puno stabilnija kompanija i ne stoji da prezivljava nego je na stabilnim nogama.
-
Pitanje za sve sto dokupljuju ili kupuju atpl. Svi znamo vec mane i vrline nasih brodara, forumi su puno tome pomogli, pa nam ni uprava ne moze vise uvaliti dokap po cijeni koju bubnu, prije dok nije bilo nekog znanja su i mogli. I sam volim imati Atpl u portfelju, al zar nije bolje trenutno kupovati Ulpl, Tj alphu adriatic, brodara koji ima takoder dry bulk flotu(kad vec imate intuiciju, ili nesto sto vas vuce k tome da ce vozarine rasti) ali uz bitnu stavku da Alpha ima i tanker koji trenutno plovi po 30 000 dolara, a uskoro ce i po puno vise jer izlazi iz ugovora? Ne vjerujem da je puno kupaca dugorocno u Atpl, jer su brodari ciklicni, pa mislim i da puno vas ne interesira starost brodova itd, vec postognute vozarine i dobit razdoblja koje ce posljedicno i podignuti cijenu dionice.
Ovo je moje misljenje pa da cujem vase, pricam samo o nekom srednjem razdoblju, peaku vozarina tankera i dry bulka koji dolazi u sljedecim mjesecima, kako ga najbolje iskoristiti. Nikakav nagovor na kupnju/prodaju.
-
Sitno brojimo da najveci produkt tankeras, Hafnia, ode na najvisu razinu.
-
Hafnia 4 posto rast, Frontline skoro 5…bum
-
Prosla godina je bila najbolja za tankere ikad u povijesti.
-
Clean vozarine, tankeri tuku ozbiljne novce, a van sezone smo.
Druga slika najava da dolazi jos veci porast vozarina.
-
Konstantno dokupljujem Alphu adriatic. Volim rizik a mislim da je to trenutno dionica sa najvise prostora za rast. Opcenito sektor tankera ce sljedece dvije godine zaradivati enormne novce i prava je steta sto su nam oteli TPNG.
-
Ovo su vozarine, tj futuresi clean tankera za Prosinac, tc 6. Nek nam supramaxi budu na nuli, a siguran sam da ce i nesto zaradivati, Verige bi natukao milion i po dolara u mjesec dana!! Zato sam danas jos dokupio, kao i prije par dana. Ovo nije nagovor na kupovinu nego ono sto je moje misljenje.
-
Prvi malo veci nalog je na 25 eura, i to samo 500 dionica. Do 25 eura je samo 500 dionica. Druge tankerske dionice su cjenovno blizu svojih vrhova, nas koci i dry bulk flota. Do kad? Sigurno ne jos dugo i sa prvim rastom vozarina dry bulka poletit ce i cijena jer Verige tanker tuce novce.
-
Index Bcti koji pratimo za tanker Verige na najvisim razinama u zadnja 4 miseca. Jos jednom da naglasim ovo je inace najgori kvartal za tankere. Uskoro Verigeu istice ugovor i plovit ce i za vise od 30 000 dolara.
Danas je index supramaxa rastao 5 posto, raste zadnjih 10 dana, ali je i dalje ispod povjesnog prosjeka. Posto je sezonalnost za rasuti teret takva da su najjaci kvartali Q3 i Q4 ocekuje se nastavak rasta indexa. Danas su svi tankerasi rasli i vracaju se na godisnje maximume, vrhove, dok je nas ULPL pao sa 27 eura na samo 17. Danas i dalje ispod 20.
-
Napokon ono sto smo cekali, od rujna pa na dalje da se bere vrhnje nas koji smo cekali, tankeri rasturaju i ako budu ugovarali novi ugovor on nece biti ispod 40 000 dolara, a dolaze nam najjaci kvartalu za tankere. Lova do krova na Verigeu.
Ono sto veseli je da rastu i supramaxi, cak 10 posto danas(futuresi). Ako nam se pridruzi i neka zarada od njih, ova nasa cash mashina bi trebala to popratiti i cijenom.
#vrimeje
-
Ne vjerujem. Moje videnje je da je prodavac/i kupovao zbog instikta stada, kad je vidio/li da raste uletio/li je/su. Takvi kupci najcesce nemaju znanje o bransama koje kupuju.
Ja osobno konstantno dokupljujem, uvjeren u potencijal prvenstveno tankera, a onda i firme ULPL. Nazalost, sto se tice tankera na zagrebackoj burzi samo ih Alpha ima. Ipak, iznenaden sam upravom, pozitivno, u par navrata pokazali su da kvalitetno vodu firmu, sto nije ni cudo jer je npr Janez Zevnik cili zivot u pomorskom biznisu, Akšamija bankarskom. Veliki plus je i Kacic koji je strucnjak za pomorsko pravo, koji ce obraniti Ulpl optuznice. Naime, Županijski sud u Rijeci odredio je privremenu mjeru zabrane otuđenja i opterećenja dionica i zabrane korištenja ili raspolaganja pravima po osnovi takvih dionica protivniku osiguranja, odnosno Društvu. Navedena mjera zabrane upisana je u Trgovački sud 16. rujna 2019. godine po rješenju broj Tt-19/4548-2.“ To bi bio jos jedan veliki korak naprid, jer firma je od predstecajne servisirala 30 miliona dolara dugova.
Gledajuci naprid, do negdje polovice Rujna potpisan je ugovor po kojem brod Verige plovi po 30 000 dolara po danu te tako po kvartalu radi dobit od nekih milion i pol dolara. Nazalost, skoro svu dobit nuliraju brodovi za rasuti teret. Od devetog mjeseca Verige je opet na spotu, tocno pred špicu sezone tankerasa, ocekujem da plovi po minimalno 35 000 po danu, a i vise. Futuresi za dry bulk za Q4 su za sada na 12 000, cal 24 je na 11 450.
Uzimajuci sve to u obzir, Alpha Adriatic je po meni jedini hrvatski brodar koji ce tuci lovu ove godine, sa jako niskom cijenom i ogromin potencijalom.
Ne vjerujem. Moje videnje je da je prodavac/i kupovao zbog instikta stada, kad je vidio/li da raste uletio/li je/su. Takvi kupci najcesce nemaju znanje o bransama koje kupuju.
Ja osobno konstantno dokupljujem, uvjeren u potencijal prvenstveno tankera, a onda i firme ULPL. Nazalost, sto se tice tankera na zagrebackoj burzi samo ih Alpha ima. Ipak, iznenaden sam upravom, pozitivno, u par navrata pokazali su da kvalitetno vodu firmu, sto nije ni cudo jer je npr Janez Zevnik cili zivot u pomorskom biznisu, Akšamija bankarskom. Veliki plus je i Kacic koji je strucnjak za pomorsko pravo, koji ce obraniti Ulpl optuznice. Naime, Županijski sud u Rijeci odredio je privremenu mjeru zabrane otuđenja i opterećenja dionica i zabrane korištenja ili raspolaganja pravima po osnovi takvih dionica protivniku osiguranja, odnosno Društvu. Navedena mjera zabrane upisana je u Trgovački sud 16. rujna 2019. godine po rješenju broj Tt-19/4548-2.“ To bi bio jos jedan veliki korak naprid, jer firma je od predstecajne servisirala 30 miliona dolara dugova.
Gledajuci naprid, do negdje polovice Rujna potpisan je ugovor po kojem brod Verige plovi po 30 000 dolara po danu te tako po kvartalu radi dobit od nekih milion i pol dolara. Nazalost, skoro svu dobit nuliraju brodovi za rasuti teret. Od devetog mjeseca Verige je opet na spotu, tocno pred špicu sezone tankerasa, ocekujem da plovi po minimalno 35 000 po danu, a i vise. Futuresi za dry bulk za Q4 su za sada na 12 000, cal 24 je na 11 450. Dakle, dobit po kvartalu ce biti preko dva miliona dolara.
Uzimajuci sve to u obzir, Alpha Adriatic je po meni jedini hrvatski brodar koji ce tuci lovu ove godine, sa jako niskom cijenom i ogromin potencijalom.
-
Lipo su potegli tankerasi, a ULPL jedini nije poslovao ove godine od nasih brodara u minusu, potpisao ugovor po 30 000 na 6 mjeseci, van sezone, i padne 30 tak posto u par miseci.
-
Verige potpisan 6 mjeseci po 30 000 dolara, van sezone, izlazi do 1.10 iz tog ugovora, taman pred nalet visokih vozarina za tankere. Jedini brodar za sad koji posluje ove godine u plusu. Dry bulk za sad jede visoke prihode od tankera, al ocekujem uskoro i taj rast(doduse cekam vec 2 mjeseca 😂). Od predstecajne vraceno 30 miliona eura. Vidim veliki potencijal u ovoj dionici i strpljivo cekam, po mojim izracunima cijena je i dalje jako jako niska. Da ne govorim da je cijena i danas pala, a zasto samo prodavac zna.
-
Verige potpisan na 6 mjeseci po 30 000 dolara!
-
MR tankeri nastavljaju rast, tj skoro sve vrste tankera..
-
Tankeri opet ubijaju..izvuci ce Verige i ovaj kvartal.
-
MR tankeri potpisani na duze vrijeme zadnji tjedan, brodovi Olaf i Sven su najslicniji nasem Verige-u, potpisani na 6 mjeseci po odlicnih 27 tisuca dolara. Ako uzmemo u obzir da rast vozarina tankerasa krene u devetom, desetom mjesecu a ovo je van sezone, ovo je odlicno. Ceka se samo rast dry bulk vozarina.