Display MoreDisplay More...
Od 2007., oko 80% brodogradilista je zatvoreno (ima članak, ne da mi se kopat😀), a ostala prezivjela brodogradilista pune knjige narudzbi kontenjerasima...
Bilance bulk firmi su devastirane te trenutno nemaju financijskih kapaciteta za narucivanje novogradnji, a ni zainteresiranih kreditora...
Obzirom da je vremenski rok od odluke o narudzbi novih brodova do same isporuke poprilicno dug (odokativno, sigurno vise od godinu (i pol) dana) znacajniji rast bulk novogradnji nije realno ocekivat prije 2024. godine...
..
Zbog svega navedenog, umorni moreplovci, pripremite se za brojanje dolara🤟🤟🤟...
..koja trenutno (preživjela) brodogradilista u HR pune knjige narudžbi kontenjerašima...možeš li komentirati malo detaljnije? Lp
nisam paricin odvjetnik ali siguran sam da je mislio na svjetska brodogradilišta jel bio je nedavno članak o tome na dry bulk temi......