1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. hugh

Posts by hugh

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 17, 2021 at 10:13 PM
    Quote from D_artagnan
    Quote from jasko

    Weekly Dry Time Charter Estimates, November 17 2021

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    I onda vidis ludost ZSE gdje ATPL padne kao da vozi sa minusom ili na nuli, a TC recimo za godinu dana je debelo veća nego sto je bio njihov prosjek vozarina iz Q3 😎💰💰💰.

    Stvarno su neki slijepi pored zdravih očiju 😀

    Alibra ima tu "grešku" kasnog paljenja i u rastu i u padu......možda bi netko od kolega mogao objasniti zašto je to tako?.......metoda izračuna ili što več?.....i kada je krenuo veliki rast njima je trebalo neko vrijeme da se "pomire" sa tim.......a atpl samo prati brodare vani i ni po čemu ne iskače osim što vani isplačuju kvartalnu dividendu od npr. 5% prinosa na trenutnu cijenu i dobar dio ima puno, puno veći prosjek vozarina od atpl za q3 pa svejedno padaju.........a o prosjeku vozarina u q3 i prosjeku vozarina koje je ostvarila atpl bolje ni ne pričati........

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 17, 2021 at 5:12 PM
    Quote from Marin83
    Quote from hugh

    Ne bi se štel mješat......ali ako se ne varam, tada je rast dionice ovisio samo o jednom gospodinu i prometi, niti u rastu niti u padu nisu bili tako konstantno veliki.......

    Znači ROE za ovu godinu će biti 20%, a market cap jedva 0,8 BV..aj dobro...,:)

    Neznam ja što će biti......market će o tome odlučiti........sad smo tu gdje jesmo i pratimo strane brodare gotovo u stopu......vidiš da kolege pišu kako mnogi strani brodari isplačuju i kvartalne dividende, koje imaju visok prinos u odnosu na cijenu dionice pa cijene dionice svejedno padaju.......možda se pokaže da je market u krivu i sve izađe na dobro a možda za mjesec, dva budemo imali jasnije odgovore zašto se market sada ovako ponaša i pokaže se da je ipak bio u pravu........

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 17, 2021 at 4:19 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from Marin83

    BDI je u prosincu 2019 bio oko 1250, a cijena se kretala oko 400 kn za dionicu, godina završena sa gubitkom...danas je BDI 2600 a cijena je 355kn,a godina će biti završena sa konzervativnih 120 miljuna kuna dobiti. Malo ste se zaigrali u prosipanju, na vlastitiu štetu naravno...

    To je dokaz teskog debiliteta na ovoj burekstinici od burze.

    Ne bi se štel mješat......ali ako se ne varam, tada je rast dionice ovisio samo o jednom gospodinu i prometi, niti u rastu niti u padu nisu bili tako konstantno veliki.......

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 17, 2021 at 4:01 PM
    Quote from Moller
    Quote from hugh

    ne, čekao sam ujutro sa 250 kom na 338 ali došla je do 340.......nema žurbe......kažem "nas" jel to je moja prva i jedina burzova ljubav pa sam s njom i kad sam bez nje..... :D .......vidjet čemo, ne žurim nikuda, možda sljedeći tjedan bude i skuplja kupnja a možda i jeftinija od toga........vidim da ni brodari vani za sada ne žure sa odbijancem a u u ovom padu kod nas nedavno i kilavom odbijancu rijetki su se proslavili.......uglavnom se zbrajaju minusi......

    vidim ja da su se danas mnogi bacili u ribičiju, znači imali ste fulanje, kako bi rekli stari ribolovci kada ih pitaš što su upecali,

    ja sam hranio par puta na 240,241 i tu su došle :)

    340 i 341 misliš?.....možda si me spasio a možda i "oštetio"...... :D .....ali samo da znaš, ako krene po zlu za te koje si kupio po 340 i 341 neču više nuditi ni tih 338........ :D ;).....ali te si sigurno več istrejdao na 360?....

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 17, 2021 at 3:45 PM
    Quote from Moller
    Quote from hugh

    Može nas spasiti samo prestanak jakog pada vozarina i futuresa i rast istih......u suprotnom Bdi na pita gdje je 200SMA......

    Može nas spasiti? bi značilo da ste i vi danas "zapecali" :)

    ne, čekao sam ujutro sa 250 kom na 338 ali došla je do 340.......nema žurbe......kažem "nas" jel to je moja prva i jedina burzova ljubav pa sam s njom i kad sam bez nje..... :D .......vidjet čemo, ne žurim nikuda, možda sljedeći tjedan bude i skuplja kupnja a možda i jeftinija od toga........vidim da ni brodari vani za sada ne žure sa odbijancem a u u ovom padu kod nas nedavno i kilavom odbijancu rijetki su se proslavili.......uglavnom se zbrajaju minusi......

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 17, 2021 at 3:28 PM
    Quote from Moller
    Quote from hugh

    Ma to uopče nije problem.......vani su mnogi brodari pali ispod te razine i ništa im ne fali......padaju i dalje.... ^^ ;)

    sutra ne radimo i to će nas možda spasiti takvog scenarija, petkom se slabo prodaje (možde tek pokoji burekolovac unovči današnji pazar :) )

    samo da se ne ostvare one prognoze, nikada više po 400

    Može nas spasiti samo prestanak jakog pada vozarina i futuresa i rast istih......u suprotnom Bdi na pita gdje je 200SMA......

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 17, 2021 at 3:16 PM
    Quote from Moller
    Quote from gigic23

    I kada raste i kada pada "Zvjetdani status", SVE ostalo odlučuje "Tržište" :thumbup: <3

    B R A V O :!: :!: :!:

    p s. Ima i ona stara narodna

    "Za dobrim konjem diže se prašina"

    samo nam konjić već pomalo kašljuca u toj prašini, samo da se ne počne gušiti, danas se jedva održao na nogama iznad prepreke 200SMA

    Ma to uopče nije problem.......vani su mnogi brodari pali ispod te razine i ništa im ne fali......padaju i dalje.... ^^ ;)

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 17, 2021 at 1:45 PM

    Freight futures am update

    Capesize flat

    Panamax down ~4%

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 17, 2021 at 12:32 PM
    Quote from NaBiduAsku
    Quote from BudFox

    China Capesize down -20%


    :huh: ovo je stvarno loše.

    Od tog trenutnog pada još je lošija činjenica da su futuresi za 12 mj. ove godine još dosta lošiji od ovih razina, a q1 2022 futuresi izgledaju još mršavije.......ali tako to sa tim futuresima valjda mora biti.....

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 17, 2021 at 10:24 AM
    Quote from NaBiduAsku
    Quote from stipe_Cro

    Čekaju da ili stane padati ili dođe do njihove ulazne cijene. Klasika :)

    Vjerojatno su trejderi krivi... danas ti trejder dođe nešto kao antivakser. Ovako se i OPTE vozila u puno krugova, sad ovi koji su čuvali dijonice kupljene po 2-3 kn imaju zaradu od par kuna, trejderi su to odvrtili par puta, prodajna cijena možda i preko 12 kn ^^

    čekamo vozarine danas.

    čekamo vozarine da, ali mislim da več sad sa velikom vjerojatnosti možemo dobro pretpostaviti kakve će biti s obzirom na futurese jučer.......

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 16, 2021 at 7:01 PM
    Quote from tin

    Nisam pratio ali Jasko sigurno zna kakve su cijene brodova nakon pada vozarina...je su li pale kao vozarine ili nisu.

    Pa kako bi cijene brodova mogle u tako kratkom vremenu toliko pasti kao i vozarine?.......nisu sa početkom velikog rasta vozarina ni rasle toliko nego sa vremenskim odmakom......uglavnom, bilo bi dobro da Jasko posta....... ;)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 16, 2021 at 6:46 PM
    Quote from Brunos

    Pa po gornjim grafovima dokovanje je jeftinije za dry bulk i prema procjenama iz prethodnog posta i primjenjujući grupni discount realno je oko 1.1mil×9=cca 10mil total

    Hvala, nisam gledao post kolege gore

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 16, 2021 at 6:39 PM
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Market je "forward looking mechanism". Nema smisla gledati u retrovizor i cuditi se.

    Jel znas sta se dogodilo sa cijenom ATPL 2008. godine kada su imali rekordnu dobit? Koliko su te iste godine pale vozarine?

    Ne tvrdim da sada opet idemo u tom smjeru, samo me cudi sto se ovdje cudimo zasto trenutno cijena pada.

    Kada vozarine rastu svi odmah pretpostavljamo da ce se trend rasta nastaviti unedogled, odmah racunamo kolika ce biti dobit ove godine i sljedecih nekoliko, anualiziramo si profite ^^, mastamo kako cemo ovim tempom za koju godinu u mirovinu... A kada se trend okrene se ljutimo zasto trziste opet gleda unaprijed.

    Mozemo se mi tu raspravljati o tome sta ce biti sutra, ali to je tako, nekome se buducnost cini crnom a nekome ruzicastom - zato netko kupuje a netko prodaje.

    Kakve to ima veze sa mojom usporedbom trenutnog odnosa valuacije gogl i tsla?

    dionica gogl isplacuje kroz dividendu 100x vise casha a valuacija tsla je kao da ona isplacuje 50x vecu dividendu od gogl.

    To je kvartalna cash isplata.

    Investitori svijeta su totalno prolupali. Ovakva ludost jos nije videna.

    Ovim tempom tko je kupio drybulkere u jos sljedece dvije godine ce kroz dividende biti isplacen a ovi sto kupuju tsla ce si zapamtiti ovu ludost od p/e 300(tristo).

    Atpl je dionicarima u 2021 osigurala oko 300kn po dionici,bilo je i oko 300 sa 2020, u 2022 ce se isto dobro zaraditi mozda super u 2023 slicno.

    Kupaca nema po 350 i ova ludost ce doci na naplatu.

    Mozda cemo kupovati jos jeftinije to ce biti problem onih koji prodaju(poklanjaju) dionice a nece vise kupiti.

    Moje nece nitko kupiti prije pocetka 2023 kada dolazi najbolji dio na dry bulku.

    Kada se vec osvrcete na 2008 i prosli bull pogledajte graf i usporedite ga sa danasnjim.

    Meni ovo slici na klasican bear trap kakav smo imali i 2006.

    Display More

    Atpl vs Gogl......

    od vrha do sada su gotovo isto pali......cca 35%.......znači atpl vrlo dobro prati strane brodare tako da ne stoji teza koju neki žele progurati na nekim od temema ovog foruma (teorije urote prevelikog pada atpl u odnosu na brodare vani).......postoji tu još i jedna bitna razlika koju navodite........Gogl isplačuje dividendu i to kvartalno.......tako da, nitko tu nikog ne "farba".........

    možda ove cijene trenutno podcijenjuju buduće poslovanje i ono bude puno bolje nego što to cijene dionica trenutno govore, pa ko voli nek izvoli, samo naprijed.........oni dubljeg đepa i bez vremenskog horizonta mogli su več krenuti ako im je tak svejedno po kojoj će cijeni kupovati i kada prodati, dok za one pličeg đepa i kratkog vremenskog horizonta to ne bih rekao........

    u svakom slučaju opet smo tu negdje oko "tajminga" i koliko je on bitan........

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 16, 2021 at 5:33 PM
    Quote from jasko

    Iz izvješća TPNG.........

    Na temelju dosad obavljenih dokovanja,
    možemo konstatirati da su realizirani
    troškovi u skladu s planiranim. Drugim
    riječima, prosječan trošak isporuke i
    ugradnje BWTS i trošak dokovanja iznosi
    po brodu približno 1,8 mil. USD uz
    napomenu da je ECO tanker Dalmacija
    isporučen iz brodogradilišta kao
    novogradnja s već implementiranim
    uređajem za pročišćavanje balastnih
    voda, te je sami trošak dokovanja za
    Dalmaciju iznosio 0,77 mil. USD.

    Display More

    Koliko je realno i moguće da atpl ima trošak od 1,8 mil $ po brodu x 9 brodova u 2022?......odnosno, da li je kod tankera dokovanje i ugradnja skuplja ili su ti troškovi negdju u rangu s bulkerima?......oni u 2022 imaju 9 dokovanja a i 9 BWTS ugradnji?.......

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 16, 2021 at 1:48 PM

    Freight futures am update

    Capesize down ~10%
    Panamax down ~6%

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 16, 2021 at 12:20 PM

    C3 24.700 $/ton -1.51
    C5 11.509 $/ton -1.227
    C7 15.425 $/ton -


    BCI 5TC 28059 -3054

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • hugh
    • November 16, 2021 at 9:52 AM
    Quote from stipe_Cro

    Pustite CEO-a, bježite iz ove dionice.

    Zarađuju samo preko 15000 dolara po satu po brodu na spotu.

    Već sutra to će biti samo 10000.

    Ali hej, svi su očekivali 100000, i onda je bila opravdana cijena od 570kn.

    Sada se već predviđaju gubici ATPL u narednim godinama pa je opravdana ova cijena.

    Zse - da je nema, trebalo bi je izmisliti.

    Display More

    Preko 15000 dolara po satu, po brodu na spotu?.......još je nama na zse i dobro ako se ovako računa.........

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • hugh
    • November 16, 2021 at 8:01 AM
    Ptičja gripa se širi Europom i Azijom
    SVJETSKA ORGANIZACIJA ZA ZDRAVLJE ŽIVOTINJA (OIE) zabilježila je posljednjih dana nekoliko ozbiljnijih žarišta ptičje gripe u Europi i Aziji.
    www.index.hr

    Kao da nam i covid nije previše.......može li eventualno poskupljenje hrane u ovom sektoru biti još jedan kotačić u inflatornim pritiscima?.......

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 16, 2021 at 7:45 AM
    Quote from 5. Element

    Brod s BWTS vrijedi vise nego onaj bez. Tako da to nije trosak nego investicija.

    Ali to sve nema veze.

    Cijena ide kako ide.

    Piše mi jedan kolega da je trošak po brodu cca 500 000 $.......ako se ne varam to je cifra o kojoj se i prije pisalo na forumu.......neznamo koliko će eventualno drugih troškova po brodu biti i koliko će dugo svaki od tih brodova biti "out of game"......na duži period ni taj trošak vjerovatno neće biti preveliki problem jel će se vjerovatno polako otplačivati kroz neki period.........veći je problem, odnosno izazov kako se to "po modernom" nazivaju "problemi" , velik broj brodova koji bi izvan igre trebali biti u relativno kratkom vremenskom razdoblju........što se cijene dionice tiće, nju je na duži vremenski period iovako nemoguće predvidjet s obzirom da se tržišne okolnosti u dry bulku relativno brzo mijenjaju.......i sam sam se čudio što u određenim periodima jakog rasta vozarina dionica nije išla jače prema gore, a zadnjih dana dobili smo i idgovore zašto je to tako......market je u određenom trenutku vrlo dobro procijenio da če takvo stanje biti neodrživo na duži rok (bez većih korekcija po čemu dry bulk i je specifičan) a sad smo vidjeli i zašto.......

  • DRY BULK

    • hugh
    • November 15, 2021 at 10:33 PM
    Quote from jasko
    Quote from tin

    Po svemu sudeći prosjek za q1 2021 za ATPL bi mogao biti oko15 000 usd ako uzmemo 6 + 6 opciju....računam 6 brodova po 11 000 usd i 6 po 19 000 usd...to bi trebalo dati oko 30 do 35 mil.kn dobiti za q1 2021...što bi bilo znatno bolje od q1 2020....mislim da ne bi trebalo biti lošije...prema prognozama za 2022 g....kakvo je razmišljanje ekipe u vezi revalorizacije imovine hoće li ju raditi ili ne.?

    Planiraju devet dokovanja u 2022. godini od kojih svako predviđa i ugradnju jedinica za tretman balastnih voda.

    Kolika je cca cijena po brodu za "balastne vode" i koliko od tih 9 ima "veliki servis" na 5,10 ili 15 god i koliko bi to moglo cca koštati?.....neznam napamet ni imaju li neki uopće 15 god ......najstariji su valjda 2008 g......

    PS

    unaprijed zahvaljujem na odgovoru ako znaš i imaš volje......

    sad bi ti 10 "pehara" dao za post da mogu....nedavno sam na temi atpl pitao ali bez odgovora.......mislio sam da ih je 10......

    PS od PS bilo bi dobro da nas obavještavaju o terminima dokovanja da si bar kakvu, takvu računicu možemo "bacit".......

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™