BCI 5TC 5684 -410
Posts by hugh
-
-
Radi se o fenderima i branicima za Masserati Levante, kotiraju za jos puno toga i ovo je pocetak. Dobili su i cilu Pumu u Mladenovcima, ne samo branike. Uostalom, lipo je došen naveo šest novih projekata. Vidim uvik isti je ogorcen na svakoj dionici😂. Ps. Javljam se iz zatvora.
ma jok......nema gorčine.......samo sreća i užitak.......obožavam brze, uspješne vožnje.......da je takvih više gdje bi nam bio kraj.......
moram ić na dry bulk sad.......svježi bci je izašao......
-
tresla se brda rodio se miš..... sasvim očekivano.......mizeran iznos ugovorenog posla a broj godina za projekt je velik.......insajderi napucali dionicu sa 10,50 do 13,5 prije objave za sell on news...... pumpa se po medijima sa kulminacijom jućer a objavom tek danas nakon što je rast odrađen da samo Janko koji na Kosovo kasno stiže još uleti na šišanje i sell on news........treba radit velike poslove a ne reklame po medijima.......ljepa vožnja, nema šta.......
-
BCI 5 T/C routes 180000 6094 -435
BPI 5 T/C routes 82500 9428 -116
BSI 10 T/C routes 58328 7097 -80
BHSI 7 T/C routes 38200 7819 -112
BDI INDEX 740 -23
Freight futures am update
Capesize down ~2%
Panamax down ~2%
-
BCI 5TC 6094 -435
-
Pa pogledaj Bdi 2010,2011.naravno problem je da su nadalje kinezi smanjili stope rast u odnosu na prije a brodari narucili ogroman broj brodova, slicno kao kontejnerasi danas. . Sad su ubili toliko rast i gradjevinski sektor da htjeli ne htjeli moraju poduprijeti ih. Da ne govorimo da ce ovdje vrlo brzo pokazati se problem supply brodova a ne demanda.
Reci da rast kine ne utjece na BDI (cini preko 50% demanda) je najblaze recwno neznanje....
nigdje nisam rekao da rast Kine ne utjeće na Bdi nego je bitno koliko je velik taj utjecaj jel što brodarima znaći rast Kine u toj mjeri da vozarine npr budu samo 20-30% veće od sadašnjih razina?......ali nebitno više o tome šta bi bilo kad bi bilo.....bumo vidjeli.....nemam potrebu više ulaziti u raspravu sa onima koji stalno vide samo jedan put i samo je taj ispravan a pri tome podrugljivo komentiraju znanje i neznaje drugih dok se nićime nisu dokazali svoje znanje.......stvari se mjenjaju a moj je game plan prilagodba.....znam šta znam, znam šta neznam i znam što vidim..
sretno svima..... "raketa" je šifra uspjeha......
rekli su da ide ove godine, sad ipak kažu da ne ide ali da će od 2025 ići sigurno.......
sreća da svi živimo 100 života pa imamo vremena ćekati taj epski BDI Godot uzlet i onda još 100 života tih Godot visokih vozarina.....
a do tada, spot minus party.......
-
kako ja vidim taj gogl se od 9 mjeseca 2022 trguje u nekom kanalu od 7,5 -9,5 i sad je opet na vrhu tog kanala.........trguju ljudi, nitko pred oltar tamo s tim goglom oš'o nije...... koliko znam oni i redovne kvartalne dividende isplačuju.......a do kad ih oni mogu isplaćivati s ovakvim vozarinama, nemam pojma......
Ajde da ja pokušam objasniti. Bdi je najniži za kinesku novu godinu, pad počinje šest tjedana prije, a poslije nove slijedi lagani rast sljedećih šest tjedana, taj graf se svake godine ovdje stavlja.
I baš zato što se zna da će vozarine bit nikakve, dionice ne padaju.
U ovom slučaju dionice rastu jer se očekuje da će vozarine rasti. Ali tek u q2, ne sad.vrlo je moguće da će i dionice rasti do q2, a onda padati bez obzira hoće li vozarine biti ogromne ili ne.
A očekuje se da će vozarine bit odlične zbog malo naručenih brodova, kineskog rasta i uvođenja novih eko pravila.
Gogl često komunicira kako i zašto isplaćuje dividendu i oni su, uz Star bulk i Eagle top dry bulk brodari.
Puno je kompliciranija priča o brodarima od gledanja Braemara.
to što se "zna" da će rasti ne znaći da će tako i biti, makar povijest ukazuje na to......i to što se "zna" da će rasti je jedno a to dokle će eventualno rasti je drugo..... jel nije potencijal rasta/pada dionica isti ako narastu do 10, 12 , 15 ili 20000$ ili dugo vremena ostanu ispod BE.......očekivanja u brodara i ono što se realno dogodi vrlo često nisu ni blizu......bila pozitivna ili negativna.....znamo kakva su bila za ovu godinu pa sad vidimo da stvarne vozarine nisu ni blizu tome i revidiraju se na niže kao i TP cijene dionica.......vidjet ćemo što će biti ali stimulansi i otvaranje Kine ne znaće nužno da će to biti dovoljno za profitabilnost brodara ove godine a pogotovo ne kao u 2021 i 2022......vrijedi naravno i obrnuto......blagi optimizam na cijenama dionica brodara "danas" ne znaći da će one "sutra" vrijediti više......uostalom brodari zarađuju iz vozarina a vidimo kakve su.......sad ostaje da vidimo kakve će biti nadalje ali ove trenutne sigurno će ostati zapisane u FI brodara...... trenutno je ogroman rast potreban samo za nulu a puno brodova na spotu traže svoju sreću i stvaraju dodatni pritisak......vidimo i po našim brodarima koliko je postotak brodova bez dugoročnih ugovora......baza je niska pa ni dnevni rast od npr. 20% ne znaći puno osim za igru najbržeg prsta, pump and dump i slično.......bumo vidjeli što je market uračunao a što ne......"digitron" stalno radi......vani na marketu također možeš kupovati dionice i shortati ih pa zaraditi i u padu dok kod nas ako kupuješ dsnas, sutra možeš zaraditi samo ako se rast nastavi......
-
hvala na savjetu, ali bolje da cekam Godota nego bježim kao zec......ipak je godina zecu u Kini.......kako onda komentirate vozarinu od gore na 3000$ za 3 mjesec?......to je tek za mjesec i pol i kao što vidimo, tu ne vidimo nikakvu naznaku oporavka vozarina.......
hugh, a kako komentiraš rast cijene dionica GOGL-a u posljednjih mjesec dana preko 20%? Ili ostalih brodara?
kako ja vidim taj gogl se od 9 mjeseca 2022 trguje u nekom kanalu od 7,5 -9,5 i sad je opet na vrhu tog kanala.........trguju ljudi, nitko pred oltar tamo s tim goglom oš'o nije...... koliko znam oni i redovne kvartalne dividende isplačuju.......a do kad ih oni mogu isplaćivati s ovakvim vozarinama, nemam pojma......
-
Naravno to se ne komentira jer se ne ceka ulazak (osim ako nije pod imenom forumas jer taj se ubi na yahoo komentarima nebi li sta usicario).... Kina a i ostatak svijeta predvidja ove godine rast ekonomije od preko 5% sa 3% prosle godine. Pad BDI jednostavno nema logike kad krene rast kine pa bio on i 4%.
pa nemora bdi bitnije ni padati, dovoljno je samo da dugo vremena bude nisko ispod BE i evo problema.......rast kine ne znaći nužno BDI, karikiram, na 3500.........pa jel nije Kina rasla i od 2010-2020 i to po puno većim stopama pa ne vidim kako je dry bulk iz toga profitirao u tom razdoblju?.......
-
Pa za vrijeme Kineske Nove Godine jednostavno sve stane plus kinezi su zatvaranjem ekonomije ubili svoj rast a vec su u 9 mjesecu poceli upumpavat u ekonomiju a tu treba 5-6 mjeseci da se provuce do krajnih kupaca. Zato vec commodities rastu.
Meni ovo osobno slici na obrnuto od ciklusa 2002-2009. Sad prolazimo kroz pad koji se dogodio 2009-2008 a potom jedno 5 godina ludnice.
Ne razumijem komentar o bjezanju... Nisam bjezao na 150 kuna pa sigurno necu na 250 ako dodje.
komentar o "bježanju" se nikako ne odnosi na vas nego općenito.......jel svi znamo što se događa kad nastane "dry bulk panika".......a ni ja sebe ne želim dovesti u tu situaciju pa promatram, razmišljam i nemam naloge na bidu........nevidim potrebu za žurbom a u 5-6 mjeseci svašta se dogodi.......iskreno ne vjerujem da brodari općenito na ovim cijenama mogu izdržati q1 i q2 ovako loših vozarina.........
-
Jos kedan dobronamjeran komentar. Bear za brodare treba gledati kroz commodities. Iron ore je vec u odbijancu,hrana, ugljen, nafta isto, copper isto, uskoro ce i gas.
Mislim da cekate Godota....
hvala na savjetu, ali bolje da cekam Godota nego bježim kao zec......ipak je godina zecu u Kini.......kako onda komentirate vozarinu od gore na 3000$ za 3 mjesec?......to je tek za mjesec i pol i kao što vidimo, tu ne vidimo nikakvu naznaku oporavka vozarina.......
-
I??? Jeli to znaci da Atpl ocekujemo na 300 eura😁😁?
svako nek očekuje gdje misli da treba.......nekako mi je bliže onaj zloćkicin target sa TA na 250 kn a to je taman 33 €...... ......može i 33,30 ali s obzirom na bear, beg postaje cicija pa je i 30 u redu........
-
Sretna vam Nova kineska
Freight futures am update
Capesize up ~3%
Panamax up ~3%
sve u znaku broja 3 za 2023......evo i 3000$ za 3 mj.......
-
To ce biti pracka nevidjena kad krene prema gore. Ocekivao sam da je 900 dno, mooozda 850, ali ovo postaje sve bolje i bolje.
pa odavno več ide prema gore, nemora ni kretat.......svakim je danom sve gore i gore.........
-
BCI 5TC 6529 -875
-
kuna sigurno nema isto kao što nada sigurno umire posljednja........ovakve liste lijepih a trenutno nerealnih želja sigurno su dobra psihološka samopomoć nekima.......ali zarade tu nema pa onda i poneka dobra želja utjehe vjerovatno pomaže......tipična situacija za fazu poricanja.......
Vama svejedno, ionakosvaki pravi analitičar ne bi ovakvu hartiju ni štapom diro.
to svakako........jel vrijeme je kad kamate rastu a kompanija se visokim dugom počinje negativno poslovati na neodređen vremenski period.......takva su ulaganja visoko rizična i recept za gubitak novca......
-
ma nemoguće da brodovi atpl voze u minusu......... ......jedan mi je kolega na ovom forumu već više puta objašnjavao da brodovi u Kini ne voze sa minusom i da je to izmišljotina.......ja povjerovao kupio i neznam šta ću sad .....i tako x 7 brodova na spotu koji se sa drugima natjeću ko će ufatit nižu vozarinu.......to je igra godine 2023......
PS jasko
hvala na info
A niš onda. Uzet im 50 kn predujma dividende dok se još ima.
kuna sigurno nema isto kao što nada sigurno umire posljednja........ovakve liste lijepih a trenutno nerealnih želja sigurno su dobra psihološka samopomoć nekima.......ali zarade tu nema pa onda i poneka dobra želja utjehe vjerovatno pomaže......tipična situacija za fazu poricanja.......
-
Sveti Dujam 7k $/day
AP Astarea 8k $/day
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. ma nemoguće da brodovi atpl voze u minusu......... ......jedan mi je kolega na ovom forumu već više puta objašnjavao da brodovi u Kini ne voze sa minusom i da je to izmišljotina.......ja povjerovao kupio i neznam šta ću sad .....i tako x 7 brodova na spotu koji se sa drugima natjeću ko će ufatit nižu vozarinu.......to je igra godine 2023......
PS jasko
hvala na info
-
BCI 5 T/C routes 180000 7404 -1778
BPI 5 T/C routes 82500 9641 -31
BSI 10 T/C routes 58328 7198 -24
BHSI 7 T/C routes 38200 8091 -151
BDI INDEX 801 -73
Pa nekidan vam je kolega napisao da je 900 idealno za ulaz. Šta se mi obični smrtnici imamo uopće misliti na 800
Da nebi bilo da se samo zaj... na temi evo doprinosim sa Eurodry vozarinama:
http://www.eurodry.gr/fleet/fleet-employment.html
Neke su baš super, leftoveri iz boljih vremena a neke novije i nisu baš.
Favorit mi je ovaj panamaks, baš ono blessed luck
BLESSED LUCK Panamax 76,704 2004 TC until Jan-23 $8,000 Tasos Panamax 75,100 2000 TC until Feb-23 $4,000
meni je još bolji ovaj gore po 4000$ do 23.02........
ima još jedan po 4000$ do istog datuma.....
njih dva dijele prvo mjesto.......tko prvi uhvati vozarinu što bliže nuli je pobjednik.....
konkurencija za hvatanje sve većih minusa postaje svakim danom sve veća.......
-
BCI 5 T/C routes 180000 7404 -1778
BPI 5 T/C routes 82500 9641 -31
BSI 10 T/C routes 58328 7198 -24
BHSI 7 T/C routes 38200 8091 -151
BDI INDEX 801 -73