1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. mitkko

Posts by mitkko

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 14, 2021 at 8:22 AM
    Quote from jasko

    Vozi Miško, vozi malo brže...... 13,8 knots...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kud se ovaj žuri? Pa jel ne zna da manje goriva troši kada vozi na 11 čvorova? Gorivu cijena raste! :)

    EDIT: Znam, već sam dosadan i sebi i drugima, neću više. Nisam mogao odoliti ne iskomentirati :)

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 13, 2021 at 8:50 PM
    Quote from jasko

    Feverish dry bulk market leads operators to crank up speed by a few knots

    The slower ships sail, the less fuel they use, and the less they pollute. At the moment, however, it's full speed ahead. "The charterers demand it," says CEO with reference to the scorching hot market. https://shippingwatch.com/carriers/Bulk/article13366279.ece

    Sada nestrpljivo cekam da mi kolegica brajakica rastumaci ovaj zanimljivi clanak.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 13, 2021 at 5:22 PM

    China's coal output is expected to increase by 55 mln tonnes in Q4, with average daily coal output expected to increase by 600,000 tonnes, which will help ease coal supply and curb prices, said Sun Qingguo, an official with the National Mine Safety Administration.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 13, 2021 at 1:29 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Ok, mislio sam da je bilo prekjučer. Samo prvi dan pričaju o bulkerima, drugi dan su tema plinaši i tankeri.


    Prvi dan je bila tema dry, iako i druge dane ima panelista iz dry sectora i na kraju foruma ima panel s analiticarima i jos panela koji su zapravo opcenito shipping, tako da ima jos jako zanimljivih stvari sta se tice dry sektora

    Pristup je besplatan tako da moze se jos svasta naucit.

    :thumbup:

    Vidio sam za vikend da je Mintzmyer najavio ovaj forum. U poslu sam preko dana pa ne stignem pratiti. Pogledat ću rezime na jubitu :) U svakom slučaju je zanimljivo popratiti, pratio sam ranije slične forume.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 13, 2021 at 11:29 AM
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    https://gcaptain.com/dry-bulk-at-ca…arkets-on-fire/

    Rezime onog shipping foruma od neki dan. Zanimljivo stivo.

    Poceo je jucer i jos traje ne moze jos bit rezime svega moze bit samo prvog dana koji je uglavnom bio orijentiran na dry, forum traje jos danas i sutra.


    Dodatak tome na youtube channel je izasla snimka jucerasnjeg jednog dijela


    2021 13th Annual New York Maritime Forum - Shipping - Is It All Glitter & Gold?

    Display More

    Ok, mislio sam da je bilo prekjučer. Samo prvi dan pričaju o bulkerima, drugi dan su tema plinaši i tankeri.


    Quote from looserst
    Quote from mitkko

    https://gcaptain.com/dry-bulk-at-ca…arkets-on-fire/

    Rezime onog shipping foruma od neki dan. Zanimljivo stivo.

    I oni su se "posvađali" treba li sve držati na spotu ili nešto baciti na TC. Ako ništa drugo bar su nam teme iste. Dakle očekujemo update sa shipping foruma oko brzine plovidbe i potrošnje goriva 8o

    Pišu nešto i o brzini :)

    "On larger bulk carriers, SHIP’s Mr. Tsantanis suggested that the market is strong in spite of ships running a full speed,..."

  • KOKA (Koka d.d.)

    • mitkko
    • October 13, 2021 at 11:26 AM
    Quote from mitkko

    Ledica danas spomenula Koku na temi JDPL pa sam valjda prvi put u životu išao pogledati kakva je to dionica, jednostavno ju nisam prije uopće doživljavao :)

    Za sada vam mogu samo reći da ima jako lijepi graf. Cijena teži ka 560, odnosno 620 kn. Danas je probijen "rastući trokut". Dosta je nelikvidna i iz nekog razloga graf ima malo povijesnih podataka.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ma vidi ti ovu Koku, eto nas na prvom targetu :)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 13, 2021 at 10:39 AM
    Dry Bulk at Capital Link Shipping Forum: Higher Hires, The Market’s On Fire!
    “Our market is in fire”, were the words of DNB shipping analyst Jorgen Lian began the session covering drybulk shipping sector at the Capital Link Shipping…
    gcaptain.com

    Rezime onog shipping foruma od neki dan. Zanimljivo stivo.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 12, 2021 at 11:45 PM
    Quote from brajakica

    mitkko

    Ne umecite drugima u usta sta nije izreceno kako bi sacuvali vlastiti ego,i bilo bi korektno se suzdrzavati se od ocijenjivanja drugih.

    I danas ste izrekli hop prije nego ste skocili.

    Sve je pocelo vasom izjavom:

    "Rekao bih da brodare (odnosno unajmitelje) trenutno uopce nije briga kolika je cijena goriva"

    Post

    RE: DRY BULK

    […]

    Rekao bih da brodare (odnosno unajmitelje) trenutno uopce nije briga kolika je cijena goriva, kada su im profiti trenutno visestruko veci od troska.

    Da to plasticno pojasnim;

    Zamisli recimo jednog rudara koji isporucuje Kini ugljen - Kina ne pita za cijenu, kupuje sve sto se na trzistu nudi, cijena ugljena porasla 100% u ovoj godini, taj rudar na toj cijeni ima hyper zaradu, slobodnih brodova za prijevoz kronicno nedostaje, rudar sjedi i nervozno grize nokte dok doceka da se pojavi neki…
    mitkko
    October 2, 2021 at 11:07 AM

    Uvijek ih je briga koja je cijena bunkera jer je to drugi najvazniji faktor koji odreduje brzinu.

    Cijena bunkera je rasla a brzina padala usprkos vecim vozarinama.

    Smijesna vam je ta teza da ih nije briga kolika je cijena bunkera, nikad nije bilo niti ce biti tako.

    Brzina je kompromis visine vozarina i cijene bunkera.

    Da vasa teza drzi vodu vece vozarine bi prosli tjedan povisile a ne smanjile brzinu.

    U isto vrijeme narasla je cijena bunkera I to je bio razlog.

    Cijene bunkera ce i dalje rasti pa cemo vidjeti kako to po novom ih nije briga za to po brzini kojom ce voziti.

    Display More

    Kolegice, odustajem. Imam nekakvu naviku da cesto vrlo naivno pokusavam "ispravljati krive Drine". Nekada jednostavno ne ide.

    Procitaj jos jednom sa razumijevanjem taj moj post koji si citirala. Forum je zanimljiv jer sve sto je izreceno ostane negdje zapisano pa se uvijek mozemo naknadno prisjetiti tko je kada i sto rekao, odnosno tko je rekao hop prije nego je skocio.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 12, 2021 at 11:04 PM
    Quote from 5. Element

    Povecanje cijene goriva smanjuje brzinu.

    Povecanje vozarina povecava brzinu.

    Samo je pitanje koji je utjecaj jaci.

    Odnosno kolika je cijena goriva i kolike su vozarine.

    Bingo, upravo tako!

    Daj molim te pojasni to kolegici Brajakici. Ona je apsolvirala ovu tvoju prvu recenicu, ali ostatak tvog posta nikako da shvati.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 12, 2021 at 10:57 PM
    Quote from brajakica

    mitkko

    U tjedan dana brzina je smanjena sa 12.1 na 11.7

    U isto vrijeme vozarine su rasle po bdi 6%.

    Jasna vam je nedosljednost vase teze da cijena bunkera koja je rasla da nije utjecala na brzinu pri vecim vozarinama od 6%?

    Jasno mi je da tebi nazalost nista nije jasno. Zao mi je sto sam se opet upetljao u raspravu. Mislio sam da si sama shvatila da si u krivu kada si stavila taj graf, ali vidim da sam se prevario. Sta si onda uopce htjela reci s tim grafom?

    Pogledaj malo siri trend ako zelis izvuci nekakav zakljucak. Ti od drveta ne vidis sumu. Sta uopce znaci tjedna promjena cijene goriva ako znamo da prosjecno putovanje broda iznosi recimo cca 30-40 dana? Kako iz tjedne promjene bilo cega se uopce usudis izvuci bilo kakav zakljucak?

    Pogledaj npr. cijelu ovu godinu - cijena goriva porasla 100%, brzina flote porasla 11%. Vozarine svi znamo kako se ove godine krecu, a upravo one su kljucan razlog za povecanje brzine flote, bez obzira na ovo povecanje cijene goriva.

    Brzina flote (tvoj graf):

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Cijena goriva:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 12, 2021 at 10:12 PM
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Kolegice, jel se sjecate nase ne tako davne rasprave na ovoj temi o odnosu cijene goriva i brzine flote? ;) Ne volim govoriti "rekao sam ti", ali nekako ne mogu odoliti :) Nemoj zamjeriti.

    Mozete pojasniti brojevima?

    Imate neki graf kretanja cijene bunkera i brzine?

    Koliko vidim brzina se smanjila nesto u najnovije vrijeme sto se poklapa sa istovremenim rastom cijene bunkera.

    To nije bilo dio vase teze.

    Haha, ti ne odustajes :) Pa sama si stavila graf, tvoj graf komentiram :) Jel stvarno treba jos sta crtat? Razumijem da ego ne dopusta priznati gresku.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 12, 2021 at 9:12 PM
    Quote from brajakica

    Cijena bunkera je visoka i raste.

    Brzina brodova raste ali prostora je jos malo.

    eexi i carbon tax ce to srezati.

    U zadnje vrijeme kinezi su usporili a cape 80-120k?

    Sta bi bilo da nisu?

    Sta ce biti kada kinezi krenu?

    Sada je jos halo bing kako brat

    Cijena prava sitnica.

    Treba krcat papir dok raketa nije krenula dalje...😁

    Display More

    Kolegice, jel se sjecate nase ne tako davne rasprave na ovoj temi o odnosu cijene goriva i brzine flote? ;) Ne volim govoriti "rekao sam ti", ali nekako ne mogu odoliti :) Nemoj zamjeriti.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 10, 2021 at 3:41 PM
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Da, prodao sam da bih kupio jos JDPL - to ide do Marsa 8o

    Vec je na marsu po mojem izracunu cestitam svima. 👍

    Ali ta raketa nosi puno veci rizik da nece stici na odrediste ako bi neocekivano okrenulo na neveru.

    Na njoj bi se u tom slucaju iskrcalo manje od promila onog sto bi se na atpl.

    Ako vi s time nemate problema i meni Ok.

    Posteno je da oni koji vise riskiraju vise zarade.

    Idemo dalje... 😁

    Display More

    Mozemo se sloziti da se ne slazemo, i nemam s time problem.

    Jedna stvar je subjektivno, po osjecaju ocjenjivati rizicnost ili potencijal nekog ulaganja, a druga stvar je objektivna, na brojkama i logici utemeljena rizicnost ili potencijal.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 10, 2021 at 8:20 AM
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Kolega, krivo, nikako da naučiš... i brdo i Muhamed idu "to the Moon" 🚀 8)

    Do "to the moon"(600) jos 50 kn a neki dan bilo je 25.

    Sta je u tome tako tesko prihvatiti?

    Tko ne vjeruje a ima dionice moze prodati? 😁

    Vi ste imali i prodali atpl oko 250 jel bilo tako? Niste tada vjerovali.

    Neznam dali ste poslije opet kupovali.

    Nije ni bitno ali prodaja na 250 jer kao nece to the moon je bio veliki promasaj?🤪

    Idemo mi i dalje od to the moon samo strpljivo😉

    Display More

    Da, prodao sam da bih kupio jos JDPL - to ide do Marsa 8o

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 9, 2021 at 9:28 PM
    Quote from looserst
    Quote from 5. Element

    Tocka infleksije je ona tocka u kojoj brzina rasta pocne usporavati. Tamo gdje je druga derivacija, u ovom slucaju po vremenu, jednaka nuli. To znaju svi ovdje, vjerujem.

    Znaci da itekako jos ima prostora za rast.

    Mislim da je jasno iz konteksta clanka da je mislio na promjenu trenda, okretanje krivulje prema dole. Svakako kroz neko vrijeme ce brdo muhamedu ili muhamed brdu, nebi uopce bilo lose i da se nadju na pola puta

    Sad samo da ne krene tema da li je spot muhamed ili brdo :/

    Kolega, krivo, nikako da naučiš... i brdo i Muhamed idu "to the Moon" 🚀 8)

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 9, 2021 at 8:25 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from mitkko

    Jedna stvar je ovo gledati sa pozicije investitora koji jedan dan kupi dionice brodara a već drugi ih može brzo i lako prodati, a druga kada vodiš brodarsku firmu, vlasnik si brodova, imaš kredite i zapošljavaš stotine ljudi.

    Ovo je skroz razuman potez ako gledaš sa ove druge pozicije. Brodar mora razmišljati dugoročno, odgovorno i održivo. On ne može samo tako jednostavno rasprodati flotu, otpustiti ljude i zatvoriti firmu kada dođu turbulentna vremena. Trenutno je tržište naklonjeno brodarima, ali nije uvijek tako bilo i neće tako uvijek biti. Lako vjetrovi promjene smjer.

    Danas su dugoročni TC ugovori visoko iznad break-evena i zgodno je zaključati takve vozarine za jedan dio flote na što je moguće duži period. Uzmimo jedan primjer da neka firma ima 10 brodova - od toga 5 brodova ostavi na spotu, a 5 fiksira na više godina za vozarine koje pokrivaju break-even za svih 10 brodova (vozarine su trenutno visoke pa je to moguće, taman jedan brod pokriva troškove za dva broda). Na taj način je ograničen downside tako da sve te godine ne mogu biti u gubitku koliko god da je tržište loše (u najgorem slučaju su na nuli), a upside potencijal je otvoren jer je pola flote na spotu i tu pokušavaju pokupiti vrhnje. U tom slučaju je ovdje reward/risk izuzetan.

    Ali kolega, to naprosto nije tocno.

    Nitko ne mora vjecno imati brodove, firmu, zaposljavati ljude.

    Najbolja stvar sto brodovlasnik moze napraviti, barem oni promocurniji medju njima, je da negdje 2023 ili 2024, kad trziste vrlo vjerovatno bude na vrhuncu, rasproda po najvecoj mogucoj cijeni flotu, pokrije kredite, isplati se i zatvori drustvo.

    To je sasvim legitimna, pa cak i najpametnija opcija. Kad se nastampa opet hrpa brodova slijedi 10-12 godina mrcvarenja, topljenja kapitala, umjesto da taj maksimalni kapital ulozis za to vrijeme u nesto drugo i zaradjujes. Minus na minus umjesto plusa na plus.

    Sve na spot, napucati dobit i cijenu, prodati sve i ćao đaci.

    Osim toga, cemu sklapati sad dugorocne ugovore kad je sasvim izgledno da ce se u narednih godinu dvije trzisni balans ponude i potraznje dodatno pomaknuti u korist brodara?

    Display More

    Naravno da se svaka firma može zatvoriti, iz ovog ili onog razloga, ali nisu stvari tako banalne.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 9, 2021 at 7:31 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from stefek

    S 3M$ je to ipak 25.500, na 3 godine što je dosta dugo.

    Safe Bulkers ties another capesize down to a long-term deal

    NYSE-listed bulker owner Safe Bulkers has announced its second long-term capesize charter this week, sealing a three-year time charter for 2014-built Japanese capesize Lake Despina.

    The charter is at a gross daily charter rate of $22,500, with an additional $3m payment upon commencement, which is scheduled for between the end of January 2022 and the end of May 2022. There is also a one-year extension option at $27,500 per day.

    Earlier this week Safe Bulkers announced a three-year charter for its latest acquisition, a 2012-built Japanese capesize bulker, which is scheduled for delivery in November.

    Loukas Barmparis, president of Safe Bulkers, commented: “While we remain a strong spot charter market player, we decided to lock this second 3-years period time charter that further enhances the visibility of our future cash flows and supports our long term earning capability.”


    Display More

    To je los potez i losa poruka za fjucerse.

    Sad je vrijeme za 100% spot, i kraj price, zs tri godine tko ziv tko mrtav. Sad se u godinu dana na spotu moze uzeti profita vise nego za 10 godina mrcvarenja s time charterima. Uzasna odluka, jako lose.

    Svakako primjer kako se NE treba raditi.

    Display More

    Jedna stvar je ovo gledati sa pozicije investitora koji jedan dan kupi dionice brodara a već drugi ih može brzo i lako prodati, a druga kada vodiš brodarsku firmu, vlasnik si brodova, imaš kredite i zapošljavaš stotine ljudi.

    Ovo je skroz razuman potez ako gledaš sa ove druge pozicije. Brodar mora razmišljati dugoročno, odgovorno i održivo. On ne može samo tako jednostavno rasprodati flotu, otpustiti ljude i zatvoriti firmu kada dođu turbulentna vremena. Trenutno je tržište naklonjeno brodarima, ali nije uvijek tako bilo i neće tako uvijek biti. Lako vjetrovi promjene smjer.

    Danas su dugoročni TC ugovori visoko iznad break-evena i zgodno je zaključati takve vozarine za jedan dio flote na što je moguće duži period. Uzmimo jedan primjer da neka firma ima 10 brodova - od toga 5 brodova ostavi na spotu, a 5 fiksira na više godina za vozarine koje pokrivaju break-even za svih 10 brodova (vozarine su trenutno visoke pa je to moguće, taman jedan brod pokriva troškove za dva broda). Na taj način je ograničen downside tako da sve te godine ne mogu biti u gubitku koliko god da je tržište loše (u najgorem slučaju su na nuli), a upside potencijal je otvoren jer je pola flote na spotu i tu pokušavaju pokupiti vrhnje. U tom slučaju je ovdje reward/risk izuzetan.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • mitkko
    • October 8, 2021 at 10:04 AM
    Quote from bubimir
    Quote from NaBiduAsku

    znači ipak je OTP, super :) još malo i out su.

    gubitnici....i Ante je dobro potegnuo 4500 komada po bidu, malo kasnije...ali Tonči se još ne da...i CERP osobito ne da svojih nemalih 76,5 X/

    Nesto tu ne stima. Taj dan je protrgovano ukupno 5.118 kom, a samo OTP i Grubisic su po ovome ispada taj dan otpustili 7.775 dionica, a nisu sigurno ni samo oni taj dan prodavali.

    Tu se dogadja ili nekakva vanburzovna trgovina, ili mozda prebacivanje dionica na druge racune.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • October 7, 2021 at 12:23 PM
    Quote from jasko

    From Jan 1. 2021 To Oct 6. 2021

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Jadroplov se ne šali :)

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • mitkko
    • October 7, 2021 at 11:16 AM
    Quote from mitkko
    Quote from mitkko

    JDPL fino napreduje. Sinoc sam napravio ovaj graf, ali kako sam jucer vec dovoljno drukao pisanjem raznih drugih analiza, procijenio sam da je bolje "druk materijal" rasporediti na vise dana :D Evo ga onda sada azurirani graf :)

    Cijena je formirala ascending "trubu". 62 kn je bila dobra zona za kupnju.

    Prvi sljedeci target je 85 kn.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    JDPL apdejt

    Na našoj dragoj stečajuši sve zanimljivije trgovanje, čak su se i volumeni razmahali. Blizu milijun kuna prometa smo zadnji puta mogli vidjeti na nekoliko dana u Q1/2014., a prije toga opet ništa tek do početka 2011. Zanimljivo je da je cijena u oba ta slučaja bila na oko 150 kn.

    Evo nas na vrhu "trube", cijena je dosta dobro popratila ovu moju projekciju. Sutra ćemo vidjeti hoće li biti pullback prije breakouta ili će se moguće cijena odmah probiti prema 80 kn. RSI je već probio svoj trendlajn i time dao buy signal, a uskoro bismo to trebali vidjeti i na MACD.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    JDPL apdejt

    Ipak je bio breakout bez prethodnog pullbacka. Breakout je bio na poprilično velikom volumenu, što mu daje na "legitimitetu" :) Jučer smo vidjeli i taj najavljivani MACD buy signal.

    Nekakav značajniji otpor je na cca 95-100 kn, ali idemo prvo vidjeti kako će se cijena ponašati na 83-85 kn.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™