photo by Nick Ristic, lead dry cargo analyst at Braemar ACM:
Posts by bubimir
-
-
najbrži prst - ukupno minus 320 kom...uz prosječnu cijenu 417,32 kn
pakaj su skoro sve današnje prodane tvoje?
nisu...nisam vidjelica, zato dokupljujem u miru..i gledam leteći cirkus M.P.
https://www.imdb.com/video/vi315940…ef_=tt_pr_ov_vi
the show must go..
-
rezultat za najbrži prst - ukupno minus 350 kom...uz prosječnu cijenu 420,49 kn (trenutni dnevni prosjek je 421,86)- znači može to bolje, udri jače ma..jače
najbrži prst - ukupno minus 320 kom...uz prosječnu cijenu 417,32 kn
-
Je li ovo netko pogriješio sa zadavanjem naloga??
rezultat za najbrži prst - ukupno minus 350 kom...uz prosječnu cijenu 420,49 kn (trenutni dnevni prosjek je 421,86)- znači može to bolje, udri jače ma..jače čekam ispod
dok se cijela ekonomija raspada, čekamo riječ birokrata:
Businesses have reopened at a rapid clip, boosted by a rollback in restrictions now that more than 155 million Americans have been fully vaccinated against the coronavirus. Still, the job market rebound has been anything but steady despite recent employment gains.
Initial claims for state unemployment benefits rose 2,000 to a seasonally adjusted 373,000 for the week ended July 3, the Labor Department said.
Economists polled by Reuters had forecast 350,000 applications for the latest week.
-
Vidim na stranicama Jadroplova da je Trogir jos uvijek u brodogradilistu, iako pise da je tamo trebao biti do 29.06. Jel netko mozda provjeravao te njihove podatke sa weba, jesu li im podaci uopce azurni? Ima onih stranica vessel finder i slicno gdje se moze vidjeti gdje je koji brod u realnom vremenu.
Destination: Ho Chi Minh City, Vietnam
Reported ETA: Jul 9, 08:00... AIS ga prikazuje u pogonu da je vec par dana.
čini se da je u već u Kini...u petak stiže na odredište:
Where is the ship?
Ore Carrier TROGIR is currently located at SCHINA - East China Sea at position 23° 55' 50.052" N, 118° 40' 15.24" E as reported by MarineTraffic Terrestrial Automatic Identification System on 2021-07-05 16:52 UTC (1 day, 21 hours ago)
Where is this vessel going to?
The vessel departed from ZHANGJIAGANG, CN on 2021-07-03 15:54 LT (UTC +8) and is currently sailing at 13.0 knots with Southwest direction heading to HO CHI MINH, VN with reported Estimated Time of Arrival at 2021-07-09 16:00 LT (UTC +8) local time (in 1 day, 17 hours )
What kind of ship is this?
TROGIR (IMO: 9222572) is a Ore Carrier that was built in 2001 (20 years ago) and is sailing under the flag of Croatia.
It’s carrying capacity is 41300 t DWT and her current draught is reported to be 6.4 meters. Her length overall (LOA) is 183 meters and her width is 32.2 meters. -
..moze TA za JDPL? Hvala
nevjerojatno kojom brzinom je danas zatvoren mali gap nastao 2.7.2021. na 45 kn..neloše, i još uvijek smo u uzlaznom trendu, iako prilično burnom..ipak, radi se o mladom i neukroćenom konju - nikada ništa ne raditi na silu, te dati vremena koliko je potrebno da se nauče određene stvari
-
August #Capes consolidating at wedge support?..
-
..
ROA analizu nemoj raditi, probaj prvo apsolvirati koncept NAV-a inače ćeš se samo pogubiti u tim silnim analizama i opet nećeš doći do nikakvog zaključka, ili još gore, doći ćeš do krivog zaključka. NAV koriste svi bulkeri svijeta, parametar je jasan i usporediv.
@user35, @mittko:
NAV je vjerodostojan pokazatelj vrijednosti firme mjeren na statičkim pokazateljima za brodare. To je pokazatelj koji govori koliko bi ostalo dioničarima da se sutra rasproda cijela flota. ..
OK, to je jasno, ali svejedno ne bih znao ni približno točno izračunati NAV, tako da mi je ova vaša rasprava JAKO zanimljiva
Podataka za izračun NAVa ima uvijek dovoljno (i previše)..neke cijene kupoprodaja brodova slične ili iste vrste. ..čitaj hrpa varijabli i nepoznanica Naravno, moguće je dodavati premiju, za južnokorejski ili pogotovo japanski navoz? .. s tim ATPL nema problema obzirom da ih je većina kineskih jeftilena..
... da li isto vrijedi i za flotu JDPL-a (i da li ćemo ikada znati vrijednost transakcije za brod Bene?-
Kupac i iznos transakcije su poslovna tajna. Ovim potezom smanjuju se dugovi tvrtke - kazao nam je krajem siječnja Kovačić.
Brod Bene izgrađen je 2001. u Japanu, registriran je za prijevoz sipkih tereta, a Jadroplov ga je kupio u jesen 2013. godine.
Nosivost mu je 50.212 tona, dužina 189,8 metara, širina 32,26 metara, glavni stroj M.A.N. snage je 8090 kilovata, a maksimalna brzina mu je 13 čvorova..)?
-
Cape i ostali indeksi... čini se da smo dotakli wedge dno, što dalje..44+?
-
..
- ja VLEN ne prodajem sigurno do izvješća, sada sam nešto sitno i kupovala na cca 10kn, ali na žalost taj račun vam nije vidljiv.
- vi gospon Mittko ste stvarno dobro zaradili na JDPL, nisam ljubomorna na vašu zaradu.
- u JDPL ste investirali zbog grafa TA,
- za moj ukus je FA JDPL strava, i moj stil investiranja je takav ma koliko bila primamljiva buduća zarada tu obično ne stavljam ni kune, kod dionica se ne kockam, za to vam je idealna kladionica, jedan par i malo veći ulog np. da Hr neće dobiti dobro plaćaju.
- a držim se i onoga što me je naučio i gospon VLAD111, TA pogađa 70%.
poštovana kolegice Ivana K. slažem se s vama u potpunosti što se tiče VLEN-a...a sami ste doprinjeli trenutnoj situaciji na ovoj dionici, i sve to je OK ..ali duboko se ne slažem zašto pričate gluposti o grafu TA na JDPLa - u JDPL nismo investirali samo zbog grafa TA..potcjenjujete našu inteligenciju, jer, kao što znate, to nikako nije bio dovoljan razlog, osobito NE radi nedavne nelikvidnosti...osobno, duboko sam razočaran što tako olako, da ne kažem bahato, potcjenjujete TA analitičare (idealisti i budaletine?), kao i trud nekih kolega ovdje na nesebičnom i pravovremenom prikupljanju ključnih FA informacija koje ste mogli i sami iskoristiti, jer svi smo bili pravovremeno i točno informirani o fundamentalnim događanjima ovdje...safe trading, lp.
-
pardon, tipfeller, jer cijena za 123 komada je bila 35,60 a ne 25,60..oko 11 sati, a dalje ukupni dojam je vrlo inspirativno trgovanje danas..da ne velim suzdržano (tipa ni vrit ni mimo) ...ajde drago mi je da sam bar sudjelovao, a da nitko nema ništa za komentirati, i to razumijem.. možda bude koji komentar idućih dana, osobito ako je ovo on kupio (iznenada, baš 123 komada)..he was here again
bingo..dobar ulaz, i zanimljiva taktika trgovanja..pogodak u sridu..dakle čuva se pozicija odmah iza OTP banke:
-
boban i dalje kupuje
JDPL BOBAN NENAD 123 0.01% 27,145 danas opet jedan ulet sa istom količinom? u zadnjoj minuti..na 25,60
pardon, tipfeller, jer cijena za 123 komada je bila 35,60 a ne 25,60..oko 11 sati, a dalje ukupni dojam je vrlo inspirativno trgovanje danas..da ne velim suzdržano (tipa ni vrit ni mimo) ...ajde drago mi je da sam bar sudjelovao, a da nitko nema ništa za komentirati, i to razumijem.. možda bude koji komentar idućih dana, osobito ako je ovo on kupio (iznenada, baš 123 komada)..he was here again
-
boban i dalje kupuje
JDPL BOBAN NENAD 123 0.01% 27,145 danas opet jedan ulet sa istom količinom? u zadnjoj minuti..na 25,60
-
Koliko bi to u praksi bila manja brzina
sasvim logično pitanje, vjerujem da smanjenje nije linearno.. no obzirom da nisam ing. strojarske, nego elektrotehničke struke (koja je i inače poznata po snalažljivosti i nedostatku vremena ) ispričavam se -
trenutnonemam vremena za brzi odgovor, ali vjerujem da bi se isti moglo proguglati, pa možda i pronaći ovdje:Status: Underway using Engine
Speed/Course: 11.6 kn / 260 °
kamsarmax na putu u južnu Afriku:
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details…:MP_KAMSARMAX_1
-
https://splash247.com/an-alternative-view-of-eexi/
Tko mi ovo pojasni dobiti ce od mene 5* +5*🏆
najbolje pogledaj ovo na primjeru za kamsarmax opremljen glavnim motorom snage 9.930 kW:
Prije vijećanja na ISWG-GHG 8, ovaj bi brod ispunio (vjerojatno na papiru) malo ograničenje snage na 9.600 kW .. Sada nakon promjene na 83% i pod pretpostavkom da smo se također morali poslužiti statističkom metodom, snaga treba biti ograničena na 7300 kW. To je 26,5% u odnosu na 3,3% ograničenja snage, za isti brod..
-
https://splash247.com/china-to-build…pile-this-year/
“It is extremely rare for the Chinese government to make statements on building up coal reserves, and this adds to our bullishness for the dry bulk shipping market and seaborne coal market,” commented Jefferey Landsberg, managing director of Commodore Research & Consultancy.
ironore futures back up now that those speculators have been removed"...(Nick Ristic, Lead dry analyst at Braemar ACM)
-
Every one of the little green and red arrows on the Marine Traffic Live Map is either a cargo ship or tanker. And each one is crewed by a team of individuals who work in an almost invisible industry supporting our 21st century lifestyles.
https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/ce…ery:30.1/zoom:3
..The International Chamber of Shipping’s (ICS) often-quoted message should not be forgotten: “About 90% of world trade is carried by the international shipping industry. Without shipping, the import/export of affordable food and goods would not be possible – half the world would starve and the other half would freeze!”
-
trejderska procjena za DSX (Diana Shipping Inc.) - You may relax since our STAY LONG position is secure. The market action does not cast a serious doubt on the wisdom of going long.
https://www.americanbulls.com/m/SignalPage.a…g=en&Ticker=DSX
malo me brine ova čudna situacija na valutnom tržištu...koja obećava vruće ljeto ..$ vs crypto? padaju li oni kao klade (lumber)?
https://finviz.com/futures_charts.ashx?p=d1&t=LB
koja valuta je najstabilnija danas ? (osim Kuwaiti dinar-a, PI crypto valute, brodara, ili možda nafte i plina) ?
-
Meni je zanimljiv ovaj zadnji odlomak u kojem se kaze:
Nagli porast BDI indexa se pozitivno odrazio na cijene hrvatskih dry bulk tvrtki. Usporedjujuci cijene dionica s cijenama s pocetka 2020. godine:
- Jadroplov je porastao za 254,6% (Wauuuuu!!! i Juhuuuuu!!!)
- Alpha Adriatic 183,1 % (super!)
A za to vrijeme, iako je porasla za 192% od pocetka ove godine (2021), Atlantska Plovidba je rasla samo 15,2% usporedjujuci s cijenom s pocetka 2020. godine.
Pa ovo je smrc za usporedbu s istom referentnom tockom za sve 3 dionice. Ima tu puno prostora jos.
ništa neobično za Atlantsku Plovidbu , koja je uvijek bila i ostala glavna dionica za trejdanje na plitkom ZSE tržištu (uz Crobi danas >2000) a dok mlađa sestra JDPL tek počinje slijediti sestru (vidjeli smo napor u tom smjeru jučer, čini se da je bio dobra prilika za dokup)
.. za Alpha Adriatic ne znam (ULPL, ne pratim, možda bih trebao - ali nije ni osobito likvidna, niti je uvrštena u transport index):
Meni je zanimljivija ova Zacks-ova procjena za DSX (Diana Shipping Inc.’s fleet will consist of 36 dry bulk vessels (4 Newcastlemax, 12 Capesize, 5 Post-Panamax, 5 Kamsarmax and 10 Panamax).
...This shipping company is expected to earn $0.34 per share for the fiscal year ending December 2021, which represents a year-over-year change of 185%.
Analysts have been steadily raising their estimates for Diana Shipping. Over the past three months, the Zacks Consensus Estimate for the company has increased 855.6%...A table describing the current Diana Shipping Inc. fleet can be found on the Company’s website, http://www.dianashippinginc.com/
-
Koji se uvjeti moraju ispuniti da bi dionica završila u redovnom režimu kontinuirane trgovine? I kada bi to moglo najranije biti?
https://zse.hr/hr/modaliteti-trgovanja/104
"..
Dionice koje u šestomjesečnom razdoblju ostvare prosječno najmanje jednu transakciju dnevno ili imaju prosječni dnevni promet najmanje 15.000,00 kuna trguju se u modalitetu kontinuirane trgovine.
Ostale dionice smatraju se manje likvidnim dionicama i trguju se u modalitetu trgovine za niskolikvidne dionice."
izgledno ne prije 1.7.2021.