Što je s ovim LUMN ?
-40% u mjesec dana.
-80% u godinu dana.
Što je s ovim LUMN ?
-40% u mjesec dana.
-80% u godinu dana.
razlika je jer jedan gleda SAD drugi Njemacku? valjda?
Tkogod kaže da je kripto sigurniji od dionica nije baš pri zdravoj pameti. Preporučam da ga odmah stavite block/ignore i uštedite vrijeme rasprava i nepotrebno čitanje posta.
Vidim da se vanka pad nastavlja. Nažalost već sam izašao iz shorta jer sam teški amater. A nisam ništa ni prodao na ZSE. Jer stalno netko iskače na prodaji ispred mene. Netko od ovih kojima nema panike i sve je u redu. kakvi klauni majko mila.
I kazete bezobraznici vam ne daju da budete prvi na asku majko mila cudno li je to
i niste se zapitali da niste mozda vi taj "klaun" kojeg spominjete koji zeli biti prvi na asku?
mozda da stavite sve na ignore
kad je to kripto propao na 0?
znamo da je povelik broj dionica prosle godine propo 70% .
znaci zakljucak je isti.
Dionice su dobro utočište, ako voliš šišanje na nulu, barem jednom ili više puta na godinu
Šišanje na nulu je kolokvijalni izraz, ne shvatiti doslovno. Sa 67k $ na 16k $ pasti, to je po meni radila mašinica. Znam da danas nikome nije dobar dan, sutra će biti bolje...valjda
pa radila je masinica i po dionicama.
nemos ti hodat svijetom bez uredne frizure. mora masinica malo podrezat
ktome nije BTC krenuo s 60.000 nego s 0.0001$ i dosao do 60.000$
kad malo pogledate stare postove po forumima iste price su se odvijale i 2018. kad je pao s 20.000 na 6000. nakon par godina je dosao tu gdje vi sad ponavljate tu pricu iz 2018. na 60.000. i gle pao je na 20.000 na prosli vrh. gdje ce otic s 60.000 za par godina ak je s 20.00 otisao na 60.000?
ocekujem opet isti post za par godina i komentar da je opet bilo sisanje na 0 ,odnosno pad s 200.000 na 60.000
Display Morekad je to kripto propao na 0?
znaci zakljucak je isti.
Dionice su dobro utočište, ako voliš šišanje na nulu, barem jednom ili više puta na godinu