Danas kirurgija, brodari vani
Posts by gta1
-
-
Meni je tužna činjenica da se njih pita.
Da oni u stvari odlučuju.
Oni bi trebali poslovati unutar zakonske regualtive, a ne krojiti je prema interesima svog poslovanja
To se događa u nesređenim i nestabilnim državama gdje caruje nered.
-
..... o kojoj se to godini radi? 😆 😆 😆 Ova je kako je krenulo, famozna,luda. A sljedeća, kako stoje stvari, još luđa. Bit će definitivno berićetno, samo taj zse
.....
-
..... Ja ću i dalje krivo procjenjivati ovu firmu.... I svako malo je nadokupljivati... 👍
-
Cijena je dosta pala, loše izvješće za prošli kvartal a i za sljedeći je valjda ukalkulirano u trenutnu cijenu, zašto trezor ne kupuje dionice?
Je li im to obaveza?
-
...... U 3 dana vozarina za pnmx narasla 25%, a ova dionica sa tendencijom pada.
-
Super. Možda ove godine i bude rasta na ATPL. 😘
-
Samo neka im ne znači, znači nama
Praćka se tu nateže sad već do točke neizdrživosti, a znamo kako to jedino može završiti.
Zato čekamo...
Ne mora,iz iskustva. A što će tek biti kad dođe do pada bdi-a? Ovaj dvojac će izmasakrirat ovu dionicu.
-
Ovaj dvojac dok ne proda ciljanu količinu, nema ovdje rasta... Njima ne znači ništa trenutno bdi bilo da je na 2,3,4 k. Svejedno.
-
A dionica ide nazad.....
-
netransparentna uprava i njihove kojekakve brljotine su po meni glavni problem. kada tome dodamo i jače prodavače.... šta je, tu je!
Slažem se. Svakako jedan od većih razloga.
-
Ne vjerujem da su bilo kakve igrice. Jednostavno nema kupaca, dionica je čak i nelikvidna u zadnje vrijeme, što je nenormalno s obzirom na rast vozarina. Ali, na žalost tako je..... Naravno, pitanje je samo vremena, ovdje treba strpljenja.
-
Bdi +4,4%. 2105
-
Freight futures am update
Capesize up ~6%
Panamax up ~10%Ovo ide u svemir ..... Ali na ZSE to ništa izgleda ne valja.... 😌
-
Opte, je li moguće da smo u ovom padu cijene imali stvaranje lijevog ramena i sad slijedi play off? 😆
-
1. ATPL
2. TPNG
3. OPTE
-
Vani su podivljali.... Ovdje ( još) bonaca... Nekako mi se čini da neće dugo... 👍👍👍
-
Vidim ga +30% gore, na 2600.Moja prognoza.
-
Dry bulk’s year to date
Rates for Capesizes — bulkers with capacity of around 180,000 deadweight tons (DWT) — briefly shot up to 10-year highs in January. Since then, smaller bulker classes have outperformed. Clarksons reported Friday that Supramaxes (45,000- to 60,000-DWT bulkers) were earning an average of $22,600 per day. That’s the highest rate for Supramaxes since 2010.
According to Clarksons Platou Securities analyst Frode Mørkedal, “Dry bulk equities are the best-performing sector year-to-date, up 58% on average, and are pricing in 1.09 times NAV on average. Investors should not look too closely at the dry bulk NAVs, however, as vessel values are significantly lagging time-charter rates, which are at a 10-year high. Based on vessel values seen in prior periods when freight rates were at the same level, dry bulk NAVs could roughly double.”
Since Jan. 1, shares of Seanergy (NASDAQ: SHIP) are up 133%, Safe Bulkers (NYSE: SB) 120%, Eagle Bulk (NASDAQ: EGLE) 106%, Star Bulk (NASDAQ: SBLK) 81%, Genco (NYSE: GNK) 58% and Golden Ocean (NASDAQ: GOGL) 41%. https://www.freightwaves.com/news/full-stea…shipping-stocks
Tko je ovdje uložio, obogatio se. Na ZSE brodarima to je (trenutno) san.
-
Mislim da vam je slaba računica obzirom da su T/C ugovori puno viši, a i breakeven dosta niži od ovog kojeg ste naveli. No, izvješće nije tako daleko pa ćemo vidjeti, đava odnija prišu.
Mislim da realno zborite, mislim da je breakeven kod Atlantske prosječno bio oko 9000 USD, ako uzmemo neki prosjek tj. kombinaciju spota i dugoročnih vozarine dolazimo do toga da bi neka prosječna vozarina mogla biti cca 14.000 USD po brodu što nam donosi cca 30 mil. kn dobiti za prvi kvartal.
Sve iznad 20 mil. kn dobiti je super.
Ostali kvartali bi trebali biti znatno bolji, naravno pod pretpostavkom da vozarine budu na ovim razinama.
A godišnja dobit 120-150 mil. kn dobiti.
Slažem se. Ali ajde, neka uzmemo goru varijantu i da je breakeven na 10000.opet odlično.