Došli skupo i nadamo se otišli jeftino......
OTP luđački dijeli kredite...i onima kojima ne bi trebalo...pa ajmo promatrat, kako će to završiti (vjerojatno legendarno)
Kome je OTP dao kredit po vama?
Došli skupo i nadamo se otišli jeftino......
OTP luđački dijeli kredite...i onima kojima ne bi trebalo...pa ajmo promatrat, kako će to završiti (vjerojatno legendarno)
Kome je OTP dao kredit po vama?
Jedan brod je prokopao novi kanal
Kolega gigic23 jel imaš kakvo predviđanje za prošlogodišnje izvješće?
Mislim da je to ono što nas sve ovdje zanima.
Štivo za vikend, jasko ovo sam od vas posudio link, nadam se da je ok
https://5f38c3be-c80e-4113-8699-341bc56851e6.usrfiles.com/ugd/5f38c3_d94…fdab70ea508.pdf
Gdje je shorta ima i squeeza
Bolje mi zvuči squeez (stiskavac) od shorta (kratkog)
Baš imate cohones
Pa niko nema veći cohones od tebe biti u optici do cohones
All in, pa šta bude
Bas tako.
A Slavonski ne bih uopce komentirao.
Citav njihov opus zadnjih godina je za ozbiljnu robiju.
Tko je uopće sada vlasnik tog Slavonskog?
Mijenjali su se vlasnici zadnjih par godina nakon Agrokora
Na INA-i uopće nema bida
"...rezultirali su najgorim poslovnim rezultatima u novijoj povijesti kompanije s ostvarenim gubitkom od 1,38 milijardi kuna"
Ja bih rekao da je gubitak 1,138 milijardi. Ispustio je jednu znamenku, što je sitnica od nekih 240m. A gubitak se vuče iz prve polovice godine. Zanimljivo da ne spominje isplatu dividende od 640m jer mu je to valjda normalno u tim uvjetima.
Da, stvarno mi nije jasno zašto su isplatili dividendu, ali valjda je Država bila u banani, pa su morali
bacaju se "vesla" pred izvješće, netko se dobro istovario po 190
Prije bi rekao da je bježanija "mišića"
U kvartalu koji jamci debelo pozitivan rezultat uz najave propucavanja kroz plafon za ostatak godine imamo zurno iskrcavanje institucionalnih.
Odlična stvar za dioničare i dionicu kada tzv institucionalci "odlaze".....
Nisam baš siguran da je dobro što Slavonski fond prodaje, jer je isti kupovao po cijenama od 400 kn, pa i više i držao cijenu dosta dugo visoko.
Za OTP ne znam tko je iza njega (špekulira se da je su braća Pivci), ali isto su kupovali po 220 kn, pa sada prodaju, prisjelo im valjda.
Na INA-i uopće nema bida
pa na koliko se postaviti, ne znaš jel gore kada pljačkaju naši ili ugari
Prošla godina je bila loša kada nije bilo potražnje za naftom, ali dolaze bolja vremena
Na INA-i uopće nema bida
"...rezultirali su najgorim poslovnim rezultatima u novijoj povijesti kompanije s ostvarenim gubitkom od 1,38 milijardi kuna"
koliko kom još ovaj ima?.....hočemo mu pomoći da izađe?......nekih 20 000 na bid po 185, recimo, bilo bi mu vjerovatno i više nego dovoljno da otplovi......
Nitko ne želi pomoći fondiču i pjevčiću da izađu?.......ovak čemo još 10 dana gledat trgovinu po 190........nije valjda da nemamo za 20-30 tisuča ili još bolje za 50-60 kako bi uspostavili naš FF ( forumski fond).....
Znači Pivci i Slavonski fond prodaju.
Kupuju valjda mali.
Tin,nema veze. Doce na svoje
Ma samo se pitam je li bolje kupovati sada ili nakon izvješća koje će biti u minusu a znamo kako ova dionica reagira na negativne kvartale.
Koliko znam, već si nekoliko puta napisao da će Q4 2020 i Q1 2021 biti u minusu i
to je pretpostavljam već ugrađeno u cijenu ovdje. Cijena dionice je u međuvremenu
zbog istih razloga pala sa 55 kn na 44 kn.
Za to vrijeme su ugradili sustav za pročišćavanje balastnih voda u čini mi se 4 broda, pa
su iskoristili niske vozarine za te radove. Također su refinancirali kredite po nižoj kamati
sa inozemnom bankom i zaduženje im se stalno smanjuje.
Prošla godina 2020. će biti sa dobiti na godišnjoj razini, što je već treća godina
u nizu, sa čim se ostali brodari u HR baš i ne mogu pohvaliti, a i dosta firmi na ZSE
za prošlu godinu.
Vozarine već neko vrijeme rastu i po meni trebale bi nastaviti rast, jer smo tek na početku
novog ciklusa u tankerskom prijevozu.
Jel Croatia Banka račun od I.B. ?
Trebao bi biti. Proslo ljeto kad smo racunali ispalo je zbrojeno Biblijin osobni racun, Slavonska banka i Croatia banka skrbnicki daju tocan postotak koji se navodio pod njegovim vlasnistvom u objavama ATPLa kod kupnje / prodaje povezanih osoba. Mislim da je to BudFox zbrojio.
Mislim da da, ali on stalno pretumbava dionice po tim skrbničkim računima u Slatinskoj banci i Croatia banci (valjda zbog margina), pa ga je teško pratiti.
https://www.hellenicshippingnews.com/multi-year-bul…g-strategy-ltd/
Znaci ipak commodity super cycle s nekakvim peakom 2024.
Sasvim je moguce gledati tada Atpl ne na 3 ili 5 nego na 10 ili 20, a mozda i 30 od sadasnje cijene.
Kad se dodje na utilizaciju od preko 95% svi brojevi postaju moguci, jer je danasnja likvidnost daaaaleko veca od one 2008.
Hoće li se povijest ponoviti ? “Jadroplov” je zahvaljujući eksploziji tržišta, povećao svoju vrijednost gotovo 50 puta.. https://slobodnadalmacija.hr/s…-5-milijuna-dolara-271745
Koji je vaš komentar ovoga iz članka, može se i kolega migra nadovezati.
Dakle, nitko ne može garantirati da će pozitivan ciklus trajati 5 godina, te čim krene oporavak
tržišta brodari, ponajviše veliki grčki brodari opet krenu naručivati nove brodove i opet priča
kreće u krug. Malim brodarima se teško nositi sa tim troškovima i tom konkurencijom, što i
pokazuje zadnjih 10 godina:
"Cijela situacija nevjerojatno podsjeća na onu otprije točno 15 godina, kad se “Jadroplov” našao pred bankrotom nakon što je akumulirani gubitak dosegnuo iznos od 579 milijuna kuna, a tek smijenjena Uprava vrijednost flote napuhala na 145 milijuna, dok je tržišna vrijednost bila 92 milijuna dolara.
Posljedica toga gubitka bila je akutna nelikvidnost i nesposobnost otplate dugova prema hipotekarnim vjerovnicima. Hamburgische Landesbank iz Hamburga i Nedship bank iz Rotterdama otkazali su kredite i dug od ukupno 48 milijuna dolara proglasili dospjelim.
Nova Uprava društva, na čelu s predsjednikom Zvonkom Toulom, donijela je tada odluku da se uđe u financijski aranžman “sale and leaseback” (prodaja i povratni najam) s tvrtkom “Peter Dohle Schiffahrts – KG”. Ukratko, “Jadroplov” je trebao prodati “Dohleu” flotu uz istodobno uzimanje iste u “leasing”, otplatom kojega ponovno postaje vlasnikom. Cilj je bio refinanciranjem sačuvati grupu od osam najvrjednijih brodova.
“Jadroplov” se, s osam sačuvanih brodova, iz kraha izvukao za nekoliko godina, a zahvaljujući eksploziji tržišta, povećao je svoju vrijednost gotovo 50 puta (državni udjel je 2003. prodavan za 4,5, a ubrzo je dosegnuo vrijednost od 210 milijuna dolara, s 80 milijuna dolara gotovine na računu). Umjesto očekivanih 30, ostvarena je zarada od oko 250 milijuna dolara.
Zvonko Toula je dugo istraživan pod sumnjom da je navodno lažirao bilancu 1999. godine da bi sklopio financijski štetan ugovor. Nakon jedanaest godina istrage, utvrđeno je da je bilanca bila istinita, a “sale & leaseback” ugovor jedina, najpovoljnija i pozitivna opcija kojom je tvrtka spašena.
– Danas bih učinio isto. Strateško partnerstvo s najsnažnijim svjetskim tvrtkama je jedini izlaz u ovoj teškoj situaciji i, što je posebno važno, takav partner postoji. Riječ je o jednom od najjačih i najefikasnijih brodarskih imena u svijetu, partneru koji je spreman ući u posao čim snimi stanje i obavi razgovore s predstavnicima Vlade i CERP-a. To može biti i nešto slično “leasebacku” iz 2000. godine – ekskluzivno najavljuje Toula.
On tvrdi da se u nevolji čine tri strateške pogreške. Prvo, pokušava se prodati većinski paket dionica, drugo, počela je rasprodaja flote i, treće, sanja se o gradnji novih brodova.
– Brodar ove veličine nikad ne smije kupovati nove brodove, a zadnje dvije uprave kupovale su po astronomskim cijenama koje je diktirala dnevna najamnina od 50 do 60 tisuća dolara. Danas ti brodovi zarađuju oko pet tisuća dolara. Loše tržište je samo drastično razotkrilo besmislenu investicijsku politiku.
Da bi se to prikrilo, u bilanci “Jadroplova” brodovi se vode po knjigovodstvenoj vrijednosti od 150 milijuna, dok je stvarna vrijednost oko 70 milijuna dolara. Ta istina se mora priznati i iskazati stvarni, enormni gubitak, kao što je nedavno učinila “Atlantska”, a lani i “Tankerska plovidba” – ističe Toula."
Plus opte.
Poklopilo me na spavanju 🙃
' Bem ti burzu...ne smijes ni spavati 🙂
Ovo je već drugi put, treća će biti sreća
Pa zar i ti sine Brute ??
Ja sam mislio da Moller misli na mene, jer sam se mislio kupiti na 35, ali krivo smo svi skupa mislili
Pa valjda je bitno i koliki će biti gubitak i koliko će im trebati da taj preneseni gubitak nadoknade?
a koliko taj gubitak može biti više od onòga što znamo (ili manje) budući da je neki sitan preokret bio več u q3?.....pa prodaja brodova (nije za neku hvalu ali cilj opravdava sredstvo jel vozarine rastu pa se je situacije puno bolja), pa refinanciranje kredita po povoljnijim uvjetima?
Vidjet ćemo sve u godišnjem izvješću, teško mi je sada nagađati.
Sjećam se da se S&L back ona dva broda otprije vodio po novom
računovodstvenom obračunu pod trošak kamata, pa me zanima
kako će sada to knjižiti kada je puno više brodova u tom modelu
i što će revizor reći na knjigovodstvenu vrijednost brodova u
odnosu na tržišnu vrijednost, jer su strani brodari prošle godine
imali velike knjigovodstvene otpise imovine.
Ma nisam usla. Cekam FI da vidim stanje financija firme.
I dalje mislim sve sto sam rekla i ljetos i prije 2 mjeseca.
Firma ima problema sa financijama vec dugo i moze ih izvuci tek iznadprosjecna godina, prosjek vozarina za panamaxe >15k. Za sada se cini da ce godina biti iznadprosjecna.
Onda ce i ask biti najmanji problem.
Uvjetno mudra odluka jel i sam se u rijetkim trenutcima kolebam oko toga da li dočekati izvješće u dionicama ili ne.......ali s druge strane, što ću vidjeti kad izađe izvješće?......gubitak, a vozarine za panamaxe, karikiram, u tom trenutku na 25000 i cijenu dionice na , opet karikiram, na 250.......teško je tu bit pametan.....nekako će bit, odluke treba donijeti.......sretno svima
Pa valjda je bitno i koliki će biti gubitak i koliko će im trebati da taj preneseni gubitak nadoknade?