Display Moreevo još malo kamilice ako i dalje ima onih koje uznemiruju isinuacije oko revizorske kompetentnosti.
metodologije valuacije asseta,smjera u kojem će to ići,koje će biti posljedice za bilancu u skoroj budućnosti...
držim da niti ovdje neće biti uzrok za prošle,sadašnje i buduće mokre snove ,dapače za ukrcane mornare izgledno biti će razloga za rum
Covid i pad vozarina je prosle godine dotukao dosta brodara nakon borbe zadnjih godina prosla godina im je dosla kao zadnji udarac, zato je i ovaj oporavak brodara sada spor jer je tesko tako brzo nadoknadit gubitke pogotovo od prosle godine uzimajuci u obzir volativnost vozarina jasan je i oprez, isto kao i i sta trenutna prodaja brodova i njihove cijene ne odgovaraju vozarinama rekao bih da je to posljedica ponude i potraznje jer imas dobar dio onih koji pokusavaju popravit likvidnost prodajom kojeg broda kada su se cijene brodova malo popravile, a s druge strane nemas dovoljno brodara koji imaju dovoljno love za kupnju koja bi izazvala vecu potraznju i sad kako vozarine budu ovakve tako ce se i dostupnost brodova za prodaju smanjit ili ce im se povecat cijena jer ce se vecina brodara oporavit, a s tim ce se i povecat broj zainteresiranih za kupnju i onda dolazi do naglog rasta imovine.
Slažem se sa većinom vašeg posta kolega, čak bih rekao odličan post,
ali dodao bih još jednu varijablu u jednadžbu, a to je početak povećane
narudžbe novih brodova koja tek predstoji i koja uvijek ide sa rastom vozarina.
Info sa "drugog" foruma, od kolege Jaska, koji je uvijek bio vjerodostojan.
"Već je počelo uništavanje budućnosti.
Prošli tjedan naručeno 12 newcastlemaxa po 210.000 dwt= 2.54 milijuna tona.
Isporuka 2023.
2 ultramaxa 61k, oldendorff, isporuka 2022.!!!
Info je Golden Destiny weekly report 16.4.2021."