Ne mogu vas više pratiti, a primio sam dividendu od ATPL-a prije 10-15 godina, ali onda je
dobit bila preko 800 mil.kn, a nisu imali toliko duga ili uopće nisu imali duga, ne sjećam se više.
Uglavnom bili su uz HT i INA-u najbolja kompanija u Hrvatskoj te godine i mislim da su imali 22-23
broda i odjednom su kupili 4 ili 5 brodova u šusu. Eto to je takva firma bila, a da ne kažem da su bili
glavni sponzor kluba Jug iz Dubrovnika, a sada nemaju za biber, a ne za dividendu.
Prošle godine su imali gubitak 60 milja kuna(bez revalorizacije imovine) , te je potrebno minimalno
60 milja kuna dobiti iz poslovanje ove godine samo da budu na nuli, akumulirani gubitak zadnjih
10 godina je preko pola MILIJARDE kuna, a prodali su svu imovinu koju su imali u međuvremenu.
Zaduženost je preko 800 milijuna kuna, te bi se trebali orjentirati da to prvo smanje, ali
meni se čini da je Upravi firme bitnije koja je cijena dionice na burzi od samog poslovanja
firme. Ajmo rezultate poslovanja CnB, pa ćemo onda pričati, a ostalo su samo kule u oblacima.
Prije dvije-tri godine je bio sličan dopis o dividendi, koji za ništa ne obvezuje, te je bio i ostao
samo mrtvo slovo na papiru. Eto ga:
https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…3VJZMvQMw__.pdf
P.S. U slučaju da vozarine ostanu ovako visoke 2-3 godine, ako ponovno pokrenu i završe Batalu,
vrate dio dugova, tek onda treba početi razmišljati o dividendi, a ovako mi to zvuči neozbiljno.
P.P.S. Ovo će ispasti negativnodrukerski post, a kada kažem jašite na valovima i idemo u nebo, letjet će perje
i slično onda se svi slažu sa mnom, ali to je valjda tako