Meni isto tako nekad pobjegne za sekundu
Posts by BudFox
-
-
Nove TC vozarine, Panamax na Time Charter 2 godine, 13750$ po danu!
https://www.hellenicshippingnews.com/weekly-dry-tim…-august-5-2020/
-
Freight futures am update
Capesize flat
Panamax up ~2%
-
Panamaxi u Kini i danas rastu:
https://en.sse.net.cn/indices/fdinew2.jsp
So far this year it has been scrapped (Allied):
34 Capesize
1 Post-Panamax
3 Panamax
16 Supramax I
One of the most interesting things is that the order book is low.The ratio between order book and existing fleet is 7%, the lowest
in almost 20 years (average since 1996 is 25%).
As long as the demand for iron ore, coal, grain etc. remains high,I think this can be really good.
-
Znaci prodaja ide dalje, samo nece davati javne informacije o tome. To je odlicna vijest!
-
Zlocesti, ako imaš šta u čarapi, sad se dokupljuje
-
Iiii....ode Optima up
Prošla panika...a prodaja ide dalje
-
bumbar:
prodaja OPTE ide dalje..do 7 mjesec sljedece god ce se realizirat prodaja a vjerujem i prije...sad nema HT koji je bio kocnica prodaje...banka ce to rjesit u kratkom roku (ZABI treba cash..pogledaj u HR dobit ima pala 50%..a matica u Italy dobit pala 77%..ZABI je potreban cash a ne Optima)..tako da ovaj panicarski pad gledam kao priliku za onog ko ima love..u kratkom roku ocekujem 5.50 do 6 kn i u to rasponu ce se vrtit dok ne dodje info o prodaji...
Ovaj komentar od prdekalo ima najvise razlicitih ocjena do sada , samo fali confused
-
Ukupno je na bidu na moje oči bilo samo pedesetak tisuća komada
Kada se špina otvorila, pohrlili su kupci. Za još 450 tisuća komada
Pohrlili kupci na kupnju kada je dionica bila na ljetnoj rasprodaji s popustom od 25%, a nista bitno za prodaju firme se u biti nije dogodilo, osim šture obavijesti AZTN-a. Prodaja ide dalje sa investicijskom bankom i Optima ce prije ili kasnije naci kupca jer je to svima u interesu .
-
na odmoru u Dubrovniku (trenutno ne mogu modelirati forum), prošao kraj Batale.
teren raščišćen i zasad sve tako stoji.
I ostala gradilišta po gradu isto miruju.
pretpostavljam da je zabrana pravljenja buke u sezoni ili tako nešto.
Mislim da nista od toga prije sredine 10. mjeseca, dok kako tako zavrsi ova sezona. Kako je u Dubrovniku, jel ima sta gostiju?
-
Da, rasti ce jos neko vrijeme, i evo zasto:
https://edition.cnn.com/2020/08/08/eco…-hnk/index.html
Bez velikih prica, ali fakat ne treba biti Sherlock Holmes da bi se zakljucilo sto stoji iza rasta vozarina za panamaxe. I sto ce izgleda stajati u narednom periodu.
Kina ce morati uvesti izmedju 10 i 20% svoje ukupne potrosnje hrane ove godine, iznad onog sto bi uvezli inace. A to su fakat goleme kolicine.
Vidio sam te vijesti o poplavi jucer, unistilo polja u Kini, pa sada moraju uvoziti hranu i to ne malo vec najvece dnevne kolicine u povijesti.
July 10th saw China purchase 1.365 million tons of US corn, which at the time marked China's largest one-day purchase of US corn since 1994. July 14th then saw 1.762 million tons purchased, which marked China's largest ever one-day purchase of US corn. More recently, July 30th saw 1.937 million tons of US corn purchased which now stands as China’s largest ever one-day purchase.
Kad kinezi krenu.
Na grafu se lijepo vidi porast kineskog uvoza soje u 7. mjesecu. Vjerujem da ce se time zadovoljiti i uvjeti prve faze trgovinskog sporazuma i malo smanjiti tenzije na relaciji USA-Kina, sto je bio veliki uteg vozarinama zadnjih par godina.
-
Evo zanimljiv clanak o narudjbama novih brodova. U svakoj krizi bude nesto dobroga, a ova Korona kriza je iznjedrila najmanje narudzbe novih dry bulk brodova u zadnjih 16 godina. Kroz slijedecih godinu dvije uz primjeren rast potraznje i smanjenu isporuku novih brodova, svasta je moguce.
https://www.maritime-executive.com/article/dramat…sed-demolitions
Looking at the orderbook for commercial shipping consisting of container ships, dry bulk, and tankers, BIMCO reports in total orders have declined by 50 percent. Hardest hit has been the dry bulk sector followed by container ships.
In the first seven months of 2020, orders for dry bulk vessels were down by 65 percent versus the prior year. At just over 63 million DWT, the dry bulk order book is at its lowest level in sixteen years according to BIMCO.
-
Ma gledajte, ajmo pojednostaviti pricu. Ako vozarine nastave rasti i ne padnu previse na jesen i zimu, govorim o dnu BDI oko 900 -1000 stvari ce biti dobre za brodare. Oni bi s trenutnim vozarinama mogli za Q3 i Q4 izbaciti bolja izvjesca nego za Q1 i Q2 i cijena bi mogla poslije toga porasti, ali ne previse. Kljucna je jesen, cjepivo za Koronu, 2. val hoce nece biti, tako da je tesko trenutno bilo sto predvidjati ovako odokativno ili bubati cifre i ostati ziv kao Neo. Bez uvrede, jer si inace simpa kolega i vidim imas sljedbenike ovdje.
-
Dečki...malo u hladovinu. Čini se da vas je sunce udarilo u glavu.
Tko je jamio po 140-160 kn jamio je...
Kolega maratonac, pa dobro nam dosli stari druže
-
Mozda zvuci bezveze i glupo s obzirom na to sto se desilo u petak, ali meni bi uskoro Optima mogla postati best buy. Pogotovo ako dodatno padne u ponedjeljak. Sto vi mislite?
-
Sto reci osim da je burza kockarnica, a mi okorjeli kockari i ovisnici o volji božice Fortune .
Problem je sto je Fortuna prevrtljiva, pa nas puno vise kaznjava nego nagradjuje .
-
Ni meni nije jasno sto se desilo, ali cijena Optime je pala za vise od 20% i povukla cijelu burzu u minus
-
Mozda bi zlocesti mogao postati graf za Optimu.
Za zadnji graf sam komentirao da me podsjeca na H&S, ali nije bilo komentara. Danas je doslo do proboja prema dolje, pa me zanima kakav nam je grah iduci tjedan.
-
Cinjenica je da Optima nije prodana do 31.07., a sad kada ce i sta ce biti to cemo vidjeti.
-
Sta je propala kupnja, sta se dogadja?