Zadnja dva dana vani padaju dionice tankera. Ne znam zašto.
Posts by Marielena
-
-
Vlasnik Tankerske:
1. INTERKAPITAL VRIJEDNOSNI PAPIRI D.O.O/TANKERSKA HOLDING GMBH 95.73%
Dakle, nije slucajno da INTERKAPITAL kupuje dionice ATPL, a sigurno u ime TANKERSKE.
Sigiran sam da postoji deal izmedju prvog dionicara ATPL i Tankerske, da ovaj izadje kao Lonza i Tankerska preuzme ATPL sa dionicama od CERPA plus Nove dionice.
Nakon toga TANKERSKA ce otkupit sve dionice malih dionicara i ATPL ce biti maknuta sa burze.
Stvarno nemam nikakve informacije i ne znam ništa o tome.
Samo razmišljam.
Svi znamo kako i na koji način su Tankerska plovidba i Tpng izlistane sa burze i kako su tu prošli mali dioničari.
To je moglo proći jer su sa druge strane bili mirovinski fondovi koji su zadovoljni sa 0 posto zarade.
Ne znam kakav interes ima prvi dioničar dogovoriti se nešto ispod stola sa Tankerskom plovidbom. Na vlastitu štetu? Zašto? Koliko znam IB je svoje dionice plaćao i po 600 kuna.
Atpl ima disperziranu vlasničku strukturu i vlasnici su uglavnom fizičke osobe. Cerp nema dovoljno dionica da sa time TP može provesti istiskivanje.
-
Trenutno je Hafnia best buy vani.
Stng još ima prostora za rast.
-
Vani tankeri u zelenom danas.
-
cijenim i poštujem vaše postove i razmišljanja, a na vaše pitanje/mišljenje mislim da će velika većina razmišljati isto.
samo poslovanje i uvjeti kod brodara su vrlo složeni i dinamični. znam ono osnovno i uopče mi stvari ne izgledaju ružičasto. atpl i jdpl preživljavaju i preživjeti će nekako, ali kaj sa ulpl ako vozarine budu stagnirale ili nedaj bože počnu još tonuti? koliko im treba još dobrih godina kao npr prošla da servisiraju sve obveze i iz predstečajne i tekućeg poslovanja da sa bilancom dođu na nulu? sa sadašnjim vozarinama .... koliko? desetak?
i tu je po meni glavna kočnica. kad ljudi vide te brojke, dalje niti ne gledaju. a da mogućnost odlične zarade postoji i sada, to nije sporno.
Sve potpisujem...
Jos bi nadodao da njima ne mogu izracunat NAV jer uopce neznam u cijem su vlasnistvu brodovi u floti... osim toga postoji i sudski spor koji u slucaju nepovoljnog ishoda de facto znaci stecaj kompanije...
I bas kako je kolega napisao, nakon ove dvije gore informacije prestanem dalje pratit i gledat...
Takodjer kako je naveo kolega, za poslozit bilancu u neke normalne okvire treba im barem 5 godina brutalnih vozarina kad bi se mogle ocekivati i prve dividende..i to ako se sudski spor rijesi njima u korist u suprotnom im ni vozarine nece pomoc...dok bi ATPL u tom razdoblju (ako bi bile brutalne vozarine 5g) isplatila barem 50% sadasnje vrijednosti kroz dividendu...s druge strane ako vozarine 1ili2 godine budu mrsave zreli su za stecaj...jednostavno na ovoj cijeni meni to "odokativno" izgleda najskuplja dionica u svemiru, a posto ne znam koje brodove imaju u vlasnistvu jedino mi je ta metoda procjene vrijednosti preostala...
Taj sudski spor nema nikakav presudan utjecaj na poslovanje firme, ali to je objašnjeno više puta na temi Ulpl.
A dividendu na Ulpl sigurno ne očekujem.
-
Pitanje za sve sto dokupljuju ili kupuju atpl. Svi znamo vec mane i vrline nasih brodara, forumi su puno tome pomogli, pa nam ni uprava ne moze vise uvaliti dokap po cijeni koju bubnu, prije dok nije bilo nekog znanja su i mogli. I sam volim imati Atpl u portfelju, al zar nije bolje trenutno kupovati Ulpl, Tj alphu adriatic, brodara koji ima takoder dry bulk flotu(kad vec imate intuiciju, ili nesto sto vas vuce k tome da ce vozarine rasti) ali miuz bitnu stavku da Alpha ima i tanker koji trenutno plovi po 30 000 dolara, a uskoro ce i po puno vise jer izlazi iz ugovora? Ne vjerujem da je puno kupaca dugorocno u Atpl, jer su brodari ciklicni, pa mislim i da puno vas ne interesira starost brodova itd, vec postognute vozarine i dobit razdoblja koje ce posljedicno i podignuti cijenu dionice.
Ovo je moje misljenje pa da cujem vase, pricam samo o nekom srednjem razdoblju, peaku vozarina tankera i dry bulka koji dolazi u sljedecim mjesecima, kako ga najbolje iskoristiti. Nikakav nagovor na kupnju/prodaju.
Nema tu neke tajne. Atpl je najbolja brodarska firma na ZSE.
Jdpl i Ulpl su firme u problemima.
Osobno nemam Atpl trenutno jer nisam optimist za dry bulk. Sezonski rast vozarina očekujem, ali neke visoke vozarine ne.
Ulpl imam zbog visokih tankerskih vozarina. Rizik postoji, ali mislim da se isplati. Kladim se u barem još dvije godine visokih tankerskih vozarina.
To je sve naravno samo moje mišljenje.
-
Oderali smo te turiste ko' mačke, i živo me zanima tko će od njih biti Lud i doći nam iduće godine
Tunis, Maroko, Grčka, Španjolska, Portugal, Albanija..... nije da se nema gdje
Mada će naš turizam propasti iz razloga klimatskih promjena.
Omiljene ljetne destinacije biti će u Skandinaviji
Lička županija je kod nas najperspektivnija.
-
Što je danas nekome trebalo za ljetovanje?😂
Je li moguće da je netko zamijenio Alpha Adriatic sa Uljanik u stečaju?
To je brodogradilište i druga firma i nema veze sa Alpha Adriatic. Račun mu je blokiran već sedam dana.
-
Nema tu prometa. Netko mora izaći sa 10000 eura i odmah mora spustiti cijenu 10 posto.
-
Prema TA meni izgleda da bi to bilo dno. Vidjeti ćemo.
BCTI se iskorigirao. BDTI raste i iznad je 100 bodova. Vidjeti ćemo hoće li i clean Index sada prema gore.
Vozarine su još uvijek visoke.
-
-ATPL po 59.40€
+ATPL po 56,80-57,80€
Biti će to još topli burek.
-
Dobro mislite kolega
-
Ovaj STNG i dalje roni🙈
-
-
I ja mislim da je STNG bb trenutno na Wall Streetu.
Na ZSE ULPL 😛
-
Ja mislim da po cijeni iz ponude neće više kupiti ništa.
-
STNG opet pada😳
-
Da, netko je kupio jer je čuo na forumu da je to dobro pa je prodao jer su rekli da ne valja.
Nek se samo drhtave ručice otresu.
-
Netko možda imitira STNG od jučer.
STNG je bio i minus osam posto u jednom trenutku.
-
Zašto ne bi netko kupovao zbog divke? Još uvijek bolje nego državne obveznice. Meni je smiješno samo kada netko misli da će netko prodavati zbog forumskog drukanja pa će on imati za trejd.
Radim i ja to, ali bez takvog sramoćenja.