1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Vergilije

Posts by Vergilije

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Vergilije
    • August 18, 2022 at 1:48 PM

    Kratki izvještaj, punomoći uredno stižu...

    Glas malih dioničara čuti će se jasno, glasno i daleko.

    Hvala svima na povjerenju i podršci. :)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Imamo cca 4 radna dana do roka...

    Molim sve koji žele izraziti svoj stav o dividendi, pošaljite dokumente direktno gđi. Sanji Putici iz ATPL u Dubrovnik.

    Zbog brzine pošte nažalost ne mogu biti siguran da će vaša pisma stići do Rijeke na vrijeme. :rolleyes:

    Gospođa je bila vrlo korektna kada smo se čuli i zamolio sam ju da sve zaprimi :thumbup:

    Dakle, tko još misli glasati za 60,00 kuna dividende na skupštini, treba:

    1. Ispuniti prijavu na glavnu skupštinu (obrazac)

    2. Ovjeriti punomoć na moje ime kod javnog bilježnika (punomoć)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    3. Poslati originale preporučenom poštom do 24.08.2022. u 15:00 sati na adresu Atlantska plovidba d.d., dr. Ante Starčevića 24, 20 000 Dubrovnik, Hrvatska, n/r Sanja Putica

    4. Ako bilo što zapne, možete ju kontaktirati putem maila: sanja.putica@atlant.hr

    Svaka dionica je bitna, nemojte se podcjenjivati. ;)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Vergilije
    • August 12, 2022 at 12:46 AM

    Djelomično se slažem jer doista nemamo pojma kada i kuda će potražnja, ali za ponudu imamo.

    Da citiram našeg glavnog izvršnog MD:

    "Ugovoren je i značajno veći broj brodova za prijevoz rasutog tereta u odnosu na 2020., ali je brzina ugovaranja u skladu s uobičajenom prije 2020. te se knjiga narudžbi zadržala na niskih 7% postojeće flote. Stoga se u sljedećim godinama očekuje usporen rast flote, pa je u 2022.godini predviđen rast između 1.6 i 2.3%."

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Vergilije
    • August 11, 2022 at 10:40 PM

    havi

    Puno ste toga napisali, u teoriji ok, ali u praksi će se odlučivati na skupštini prema broju dionica.

    Protuprijedlog je otvoreno pitanje svim dioničarima, uključujući IB, zašto se ne ugledamo na najbolje?

    Zašto ATPL ne bi isplaćivala visoke dividende i imala aktivan program otkupa dionica?

    I tu dolazimo do činjenice da je u rekordnoj godini predložena minimalna dividenda u odnosu na zaradu, pogotovo kada se pogleda konkurencija.

    Stalno se ljude plaši recesijom, no izbjegava se spomenuti da brodari u takvom okruženju i dalje jako pozitivno posluju.

    Odnos ponude i potražnje za brodskim prostorom sugerira da će takvo stanje trajati još nekoliko godina.

    Mišljenja sam da se povoljni vjetrovi na tržištu mogu još bolje iskoristiti na korist svih dioničara.

    Doista bih volio čuti od IB i menadžmenta konkretan plan kako će to napraviti.

    Zapravo, vjerojatno ću ih direktno pitati na skupštini. :)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Vergilije
    • August 11, 2022 at 5:01 PM

    LeoNT

    Javiti ću finalnu brojku dionica koju ću predati u Dubrovniku za desetak dana.

    Znam da je zanimljivije imati prijenos uživo, ali osim malo zabave, ne bi ništa dobili time. :)

    Quote from lebowski

    Uostalom, otkud uprava uopće zna da dio malih nije zadovoljan predloženom visinom dividende?

    Znaju za bar jednog dioničara koji gnjavi tamo nekim protuprijedlozima... ^^

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Vergilije
    • August 11, 2022 at 10:27 AM

    Stigle prve punomoći, hvala Vam ljudi :)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Vergilije
    • August 8, 2022 at 9:48 PM

    enes.razman

    Dva su papira potrebna, prijava na GS i punomoć. Stavio sam linkove za skinuti dokumente na prošloj stranici.

    I to je to... :thumbup:

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Vergilije
    • August 8, 2022 at 3:57 PM

    Laudator

    Javio sam se, svaki glas je dobrodošao. :)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Vergilije
    • August 8, 2022 at 12:20 PM

    Laudator

    Datum na prijavi i punomoći predlažem staviti 08.08.2022.

    Bitno je da bude unutar roka za prijavu.

    :thumbup:

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Vergilije
    • August 8, 2022 at 12:08 PM

    tizian1

    Točno, moraju biti originali, a sve moramo odraditi do 24.08. kada je krajnji rok.

    Prijave i punomoći koje mi pošaljete osobno ću odnijeti u Dubrovnik 22. ili 23.08. kako bi bili sigurni da će se glasovi uvažiti.

    :thumbup:

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Vergilije
    • August 8, 2022 at 11:42 AM

    +1968 dionica

    Već par dana razmišljam šta napisati....

    Mislim da je ATPL na prekretnici, pa nisam htio pustiti da ovako važna tema poput dividende ostane u zraku. Uprava i izvršni idu u dobrom smjeru, no njihov je prijedlog previše konzervativan.

    Protuprijedlog je pokušaj davanja konstruktivnog doprinosa, tako da većina dioničara ima priliku odlučiti kakvu politiku dividende želi u budućnosti. Imamo preko 7.000 dioničara i znam da nisam bio jedini razočaran sa originalnim prijedlogom od 20,00 kuna. Drago mi je vidjeti pozitivne reakcije od malih i velikih dioničara.

    Za sve koje zanima zašto je u protuprijedlogu 60,00 kuna, postoje dva razloga:

    • ATPL je imala ogromnu dobit u 2021, imati će i ove godine, no nije nam prezentiran plan razvoja i upravljanja sa viškom dobiti. Meni kao dioničaru nema smisla da menadžment sjedi na 200+ milijuna kuna u doba najveće inflacije.
    • Kad sam računao koji je optimalni iznos dividende u odnosu na financije, tražio sam maksimalnu svotu koju ATPL može isplatiti bez ikakvih negativnih posljedica za poslovanje, tj. čisti višak dobiti. Iznos od 60,00 kuna je predstavljao puno pošteniji omjer raspodjele dobiti jer bi većini dioničara donio povrat na ulaganje od 10%-15% u skladu sa međunarodnom praksom. I dalje bi fizički ostalo preko 120+ milijuna kuna u društvu za pokriti sve projekte.

    Drugim riječima, 60 kn nije puno, već je 20 kn stvarno malo. :)


    Vidim da postoji dosta dilema kako glasati, a svega 10tak dana za organizaciju.

    Svaka dionica ima svoju težinu i glas. Prema rezultatima ankete na forumu imamo oko 65.000 glasova što znači treća glasačka snaga nakon IB i Cerpa. Ako možete dođite na skupštinu ili opunomoćite nekog od povjerenja tko će biti. Što bude više glasova za, imamo veće šanse za uspjeh.

    Kao što sam rekao ljudima koji su me kontaktirali putem društvenih mreža, ja moram biti na GS kao predlagatelj protuprijedloga. Zapravo ću ići do Dubrovnika par dana prije 24.08. položiti još nekoliko punomoći. Za one koji bi punomoć dali direktno meni, moje osobne podatke i adresu imate u protuprijedlogu.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Treba napraviti tri koraka:

    • Ispunite obrazac prijave na GS
    • Punomoć ovjerite kod javnog bilježnika
    • Pošaljite mi sve čim prije poštom

    Pa ajmo glasati i nek većina odluči.

    Puno pozdrava svima iz Rijeke ;)

    B

  • DRY BULK

    • Vergilije
    • August 4, 2022 at 6:03 PM

    Robert Bugbee (Scorpio tankers) je ovih dana u intervju nabacio zanimljivu metaforu brodarstva, prevedeno sa eng:

    "Brodarstvo je otok na kojem je vrijeme nepredvidljivo, vlasnici brodova su lokalno stanovništvo, a fondovi i institucionalni investitori posjetitelji.

    Svako toliko, vrijeme je prekrasno, ali je prekrasno manje mjeseci nego što pada kiša i ponekad budu oluje.

    Ali tih mjeseci dok sunce sjaji, taj mali otok je jedno od najljepših mjesta na svijetu za biti.

    Ljudi dođu i posjete, neki pokušaju ostati cijelu sezonu, drugi imaju nesreću pa ni ne dočekaju ljeto, a ponekad uopće niti ne bude ljeta."


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • Vergilije
    • August 4, 2022 at 3:53 PM

    Kako se nafta prerasporedila u trenutnoj situaciji 🙂

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • Vergilije
    • August 4, 2022 at 12:50 AM

    Broj "živih" brodogradilišta se doslovno prepolovio, prema zadnjim podacima koje je objavio Clarksons:

    "The number of operational shipyards in the world, with at least one order, was 238 yards last year, down from 551 yards in 2007, a 56% decrease. Those that remain are primarily booked well into 2025."

    Iskorištenost flote je za jače pomake vozarina prema gore dosta bitna, ako nema drugih slobodnih brodova, one koji su ostali platiti ćeš koliko god traže.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • Vergilije
    • August 3, 2022 at 11:56 PM

    Zapravo je kontra struje, zbog pada ffa svi očekuju korekciju cijena bulk dionica prema dolje, koja u pravom smislu zasad izostaje. Najveća zaštita svim bulkerima je po njemu niska knjiga narudžbi, bez obzira na promjene u svijetu. Kako bi rekli, ploviti se mora...

    Pozicija fonda mu je jako pametna, ako kroz sljedećih mjesec dva potegne bulk ili tankeri na godišnjoj razini nadmašiti će tržište, a novce drži u dolarima kao relativnu zaštitu od inflacije (umjesto u norveškim krunama).

  • DRY BULK

    • Vergilije
    • August 3, 2022 at 10:03 PM

    Joakim pozicionirao fond 40% u dry bulku, 20% usd, ostalo tankeri. Zanimljivo štivo :)

    Dry bulk shipping

    We are still highly optimistic towards dry bulk shipping, spurred on by the lowest orderbook vs fleet on our record going back to 1996, now at a mere 7.1%. Only 3.5m dwt newbuildings were ordered during 2Q22, far below our 8.7m dwt forecast and the lowest level since 1Q 2017.

    Dry bulk earnings have so far disappointed many this year but has nevertheless come in above our rather positive expectations. Our early January forecast for the Baltic Dry Index during 1Q22 was 1,779 (13% below actuals) and 1,762 for 2Q22 (30% below actuals). Our similar forecast from early April for 2Q 2022 was 2,301 (9% below actuals). Looking towards our dry bulk share index, shares outperformed our early January forecast by 10% in 1Q22 and 19% in 2Q22.

    Despite that the current market sentiment has suffered some setbacks from a significant (and as we expected) reduction in earnings since the last local peak in October 2021, we remain optimistic towards the outlook for dry bulk. In the short-term, the Russian invasion of Ukraine has led to shifting trading patterns which has partly benefited dry bulk, although not enough to offset continued lackluster levels of iron ore exports from Brazil, amongst other lost volumes. Vale recently downgraded their full year production guidance of iron ore from 320-335mt to 310-320mt for 2022, thus better aligning with our longstanding forecast of 310mt.

    Looking further afield, we expect Brazilian iron ore exports to be maintained at levels similar to the estimated 33mt in July which should be supportive for the larger dry bulk vessels. We also see Chinese authorities providing stimuli to the economy amidst negative news from the housing sector and recent covid-related lockdowns, which could support demand for dry bulk commodities from infrastructure projects in 2H22 and into 2023.

    Although we do not expect any big surge in dry bulk demand for the foreseeable future, the low fleet growth should sustain average dry bulk earnings at similar levels to 2021. This in itself should be enough to propel share prices higher, now trading at a P/NAV of 0.76 and an EV/EBTITDA of 3x for 2022E. Given that earnings and asset prices are an exponential function of fleet utilization: Only a marginal increase in demand growth above our forecast is enough for the segment to skyrocket. The same can be said for effective supply growth/contraction, with the EEXI and CII coming into effect during 2023. We currently have a 40% long allocation towards dry bulk.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Vergilije
    • July 25, 2022 at 7:46 PM

    Dobar intervju, par novih informacija oko remonta i dokovanja koje dosta ističe, za 8/12 brodova ide nadogradnja u ovoj godini. Kao da malo želi smanjiti očekivanja. No stvarni utjecaj na poslovanje i prihode ćemo vidjeti za par dana u izvješću.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Vergilije
    • July 21, 2022 at 1:18 PM

    Pa upravo to, svi u reinvestiranje, ionako je vrijednost firme daleko veća i perspektiva izuzetno pozitivna.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Vergilije
    • July 21, 2022 at 1:15 PM

    A i sami su dioničari, ne vjerujem da bi išli sebi na štetu. Treba se iz predstečajnog survival moda prebaciti u jedan smo od najprofitabilnijih biznisa u RH.

    Nego mislim da su malo veće ribice tipa Plinio ili Ratko nanjušile lovu pa traže primjerene količine dijonica koje im je 'preskupo' ili komplicirano kupiti preko burze. 📈😋

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Vergilije
    • July 21, 2022 at 1:04 PM

    Ma dividenda je mamac za šire mase da počnu kupovat i podignu cijenu. Službeno se to zove proširiti krug investitora. Trenutne opcije su:

    - čarapa u hrk ili eur 0% godišnje

    - oročena štednja 0,2% godišnje

    - prosječni apartman 4% godišnje

    - kripto/zlato - kako bog da

    - dividendne dijonice - cca 4,5%

    I sad što bi bilo sa cijenom da ATPL budu jedini papir u RH koji isplaćuje oko 10% godišnje? ... Ozbiljno razmišljam postavit protuprijedlog ako nitko drugi neće.

    Ekipa koja je za zadržavanje love u firmi radi poreznih razloga ima svoje argumente, ali inflacija jednako jede 300 mil hrk na računu ATPL kao i naše privatne račune. Bez povećanja vrijednosti dionice u tom slučaju može ispasti neviđeni promašaj. Zašto riskirati?

    Inače svaka čast na trejdovima tko ima vremena i volje. Ja uvijek preplatim jer mi se neda čekati ;( ^^

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Vergilije
    • July 20, 2022 at 11:16 AM

    Kako stvari stoje ove godine će na zagrebačkoj burzi svega par dionica biti pozitivno zbog globalnih trendova u poslovanju, dobiti i dividende. ATPL bi trebala biti predvodnik brodara u rastu koji slijedi. A sve se poklapa sa lijepim bear relijem koji se događa na američkoj burzi.

    Naši fondovi su odabrali mudru taktiku nekupovanja brodara zadovoljni minusima (osim OTP indeksnog), pa svi mali dioničari imaju prilike nadmašiti 'struku'.

    Ukratko zaključak...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™