Ma da, kazem, podjeca me na PTKM na nizim cijenama gdje i nije bilo prometa.
Promet je dosao kada je cijena narasla i preokret u poslovanju bio vidljiv. Izgleda mi slična priča...
Danas počitili 470 kn...sutra 480 kn....itd...pametno se skuplja
Ma da, kazem, podjeca me na PTKM na nizim cijenama gdje i nije bilo prometa.
Promet je dosao kada je cijena narasla i preokret u poslovanju bio vidljiv. Izgleda mi slična priča...
Danas počitili 470 kn...sutra 480 kn....itd...pametno se skuplja
Danas protrgovano 6 dionica. Bid i ask se igraju.
Bid se popunio na 450 kn i čeka još koji dan da vidi ima li tko da mora prodati po 450....a čini se da baš i nema.
Jako malo dionica je tu spremnih za prodaju ispod 550 kn....do kraja mjeseca vrlo realno čišćenje do 500 kn...prije izvješća....puno je tu pozitivnih stvari koje nas očekuju u 2021.
Poleti TPNG na 45 kn u hip heheh
Mislim da se tu rast i distribucija mora odraditi prije izvješća.
Bit će zanimljivi na ovoj dionici za 10 tak dana....ima tu elemenata za kupnju i onih koji pozivaju na oprez...baš me zanima što će prevagnuti.
Ekipa bi kupila jeftinije a ne ide.
Bilo bi super da BCTI ode preko 600 bodova i da bar još 2 broda stave na dugoročne ugovore.
Nije mi jasno ova cijena SPOTA na 6000 usd ta MR tankere....prošle godine su MR tankeri kad je BCTI bio na 550 bodova bili na oko 13 000 usd.
Kako možete masnim slovima napisati da je dug drastično smanjen ako je opće poznato da su 23.12. prošle godine uzeli novi kredit od cca. 280 Mio kuna???
Molio bih za pojašnjenje.
Hvala!
Predmet: Potpisan ugovor o dugoročnom kreditu u iznosu od USD 44 milijuna
Tankerska Next Generation brodarsko dioničko društvo (dalje u tekstu: Društvo) potpisala je dugoročni
ugovor o kreditu u ukupnom iznosu do USD 44 milijuna. Kredit je sklopljen s inozemnim bankama CRÉDIT
AGRICOLE CORPORATE AND INVESTMENT BANK i HAMBURG COMMERCIAL BANK AG na rok od 5 godina.
Predmetna sredstva Društvo će iskoristiti za prijevremeno zatvaranje postojećih kredita koji dospijevaju
tijekom 2021. godine, a kojima su dijelom financirane kupnje novogradnji M/T Vukovar, M/T Zoilo i M/T
Dalmacija tijekom 2015. godine.
Zaključenjem ovog financijskog aranžmana Društvo potvrđuje svoju prepoznatu poziciju na inozemnom
bankarskom tržištu te proširuje suradnju s novim međunarodnim kreditorima koji su ukazali povjerenje
te prepoznali Društvo kao pouzdanog i dugoročnog partnera.
Sukladno svojoj strategiji očuvanja financijske stabilnosti i likvidnosti, Društvo je kontinuirano
posvećeno provedbi plana refinanciranja kreditnih obveza koje dospijevaju u 2021. i 2022. godini.
Kolega to je za refinanciranje postojećih obveza po znatno povoljnijim uvijetima.
Mislim da ovo o 18 000 usd nije točan podatak čini mi se da su oba oko 15 000 usd na ugovoru na dvije godine.
Zoilo je na 3 godine po 17000$ od svibnja 2020. Pretpostavljam da je to kod brace KOCH ali nemam vremena sad provjeriti.
Zoilo MR2 50,000 Hyundai Mipo 2015 17,000 Inc options Undisclosed 3 Years
Vukovar
Tanker je tijekom srpnja obavio redoviti petogodišnji
remont nakon kojeg je u kolovozu isporučen unajmitelju
sukladno zaključenom brodarskom ugovoru na vrijeme u
periodu od tri godine u iznosu od 17.050 USD po danu s
opcijom produžetka za još jednu godinu po 18.000 USD po
danu.
Pag
Brodarski ugovor na vrijeme s periodom od tri mjeseca s
mogućnošću trajanja do šest mjeseci u unajmiteljevoj
opciji za MT Pag istekao je početkom srpnja.
Zoilo
Mt Zoilo je isporučen u srpnju 2018. godine te od tada svoj
kontinuitet zaposlenja nastavlja na “spot” tržištu,
procjenjujući kako ovaj način zapošljavanja predstavlja
optimalnu strategiju korištenja komercijalnog potencijala
flote te je početkom rujna izašao iz dokovanja.
Vinjerac
Za MT Vinjerac je osigurano dvogodišnje zaposlenje s
početkom u svibnju 2020. godine. Tanker će biti pod
ugovorom s istaknutim unajmiteljem uz ugovorenu
vozarinu od oko 15.250 USD po danu, uz uobičajene
tržišne uvjete. Unajmitelj ima opciju produžiti ugovor, bez
prekida u poslovanju, i na treću godinu u iznosu od
približno 15.750 USD po danu.
Evo točnih podatak Vukovar 17050 usd i Vinjerac 15250 usd
Svašta je moguće na ovoj dionici...da vrijedi više to je sigurno...a kud će cijena stvarno mi je teško reći sa nekom sigurnošću...ja sam odlučio da neću kupovati prije izvješća za Q1...tu treba pratiti i knjigu dioničara ima stalno velikih naloga koji kupuju a ne ma promjena u top 10.
Display MoreDisplay MoreProsječne TCE neto dnevne vozarine brodova
trećeg tromjesečja ove godine iznose 12.371 USD.
https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…48c577ec534.pdf
Operativna dobit (EBIT) iznosi 2,4 mil. HRK (0,3
mil. USD), dok neto gubitak Društva trećeg
kvartala 2020. godine iznosi 1,6 mil. HRK (0,3 mil.
USD).Uz prosječnu cijenu vozarine u Q3 od 12371 usd ostvarili su 1,6 mil.kn gubitka.Ako su prosječne vozarine u Q4 9000 usd koliki će biti rezultat za Q4?
U kojem kvartalu su imali dokovanje brodova?
U 3. i u 4. mislim 3 u trečem i 1 u četvrtom.
Prihodi brodova u Q3 2020. godine iznose 48,5
mil. HRK (7,5 mil. USD), što predstavlja smanjenje
od 25,3% u odnosu na prihode ostvarene u istom
razdoblju 2019. godine. To je posljedica
petogodišnjeg ciklusa remonta triju tankera,
odnosno 76 dana dokovanja, u kojima brodar
snosi operativne troškove broda dok prihodovnih
dana nema.
Prosječne TCE neto dnevne vozarine brodova
trećeg tromjesečja ove godine iznose 12.371 USD.
https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…48c577ec534.pdf
Operativna dobit (EBIT) iznosi 2,4 mil. HRK (0,3
mil. USD), dok neto gubitak Društva trećeg
kvartala 2020. godine iznosi 1,6 mil. HRK (0,3 mil.
USD).
Uz prosječnu cijenu vozarine u Q3 od 12371 usd ostvarili su 1,6 mil.kn gubitka.Ako su prosječne vozarine u Q4 9000 usd koliki će biti rezultat za Q4?
Ako su im 4 broda na Spotu po 6000 usd i 2 na ugovoru po 15 000 usd....to bi značilo prosjek od 9000 usd po brodu...odnosno dnevni gubitak od oko 12 000 usd x 90 dana ...to je oko 1 080 000 usd gubitka u kvartalu....naravno ako su podatci o spotu točni.
Trenutno su 2 od 6 brodova na ugovoru, jedan 18-19 k drugi 15,25k?
Mislim da ovo o 18 000 usd nije točan podatak čini mi se da su oba oko 15 000 usd na ugovoru na dvije godine.
O da da, rastu MR tankeri
#MR +15% to $6k/d
11000 usd je otprilike potrebno za nulu.
Nekonsolidirano će kao i obično krajem mjeseca.. .konsolidirano je dosada uvijek išlo nekih 10 dana kasnije.
Zanimljiv članak danas u pisanom izdanju Poslovnog pod naslovom TRŽIŠTE IGRA NA SREĆU OPORAVIT ĆE SE ZA DVIJE DO TRI GODINE.
Zato su moji favoriti SAPN i KOEI čiji su rezultati bez obzira na pandemiju odlični.Očekujemo samo FI koji će to potvrditi!!!
Puno specifičnosti na ovoj dionici...vrlo je lako da će ukupni rezultat za 2020 biti bolji nego onaj iz 2019 iako će imati dva negativna kvartala.
S druge strane za razliku id 2020 kad je Q1 bio rekordan...Q1 za 2021 biti će u priličnom minusu.
Pozitivno je što imaju keša na računu..smanjili su zaduženost i refinancirali kredite.
Display MoreJos jedna stvar je bitna u Q3 prosječna SPOT cijena oko 11 000 usd...u Q4 mislim da nije veća od 6500 usd.
a što ako je baš sad većinu pokupio trezor?
zadnji put je ista stvar bila izvedena u petak 19.11, a objavljena u ponedjeljak 23.11.
uostalom, svaku srijedu/četvrtak/petak se može objaviti nešto što nafti ne ide u prilog, a ovaj tjedan je i 3. petak u tjednu kad ističu futuresi, tako da je sve moguće.
nitko ne govori da ovdje treba uletjeti sa pola milje kuna kao ti na početku priče, nego čisto uzeti malo za pokaznu vježbu.
svi tehničari na forumu se slažu da je ovo školski trejd, pa tko hoće nešto naučiti, nekad mora povući i okidač.
na temi TA su navedeni i targeti ulaska i izlaska.
pa tko voli, nek izvoli
Sretno svima koji ulaze....ja sam ulazio na rastu vozarina kad je BCTI rastao od 550 na preko 2000 bodova...volio bih da griješim u svojoj procijeni i da svi dobro zaradite.
Jos jedna stvar je bitna u Q3 prosječna SPOT cijena oko 11 000 usd...u Q4 mislim da nije veća od 6500 usd...a ni Q1 za 2021 ne će biti veći a imaju 4 broda na SPOTu.