Evo ako nekoga zanima...
Posts by tin
-
-
dzabe sve ako cerp robu podjeli potrebitima. Ti neće pitati posto je bdi , i jeli suez odcepljen, nego daj šta daš brokeru, treba mi za lebac...
Pa već se počistilo preko 20 000 kom u 8 radnih dana....ovdje bi svi zaradili za 10 dana....pričekajmo izvješće....koliko ja vidim kupovina savršeno tempirana da u sljedećih 30 dana pokupi sve što se bude nudilo ispod 200 kn.
-
Najmanje 15.000 USD bi morala biti.
S breakevenom negdje u rejonu 10-11k to je ozbiljna dobit.
Neka me kolege korigiraju ako grijesim.
Ako računamo 4000 usd dobiti po brodu x 12 brodova to je 48 000 usd zarade dnevno x 90 dana ispada 4 320 000 usd neto dobiti ili ti oko 27 648 000 kn (usd = 6,4 kn)
-
Kolika je kolege po vama procijena prosječne vozarine za ATPL u Q1 2021.
-
Koliko vidim uz svu tu silnu prodaju dionica je sa 180 kn otišla na 190 kn...to mi govori da ima više onih koji bi kupili nego prodali...a skok se desio u dva dana jake kupnje...na velikom volumenu ...ili ti zdravi rast...tako to ide.
24.03.2021. CT 188,50 192,00 187,50 191,50 190,23 +0,79 % 21 900 171.207,00 23.03.2021. CT 186,00 195,00 186,00 190,00 189,93 +2,15 % 118 5.751 1.092.272,50 22.03.2021. CT 179,00 186,50 179,00 186,00 182,81 +3,91 % 66 4.295 785.183,00 19.03.2021. CT 180,50 181,00 179,00 179,00 179,63 -0,83 % 40 1.975 354.762,50 18.03.2021. CT 182,00 182,50 179,00 180,50 180,40 -0,82 % 52 2.686 484.541,00 17.03.2021. CT 179,50 182,50 178,50 182,00 180,10 +1,68 % 22 868 156.328,00 16.03.2021. CT 180,00 184,00 179,00 179,00 182,17 -0,56 % 41 3.008 547.981,50 15.03.2021. CT 182,00 182,50 180,00 180,00 181,74 +0,56 % 12 313 56.883,50 20 000 kom u 10 dana...8 radnih.
-
Baltic Capesize Index Brodarski 22.3. 2.305,00 -3,23 10,66 34,40 16,47 2,81 - 2.004,96 2.405,43 0,00 Baltic Clean Tanker Index Brodarski 22.3. 623,00 5,06 12,66 9,11 61,82 51,21 - 26,53 - 12,13 0,00 Baltic Dirty Tanker Index Brodarski 22.3. 747,00 0,13 0,67 16,90 60,30 73,32 - 35,93 18,20 0,00 Baltic Dry Index Brodarski 22.3. 2.271,00 -2,07 12,59 33,75 66,74 59,26 263,36 236,94 0,00 Baltic Handysize Index Brodarski 22.3. 1.346,00 -0,74 2,98 49,39 98,82 134,09 218,20 195,82 0,00 Baltic Panamax Index Brodarski 22.3. 2.983,00 -2,45 25,76 27,92 123,78 122,78 269,64 166,34 0,00 Baltic Supramax Index Brodarski 22.3. 2.126,00 -0,33 2,26 40,52 103,06 118,95 186,91 167,42 0,00 Trenutne brojke govore sve.....povećanje od oko 200 % u odnosu na isto vrijeme lani....ako se to pretoči u Q1 rezultat to će biti odličan rezultat.
To su vozarine od jucer kolega
Ma ok...ali vidi se razlika...koja je ogromna.
-
Baltic Capesize Index Brodarski 22.3. 2.305,00 -3,23 10,66 34,40 16,47 2,81 - 2.004,96 2.405,43 0,00 Baltic Clean Tanker Index Brodarski 22.3. 623,00 5,06 12,66 9,11 61,82 51,21 - 26,53 - 12,13 0,00 Baltic Dirty Tanker Index Brodarski 22.3. 747,00 0,13 0,67 16,90 60,30 73,32 - 35,93 18,20 0,00 Baltic Dry Index Brodarski 22.3. 2.271,00 -2,07 12,59 33,75 66,74 59,26 263,36 236,94 0,00 Baltic Handysize Index Brodarski 22.3. 1.346,00 -0,74 2,98 49,39 98,82 134,09 218,20 195,82 0,00 Baltic Panamax Index Brodarski 22.3. 2.983,00 -2,45 25,76 27,92 123,78 122,78 269,64 166,34 0,00 Baltic Supramax Index Brodarski 22.3. 2.126,00 -0,33 2,26 40,52 103,06 118,95 186,91 167,42 0,00 Trenutne brojke govore sve.....povećanje od oko 200 % u odnosu na isto vrijeme lani....ako se to pretoči u Q1 rezultat to će biti odličan rezultat.
-
Puno se tu raspravlja a stvari su jednostavne...bude li se ovo povečanje cijena očitovalo na izvješću za Q1 ovo će ići gore i to značajno u suprotnom suprotno...sretno dioničarima.
-
Vidim da me ovdje neki ljudi krivo interpretiraju pa da poojasnim....nisam nikad rekao da TPNG ne vrijedi 40 ili 50 kn....realno sad bi trebala biti na 60 kn ali eto nije...prošle godine je trebala nakon Q2 biti 80 ili 90 kn ali eto nije....svima ovdje želim puno uspjeha...ja ću pričekati izvješće za Q1 i tada procijeniti situaciju....nadam se da će do tada spot narasti iznad 16 000 usd da potpišu još koji TC daj Bože da im svi brodovi budu na TC iznad 16 000 usd.
-
Kad spot pređe 16000 usd...tada sljedi potpisivanje TC ugovora i tu je uvijek TPNG ostvarivala dobit...
znači, logika je da će tržište spustiti cijenu, jer TPNG u Q1 svjesno radi pušionu čekajući da u Q2 vozarine narastu na razinu da ih vežu dugoročnim visoko profitabilnim ugovorima?
bez uvrede, al ovo je čista logika nekoga tko tkive sadi s mirovnicima i/ili fondovima, pa zna i dokle će nešto narasti da se iskrca, tj. uvali svoje dionice mirovincima i/ili naivcima.
tko nije skužio da ti imaš uvid u "Sveti Gral", tj. trgovinski priručnik (mirovinskih) fondova, taj nek se odma odlogira s foruma i ostavi burze.
ja sam te malo pratio i imaš presavršen track record na dionicama di se ništa ne događa bez da se mirovinci i/ili fondovi tamo ne uključe, a uopće se ne oglašavaš tamo di se mirovinci i/ili fondovi ne muvaju.
e sad, kolegijalno bi bilo reći što je mirovincima i/ili fondovima sljedeće "u fokusu", pa da se svi ukrcamo prije njih, a da nas onda oni guraju prema gore, a ne da mi "mali" služimo kao "topovsko meso" da se navedena ekipica može iskrcati po cijeni boljoj nego su planirali.
ako ćeš biti kolegijalan, imaš teme ZSE bets i Prognoza cijena, pa slobodno tamo stavi neki idući tip
Dakle stvarno svašta se ovdje može napisati bez ikakvh činjenica...hvala moderatoru na sjajno odrađenom poslu.
-
SPOT-13 000...nadamo se nastavku trenda ili bar ostajanju na ovim razinama.
Kad spot pređe 16000 usd...tada sljedi potpisivanje TC ugovora i tu je uvijek TPNG ostvarivala dobit...
-
Na žalost krivo....troškovi potrebni da rade s nulom su oko 11 000 usd....prelistajte malo postove unazad ima jedan link možda prije dva tjedna koji govori da spot za MR tankere od 5000 usd ne pokriva ni pola potrebnih troškova za poslovanje s nulom.
ja sam vam sve lijepo raščlanio, operativne dnevne troškove po brodu, troškove amortizacije i troškove kamata,cijene vozarine za tri broda pod ugovorom, dakle imamo brojeve za input, ostalo se prelako izračuna korištenjem četiri osnovne
Sretno kolega....svim dioničarima TPNG od srca želim svako dobro...a ja ću čekati izvješće i prihvatiti rizik da sam krivo procjenio.
-
Index za MR je još uvijek daleko od dobrog....kad bude dobar potpisat će oni bar još 2 TC ugovora....do tada ne ma dobrih izvješća....nadam se da će se to desiti što prije.
Zelite li reci da TPNG trenutno pod ovim spot cijenama, 12 k, tri broda od 17, 15 , 12 k pod ugovorom ne posluju u plusu?
Pa pogledajte prosjek po kojima su vozili u Q1 2020 .....oko 15 700 usd mislim....a Q1 2021 će im prosjek biti oko 10 000 usd ili nešto malo više....pa računajte.
-
Zelite li reci da TPNG trenutno pod ovim spot cijenama, 12 k, tri broda od 17, 15 , 12 k pod ugovorom ne posluju u plusu?
Za 1Q troškovi amortizacije će biti 13milja kuna, troškovi kamata 4 milje kuna, operativni troškovi brodova su cca 7000-7500 dolara po danu..Vukovara, Zoilo, Vinjerac imaju prosječnu dnevnu vozarinu od 15k dolara.
Dakle samo ova tri broda pod ugovorom će pokriti cijeli trošak amortizacije,a po stručnjacima ostala 3 broda na SPOT-u neće zaraditi niti 4 milje kn da pokriju trošak kamata....nekada je bolje šutiti, nego izgubiti kredibilitet za ništa...
EDIT: ovde je jedina nepoznanica remont Paga
Na žalost krivo....troškovi potrebni da rade s nulom su oko 11 000 usd....prelistajte malo postove unazad ima jedan link možda prije dva tjedna koji govori da spot za MR tankere od 5000 usd ne pokriva ni pola potrebnih troškova za poslovanje s nulom.
-
Bude li BTCI duze razdoblje preko 600 ne postoji toliko lose izvjesce o Q1 da bi palo ispod 40. A uvjeren sam u snazan rast indexa za mjesec dana, a index je vec sad dobar. Po meni ce minus za Q1 biti manji od 5 m. 2-3m.
Index za MR je još uvijek daleko od dobrog....kad bude dobar potpisat će oni bar još 2 TC ugovora....do tada ne ma dobrih izvješća....nadam se da će se to desiti što prije.
-
Iz poslovanja će biti oko 1000 000 kn gubitka + krediti + amortizacija jos je pitanje što će biti s tečajnom razlikom...inače bez obzira na sve TPNG je sigurno podcjenjena bar 30%.
Zar ne mislite kolega da se ta varijabla zna? Sto je s kvartalom 2, 3 i 4. Uz trenutne i ocekivane vozarine?
Da podsjetimo; svake godine pa i za covid godinu 2020 plove u plusu. I 2021.g. ce opet biti plus i tu se slazu i analiticari i vlasnici product tankera.
Malo napravite count valova za domaci pa ce biti jasnije.
Ma slažem se Neo samo je pitanje hoće li poslje Q1 ispod 40 kn ili ne....opet kažem moguće je da griješim u procijeni ostaje da vidimo.
-
Već sam rekao da ne kupujem prije izvješća za Q1 2021 i prije nego MR spot ne prijeđe 14000 usd dan....a za minus u Q1 živi bili pa vidjeli...možda griješim.
-
BCTI je u odnostu na Q4 prosle godine bio viši 25 %. Vidjet cemo, mislim da ionako ako index bude rastao da nema price oko cijene. Ici ce samo gore, primjer, nekidan, kad je skocilo sa 500 na 530 netko je odma pokupovao sve do 43
Ne znam gdje vi gledate BCTI je 30% niži u odnosu na godinu prije....
-
Rashodi od kamata 2019-30 m
Rashodi od kamata 2020-20 m
Dakle, bit ce i manji(zbog povoljnijih kredita, onome sto je pisao svasta zbog toga mozemo i nacrtati da shvati).
To je samo od kamata najmanje 4 milje kvartalno + amortizacija+ gubitak iz poslovanja za q1....nije baš sjajno.
-
Iz poslovanja će biti oko 1000 000 kn gubitka + krediti + amortizacija jos je pitanje što će biti s tečajnom razlikom...inače bez obzira na sve TPNG je sigurno podcjenjena bar 30%.