Vikinzi nastavljaju rast...
Posts by tin
-
-
Vikinzi danas skoro 4% u plusu...dividenda???
-
Zanima me mišljenje kolega ....što mislite hoće li isplatiti dividendu u iznosu od 40% dobiti...na 130 mili.kn to bi bilo oko 38 kn po dionici...kakve su prognoze....manje...ne će biti isplačena...vaša razmišljanja.
-
Znaci imamo:🧐🤔
150mkn dobit iz poslovanja 2021✔️
150mkn ((min procjena) iz poslovanja 2022✔️
150 mkn na revalorizaciji za 2021✔️
150mkn na ugovorenim novogradnjama✔️
=600mlk na 1.4 ml dionica =430
Danas cijena halo bing kako brat?ujutro 415, nekidan 360-370.
Ide jaka zima vuglena samo u 🇨🇳CCP slikovnicama i bajkama.
Za godinu dana smo blizu mojeg targeta i cekamo da EEXI i carbon tax zaliju benzinom pozar na dry bulku. 💣💥🎉
🤪Brrr.... ne zvuci lose? 😅
Da vidimo sto je bolje:
Trejd,netrejd ili nijedno od toga.
kolega maratonac kaze da se na kraju mrtvi broje. 👍
Uskakaci🚂 i iskakaci 🚄u vlakove polomili ruke i noge 🚑ali ne odustaju. 🤭
Milina za pratiti pa promatrajmo i uzivajmo uz kokice🍿🍺
😇
Tu svakako treba dodati EBITDA..koja će ove godine iznositi cca 240 mil.kn...ako i 2022.g bude na istom nivou...to je gotovo 500 mil.kn.
-
Capesize-indeks + 5,3 % til 32.099/dag
Totalni razlaz futuresa i cape indexa koji raste zadnja dva dana a futuresi padaju...???
-
Sad još čekamo kineze da i oni donesu svoj plan...
-
Demokrati izgladili nesuglasice, izglasali bilijun dolara vrijedan zakon o infrastrukturiBidenova administracija će sada nadgledati najveće poboljšanje američkih cesta, željeznica i druge prijevozne infrastrukture u generacijiwww.jutarnji.hr
Evo i HR. verzija...
-
Gledano fundamentalno osobno bih bio zadovoljan da sljedećih 3 mjeseca ostanemo na ovim razinama vozarina...e sad što će biti vidjet će mo ...neki brodovlasnici smatraju da je ovaj pad kratkoroćan....volio bih da su u pravu.
Seanergy commented that the highest market levels of the last 12 years in the Capesize sector -- the largest class of dry bulk carriers -- saw daily chartering rates reach $87,000 a day at the start of the fourth quarter. And despite seeing those market levels decline over the past few weeks, Seanergy views this drop as a "short-term correction."
-
ovo je iz 2019.govo je iz 2021,g
Znači umjetno su usadili protein u virus koji omogućava prenos na ljude i upravo taj protein je sada meta u cijepivu...a ameri su financirali lab. u Wuhanu.
-
Da. Hoćeš i sutra objaviti rast?
Čim te iritiraju činjenice, znači da je potrebno ih stavljati...BDI se prepolovio u manje od mjesec dana, al ajmo se pravit ludi i čudit se zašto je dionica otišla sa 570 kn na 355kn jučer...
Vidjet će mo sve uskoro i rast i pad imaju svoj kraj....koliko čitam vlasnici capova očekuju oporavak vozarina u drugom djelu 11.tog mjeseca.
-
Uspješno skupljanje...tako ja to danas vidim....netko postavi nalog od 400 kom. na prodaju malo iznad prvoga na asku i odmah bježanija i trpanje po bidu...toliko puta viđeno.
-
Evo malo statistike i brojeva za zabrinute brodovlasnike.
Redom BDI , Capeovi, Panamaxi, Supre, Handyi od 2008 na isti ili datum do, pa .....👍
Koliko vidim puno bolja situacija danas za brodove ATPL....lošija za Capove.
-
Nitko iz TOP10 nije nista prodao.
Onda je moj jedini zakljucak da su lavinu pokrenuli pojedinci sa par tisuca komada koji su ulazili na pocetku rastuceg trenda (<250kn) s namjerom da kapitaliziraju dobitak i iskoriste negativni trend BDI. Sa sobom su potegnuli male koji su ulazili na 500+ i panicno rasprodali.
Prema danasnjem trgovanju cijena se stabilizirala u zoni oko 400. Ako se BDI stabilizira u iducih par dana lako je moguce da i do kraja godine dionica ostane u ovoj zoni. To je i vise nego dobra osnova za 2022. osobito ako znamo da su isti igraci sada u cashu i da su u stanju pokrenuti novi nagli rast ako se trend BDI preokrene opet u pozitivu tijekom prvog ili drugog kvartala.
Ovo su sve samo moja razmisljanja i razlozi zasto nisam ni kupovao ni prodavao. Naravno kao i sve zalosti me oportunitetni gubitak odnosno nerealizirani dobitak ali prenaglo se sve desilo da stignem reagirati.
Moja prognoza je da u slučaju pozitivnih futuresa i pozitive vani sljedeća tri dana ide natrag barem na 475 kn....samo prognoza i ništa više.
-
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Vikinzi za sada +5%....
-
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Hoće li se ponoviti povijest.......
-
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Ovako to izgleda jutros.....
-
za miran san je i mirno more premalo, ja imam još vremena do petka
Samo kažem da bi to sutra moglo opet ljosnit ispod 400kn, jer indeksi tonu danima, a pogotovo danas su potnuli...
A možda je to već sve uračunato u trenutnu cijenu...koja je pala 30% u odnosu na vrh...a dolazi i vrijeme objave izvješća i divke.
-
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Danas vani izgleda miran dan...
-
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Premarket izgleda odlično, vidjet ćemo kad krene trgovanje....
-
What happened
Shares of dry bulk shippers Star Bulk Carriers (NASDAQ:SBLK) and Safe Bulkers (NYSE:SB) tumbled more than 10% in early trading on Tuesday. They then gained back ground, and at the close today, Star Bulk stock was down 6.8% and Safe Bulkers was back to only a 5.9% loss.
IMAGE SOURCE: GETTY IMAGES.
So what
Since peaking above 5,600 in early October, the value of the Baltic Dry Index (which tracks shipping rates for vessels carrying cargo such as iron ore, coal, and grain) has tumbled nearly 25% in less than a month, including today's 2.6% loss. And the lower it goes, the less likely it is that Star Bulk and Safe Bulkers will keep raking in the profits that have helped to more than triple Star Bulk's share price over the past year and more than quintuple the shares of Safe Bulkers.
In short, investors today got spooked that the upward cycle in shipping rates has indeed come to an end.
Now what
That being said, not all the news is bad. And this could be why Star Bulk and Safe Bulkers' declines in share price first halted, then reversed today. Earlier this morning, a third dry bulk shipping company, Seanergy Marine, reported earnings that beat analyst expectations for both revenue and earnings.
Seanergy commented that the highest market levels of the last 12 years in the Capesize sector -- the largest class of dry bulk carriers -- saw daily chartering rates reach $87,000 a day at the start of the fourth quarter. And despite seeing those market levels decline over the past few weeks, Seanergy views this drop as a "short-term correction."