Izgleda da revizor još uvijek nije napravio revizorsko za 2021g.
Posts by tin
-
-
Symbol
Last Price Change Chg % Currency Market Time Volume Shares Avg Vol (3m) Day Range 52-Wk Range Day Chart Market Cap 28.08 -0.05 -0.18% USD 9:47AM EDT 28,412 - 280,103 847.935M 3.1850 +0.0550 +1.76% USD 9:53AM EDT 19,272 - 243,412 72.695M 4.4800 +0.0200 +0.45% USD 9:53AM EDT 144,689 - 1.414M 545.014M 27.20 +0.15 +0.55% USD 9:55AM EDT 603,034 - 2.632M 2.793B 1.0550 +0.0050 +0.48% USD 9:51AM EDT 586,605 - 3.162M 188.123M 5.49 +0.05 +0.92% USD 9:55AM EDT 311,797 - 1.201M 472.921M 65.15 +0.84 +1.30% USD 9:55AM EDT 90,407 - 459,446 892.05M 22.71 +0.11 +0.49% USD 9:55AM EDT 172,999 - 1.294M 956.143M 13.65 -0.07 -0.47% USD 9:55AM EDT 897,247 - 4.235M 2.737B Preokret???
-
Bilo bi lijepo da ne prijedlože isplatu dividende jer bi ta vijest srušila dionicu kroz 2-3 dana sigurno za 20 % a time bi ulaz u ATPL po 400tinjak kuna bio ulaz iz snova. Dividenda sigurno ne bi bila 100 kn a dionica ce se vratiti na 500 do sredine ljeta. Kako god, Win-Win situacija.
Sasvim neutemeljena nagađanja i ovako je dionica podcijenjena....isplatili dividendu ili ne isplatili. Isplata dividende bi mogla privući više investitora što bi bilo dobro za dionicu. Sjećamo se kakav je bio ljetni up na dry bulku prošle godine.Uglavnom mislim da će Q2 izvještaj otkriti neke nove još bolje i znatno više vozarine na pojedinim brodovima što bi moglo dodatno ojačati dionicu....polako se čisti ovaj nalog od 700 kom na asku ostalo još svega 200 kom.
-
Miriši na preokret....
-
ovu "fun fact" isto sam primjetio na početku današnjeg trgovanja.......
a ovo drugo ima mi smisla u sljedećem kontekstu: brodar koji se trži na 0,5 nava možda se trži na toj valuaciji s nekim razlogom.......jel kao atpl. naprimjer, ne isplačuje dividendu i prosjek vozarina mu je ispod prosjeka vozarina brodara iz "prvog razreda" a uz to ima i 75% flote na dokovanju i ugradnjama ove godine........neki dan je na pomorskoj večeri ovaj iz atpl rekao da gube velike novce jel su brodovi na dokovanju i ne zarađuju.....nepratim blisko izvješća svih brodara vani i njhove valuacije ali mi je u "mom malom svemiru" postalo jasno da se drugorazredni brodari koji ne isplačuju dividende ili su one male a imaju i bitno manje ostvarene prosječne vozarine na mogu uspoređivati s prvorazrednim brodarima koje tržište svejedno ovako ruši bez obzira na velike dividende i velike ostvarene prosječne vozarine.....
nešto ima i u tome da li je neki brodar imao znanja i financijskih sposobnosti da naruči polovne i/ili nove brodove još prije godinu,godinu i pol jeftinije ili kasnije skuplje.......koliko su loše fixirane ili dobro fixirane ugovore na vrijeme i koje vrijeme imali prije velikog obrata trenda.....i tako mic po mic dođe razlika od 0,5 do 1 i više......plus još malo burzovnog sentimenta i svi sastojci su tu.......
Sta je to 100% mic po mic razlike jer eto nije top 1% kompanija na svijetu, zar ne pretjerujete malo vise s tim zakljuckom kojom opravdavate toliku razliku u vrednovanju, uostalom slicne price smo slusali i na 185kn o svakakvim negativnim stvarima i opravdavanjima zbog cega ne vrijedi vise ali vozarina radi cash flow koji se ne moze ignorirat na kraju jer ipak nije rijec o malom cash flowu koja ova ili slicne kompanije ostvaruju, ne zaboravimo da na 185kn kapitalizacija je bila jednaka skoro danasnjem novcu na racunu toliko o objektivnosti tadasnjih kriticara, uostalom u modelima vrednovanja i uporedjivanja nekog sektora realno pravilnije bi bilo uzet median i u principu izbacit top i bottom 1-2% kompanija koje u principu iskrivljuju sliku, pa onda ako cemo ATPL usporedjivat s vanjskima treba uzet i neku usporednu kompaniju s druge strane, a ne top 1%.
Dobro je kolega primjetio da ste vec duze dodatno pesimisticni pa onda jos dodatno na negativu bacite, recimo CEO atpl nije ni na koji nacin srocio kako ste vi to napisali eksplicitno da gube velike novce zbog dokovanja, rekao je citirat cu " trenutacno prolazimo kroz dosta zahtijevan program dokovanja, nazalost to se dogadja u nekom dobrom trzistu pa je to gubitak u neku ruku za kompaniju jer gubimo mozda najbolje trziste, al to su redoviti periodi odrzavanja koju mi kao kompanija moramo postovat"
Sta se tice dokovanja ajde da to rijesimo brojcano vec ipak bi to bilo jedino ispravno da vidimo koliki je to utjecaj tj. koliko je to gubitka za ATPL ili bolje receno izgubljene dobiti pa da svatko procijeni jel mu to veliko ili nije to je jedino ispravno, o trosku dokovanja opcenito vec znamo cijenu pa se time necu bavit. Dokovanje u prosjeku traje nekih 25 dana, ako imamo 9 dokovanja to je godisnje dokovanje od 225 dana u odnosu na ukupnih 4380 dana ili u postotku gubitak nekih cca 5% operativnih dana, po tome to nije toliki strasan gubitak, novcano ako gledamo 1Q dobit je bila 9000$ dnevno po brodu, a trosak radnika je oko 3000$ po brodu dnevno, sta znaci 12000$ manje dobiti po brodu koji je u dokovanje ako uzimamo 1Q stanje i na 225 dana to je 2,7mil $ ili nekih 18,3mil Kn, da li je to veliki izostanak dobiti na forward 1Q=67*4=268mil ili smanjenje dobiti od 7,5%
Disclaimer na gornju racunicu
- Tecaj je iz 1Q 6,8kn, tecaj dolara jos jaca pa je trenutno forward dobiti veci za iznos veceg tecaja
- Izracun obuhvaca gubitak dobiti ne uzima EBITDA jer vecina prvenstveno gleda dobit
- Utjecaj na pojedini kvartal mogu biti veca jer dokovanja nece biti savrseno rasporedjena
- Trosak je realno nesto veci za dodatne troskove osnovnog odrzavanja broda u doku, za potrosnju goriva do doka i u doku mislim da mozemo na taj trosak dodati jos 20% dodatnog troska koji je ovako tesko izracuna pa neka to onda bude smanjena dobit od 20mil na yoy bazi
- Amortizacija je prosle godine povecana radi povecanja vrijednosti imovine cca 10% pa je i dobit manja za to povecanje ako cemo gledat usporedno s proslom godinom, te ce dodatno biti povecana radi prociscivaca ali to nije neki veliki utjecaj s obzirom na ukupnu vrijednost imovine
Prednosti dokovanja o kojima se manje govori ali dokovanje nije samo trosak bez benefita, dokovanje je remont broda u ovom slucaju na 5 godisnjoj bazi, najbitnije prednosti su ciscenje ili bojanje trupa, prepostavka je da je sada bojanje s kvalitetnijom bojom radi EEXI zahtijeva, te ostali remonti oko motora tj propulzije.
Prednosti za buduce razdooblje zbog navedenih stvari, znace brzu brzinu broda sta znaci smanjena mogucnost penala zbog neispunjavanja ugovorene brzine te ujedno i najvaznije smanjena potrosnja broda sta u uvjetima ovako visokih cijena goriva je jako bitna stvar, teoretski takav brod bi mogao postic nesto vecu vozarinu nego prije radi vecih usteda goriva, ne zaboravimo da je trenutno trosak goriva dnevno oko 25000$ oprilike po brodu i 10% ustede na gorivu je usteda od 2500$ dnevno pa sad racunajte koliko to znaci na godisnjoj bazi, da li to moze utjecat na nesto bolju vozarinu mislim da moze realno da ste unajmitelj sigurno vam je bitno i to. Jos jedna prednost je moguce smanjenje OPEX-a broda jer je smanjena mogucnost ulaganja oko motora i kvarova nakon dokovanja ako je sve oko motora napravljeno u doku.
Sta se tice gornje racunice neostvarene dobit od 3mil$ ili ako cemo gledat dnevno po brodu gubitak 700$ prosjecne vozarine manje radi toga na godisnoj bazi ocito je s obzirom na volatilnost vozarina da tih 700$ ne predstavlja neki utjecaj jer vozarine se na dnevnoj bazi mjenjaju po 1000$, pa je jedino ovdje bitno stanje vozarina jer taj gubitak u ovakvim uvjetima se lako nadoknadi uostalom s obzirom na navedene prdnosti gore upitno je da li se takav gubitak im moze nadoknadit nakon dokovanja radi iskazanih prednosti. Te jos jedna stvar dobro je da nakon dokovanja mozemo bit i sigurniji da je takav brod potpisan bar na 6-9 mjeseci jer takva je praksa pa onda je lakse i planiranje buduceg CF sta nije zanemarivo u slucaju pada vozarina.
Mislim da je odlično da dokovanja naprave ove godine jer bi iduće godine mogli baš zbog ubrzane ugradnje pročišćivaća i vrlo vjerojatno većeg scrapa za najstarije brodove mogli imati smanjenje dostupnih capaciteta u DRY BULKU odnosno još veće cijene vozarina.
-
Znači danas ili u ponedjeljak bi trebalo izači revizorsko izvješće za 2021. a nakon toga treba sljediti poziv na GS.
-
Za sve one koji se cude padu bulkera jedan fun fact: danas je BDRY 52 week low.
Ono sta mene nervira kod ovih padova je neselektivnost ali tako market funkcionira. Pada jednako bulker na pola nav-a kao i neki na 1+. Zgazi sve redom, ako plovi nevalja
ovu "fun fact" isto sam primjetio na početku današnjeg trgovanja.......
a ovo drugo ima mi smisla u sljedećem kontekstu: brodar koji se trži na 0,5 nava možda se trži na toj valuaciji s nekim razlogom.......jel kao atpl. naprimjer, ne isplačuje dividendu i prosjek vozarina mu je ispod prosjeka vozarina brodara iz "prvog razreda" a uz to ima i 75% flote na dokovanju i ugradnjama ove godine........neki dan je na pomorskoj večeri ovaj iz atpl rekao da gube velike novce jel su brodovi na dokovanju i ne zarađuju.....nepratim blisko izvješća svih brodara vani i njhove valuacije ali mi je u "mom malom svemiru" postalo jasno da se drugorazredni brodari koji ne isplačuju dividende ili su one male a imaju i bitno manje ostvarene prosječne vozarine na mogu uspoređivati s prvorazrednim brodarima koje tržište svejedno ovako ruši bez obzira na velike dividende i velike ostvarene prosječne vozarine.....
nešto ima i u tome da li je neki brodar imao znanja i financijskih sposobnosti da naruči polovne i/ili nove brodove još prije godinu,godinu i pol jeftinije ili kasnije skuplje.......koliko su loše fixirane ili dobro fixirane ugovore na vrijeme i koje vrijeme imali prije velikog obrata trenda.....i tako mic po mic dođe razlika od 0,5 do 1 i više......plus još malo burzovnog sentimenta i svi sastojci su tu.......
Koji su to brodovi na dokovanju:
Atlantska plovidba - flota
1. AP ARGOSY Plovi za Dangjin gdje stiže 28.06.
2. AP ASTAREA Plovi za Skikda gdje se očekuje 12.06.
3. AP DRZIC U Chennai.
4. AP DUBRAVA U El Ferrol , slijedi Houston 23.6.
5. AP JADRAN Plovi za Ust Luga , gdje se očekuje 06.06.
6. AP LIBERTAS U Balikpapan , slijedi Marivelles 13.06.
7. AP REVELIN U Gijon, slijedi Ghent 12.06.
8. AP SLANO Plovi za Kawasaki , gdje se očekuje 10.06.
9. AP STON Plovi za Chittagong gdje stiže 14.06.
10. AP SVETI VLAHO Plovi za luku Kakinada gdje se očekuje 24.06.
11. MIHO PRACAT U luci Flushing, slijedi Ust Luga 13.06.
12. ZAGREB Plovi za Ust Lugu gdje se očekuje 11.06., slijedi Rostock 17.6.
-
Mislim da se to odnosi na kontejnere..bulkeri nisu sigurno podigli cijene prijevoza za 1000 posto.
-
Čini se da i FFA okreće.
-
Sve mi se više čini da je AP napravila istu grešku koju je napravila uprava u vrijeme kapetana Jergovića koja je naručila nove brodove na kraju rastućeg ciklusa i onda je počela agonija AP.
Zašto mislite da je kraj rastućeg ciklusa?
-
https://www.investing.com/analysis/asia-…il-up-200625524
This morning, Shanghai residents awoke to the news that the Shanghai district of Minhang, home to two million people, has been placed under strict lockdown with mass testing scheduled for Saturday. Markets have been naively pricing in that the easing of restrictions in Beijing and Shanghai was the final victory over omicron
Jučer je N.Bakić u 1 na 1 rekao puno toga o virusu i lockdownu i cijepljenju i sveukupnom ludilu oko covida...doći će jednom iz GuG....HR je kupila 20 mil.doza cjepiva ili ti 7 doza po svakom odraslom stanovniku a EU birokrati su za HR alocirali čak 40 mil doza ili ti 14 doza po svakom odraslom stanovniku Lijepe naše...pa tko je tu lud.
-
Prosle godine u ovo vrijeme BDI je bio nizi nekih 100 bodova a o Kini cemo vrlo skoro pricati kad za 2 tjedna krenu ljetne vrucine i kad Xi bude imao izbore na jesen
Visinu BDI trenutno u glavnom određuju oscilacije na capovima...panamaxi i supre već duže vrijeme imaju jako dobre vozarine...to će se vidjeti na Q2 rezultatima za ATPL a Q3 je povijesno gledano uvijek bolji od Q2...i dalje stoji da bi neto dobit ATPL trebala biti oko 300 mil kn ili ti barem duplo veća nego 2021...zbog ove krize s energentima očekujem rekordnu proizvodnju ugljena što je za ATPL veliki plus...on im čini više od 50% transporta ako se ne varam.
-
gospon Hugh vani su dionice brodara presisale ATH uz obilate kvartalne dividende a nasa kraljica cumori na 0.5NAVA ako niste primjetili na cijeni od 520 kn je oversold uglavnom kako god uskoro cemo saznati ocemo li biti adekatno nagradjeni.Sto se Cerpa tice vjerovatno otpustaju braniteljima imaju odredjenu godisnju kvotu
ako niste primjetili ti brodari vani su ispaltili obilate dividende....gogle 12% godišnje a star bulk 20% godišnje i tome zahvaljuju svoj dosadašnji rast uz ostvarene fin. rezultate pa ih svejedno na najmanji trzaj pada bdi-a brutalno ruše.......ova naša kraljica u odnosu sa investitorima ide jedan korak naprijed pa 3 unazad a trgovinu je besmisleno komentirati jel osim istovara po bidu i umjetnog održavanja cijene sitnim kupovinama po asku ništa se ne događa a volatilnost i prometi ovdje su rekli pa-pa.......kasne objave rezultata i eventulnih prijedloga dividende, sa fixiranim panamaxima su promašili cijeli rast i ako bdi -i ne ostane visoko bit će piši kući propalo..... retrovizor pogleda u prošlost poćinje blijediti svugdje osim kod nas gdje se i ovdje i na drugim dionicama očekuju crkavice od dividende a cijene dionica bez aktivnog trgovanja i bijednih prometa čekaju impuls za smjer daljnjeg kretanja.........na kraju priće od Kine nema puno a rat u Ukrajini održava sve ovo na nekim zadovoljavajućim razinama.......za dalje će bdi i futuresi prićati a volumen trhovine na atpl je pao na niske grane.......ovakvim trgovanjem kao danas smanjuje se potencijel eventualnog rasta sve i da objave odluku o dividendi ako ona bude u trenutku negativnog sentimenta brodara vani i pada bdia i futuresa tako da će samo pad eventualno biti blaži......
Ovo vani viđeno bar pet puta ove godine....i svaki put nakon toga sljedi novi rast i novi godišnji ATH na vodećim brodarima....što se tiče ATPL tik tak...tik tak...još maximalno po diskontu do 24.06....a objava o prdlogu isplate dividende idnosno poziv na GS može ići bilo koji dan nakon petka i objave revizorskog za 2021.
-
40 000 dionica promjenilo vlasnika na razini između 520 i 570 kn...prosječna negdje 530 kn....prošle godine prije onog naglog rasta dionice oko 50 000 komada je promjenilo vlasnika na razini između 180 i 190 kn....prosječna oko 185 kn.
-
I dalje sam mišljenja da će ovdje opet biti veliki rast u par dana...bez obzira na razvoj s dividendom.
-
Očekujem poziv na GS sljedećeg tjedna moguće već u ponedjeljak.
trebalo bi to malo požurnicom ubrzati, ljudi postaju nestrpljivi
Nestrpljivi su bili i na 180 do 190 .
-
To će mo saznati u pozivu na GS.
To, znam, mislila sam za prije.
Očekujem poziv na GS sljedeći tjedan a moguće već u ponedjeljak.
-
Dubrovnik, 3. lipnja 2022. godine
Obavijest o održavanju sjednice Upravnog odbora
Atlantska plovidba d.d., Dr. Ante Starčevića 24, Dubrovnik, burzovna oznaka dionice: ATPL-R-A Atlantska plovidba d.d. obaviještava kako će se sjednica Upravnog odbora Društva održati 10. lipnja 2022. godine. Na sjednici će se razmatrati revidirana konsolidirana i nekonsolidirana financijska izvješća za 2021. godinu. Obavijesti izdavatelja - EHO (zse.hr)Hoće li se na ovoj sjednici, u sklopu prihvaćanja gfi-jeva razmatrati i raspodjela dobiti, odnosno predložiti dividenda? Ako je uprava želi predložiti.
To će mo saznati u pozivu na GS.
-
Nije li nam to mantra još od olimpijskih igara?
Drago mi je da cijena ATPL-a ne čeka Kinu inače bi bili još uvijek na 350...
Ne znam je li mantra ili ne ali čini mi se da bi uskoro mogli gledati znatno više vozarine u svim klasama...osobno očekujem rast supri i panamaxa ove godine do razine od oko 50 000 usd.
-
Baš malo gledam vozarine i brojke....ne bude li nekih iznenađenja ATPL može očekivati neto dobit oko 350 mil kn i EBITDA oko 420 mil kn...ispada da bi kad bi htjeli teoretski bi iz EBITDA za 2021 i 2022 mogli servisirati kompletan dug....ili da kažem preciznije EBITDA iz 21. i 22. mogla bi pokriti vrijednost kompletnog duga.