1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • May 30, 2021 at 4:34 PM

    Nema druge nego googlat te skracenice za uspit barem nesto povezat

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • May 29, 2021 at 11:20 PM
    Quote from st-brajo

    skužio sam što će bit katalizator za "mrvilište".

    na tržištu fali svih obveznica od 2 do 10-godišnje, a FED će s QE-em zakazanim za nadolazeći tjedan pokupiti skoro sav "inventar", što će zakucati sve kamate do 10-y yield na oko nule, a nikome neće biti jasno što se događa.

    ili ja nešto krivo vidim ili lažu brojke i grafovi.

    živo me zanima hoću li biti u pravu :/

    evo, pa i nek i drugi iskontroliraju je li brojke štimaju

    https://www.newyorkfed.org/markets/counte…lers-statistics

    kliknite na net positions, US treasury, coupons

    a evo i kalendar kupovine

    https://www.newyorkfed.org/markets/domest…ational-details

    kliknite na current schedule

    a sljedeća aukcija je tek 08.06.

    https://www.treasurydirect.gov/instit/instit.htm?upcoming

    ha! :S

    Display More

    Zbog cega bi fed napravio kupnju svih obveznica kad s druge strane ukazuje na suprotno da radi reverse repo da smanji likvidnost jer ima ociti porast inflacije van svih njihovih predvidjanja, s druge strane u tim kontekstu njima i ne odgovara da smanje kamate na obveznice jer na taj nacin povlace likvidnost zbog veceg interesa, mislim da bi samo glupan u ovoj situaciji to radio igrao se jos vise od prvobitnog plana kada imas parametre koji su puno veci od tvojih izracuna, s trece strane glavni cilj feda je bila zaposlenost sta je vidljivo na jako dobrom putu i to je isto razlog da pocmu pripremat tapering a ne novi qe

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • May 28, 2021 at 11:16 AM
    Quote from jasko

    Svaka čast tim analitičarima, ali ipak više vjerujem tati Joakimu.

    Managing Director & Head of Research at Cleaves Securities

    Ranked #1 Shipping Equity Analyst globally by Bloomberg in 2019, 2020 & 2021

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pomalo nestvarno, ali u brodarstvu krajnosti su vec pravilo, a ne iznimka.

  • Birtija

    • StatusQuo
    • May 28, 2021 at 10:07 AM
    Quote from nemo

    htio sam reč, kako je svemir postavio igru: oni koji imaju, financijski su nepismeni ili ne znaju ili ne žele investirati u neke druge klase, ne znaju vozit brod, a na putu oko svijeta bi se zgubili. A i nema cajki na Tajlandu.

    i oni koji znaju ili su dovoljno hrabri i otvoreni pa nemaju novca, pricaju i kineski, cijeli svijet im je selo, a fora je pjevat japanske karaoke u 5 ujutro 8)

    To ti je tako kad se za te "glupe" se brine oni gore u ovom slucaju fed i ini pokriju sav rizik i nikad ne udjes u probleme ide samo gore sta glupji to bolje, a mi milion variabli svaka svojoj konkurencija do odluke konkretne peti svjetski rat u glavi i opet nitko ne dobije, a zapravo jednostavno treba samo pitat one gore i naravno bit u lancu gdje oni djele ili uci u bitshit dok skuplja to sta oni djele.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • May 28, 2021 at 12:39 AM

    Mislim da bi tapering bio nuznost te bi vjerovatno cak dobar dio burze nakon inicijalnog pada dobro reagirao bojim se da ovo krcanje love sta se dogadjalo do sada i porast volativnosti trenutno stvara nervozu kod investitora, neko smirenje i stabilnost bi dobro doslo za razliku od njihovog razbacivanja triljunima

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • May 27, 2021 at 4:17 PM
    Quote from st-brajo

    evo naših "anđela spasitelja".

    kod pok. Franje ih je bilo 200, a sad je spala "knjiga" na 7 "slova".

    na zdravlje! :*

    https://www.poslovni.hr/poduzetnik/emi…-godina-4289224

    Pavao Vujnovac – Vrijeme je za poslovne sustave nove generacije

    Mi smo vec na praksi s novim sustavom


    Fabris Peruško – Hrvatskoj treba odmak od politike nečinjenja

    i s nacinom i principima te politike cinjenja

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • May 27, 2021 at 3:22 PM

    Posebno mi je zanimljivo kako se supramaxi dobro drze jos kad pogledam futurese za 6 mjesec supramaxi su jedini u ovoj sad korekciji zadrzali rast cijena za 6 mjesec, ocito je manji segment jaci, ima netko stanje za handy jel se oni ponasaju kao i supre ?....malo je nepojmljivo gledat kako supre pariraju capovima u cijeni bas me zanima kako ce se 3Q ponasat usporedno kada je to najbolji kvartal za capove

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Klima i okoliš

    • StatusQuo
    • May 27, 2021 at 9:54 AM

    A Dutch court on Wednesday ruled that Royal Dutch Shell RDS.A 0.38% PLC is partially responsible for climate change and ordered the company to reduce its carbon emissions, a first-of-its-kind ruling that adds fresh pressure on oil-and-gas companies already facing heightened scrutiny from governments and investors.

    The ruling, issued by the district court in The Hague and stemming from a lawsuit brought by environmental groups, found Shell must curb its carbon emissions by 45% by 2030, compared with 2019 levels. This is in line with United Nations guidance for member states aimed at preventing global temperatures rising more than 1.5 degrees Celsius above preindustrial levels.


    https://www.wsj.com/articles/shell…od=hp_lead_pos2


    Activist Wins Exxon Board Seats After Questioning Oil Giant’s Climate Strategy

    Engine No. 1’s victory in one of the most expensive proxy fights ever is unprecedented setback for Exxon and CEO Darren Woods


    https://www.wsj.com/articles/activ…od=hp_lead_pos1

  • Ulaganje u zlato

    • StatusQuo
    • May 26, 2021 at 5:33 PM
    Quote from Jure
    Quote from st-brajo

    vi se ovdi spremate na atomski rat ili šta? :S

    to zlato je isključivo priča za ljude koji doslovce ne znaju šta će s novcima.

    Pa ne bih se ja baš složio. Ako pogledamo tablicu cijene zlata u € u jednom srednjem periodu od 5. god. cijena je lijepo porasla a i sada dok države masovno printaju pare svi očekuju daljni rast cijene.

    Price of Gold

    Ocekivanje je majka zajeba, kao i u svemu bitan je pravi trenutak i cijena

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 26, 2021 at 3:08 PM
    Quote from Junak
    Quote from StatusQuo

    Pa mogao si naucit razliku izmedju jednostavne prodaje necega i sale & lease back s kupoprodajnom opcijom pa bi onda svatio da to sta govoris nema nikakvog smisla

    Haha, stvari su poprilicno jednostavne, kad ih tako postavis. Ali i najjednostavnije stvari mogu biti komplicirane, ako ih tako postavljas.

    Sukus onoga sto ja govorim je u tome da: da je Atlantska pricekala ili se uspijela odrzati u vlasnistvu ta 2 broda, danas bila u boljoj situaciji nego trenutno. Po izracunu kolega da su handy brodovi danas skuplji 4,5 mil dolara nego prije 6 mjeseci. Dolazim do okvirnog troska i gubitka za Atlantsku od oko 10 mil dolara.

    Vrlo je jasno tko je deblji kraj izvuka, ili ce izvuci, a svo vase zamagljivanje vrlo jednostavne stvari to nece promijeniti. Smijesni ste.

    I da, ja imam dionice Atlantske, vrlo vjerojatno vise nego vi, i ne, nisam nikakav druker, nego objektini promatrac koji to ne gleda ruzicastim naivnim naocalama. Tako mi se jednostavno vise svida :)

    Ocito ces nam to jednostavno komplicirano trebat plasticnije objasnit da znam ocu ove dionice koje iman manje nego vi prosuti po bidu :/

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • May 25, 2021 at 6:58 PM

    Neupitno je da situacija s australijom pomaze stanju s vozarinama kao sta svi isto razmisljaju u jednom trenutku neko pomirenje ce doci medjutim oni za sada jos pokazuju zube i pogorsavaju odnose nije da postoje naznake promjena pristupa, s druge strane kako ste svi primjetili ukoliko ce se stvari okrenit i jedna i druga strana ce trazit casni uzmak da mogu prikazat kakvu takvu pobjedu,a koliko god bi vodje treba bit odgovorne cesto svjedocimo da se ne razlikuju puno od malih ljudi i da mogu tjerat inat na stetu svojih interesa, a sta se potraznje svijeta tice tu se tek zahuktava ulaganje u infrastrukturu tako da ostatak svijeta ima jos za povuc, uostalom kina je na putu tranzicije iz industrijske u consumer based samo joj je ocito problem napravit taj iskorak nije to lako kada drzava ima prste u svemu i kontrolira sve, s trece strane koliko god gledate da je ovo povecanje svega lose za kinu i druge morate gledat i drugu stranu da je to povecanje u kontroliranoj mjeri i pozeljno za sve jer njima svima je najveci cilj postic inflaciju jer jedino na taj nacin ima napredtka jer se jedino tako dugovi smanjuju i omogucava novo zaduzivanje, s obzirom da su sve drzavne i lokalne jedinice nikad zaduzenije i da je jedini nacin rijesenja tog problema inflacija, di ces bolje inflacije ukoliko mozes za opravdanje nac i opravdat globalnu situaciju, tako da bih bio slobodan pa rekao da je vecina toga ipak smisljena i ciljana, uostalom zasto svi gledaju i slusaju sta fed radi i govori i ostale centralne banke jer tu je izvor svega, cilj i sredstvo i bit ce tako dok oni ne odluce drugacije

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • May 25, 2021 at 12:39 AM
    Quote from looserst
    Quote from st-brajo

    a s druge strane, pogledaj ovo

    https://finance.yahoo.com/quote/NMM/key-statistics?p=NMM

    brodar s najboljom bilancom tone kao "mafijaški neprijatelj", doslovce "spava s ribama".

    meni to govori da trenutno su tržište napustili investitori, a preuzeli špekulanti.

    a svi znamo kako to onda završi.

    vrijeme je da se ove budaletine ostave dionica i krenu okretati burgere, a to neće sve dok ih neki "event" dobro ne izmete.

    onda na scenu nastupaju ljudi koji znaju šta rade + marfi :S

    Display More

    NMM pada radi ovoga:

    https://seekingalpha.com/news/3699454-n…sales-agreement

    Izgleda da kupuju nesto brodova, NM capeovi se suska :/ Pad je inace krenuo u petak u postmarketu

    Display More

    Da zanimljiv komentar ispod kao da dizu equity po cijeni 50% nava

    “

    AF is capable of making both brilliant and completely idiotic moves.

    Brilliant stuff:

    -Creating NMCI in the first place and making it part of NMM

    -Some impressive financing moves.

    Completely idiotic stuff:

    -Issuing large chunks of equity at like 50% of NAV to buy assets at ~100% of NAV. Absolutely atrocious move. In this market there is no way she will be able to acquire assets at such a massive discount

    -When she talked about her generous 10% distribution completely ignoring the fact that it got that big, because she chased off nearly all but the most stubborn unit holders with her complete disregard for Corporate Governance and doing right by unit holders.

    AF is the most annoying and frustrating CEO in the world with the exception of the outright criminal ones. She should fired as CEO but retained as "creative fleet consultant" as I do acknowledge she has made some impressive moves.

    Despite this I'm still long and have stubbornly held onto my units for the past few years. Well in the green despite all AF's dealings - good and bad. If the container market was not at historic highs and NMM expected to make a killing for an extended period of time, I would have dumped my units as there is no way NMM will not trade at a huge Frangou discount - as it should.

    A CEO that issues equity at 50% of NAV to buy assets at market value so she can renew her fleet and keep earning mgmt. fees is in my book either a crook or a compulsive ship shopper in need of some serious counselling.

    I once scolded her for issuing units at 90% of NAV. Now she is doing it at 50%. This at a time when NMM is earning a killing and could do quite a bit of fleet renewal in the coming years without issuing a single unit below NAV.

    5 years of investing in shipping equities have taught me that Greeks in shipping are dangerous. Greek + ships = huge red flag. One can make good money but a bumpy and frustrating ride is guaranteed.

    “

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • May 24, 2021 at 11:09 PM
    Quote from jasko

    Dry Bulk Commodities and Asset Values Steely Resolve https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…-steely-resolve

    Znaci sve je vise zakljucaka sa vise strana da narucit novi bulk prije 2023-2024 je prakticki nemoguce mozemo onda sa sigurnoscu rec da je to sad vec cinjenica, mogle bi ove SH cijene brodova jos prilicno narast u takvom okruzenju


    "

    Nevertheless, the situation is posing significant headaches for the yards which are not able to hedge their steel cost successfully and, in any case, are being forced to temporize new marketing slots since they have no pressure to sign loss making business unless quote prices that are advancing to levels that really bite so as to cover the incorporated steel cost component of final price.

    Furthermore, container overordering and high margins enjoyed by yard in container, tanker and LNG segments make dry bulk available berths prior 2024 a forlorn hope for most Owners. Same trend seems to be exacerbated by recent news that liner company MSC is considering to convert some of its big containerships ordered into LNG dual-fuel, keeping more berths busy for longer time."

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • May 24, 2021 at 5:03 PM

    Nesto nam Panl danas dobro poteze s obzirom na ostatak brodova ne vidim nikakvu vijest konkretnu ili je samo akumulacija dala ploda pa se sad korigira na vise

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 24, 2021 at 5:01 PM
    Quote from Junak
    Quote from Flight

    Je, tvoje precizno oko koje ništa nije vidjelo i ne zna je precizno utvrdilo koliko su izgubili.

    Nema potrebe niti trkeljati i pisati napamet.

    Mi ne znamo detalje tog ugovora i možemo procjenjivati, al očito je da su oni vezali brodove dugoročno, a onda ti brodovi sigurno ne voze po spot vozarinama. Odnosno kreditor ne vodi aranžman na takav način.

    Ok ok, samo neka je mir u kuci.

    bolje da su tada prodali nego danas, kad bi dobili circa 10 mil dolara vise za te iste brodove...

    Vidim da smetaju cinjenice, pa cu onda sutiti, da mozes staviti te svoje ruzicaste naocale...

    Lp

    Display More

    Pa mogao si naucit razliku izmedju jednostavne prodaje necega i sale & lease back s kupoprodajnom opcijom pa bi onda svatio da to sta govoris nema nikakvog smisla

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • StatusQuo
    • May 24, 2021 at 11:12 AM
    Quote from toluen

    ATPL si je na brodove ugradila kvalitetna sidra koja je iskovao Dalekovod. :S

    Samo da nije struju sprovela usput :/

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • May 23, 2021 at 7:09 PM
    Quote from barbosa 2.0

    ma kako god ali ekonomija neće stati a banke tu igraju možda najbitniju ulogu kao spona između "izdavatelja" i korisnika, inflacija ide bankama na ruku jer one ne vrte svoje ali tu vrtnju naplaćuju

    ps. bome jesam, kleo sam se u dlkv...čovijek pogriješi, jedino oni koji ne rade ništa ne mogu ništa niti pogriješiti...em sam imao dobre insajdere a i po izvješčima tj fundamentima je to trebalo biti dobro ulaganje ali kriminalac nisam i nemam takav mentalni sklop a upravo to se dogodilo, kriminal i pogodovanje uskim strukturama, sve u svemu, malo me deknulo ali zanemarivo :|

    Inflacija ide na ruku bankama jer zaradjuju od kamata koje kad je inflacija velika rastu i te kamate koja banka ubire, s druge strane toj istoj banci se povecava rizik losih kredita kada se to dogadja pa onda inicijalno se obicno dogadja da zaradjuju vise od kamata na kredite ali i da imaju veci otpis i rizik od losih kredita pa onda ne znam bas da su najbolje ulaganje u doba vece inflacije barem u pocetcima dok se ne ocisti sta treba, jer tesko je procijenit izlozenost klijentima, jer kada inflacija pocme rasti i biznisi pocmu propadati i otezano placanje subjekata itd.

    Nema onoga tko ne grijesi na burzi nema smisla nekome govorit ja sam pametniji i ja sam u pravu jer svi grijesimo samo pitanje jesmo na vrijeme skuzili gresku pravodobno reagirali ili smo se zaljubili u investiciju pa imamo hendikept, te jesmo li pretjerali s izlozenosti necemu sta smatramo sigurnim jer realno nista nije sigurno, te nema onoga tko razvoj investicije moze predvidjet nekoliko godina unaprijed, u medjuvremenu postoje samo cinjenice, a one su crno na bilo jednostavno dokazive i treba se sta vise na to referirat, a drugo su misljenja koja su skup nekavih iskustava i skupljanja djelica na temelju cega smo ih definirali, cinjenicu mozes nekome dokazat, misljenje ne mozes, s misljenjem mozes samo dati svoj doprinos pogledu, a na drugoj strani je koliko ce to misljenje uvazit u svoje misljenje, definitivno nase trziste je premalo te ne nudi dovoljnu lepezu izbora i s time smo hendikepirani s izborom, a kako nam se izbor desetkova tako nam se i rizik povecao jer sad je lakse ubost u g.... s ovim izborom, sta nam je ostalo desetak papirica sigurnih ostalo je sve poprilicno zaduzeno gdje pokusavamo pogodit preokret trenda, s druge strane mali ulagac definitvno mora poduzimat veliki rizik ako misli portfelj dignit na pristojnu razinu da se isplati bavit trgovanjem, problem je sta je u startu osudjen na propast jer nema dovoljno znanja i iskustva da bi trgovao s takvim rizikom

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • May 22, 2021 at 11:33 PM

    Nisam se dugo bavio brodarima zadnje vrijeme ucim sta vise s obzirom da su u trendu trenutno sam okupiran bulkerima, seekalpha mi je dobar izvor za skuzit brzo neke stvari prednosti i mane

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • May 22, 2021 at 11:21 PM

    Evo i dsx objavio izvjesce za 1Q nije me bas odusevio

    TCE 11,436

    Free Cash FlowBreakeven=$12,350


    https://static.seekingalpha.com/uploads/sa_pre…60/original.pdf

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • May 22, 2021 at 11:35 AM
    Quote from accountant

    SHIP je koliko znam Reddit ekipa

    Trejd da, long ne

    Toliko o tome

    Oni pumpaju radi pumpa, ne radi valuacije

    PANL je jako zanimljiv, jedinstveni poslovni model (flota). Profitabilni kad je drugima najteže, vrlo otporni na krize. Ali već smo pisali o tome...

    Budimo realno brodari vecini ionako nisu za long run >1y, pa onda zasto ne iskoristiti trend i na ove za pump malo

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™