Pa ne gledam stalno al citam svejedno malo sire ali ova nelogicnost bas bode oci morao sam rec koliko mi je to nelogicno i onda netko kaze market je efikasan, mislim kod njih vec vidjeno cijedjenje i onda kad okrene 40% u 10 dana naprave
Posts by StatusQuo
-
-
Gledam malo ovu razliku Cape-a trenutni spot i november razlika 50% u ovih 10 dana tj manje ako gledamo radne dane, meni se to cini nerealno da market uracunava takav pad u sljedecih 10 dana, cini mi se da bi sljedeci tjedan taj novembar trebao jace okreniti gore jer ovo mi se cini totalni nesrazmjer pogotovo sta taj novembar pada vise nego trenutni spot totalno van konteksta i razuma, s pogleda market efikasnosti jedan i drugi bi prema kraju ovog mjeseca trebao donekle priblizavati jedan prema drugome da to ima smisla ?
-
znate koja je razlika između naše u američke burze? U Americi uračunavaju sve moguće pozitivne stvari u cijenu dionice... tako na primjer da ATPL kotira tamo, oni bi već par godina unaprijed uračunali kupnju 20 novih i 15 polovnih brodova koji bi se možda jednog dana mogli realizirati... zatim sa sigurnošću bi uračunali potencijal prenamjene brodova u svemirske i akviziciju od strane SpaceX... i eto ti vraga ATPL 3000 kn... tu kod nas naravno mi uračunavamo nuklearni rat i pad potražnje za sirovinama koje dolazi u ne tako dalekoj 2045. A tu je uvijek i ona stara ZSE uzrečica... i Titanic je bio nepotopiv zar ne.
Nisi u pravu burza kod njih je puno volatilinija i nelogicnija podosta vremena, kupi kojeg stranog bulkera pa ces vidjet da nije to tako simple kako si zamislio.
-
Moja prijateljica radi u big Hr Banci osobno bankarstvo i kaze da u proslih 6 mjeseci ljudi 50-100% vise ulazu u razne fondove koje im oni nude.
Crobex sa 1900 na 2050
Lisac i medo ce reci slucajno a sta vi kazete?
Idemo dalje... 😁
WB kaze da je burza
"transfer of wealth from the impatient to the patient"
Mudro birajte stranu😉
Zadnje dvije godine usporedno novac je izlazio iz obveznica i ulazio u dionicke i mjesovite fondove tako da ima istine u tome da se dio od fondova prelio na trziste dionica.
-
A da nisi malo pobrkao usa je jedan od najvecih potrosaca nafte usto je i 4 najveci izvoznik nafte u svijetu pogotovo rafinirane, itekako sta se odvija kod njih utjece.
Znam i na prvu je Nizozemska jedan od najvećih svjetski izvoznik i uvoznik roba,a onda brzo shvatiš da je većina te robe zapravo na provozu kroz Nizozemsku, odnosno Roterdam, te nema nikakve veze sa Nizozemskom.
Zašto ovo navodim, iz razloga jer sam već naveo da Venezuela svu prozivedenu tešku sirovu naftu(ili veći dio) šalje U SAD na rafiniranje i ovu istu šalju nazad, vjerovatno je slično i sa kanadskim uljnim škriljevcom koji se šalje na rafiniranje u SAD i potom vraća u Kanadu, vjerovatno i Meksiko radi slično.
Tako da taj američki izvoz naftni derivata ne znači da ide isključivo tankerima već:In the United States, 70% of crude oil and petroleum products are shipped by pipeline. (23% are by ship, 4% by truck, and 3% by rail) In Canada for natural gas and petroleum products, 97% are shipped by pipeline.
Cek, a da provjeris prije nego napises i onda jos zakljucis bez provjere
“
- The United States had historically been the primary destination for Venezuela’s crude oil shipments, and at its peak in 2007, U.S. imports of Venezuela’s crude oil averaged 1.1 million b/d. In January 2019, the United States placed sanctions on Venezuela that prohibited crude oil imports from the country,7 and all U.S. imports of Venezuela’s crude oil ceased in March 2019 (Figure 3).
- In the beginning of 2019, in anticipation of future sanctions, other countries began to wind down imports of Venezuela’s crude oil. In 2019, Venezuela exported primarily to India (321,000 b/d), China (147,000 b/d), and Malaysia (119,000 b/d) (Figure 3).
- In the first half of 2020, exports of Venezuela’s crude oil fell to an average of 500,000 b/d, based on tanker loadings data.
- The United States had been a significant importer of petroleum products from Venezuela (Figure 4), but sanctions resulted in the halt of all petroleum product trade after March 2019 as well.
Drugi dio isti marginaliziras i generaliziras s generalnim podatkom iz cega se ne moze zakljucit ono bitno za tankere, ne vidim ja tu nista neutralnog nego itekako bitno s obzirom na ovo dolje, zna se sta je amerika i njezin utjecaj na potrosnju svega u svijetu nafta nije izuzetak.
Longer sailing distances cushion fall in US crude oil exportsTonne mile demand generated by US crude oil exports has fallen by 9.7% in the first two months of 2021 compared with the start of 2020.www.bimco.org“
The average sailing distance covered by a tonne of US crude oil exported to Asia has so far this year been 12,531 nautical miles. This is almost three times as high as the average sailing distance of exports to the rest of the world which stands at 4,490 nautical miles.
Combined US seaborne crude oil imports and exports account for just under 14% of the global seaborne crude oil trade.
The recovery in oil prices and gradual recovery in global oil demand means that US crude oil production will grow from its current level, although a return to pre-pandemic levels in unlikely until well into 2022, if at all. For tanker shipping, the higher the share of global exports that comes from the US, the better, given the longer sailing distances,” Sand says.
“However, with the OPEC+ alliance trying to find the balance between a high oil price and market share, the strong growth in US exports that has offered support to the tanker shipping industry since 2016, cannot necessarily be relied on going forward,” says Sand.
“
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Dobro je netko negdje napisao...... pa mi smo za prosječne korisnike foruma vani skoro pa profesori
Educirani ulagači.
Sve je više ljudi koji se ovime bave posve ozbiljno i znaju puno o mnogo stvari.
Pa ako nam ponekad i promakne suština ne može se reći da nismo informirani
Zamisli vani ekipa ima na raspolaganju ulaganje na nekoliko tisuća dionica. Tu zapravo nemaju blagog pojma u šta ulažu, niti znaju išta o firmama, pick im se uglavnom sastoji ovisno o razvikanosti dionice...
Hebemu meni treba nekoliko mjeseci kopanja i čitanja o svakoj pojedinačnoj dionici da bio iole siguran sa ulaganjem, a sad zamisli ulagat u dionice na burzama sa van engleskog govornog područja, muka isusa pronaći informacije, novinske članke koje možeš razumiti , van službenih objava na burzi.
A apropo američke proizvodnje nafte, rast proizvodnje nafte u SAD-u ne može imati pozitivan učinak na tankere, već negativan, također rast potrošnje nafte u SAD-u kojeg prati rast domaće proizvodnje ,je također neutralan događaj za tankere...rast proizvodnje nafte u neto izvoznicama nafte je pozitivan za tankere, rast proizvodnje nafte u neto uvoznicama je negativan. malo klikere upaliti, ne treba biti stručnjak za shvatiti kako zakoni tržišta funkcioniraju.
A da nisi malo pobrkao usa je jedan od najvecih potrosaca nafte usto je i 4 najveci izvoznik nafte u svijetu pogotovo rafinirane, itekako sta se odvija kod njih utjece.
S druge strane nafta u bliskoj buducnosti ima poprilicno prepreka koje mogu pasti u vodu ako drugog izbora ne bude kad sam to reka osvrnit cu se na politiku izvoznika nafte njima u principu odgovara da uspore prelazak na zelenu traziciju jer time sebi osiguravaju opstojnost, a to znaci da skuplja nafta moze biti prepreka razvoju i politika koja odgovara tim vecim igracima jer te naprave i dalje ovisnim o nafti kao sta svijet i dalje je.
Ako politika bude da se odrzava veca cijena nafte to u konacnici vodi u smanjenje potrosnje za svaku ekonomiju i inflaciju sta uzrokuje smanjenje kupovne moci, drugo ne vezano za to vidimo i razvoj brodarstva vrlo brzo vec sljedece godine u smjeru smanjenja potrosnje radi ekologije, prebacivanje auta na elektricni pogon, zabrane u vecim gradovima zagadjivaca, puno je tu rizika sta u neposrednoj buducnosti su negativni na potrosnju nafte pa ne bi tako olako se uzdao u prognoze o potrosnji malo bih ipak s dozom rezerve bio oprezan pogotovo sta je flota narasla, a potrosnja nije jos dosegla razine 2019, nafta ce uvijek imat svoje mjesto i bit ce glavna na neki nacin ali puno je izazova jos ispred da bih tek tako bio siguran u oporavak potrosnje tj zapravo prelazak prijasnjih granica koje bi bile dovoljne da tankeri imaju svoj bum bojim se da je moguce da prije toga se i oni nadju u situaciji s kojom se vise scrapa da bi se izjednacilo stanje sta se dijelomicno vec i vidi jer se scrapaju trenutno samo tankeri i onda jos da smanjenje brzine utjece da dodatno smanjenje bi mozda mogli postic balans ali duga je godina i puno rizika jos do te tocke u kojoj cemo bit sigurni u smijer
-
Nakon sto je u cijelom Svijetu nastupio lockdown cijena nafte je roknula na cc.20$ i slijedilo je razdoblje neisplativosti crpljenja nafte te su se posljedicno tome pozatvarale mnoge nafrne busotine a kad jednom zatvoris busotinu poprilicno je komplicirano ponovno pokrenuti proces crpljenja nafte iz te iste busotine a posljedicno vidimo da clanice OPEC namjerno ne zele povecati proizvodnju iz vlastitih izvora a sve za cilj visih cijena derivata tj.profita i sad uslijed naglog oporavka gospodarstava sirom Svijeta dolazimo do povecane potraznje a pomanjkanja ponude slicno kao sada kod brodarskih vozarina.🙂
Oni bi povecali proizcvodnju da ima potrosnje s obzirom da nema potrosnje na prijasnjim razinama onda tu razliku pokrivaju vecim cijenama nafte na nacin da reguliraju kolicinu nafte u proizvodnji naravno nije to tako elasticno ali tako nadomjestaju dio pada profita vecom cijenom.
Vezano za ovu raspravu ako gledam samo ameriku s obzirom da je najbitnija ekonomija kod njih je trenutno stanje da se pune rezerve nafte, istodobno je export na razinama prije pandemije, dok je production ispod razina pandemije istodobno je import nafte u padu, za njih mi trenutno to govori da je potrosnja jos daleko od oporavka, njih mi je najlakse usporedit jer su podaci redoviti i azurirani i lako usporedivi, koliko ce zima to poboljsat ne znam malo sam skeptican uostalom koliko se i sjecam analiticari su oporavak predvidjeli za sljedecu polovicu godine ne ovu iako je inicijalno bila ova godina tj zima.
United States Crude Oil Stocks Change | 2021 Data | 2022 ForecastUS crude oil inventories jumped by 6.088 million barrels in the week ending October 8th, well above market forecasts of a 0.702 million rise, data from the EIA…tradingeconomics.comUnited States Crude Oil Exports | 2021 Data | 2022 Forecast | 1989-2020 HistoricalOil Exports in the United States increased to 6321.74 USD Million in August from 5686.16 USD Million in July of 2021. Oil Exports in the United States averaged…tradingeconomics.comUnited States Crude Oil Imports | 2021 Data | 2022 Forecast | 2001-2020 HistoricalUS crude oil imports fell by 1.441 million barrels in the week ending October 8th, following a 1.389 million increase in the previous period, data from the EIA…tradingeconomics.comUnited States Crude Oil Production | 2021 Data | 2022 Forecast | 1950-2020 HistoricalCrude Oil Production in the United States decreased to 11072 BBL/D/1K in August from 11347 BBL/D/1K in July of 2021. Crude Oil Production in the United States…tradingeconomics.com -
Mislim da ide odbijanac .................
Uff slabo je to... baš gledam da još kupim ako ide nazad gore...
DSX je na 5,17$ pa bih rado kupio ako se vraća nazad iznad 6$
Aha ti bi da kupis na 5.17$ ako cijena bude 6$
-
Možda. Ništa novo. Kako ono ide, tržišta mogu biti duže vremena iracionalna nego što možeš biti likvidan.
Dokle god zarade rastu (osim možda Cape koji sad pada), pa čak da i ostanu na ovim razinama, godinu-dvije ovdje imamo sigurnu luku
Ja jučer nisam dokupljivao jer čekam da vidim preokret odn. jel će se nastaviti ovaj trend pada ili ne
Kolega je na temi Dry bulk poslao jučer projekcije jedne kompanije, skroz u listopad vozarine rastu, debelo iznad break even
Amazon je praktički već otvorio božićnu sezonu prodaje iz 'straha' od čepova u lukama
Nek roni što ronit mora, neće dugo. To me čini još sigurnijim da će brodari rasti kad ostatak tržišta neće jer će pratiti BDI i vozarine.
Samo mali osvrt na brodove vanka jučer. Stoji ovo za capeove, očekuje se pad, Q1 ffa stoje "loše" i da je sad to razlog, da se baš precizno gleda ko to ima capeove pa da se roka po gogl, sblk... onda bi se reklo da tu ima smisla.
Ali jučer su pali redom:
- svi bulkeri
- svi kontejneraši
- svi tankeri
- većina LNG-a, LPG-a
Možda većina samo prati bulk pa se ne ide za time ali ciljano se išlo na sve šta plovi.
Moguće da su se prepali ove Bidenove priče da će riješiti port congestion pa dumpali sve, znaju oni to tako "majstorski" odraditi
Svakako nema svađanja sa marketom, polizati rane i idemo dalje
Bidenova prica moze bit nesto na sta se market uhvati jer mu je potrebno nesto, ali prvo svatko zna od price do reailzacije nije tako jednostavno drugo u cijeloj ovoj prici oko congestiona jedna stvar se svugdje ne spominje cesto, a to je da nije samo problem luke nego je problem i vozaca kamiona kojih nedostaje, a to je problem koji se teze rijesava.
-
Da je cijelo trziste ronilo nekako bi mi bilo svatljivije, medjutim ostatak je ljepo rastao, ovo mi se nekako cini kao korekcija mozda za level nize nego ocekivano
-
Ne znam evo bas gledam promet danas na dry bulku vani na 10 bulk dionica jedva 50 tak mil $ jedino SLBK odstupa sa 33mil, a svi ostali niti 50mil skupa, promet je stvarno nikakav u danasnjem padu, vani se jendostavno drugacije ponasanju sjecam se ne tako davno onog pada krajem 8 mjeseca i pocetkom 9 kada su svi pali za nekih 30% i na kraju narasli 50% u 10 dana kada je okrenilo jednostavno idealno za trejdere.
-
Ne znam kako si to iz clanka uspio zakljucit ?
nisam zaključio, piše
a imaš i video
kaže: rast još mjesec, mjesec i pol a onda u prosincu pad
Citirat cu dijelove sad je 1,5% yield
"
The firm’s head of macro strategy believes the benchmark 10-year Treasury Note yield could reach 1.9% before year
“The Fed is probably going to taper [and] announce it next month,” he said. “It’s going to push yields up in our view. It will go up a bit more, and then probably drop in December.”
That’s when Schumacher expects investor jitters over the debt ceiling and government funding will make a comeback and drive yields lower.
But Schumacher, who’s bearish on bonds, believes a move lower would be temporary.
"
Mislim da je jasno napisano ja ne znam kako drugacije svatiti, ocekuje rast yielda do 12 mjeseca onda pad tada za koji vjeruje da ce bit privremeni, a ne da taj pad je pad koji ce yield skroz okreniti prema padu vec da je to kao korekcija rasta do tada i jasno kaze da je bearish na obveznice sta znaci da ocekuje rast yielda iako je video i napisano drugacije moguce da je video skracen, a napisano u potpunosti tj sad vidim da je gornji video skracen, a donji traje 3 puta duze ja sam citao tekst ti si vjerovatno gledao samo gornji video.
-
znači mijenjamo priču? ništa od rasta Treasury yields?
Ne znam kako si to iz clanka uspio zakljucit ?
-
Poceo je jucer i jos traje ne moze jos bit rezime svega moze bit samo prvog dana koji je uglavnom bio orijentiran na dry, forum traje jos danas i sutra.
Dodatak tome na youtube channel je izasla snimka jucerasnjeg jednog dijela
2021 13th Annual New York Maritime Forum - Shipping - Is It All Glitter & Gold?
Ok, mislio sam da je bilo prekjučer. Samo prvi dan pričaju o bulkerima, drugi dan su tema plinaši i tankeri.
Prvi dan je bila tema dry, iako i druge dane ima panelista iz dry sectora i na kraju foruma ima panel s analiticarima i jos panela koji su zapravo opcenito shipping, tako da ima jos jako zanimljivih stvari sta se tice dry sektora
Pristup je besplatan tako da moze se jos svasta naucit.
-
samo vi cvilite, tko vam je kriv što niste prepoznali dionicu ranije, ima tamo one instant dionice jdpl, ptkm, ddjh, podr i druge koji se trže na jedno 3-5bv i više, ove na pola kapitala kao hpb, koje svake godine imaju dobit 150-200 miliona odnosno 50etak kuna po dionici te ne valjaju... ali kada fundamenti počnu odrađivati, onda penzioneri, croba, kockari, država
osim jakog uporišta u fundamenata, mislim da trenutno na zse nema dionice koja po ta tehnički bolje izgleda
Ne sjecam se da sam negdje vidio to objasnenje negdje za tehnicki dio slike i da je netko to objasnio u tom pogledu, mozes me uputiti na tu raspravu ili post koji objasnjava to ?
-
https://gcaptain.com/dry-bulk-at-ca…arkets-on-fire/
Rezime onog shipping foruma od neki dan. Zanimljivo stivo.
Poceo je jucer i jos traje ne moze jos bit rezime svega moze bit samo prvog dana koji je uglavnom bio orijentiran na dry, forum traje jos danas i sutra.
Dodatak tome na youtube channel je izasla snimka jucerasnjeg jednog dijela
2021 13th Annual New York Maritime Forum - Shipping - Is It All Glitter & Gold?
-
The 'Quad' is on the rise in Asia-Pacific:
Game theory has a prediction about its futureThe 'Quad' is on the rise in Asia-Pacific: Game theory has a prediction about its futureThe leaders of the world's biggest economies want to know what's next for the Quad. A very complex computer algorithm may have delivered the answer.www.cnbc.com -
China trade surplus with the U.S. rises to monthly record in September
- Imports in U.S. dollar terms rose 17.6% last month from a year ago to $240 billion. That’s less than the 20% estimated by analysts polled by Reuters.
- China’s trade surplus with the U.S. rose to a monthly record of $42 billion — exports surged by about 30% from a year ago, while imports climbed by just under 17%. The U.S. remained China’s largest trade partner on a single-country basis.
- Chinese imports of coal and natural gas surged, while that of soybeans and crude oil fell.
- China’s exports in U.S. dollar terms surged 28.1% year-on-year in September to $305.74 billion, beating the 21% growth figure expected by the Reuters poll.
China’s imports of coal and related products surged 76% from a year ago in September to 32.9 million tons — the highest monthly level since December. The value of those coal imports more than tripled year-on-year to $3.91 billion.
China trade surplus with the U.S. rises to monthly record in SeptemberChina reported disappointing growth in imports in September, while exports beat expectations, according to data released Wednesday by the customs agency.www.cnbc.com -
Malo dodatnih zanimljivosti
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Post
RE: Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?
jedino kaj SB prvi od svih ima earnings na tapeti
tak da možda i ranije poleti prema $6
inače, slično razmišljamo, i ja sam gledao kako je dionica nakon svake stepenice ($2 pa $3) napravila kraći pullback
sad sam u nedoumiciaccountantOctober 12, 2021 at 6:20 PM Ja racunam da ce SB u 3Q napravit oko 52mil dobiti i EPS oko 0,45, barem to ocekujem.