1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 13, 2021 at 9:53 PM

    Kad gledas koliko toga moras znat, a na kraju opet nista ne znas, najlakse kuput Jdgt i zaboravit na sve samo hebiga s ove tocke tesko uvecat kapital iznad inflacije bez postenog rizika

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 13, 2021 at 9:18 PM
    Quote from looserst
    Quote from 5. Element

    To sto je svijet poludio kupujuci gluposti poput Tesle i kriptovaluta ne znaci da je svijet, tj. Mr. Market u pravu.

    Gledajuci po omjerima ulozenim u nesto sto donosi realne povrate, zarade, naspram neceg gotovo u cijelosti nepostojeceg ili nezaradjujuceg, nikad nije bio vise u krivu. To se naravno ne vidi dok uvijek ima nova iduca budala koja kupuje, jer dotle sve raste i svi prije se raduju.

    Jednog trenutka, a taj trenutak je vrlo blizu, vjerujte mi, ili nemojte, kad se svjetlo upali, svi ti kripto hajflajeri, redditovci, teslaneri i slicni ce se naci gole gujice nasred sobe s Elonovim u cubama. Frajer prodaje. The end.

    A onda ce se svi odjednom sjetiti da ipak mozda treba pogledati fundamente.

    Da, celicne grdosije nisu sexy. I zato je P/E vani 3 do 4, mozda 5-6. Ali ja svoje ne dam dok ne dodje do barem 10, a jednom hoce, i to na puno vecem E. Negdje 2022, 2023, 2024...

    A do tada ce i kripte i sve te dot.com napuhance raspuhati vjetar povijesti kao prasinu. Ostat ce Microsoft i Apple. Jer nesto ipak rade, proizvode i zaradjuju.

    Display More

    Naravno da su musk i kripto napuhane gluposti. Ali svi koji prizeljkuju taj mega pad...imam pitanje... zar stvarno mislimo da ce brodari ostati imuni na to? Market ce imati crash a mi cemo isplivati. Kao i 2008? Je li neko zaradio te godine?

    Lagani okret iz growth u value je ono sta nam treba (mislim da je kolega statusquo o tome pisao). I ima nekakvih naznaka da bi tako i moglo biti

    P.s. market je uvijek u pravu :S

    Display More

    Da neku dan sam postao graf na tu temu, mislim realno nakon covida svi ocekuju da se opet treba dogodit nuklearka da market padne, realnije je ocekivat mix ponasanje sta i vidimo ove godine i onda da u jednom momentu vrlo vjerovatno inflacija pocme utjecat na svaki biznis, samo inflacije je ta koja prvo zahvaca growth sektor, a tek onda kada growth sektor nastrada onda pocme i inflacijski sektor patit koji je dio value sektora i sad u principu smo na prekretnici jos koji mjesec i nema povratka iz inflacijskog trenda ukoliko se odrzi na razinama, kad netko gleda i pita se ima li demanda ili nema i koliko je odrziv recimo jedan moj pogled na kronologiju, znaci do sada smo bili u periodu i jos smo kada je growth-consumer gura potrosnju i gdp, medjutim ako se osvrnete malo na zadnje razdoblje prije kovida value sector tj ovi inflacijski povezan s commoditijima itd se nalazi u deflacijskom periodu i periodu niskih ulaganja jer nisu zaradjivali medjutim zadnjih godinu ti sektori su se drasticno oporavili i stvorili zavidan cash flow za investicije, neki jos nisu nego su se tek konsolidirali i sad se nakon dugo vremena se pocimlje dogadjat da growth i dio value sektora pogoni potrosnju i investicije i na taj nacin prakticki ovaj dio value sektora je na jedan nacin poceo drajvat sam sebe barem je u pocetku da motori hvataju brzinu i zato smo na pragu prekretnice koji ce pocet drajvat sam sebe i samim time inflaciju odrzavat u trendu koja ce stetit growth sektoru, kako je to ogroman pritisak na inflaciju centralne banke ce to sve morat ugusit, ali do tada growth je taj koji ce prvi podnit udar jer je on taj sada ciji dugovi su u nesrazmjeru s realnom vrijednoscu, eto moje jedno vidjenje situacije zapravo jako jednostavno i realno, zato se sad pokusava ugusit ovi inflacijski sektor jer znaju gdje to vodi, a sta duze ovo traje ovaj inflacijski value sektor postaje sve jaci i sve vise utjece na sebe i zapravo sebe pogoni, zapravo u sve manjoj je zavisnoscu od growtha naravno do odredjene mjere, isto kao i motor kad ga pokrenete masa i brzina dovodi do ubrzavanja samo mu je potrebno ubacit goriva trenutno ga dosta dobro dobivaju samo rane su malo dublje pa je momenat za postic potrebno malo vise vremena. Ovo sam sve sad tek poveza na ovaj nacin, vidis kad najmanje ocekujes lampice se upale i sve dodje na svoje mjesto i onda se zacudis kako je nekad sve jednostavno :)

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 11, 2021 at 2:42 PM
    Quote from hugh
    Quote from BudFox

    Koliko vidim to je tu negdje oko AVG Price, čak malo iznad AVG Price za Supramax te veličine (56 000t) i starosti (9g)

    9406-screenshot-20211109-083909-acrobat-for-samsung-jpg

    Ok za prosjek, no cijene su zadnjih mjesec dana bitno veče za takve brodove.....nije se brod prodavao prije 6 mjeseci nego danas.......bit će da gigicevo objašnjenje drži vodu......

    Pa nije dosao na aukciju jer je sve stimalo s vlasnikom, a na kraju posljedicno s brodom jedno i drugo je povezano

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 10, 2021 at 11:32 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from mitkko

    Odlican clanak - pregled situacije na trzistu.

    https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…-whats-going-on



    Izgleda da na kraju ipak nije bilo oportuno kladiti se protiv Kine.

    Ja sam svoju okladu stavio na 200ak kuna, tako da je zasad savrseno isplativo bilo uci u Atpl. Zasad. Mozda bude i vise. A mozda i ne.

    Ono sto meni nije jasno je zasto smatrate da sam se kladio "protiv Kine". Ja sam se kladio na zdravu pamet. Da nisu valjda toliki retardi da idu rusiti cijene sirovina pucajuci sebi u nogu. Promasaj. Zapravo su ozbiljno veci debili od onog sto sam mislio.

    Jos jednom: nitko, ali nitko ne moze raditi sto hoce bez da plati cijenu. Sto se i pokazalo.

    Prigasili su veliku industriju. Ili ce ju pokrenuti uz porast rudace preko 200 usd ili ce trzisni udio otici drugdje.

    I jedno i drugo ce rezultirati porastom vozarina.

    A ja nisam trejder. Vec sam rekao da izlazim kad dodje period za izlazak. Jos nije dosao.

    Display More

    Pa nije logicno bilo i ocekivat da ce partija podupirat cijenu rude 4 puta skuplje i doljevat ulje na vatru napucavajuci je na 8 puta ako mogu nesto poduzest, odabrali su logican put pokusaj kontrole s posljedicama nesto nizeg rasta GDP-a, nitko nece bit ostecen s tim samo ce usporit rast, naravno ako im je tajming za pokretanje pravodobno uskladjen ostaje da vidimo, pa vidimo i sada u ovo razdoblje da se vozarine nisu srusile jer demand nije bas u potpunosti nestao vec pokusavaju sad stvorit zalihe da im poslje bude lakse pokrenit ciklus i da ne naprave veliki skok u potraznji sve s ekonomske strane logicno, a ne retardirano.

    Ps. ovaj zeleni Panl danas mi nekako smrdi da ce bit okret brzo, cesto je on bio indikator do sada ostaje da vidimo ?


    Kad smo vec kod brodara jedan drugaciji pogled na to sve skupa jedan od razloga zbog cega sam i ulagao u brodare nije samo zbog vozarina vec pokusavam gledat siru sliku koja ukazuje na vjerovatnu tocku preokreta value-growth,trend inflacija, dolar, itd. Naravno tesko je imat znanja za sve to povezat ali od negdi treba pocet, ako gledam taj value-growth donji link i slika ce dat dodatak tom trenutnom stanju koji jasno ukazuje na nesrazmjer i vrlo vjerovatno moguce dno value dionica prosle godine, naravno uvjek moze bit jos jedan dip dole ali to je tu negdi, amerika je izglasala svoj infrastrukturni plan i potvrdila svoj udio u povecanoj potraznji treba samo pricekat realizaciju, kina zbog prevelikog utjecaja rude na ekonomiju nece moci tek tako ugasiti plug nego ce morat iskontrolirano smanjit ovisnost o rudama uz to ce morat povecat ulaganje u druge izvore energije da bi smanjila ovisnost o ugljenu indikativno je kako su nedavno prekinuli financiranje stranih ugljenih elektrana kad su svatili da ce imat problema s nadmetanjem za ugljen, a uz to je i nas EEXI i sve ekoloski pozitivne stvari za brodare, uz to treba bit i svjestan da ce u prvom potopu marketa koji ce trajat bar godinu dana brodovi stariji od cca 20god prakticki bit smanjena potraznja za njima i sigurno jos manja vozarina koju je netko voljan platit za brod koji ce morat vozit dosta sporije te ce se u prvom losem marketu s vozarinama naglo povecat scrap takvih brodova jer ce njihova neisplativost i trosak posebno doc do izrazaja, pa ce se market sam ocistiti tonaze.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    https://www.nasdaq.com/articles/value-vs-growth%3A-a-brief-historical-view-2021-05-06

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 10, 2021 at 11:15 PM
    Quote from looserst
    Quote from mitkko

    Joakim je danas prodao GOGL.

    Da, nesto je brljavio da se oporavila jedna cape ruta a onda prodao za 2 bureka. Nikako nije dobar signal a nije mi jasno ni sta mu je ovaj trade trebalo dati u javnost. Bas dobra reklama za njegov novi fond :S

    NIje lako krenit trejderskim putem, a prije odluke s analiticke strane nisu toliko utjecale ako si falio jer nisi osjetio po novcaniku pogotovo sad u prvoj godini fonda kad mora pokazat rezultat i onda na kraju ce se desit da ce zbog psiholoskih prepreka vjerovatno kupit mrvice, zanimljivo je kako dionice uvijek se korigiraju negdje oko psiholoske granice ulaska

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 10, 2021 at 3:37 PM
    Quote from accountant

    looserst, Status

    nema tu neke pameti (iako jesam razmišljao o tome, zašto tržište 'ne ljubi' NMM, NM i PANL recimo)

    NMM je mix svega i onda analitikanti (a takvih je više nego analitičara) bježe od toga

    i sami znate da vlasnica to doživvljava kao istu vreću i onda, po potrebi, prebacuje iz jedne u drugu firmu

    problem PANL je to što ima poseban poslovni model, ruta kojom plove i većinu brodova u najmu

    pa se i tu analitikanti nemaju za što uhvatiti, čime bi ga usporedili (osim vozarina)

    i onda posljedično nemaš promete, dnevne

    za razliku od ZIM koji možeš dnevno trejdat i šortat

    Display More

    Pa recimo ja NMM ne dozivljavam jer neman vremena ni volje cesto se uhvatit u kostac s njim da svatim sve te pretumbacije jer to zahtijeva puno citanja povezivanja i kopanja i onda odustanem pa se uhvatim lakseg zadatka gdje su stvari i rizici laksi za iscitat s tim mozda i premija manja kako kad, panl mozda ne bi stavio u tu kategoriju vec mislim jednostavno da mu visibiity nije kao ostalima pa je cesto na marginama sta ne znaci da s obzirom na sektorsku medijsku vecu pozornost nece doc vise do izrazaja ali recimo i kod njega zavarava promet i broj brodova radi veceg charter in brodova koji u osnovi ne pridonose toliko u zaradi pa ga treba i pravilnije valuirat iako su pokazali da imaju puno manji risk profile u turbulentnim vremenima zbog drugacijeg pristupa, recimo super je u brodarskom porfelju jer smanjuje volatilnost cijelog porfelja pa u ovakvim negativnim danima on u porfelju sve to lijepo ublazi.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 10, 2021 at 3:17 PM
    Quote from looserst
    Quote from StatusQuo

    Pratim ga onako sporadicno ali recimo ovako na prvu sta se tice dobiti ne odstupa to nesto od onoga sta dry bulk ovih dana objavljuju ako usporedjujemo EPS sa cijenom dionice, a konstantno se prica kako je cijena niza nego treba bit zbog CEO, koja je kvaka, nekako sam ocekiva da ce rasturit s dobiti bas zbog toga.

    Mislim da nemožemo puno isčitati na brzinu jer je tu sad kupus. Najprije merger sa NNA pa onda kontejneri. Treba u detalje ulaziti, TCE po tipu plovila itd...

    Ali da papir košta 30 USD a zaradi se 6 USD u kvartalu zvuči smiješno čak i ako uračunamo grčku vješticu i njene ludorije. Pitanje je da li joj je dosta brodova ili ne, ako podigne dividendu ili krene u buyback neće cijena bit ovakva :/

    Dobro tu sam napravio malu gresku sta mi se stalno u glavi vrtila cijena od 40$ ne znam zasto jos ga tamo klikam na brokera i ne primjecujem hahaha, da sigurno da je tu jos kupus ja gledam adjusted EPS 4,77$ on mi je bitniji jer pokazuje operativnu dobit jer 6$ su ukljucene jednokratne stavke


    Uglavnom market je danas opcenito pod utjecajem jako visoko neocekivanog CPI za mjesec od 0,9% ocekivali su 0,6%, najveci rast inflacije od 1990, a kad uzmen ono prije od kineskog ppi izgleda da inflacija sigurno nije transitory, sta i dalje podupire pogled da shippingu jos nije dosao kraj u ovom ciklusu.


    U.S. consumer prices jump 6.2% in October, the biggest inflation surge in more than 30 years
    The consumer price index surged 6.2% from a year ago in October, the most since December 1990.
    www.cnbc.com
  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 10, 2021 at 3:00 PM
    Quote from looserst

    Evo i naviosa:

    https://www.stocktitan.net/news/NMM/navio…eg4304aoz9.html

    Pratim ga onako sporadicno ali recimo ovako na prvu sta se tice dobiti ne odstupa to nesto od onoga sta dry bulk ovih dana objavljuju ako usporedjujemo EPS sa cijenom dionice, a konstantno se prica kako je cijena niza nego treba bit zbog CEO, koja je kvaka, nekako sam ocekiva da ce rasturit s dobiti bas zbog toga.

    Ako gledam Adjusted ebitda 145mil na 2,3 bil kapitalizacije pa dry ovih dana je po p/ebitda imao bolji omjer u kvartalu ?

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 10, 2021 at 1:26 PM
    Quote from accountant

    da, u teoriji bi se rast proizvođačkih cijena, obično zbog rasta inputa, trebao preliti na rast potrošačkih cijena

    jel tako?

    no to je Kina

    oni imaju svoju crvenu verziju kapitalizma

    Da, po slici do 2012 su se savrseno pratili, kasniji ppi 2018, onda je cpi sa lagom pocea rast, sada je mozda razlika sta je PPI drasticno narastao sumnjam da u tolikoj mjeri mogu na sebe preuzet taj trosak bez da ga prebace na cpi

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • November 10, 2021 at 12:43 PM
    Quote from accountant

    PANL, jak kvartal


    moja crtkarija

    vraća li se u plavi kanal cijena?

    crvenkasto označen price gap koji se, kažu, u preko 90% slučajeva popunjava

    zelena cjenovna oznaka je bio jučeračnji HOD u after marketu

    potpisao bih odmah da nastavi u tom tonu i tim tempom prema $6

    8)

    ER paziti: OPEN, SOFI, AFRM svi u afteru

    Display More

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Pa i dalje je u kanalu zadnjih godinu ipo dana

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 10, 2021 at 12:35 PM

    Gledam danas objavljeni kineski PPI y/y koji ima najveci rast od 2005 koliko ovi graf pokazuje, ovakav rast se jos ni blizu ne preljeva na CPI, pitanje je koliko dugo se to moze odgadjat, ali bar kod kineza ne vidim da bi taj cpi trebao tako brzo past s obzirom da je u zaostatku za PPI, pitanje kako ce partija to sve iskontrolirat i na ciji trosak na kraju ili ce uspit iskontrolirat da PPI i padne ako iskontroliraju cijenu inputa, ali opcenito jednom dignute cijene je jako tesko posli spustit.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Cpi u totalnom nestrazmjeru ili je pitanje samo lag efekta gotovo vrlo vjerovatno

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 10, 2021 at 10:36 AM

    Kaze joakim


    https://twitter.com/JHannisdahl/status/1458071536825372679/


    Zasad preduvjeti za potraznju ugljena idu u dobrom smjeru

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 9, 2021 at 8:01 PM

    Malo vezano za kineske nekretnine, za 9 mjesec izgleda da su podaci dosta dobri u odnosu na predhodna razdoblja sta se tice investicija ako gledam preko donje stranice, na stranici postoji citav niz statistika lako se izgubit medju njima

    https://data.stats.gov.cn/english/easyquery.htm?cn=A01

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • November 9, 2021 at 2:33 PM
    Quote from brajakica
    Quote from StatusQuo

    I sta je istina raste ili pada ?

    Oil prices fell on Wednesday, after U.S. crude stocks rose more than expected in the most recent week, even as gasoline inventories hit a four-year low in the world’s largest oil consumer.

    Crude stocks rose more by 3.3 million barrels in the most recent week, more than expected, but gasoline stocks fell to their lowest level since November 2017. U.S. oil market supply has tightened, with stocks at the Cushing, Oklahoma storage hub at their lowest in three years.


    https://www.cnbc.com/2021/11/03/oil…ntory-opec.html

    "stari" clanak od srijede. To je bilo dok se jos spekuliralo da ce arapi dodatno povecati proizvodnju.

    Sada je panika jer Biden zna da je otpustanje SPRa bacanje u bunar bez dna.

    Kada to ispucaju a ne naprave nista ide nafta na 150$ expresno.

    Ide i ovako ali puno sporije.

    Gotovo je, sada vise nema pomoci osim jata crnih labudova.

    Investicije u zadnjih 5g premale.

    Sve isto kao i na ostalim comoditisima.

    Odlicna prilika za zaraditi u sljedecih 12 mj na nafti i tankerasima.

    Brent 84

    Tpng 40

    Da vidimo na cemu ce biti veci prinos.

    Ja se kladim na tpng😅

    Display More

    Nije to stari clanak Crude Oil Inventories zadnji izvjestaj je bio 3.11, sljedeci je tek 10.11, to je zadnji najfriskiji podatak i aktualan do sutra

    Otpustanje rezervi djeluje negativno na prijevoz nafte i trenutno se radi zbog smanjivanja cijene nafte i pritisaka na inflaciju, ako nafta ode na 150$ to isto nije pozitivno za prijevoz jer ljudi i kompanije pocimlju stedit na potrosnji, jos ako ima neki tamo tanker kao skladiste ce pocet prodavat tu naftu pa se moze povecat jos broj tankera, sve to je negativno na prijevoz nafte tankerima dok god se supply tankera ne smanji, jedino stabilna cijena nafte i rast potrosnje opce populacije zbog oporavka ide za povecanje potrosnje i prijevoza nafte ili ulaganja drzava u infrastrukturu koja bi potaknula dodatnu potrosnju

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • November 9, 2021 at 1:41 PM
    Quote from brajakica

    Demand je zdrav i uz otpustanje iz strateskih rezervi.

    Saudi Aramco says oil demand is healthy and will rise above 100m b/d sometime next year.

    US SPR crude inventories fell by ~3.1mb w/w to 609.4mb last week

    I sta je istina raste ili pada ?

    Oil prices fell on Wednesday, after U.S. crude stocks rose more than expected in the most recent week, even as gasoline inventories hit a four-year low in the world’s largest oil consumer.

    Crude stocks rose more by 3.3 million barrels in the most recent week, more than expected, but gasoline stocks fell to their lowest level since November 2017. U.S. oil market supply has tightened, with stocks at the Cushing, Oklahoma storage hub at their lowest in three years.


    Oil prices fall as industry data shows big build in U.S. inventory
    Oil prices fell as industry data pointed to a big build in crude oil and distillate stocks in the U.S., and as pressure mounted on OPEC to increase supply.
    www.cnbc.com
  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 8, 2021 at 4:14 PM

    Kad ste vec svi u linkanju istog izvora

    China's State Grid warns of tight supply in winter, despite easing power crunch
    China's State Grid Corp (STGRD.UL) warned of a "tight balance" between power supply and demand through winter until spring, even though a power crunch has…
    www.reuters.com

    BEIJING, Nov 7 (Reuters) - China's State Grid Corp (STGRD.UL) warned of a "tight balance" between power supply and demand through winter until spring, even though a power crunch has eased following measures to boost coal supplies and get large users to cut back on electricity.

    "The grid would overall see a tight balance of the supply and demand situation and power shortage in some regions," the firm, which handles electricity transmission in three-quarters of China, said in a statement.

    By Nov. 6, almost no region required residential and industrial users to cut power use, the firm said, but added that some high-polluting firms that are large consumers remain under orders to reduce operation during peak hours of use.

    Coal inventories stand at 99.32 million tonnes at power plants in the region supplying State Grid, the company said, or enough for 20 days of use.

    Weather experts forecast La Nina conditions to return this winter, indicating possible colder temperatures in China's north and less rainfall in its south


  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 8, 2021 at 4:07 PM
    Quote from jasko

    From 2023, new IMO rules, reinforced by global efforts at the political level to
    decarbonise, will cause more scrapping, lower engine outputs, slower speeds and
    reduced emissions. Historically low bulk carrier orderbooks, combined with the
    introduction of mandated ship inefficiencies, will allow demand growth to shine.

    Koliko sam ja svatio iz komentara CEO SB sa nedavne konferencije problem je sta brodovlasnici vec od sljedece godine moraju jako poceti paziti na brzinu brodova i kome ce dodijelivati vecu brzinu jer ce im sve to ulaziti u izracun za pocetak 2023, pa ce pritisak na nize brzine vec poceti od sljedece godine.

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • StatusQuo
    • November 8, 2021 at 3:56 PM
    Quote from Normani
    Quote from Normani

    Čini se da ih upravo (dodatno) popunjavaju.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Nakon izražene zabrinutosti zbog rasta cijena sirovina, Vanja Burul, predsjednik Uprave D&ST, govori o planovima za budućnost.



    (...) Razgovarajući i o planovima za ovu i iduću godinu Burul je, između ostalog, istaknuo: „Krajem 2020. godine završili smo investiciju vrijednu 17 milijuna eura (oko 130 mio. kuna), koja će sljedećih godina pokazati smjer i dati dodatnu snagu da iskoračimo na nova tržišta.

    https://www.koncar.hr/wp-content/upl…arevac-1468.pdf

    Spanjolska je jedno od 110 izvoznih tržišta društva KONČAR – Distributivni i specijalni transformatori (D&ST), nakojem je prisutno od 2009. godine isporukom energetskihtransformatora snage 15 MVA. Istom operatoru distribucijskog

    sustava D&ST će ove godine isporučiti i prva dva transformatora

    snage 60 MVA te još sedam ukupne snage 165 MVA.

    Kako je to tržište s velikim potrebama za transformatorima, D&ST je posljednje dvije godine na njemu znatno pojačao

    aktivnosti, što je rezultiralo statusom odobrenog dobavljača kod

    najvećih distribucija i inženjering tvrtki.

    Među njima je i multinacionalna elektroprivredna tvrtka sa

    sjedištem u Bilbau, s oko 34.000 zaposlenika u desetak zemalja

    na četiri kontinenta te s gotovo 32 milijuna kupaca. Tvrtka je

    najveći proizvođač energije iz vjetra u Španjolskoj, s instaliranom

    snagom od 5770 MW, dok njezin instalirani obnovljivi kapacitet

    (vjetroelektrane i hidroelektrane) iznosi 15.828 MW. Globalno,

    ukupno instalirani obnovljivi kapacitet iznosi više od 30.362 MW,

    što čini njezinu proizvodnu flotu jednom od najčišćih u energetskom sektoru.

    Među projektima za španjolskog partnera i njegove članice

    su i narudžbe dvaju transformatora 125 MVA u sklopu izgradnje

    dviju vjetroelektrana. Jedna od njih, čija je izgradnja počela ove

    godine, s 26 vjetroagregata imat će instaliranu snagu od 114 MW.

    Opskrbljivat će čistom energijom 350.000 kućanstava te smanjiti

    emisiju za 154.000 tona CO2 na godinu.

    Zanimljiv je i podatak da je D&ST tijekom 2020. i 2021. godine putem španjolskih inženjering partnera isporučio transformatora ukupne snage 476 MVA za projekte u Poljskoj, Grčkoj i

    Maleziji. M. Mladić

    Jačanje prisutnosti na

    španjolskom tržištu

  • JDGT (Jadroagent d.d.)

    • StatusQuo
    • November 7, 2021 at 2:34 PM
    Quote from vecoki

    zadnji put sam bio izgnoriran, pa ovaj molim puta da se nađe neka dobra duša pa da mi ukratko objasni, jer sam što se ovog tiče biznisa dibidus, pa dajte pomognite jednom tutleku :D

    vrlo kratko i jednostavno pitanje, dali manje cijena vozarina(BDI) ide u korist Jadroagentu ili ne? naravno pod uvjetom da nema prekida i neke obustave kod pristajanja u lukama kontejnerskih brodova

    Unaprijed se zahvaljujem!

    U korist im ide veca vozarina jer s vremenom mogu dignit cijenu svoje usluge i radi vece vozarine ocito je promet roba i usluga veci sta im isto ide na ruku (vise prometa u luci tj brodova).

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • StatusQuo
    • November 6, 2021 at 9:37 PM
    Quote from fajrvol
    Quote from tollway

    nisam neki znalac, ali sa sigurnošću od 100% znam da cijena može i gore i dolje!

    Živa istina kolega, može pored toga i sideways :D

    Kako to ide sideways, a da ne ide gore i dole 🧐

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™