1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    • StatusQuo
    • November 28, 2021 at 2:43 PM

    Pretpostavljam da su onda ako su prema telefonskom razgovoru pristali na odgodu prodaje da su zaobisli pravila koja su obostrano potpisali, banka je u tom slucaju onda trebala valjda klijenta pozvat na potpis aneksa ugoovora koji definira drugacije postupanje nego kako je ugovoreno.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 27, 2021 at 3:23 PM
    Quote from tin

    Često se spominje strah od slabog Q1...ne znam da li će biti tako...ali svakako treba uzeti u obzir da će sljedeće godine dobar dio flote morati na ugradnju filtera...drugo je važno pitanje kakva će biti zima....spoje li se te dvije komponente u korist brodara...mogli bi imati povećanje demanda i smanjenje suplaya....treba vidjeti i što će biti s koronom naravno....zasada čitam različita mišljenja o razvoju situacije.

    ovakvo je stanje nedavno bilo


    statistics from Clarksons’ World Fleet Register that indicate that thus far only 20,483 ships have so far installed or have on order BWT systems mandated by IMO regulations, leaving around 35,000 vessels still without such systems as the clock ticks towards a 2024 compliance deadline.

  • Inflacija

    • StatusQuo
    • November 25, 2021 at 6:28 PM
    Quote from KultLicnosti

    Naručio kolega bocu plina za kuhanje u Splitu, kaže 145kn sa dostavom. Uskoro će i kafu bit problem skuhat.

    Sta nisu rekli da nece poskupljivat plin do 1.4.22 ili je to pitanje ovih malih dobavljaca koji nemaju ugovore kao ina na duzi rok ?

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 24, 2021 at 7:36 PM
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Ja iman podatke od 2003 ali ne mogu garantirat da mozda nema koja greska iako ne bit trebala bit.

    Pokusat cu ja nesto iskopati i sloziti za vikend pa se mozemo mozda cuti i izmijeniti/dopuniti podatke?

    U redu uvjek je zgodno imat dva izvora radi verifikacije podataka

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 24, 2021 at 7:24 PM
    Quote from mitkko

    Planiram napraviti graf P/E pokazatelja nasih brodara, od prapovijesti do danas, da vidimo kako korelira sa cijenom dionice, koliki su povijesni ekstremi, prosjek, trendovi, to bi bilo zanimljivo za vidjeti. Problem je samo sto je kod nas jako tesko doci do bilo kakvih povijesnih podataka, sve moras rucno (ako i tako), a za to nemam vremena pa mi onda to sve prisjedne.

    Ja iman podatke od 2003 ali ne mogu garantirat da mozda nema koja greska iako ne bit trebala bit.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 24, 2021 at 4:23 PM
    Quote from mitkko
    Quote from mitkko

    Vidi sta kazu o P/E pokazatelju:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Jos malo o P/E, ovaj put specificno za ciklicke industrije kakva je i ova nasa. Citam neku novu knjigu pa sam sada sav pametan. Super je kada u knjizi nadjes potvrdu svojih vlastitih razmisljanja.

    Nista ovime ne tvrdim, samo mi se ova informacija ucinila dosta zanimljivom pa sam mislio da bi bilo lijepo to podijeliti sa drugovima sa foruma :)


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Srica pa nije proslo nekoliko godina :D

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 24, 2021 at 3:38 PM
    Quote from lebowski

    GOGL očekuje još bolji Q4 i nastavak svega dobrog najmanje i u 2022. godini

    Nisam primjetio vani ni jednog brodara koji ce imat q4 manji od Q3 i to je u prosjeku bolji kvartal bar za 20%, s tim da ce i q1 svima bit dobro

    pozitivan , a cijena brodara korigirala vise od 30% prije svih ovih informacija, isto vrijedi za nase brodare.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • November 24, 2021 at 3:28 PM
    Quote from looserst
    Quote from tin

    Pošteno ali i dalje očekujem vašu procjenu trenutačne vrijednosti ATPL.

    Znalci su računali NAV i neke zadnje procjene su oko 450 ako se varam (ispravite me slobodno). Kako cijene brodova nisu padale vjeruem da se i nije nešto promjenilo tu.

    Ja se ne sjecam da je netko ovdje javno radio procjenu u zadnja dva mjeseca mozda cak i tri, iz kojih postova si to zakljucio ??

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 23, 2021 at 10:05 AM

    New analysis shows EEXI would lead to 6.6% emissions reduction

    The data showed that the engine power limitations required by vessels to comply with EEXI would only have come into effect at high-speed peaks and therefore, for most of the year, if EEXI had been in effect, vessel operations would have remained largely similar. The study also noted that the speed reductions required by EEXI would have reduced the transportation capacity by an average of 2% for bulkers, depending on the year in which the vessel was built.

    Napa.jpg


    New analysis shows EEXI would lead to 6.6% emissions reduction - Splash247
    Implementation of the Energy Efficiency Existing Ship Index (EEXI) would reduce CO2 emissions by an estimated 6.6% and carbon intensity by 4.6% on bulk…
    splash247.com

    The costs of installing carbon capture systems onboard revealed

    A feasibility study conducted by the Oil and Gas Climate Initiative (OGCI) and Swedish tanker owner Stena Bulk shows the costs involved in installing carbon capture devices on ships. The study makes clear that such technology is feasible – something already demonstrated at sea in Japan by Kawasaki Kisen Kaisha (K Line) earlier this year – but it comes at quite a price, both in terms of installation and operating costs.

    The costs for installation come in at around $30m for a system capable of capturing 90% of all CO2 emitted at sea (see chart below), while annual operating costs for such a system are estimated to be in excess of $2m a year, essentially adding another 25% to a ship’s annual operating expenses.

    The costs of installing carbon capture systems onboard revealed - Splash247
    A feasibility study conducted by the Oil and Gas Climate Initiative (OGCI) and Swedish tanker owner Stena Bulk shows the costs involved in installing carbon…
    splash247.com
  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 22, 2021 at 10:12 PM

    Subscribe to read | Financial Times

    Empty shipping containers worsen stress on the US supply chain

    Line charts showing the total daily number of ships at the Los Angeles and Long Beach port since December 2020. The number of both all ships in port (includes anchored and at berth) and anchored container ships have reached record level in recent weeks.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 21, 2021 at 11:38 PM

    Citam malo transkript Seanergy SHIP, zanimljivo vezano uz kontekst pada brodara taman prije izvjesca i sad vjerovatno ocekivani buyback u odredjenom trenutku tako da ce daljni pad vjerovatno kod nekih brodara bit apsorbiran buybackom i onda moguce u odredjenom trenutku zbog manjeg free floata moguce da raketa malo ubrza kad se iskristalizira 1Q malo, iako je njima taj timefrejm mislim odavno zavrsio, vjerovatno kalkuliraju kada se ukljucit, bas se mislim kako bi lipo bilo da atpl se malo ukljuci na taj nacin kad gledas s 5000kom na 400kn je samo 2mil kn, nista za njih trenutno ali za market bi u ovom padu znacilo puno

    Stamatios Tsantanis

    Yes. We are fully focused - first of all, you can assume that there's not going to be any imminent acquisitions and we're fully focused on distributing and returning shareholders distributions as well as share buybacks. So this is top of our priority and seizing the opportunity now. I need to say that we have not really been so active in the stock buyback front, because, at that time - when the stocks started to drop, at that time we had entered the blackout period because of the earnings. So, we haven't really been active because we were in a blackout period. Now after the earnings that we exit the blackout period, we're going to be very active in supporting the stock through buybacks as much as we can.

    Magnus Fyhr

    Yes. [Indiscernible]. Just a follow-up question on the capital allocation. You mentioned share buybacks and potential cash distribution; what are your - what is your view on dividend distribution versus buybacks? I mean some of the competitors have started to announce the dividend strategy. And I was just curious to what's Seanergy's stance there?

    Stamatios Tsantanis

    Yes. That's an excellent question, Magnus. We want to - we will most likely do a combination of both. So we will start with the stock buyback. And once we are certain that our dividend policy is going to be sustainable, then at a certain point, we will start that dividend policy. It's nothing imminent yet. I just want to make sure that whatever dividend we announced it's going to be sustainable. So announcing a dividend right now and six months or a year down the road, having to discontinue the market is bad. It's certainly something that we don't want to do. We want to feel 100% certain that our dividend distribution is going to be sustainable for many, many quarters to come. So we want to feel that certainly, we're going to see how Q4 and Q1 goes.

    As you have seen, the market has dropped significantly. So we want to be a little bit cautious about our dividend plan. And at the end of the day, paying a token dividend just to pay a dividend, it's not our style. I mean whether we're going to do it, it's going to have substance and it's going to be sustainable. So this is what we want to do. In the meantime, once we exited from the blackout period, we'll start making repurchases in order to support the stock as much as we can.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 18, 2021 at 4:19 PM
    Quote from looserst

    GRIN

    https://finance.yahoo.com/news/grindrod-…-210500411.html

    Ocekivano dobar

    Handysize and supramax/ultramax TCE per day of $25,919 and $29,934, respectively(

    Da jako dobro izvjesce ali i on s premarket +8% sad u minus, ne mozes protiv trenda nikako da ne znam sta objave.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 18, 2021 at 3:59 PM
    Quote from jasko

    Even Larger Amount of Global Grain Exports Expected https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…xports-expected

    Znaci s te strane imamo rast 5% ljepo je i to znat :)


    Taman sam primjetio tu i stariji clanak kojeg nisam prije vidio ne znam jel netko i njega postao

    Rebound in Indian Electricity Production — Breakwave Advisors
    Nation's near-term coal import prospects remain encouraging
    www.breakwaveadvisors.com

    Chart 4.jpg

    India's power plant coal stockpiles can now meet 8 days of demand, while the normal requirement for this time of year is to meet 21 days of demand. Among all of the nation’s power plants, 6 power plants can now meet only 3 days of demand, 11 can meet only 2 days of demand, 8 can meet only 1 day of demand, and 4 are not able to meet any demand. With India's stockpiles still quite low, the nation's near-term coal import prospects remain encouraging.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 17, 2021 at 9:27 PM

    Sve je to tesko rec mislim da je najbitnije znat kakva je percepcija kupaca i prodavaca o trzistu jer oni diktiraju trziste, vozarine u odredjenom mjesecu cak i kvartalu ne trebaju znacajnije utjecat ukoliko svi sudionici i dalje vjeruju da je trziste znacajno drugacije i da je trenutno stanje plod anomalije, vjerovatno bi mogli na duzi rok reci da vrijednost brodova odrazava nekakvo kretanje prema moving average vozarina, a recimo i pitanje je kako bi s obzirom na priblizavanje eexi-a trziste valuiralo razliku izmedju novih i starijih brodova, vrlo lako bi tu mogao nastat malo veci spread zbog manjka interesa za potonje ukoliko trziste bude lose

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • November 17, 2021 at 9:05 PM
    OPEC member calls for calm after U.S. pressure to pump more oil
    The UAE's energy minister Suhail al-Mazrouei on Wednesday defended OPEC and its allies' decision not to increase oil supply to the market.
    www.cnbc.com


    The United Arab Emirates’ energy minister on Wednesday defended OPEC and its allies’ decision to not increase oil supply to the market, despite U.S. pressure to pump more.

    “I would encourage people to calm, trust us,” Suhail al-Mazrouei told CNBC’s Hadley Gamble from the Adipec energy forum in Abu Dhabi.

    Al-Mazrouei said he has received calls from different countries’ ministers asking him to take action, but added that OPEC intends to “follow the facts.”

    He pointed to EIA predictions that suggest an oil surplus in the first quarter of next year.

    “In 2022, we expect that growth in production from OPEC+, U.S. tight oil, and other non-OPEC countries will outpace slowing growth in global oil consumption and contribute to Brent prices declining from current levels to an annual average of $72/b,” the EIA’s November report said.

    “It’s going to soften in the first quarter, and we will start to see build up in the inventories in 2022,” said al-Mazrouei on Wednesday.

    “That’s what the experts said, and we agree with them, in OPEC,” he said.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 16, 2021 at 7:24 PM

    Ne znam za vas meni ovo sve lici na bear trap, prvo valuacije nisu toliko napuhane da bi opravdale ovakav pad u 10 dana kao da se ocekuju vozarine od 5k od sutra, pogotovo sta vecina vani vec ima Q4 vecinom zakljucen i sta je vecina radila na konsolidaciji bilance, a ne na pretjerivanje s novim brodovima, drugo stanje opcenito ekonomija je i dalje dobro da bi se ocekivao nekakav pad demanda za robom i uslugama, pogotovo sta svi znaju da kina igra, igru kontrole, a da pravi demand je i dalje tu, eno retail sales u usa i kini je na rekordima kad gledas nista ne upucuje na pad potrosnje i usporavanja gospodarstava, osim problema s inflacijom koji su brodari dio inace.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • November 16, 2021 at 7:00 PM

    Jeftinije je ali zahvati na svakom brodu mogu biti razliciti od stanja samog broda i izvedbe broda sta moze bit bitno kod ugradnje BWTS (ovisno koliko je trosak instalacije s obzirom na izvedbu broda), tako da kod jednog moze bit trosak dosta vise od drugog za isti tip broda i nije bas moguce sve to pretpostaviti, ali valjda na 9 brodova ce doc do nekog average cijene pa bi se mozda mogla kretat u tim okvirima, naravno gornji graf ne uzima u obzir cijenu dokovanja ovisno o starosti broda pa da znamo razlike u troskovima ali ne vjerujem da je to sad toliko, vjerovatno se uzima prosjek pa onda i odstupanja nisu velika.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 16, 2021 at 2:28 PM
    Quote from jasko

    Grdo je gledati ovaj bear trap......

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Dobro je dok samo gledas, a ne moras i osjecati :D

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • November 16, 2021 at 11:44 AM

    Ima li koja korisna informacija ^^

    Vezano za ova dokovanja, znao sam da atpl ima min SS 7 brodova koji se trebaju napravit u 2022 tako da mi ova informacija nije iznenadjenje, to je nesto sta svaka kompanija radi i treba uzest u obzir kao normalan dio poslovanja, najveci je problem za kompaniju kada nemate novaca, a treba to napraviti, sreca pa je ova godine dovela do konsolidacije dugova i prihoda pa s te strane za atpl to trenutno ne predstavlja problem, a ocito je i po kretanju refinanciranja dugova i otplatama u zadnjoj godini da se uzimao u obzir cash flow u 2022 godini vidjivo iz kretanja kratkorocnih obveza do 3Q.2021 koji su s pocetka godine od 130mil kn u ovom zadnjem kvartalu svele na 28mil kn za obveze do godinu dana, pretpostavit je da ce u ovom kvartalu jos dodatno se to smanjit pa da ce u 4Q.2021 jednogodisnje obveze po kreditima vjerovatno bit jako niske mozda oko 10mil kn, pa se moze zakljucit da ce sljedeca godina dokovanja bit vjerovatno jedini kapitalni izdatak koji ce vrlo lako bit velicine kolika je i amortizacija kompanije ?.U zadnjem kvartalu vidljivo je povecanje predujma, za tu stavku jedino ne znam da li se odnosi na na predujam za kupoprodaju brodova ili za nabavku BWTS-a

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Sta se tice cijene BWTS koliko je tesko je rec ocito idu u zajednicku nabavku pa se nadam da ce to utjecati na nizu cijenu, vjerovatno je od 0,4-0,5 mil$ s obzirom na sljedece informacije ispod, a i pitanje je da li su kakvuu instalaciju vec napravili prije pa je trosak instalacije manji, a vjerovatno je s povecanjem konkurencije dobavljaca i cijena BWTS s vremenom padala jos nesto, pitanje je jedino inflacija kako je utjecala.

    "

    Scorpio bulkers 2018 "BWT systems for small to mid size modern vessels cost at least $450,000 per vessel based on $350,000 for equipment and $100,000 for installation "

    Global Ship Lease "Average Ballast Water Treatment System (BWTS) for 2021: ~$0.4 million per ship"

    Eagle bulk "During the third quarter of 2018, the Company entered into a contract for the installation of BWTS on 39 of our owned vessels. The projected costs, including installation, are approximately $0.5 million per BWTS. "

    "

    Sta se tice dokovanja cijene u 2017 su se kretale negdje kao na donjoj slici

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Pa se moze nekako pretpostaviti da je polazna cijena po brodu mozda oko 1,1 mil$ ukupnog troska pa na vise ovisno koji dodatni troskovi jos mogu nastat, sta bi onda trosak svelo na oko 10 tak mil$, taman kolika je amortizacija ATPL


    Kako su vec neki zakljucili ocito ova dokovanja nisu bacanje novaca vec ulaganje u imovinu pa s te strane to je nesto sta podize vrijednost brodova i amortizira se tokom uporabe, minus je sta se s tim smanjuje utilizacija brodova jer tada brodovi nece zaradjivat, s obzirom da je po gornjoj tablici dokovanje oko 20 tak dana za 9 brodova to daje oko 180 dana manje prihodovnih dana ili 4,1% manje utilizacije ako se gledaju ukupni dani u floti, sta i nije toliko veliki postotak, pa u svemu ovome je zapravo najbitnije da se vozarine odrze na profitabilnim razinama, a ne toliko dokovanja.

    Jos jedan bitan podatak po meni treba spomenuti je da se prilikom dokovanja ponovo trup broda boja, sta je bitno iz razloga pocetka racunanja EEXI, jer se s time smanjuje potrosnja brodova i brodovi ce lakse s time zadovoljiti norme.

  • Birtija

    • StatusQuo
    • November 13, 2021 at 11:36 PM
    Quote from D_artagnan
    Quote from StatusQuo

    Da neku dan sam postao graf na tu temu, mislim realno nakon covida svi ocekuju da se opet treba dogodit nuklearka da market padne, realnije je ocekivat mix ponasanje sta i vidimo ove godine i onda da u jednom momentu vrlo vjerovatno inflacija pocme utjecat na svaki biznis, samo inflacije je ta koja prvo zahvaca growth sektor, a tek onda kada growth sektor nastrada onda pocme i inflacijski sektor patit koji je dio value sektora i sad u principu smo na prekretnici jos koji mjesec i nema povratka iz inflacijskog trenda ukoliko se odrzi na razinama, kad netko gleda i pita se ima li demanda ili nema i koliko je odrziv recimo jedan moj pogled na kronologiju, znaci do sada smo bili u periodu i jos smo kada je growth-consumer gura potrosnju i gdp, medjutim ako se osvrnete malo na zadnje razdoblje prije kovida value sector tj ovi inflacijski povezan s commoditijima itd se nalazi u deflacijskom periodu i periodu niskih ulaganja jer nisu zaradjivali medjutim zadnjih godinu ti sektori su se drasticno oporavili i stvorili zavidan cash flow za investicije, neki jos nisu nego su se tek konsolidirali i sad se nakon dugo vremena se pocimlje dogadjat da growth i dio value sektora pogoni potrosnju i investicije i na taj nacin prakticki ovaj dio value sektora je na jedan nacin poceo drajvat sam sebe barem je u pocetku da motori hvataju brzinu i zato smo na pragu prekretnice koji ce pocet drajvat sam sebe i samim time inflaciju odrzavat u trendu koja ce stetit growth sektoru, kako je to ogroman pritisak na inflaciju centralne banke ce to sve morat ugusit, ali do tada growth je taj koji ce prvi podnit udar jer je on taj sada ciji dugovi su u nesrazmjeru s realnom vrijednoscu, eto moje jedno vidjenje situacije zapravo jako jednostavno i realno, zato se sad pokusava ugusit ovi inflacijski sektor jer znaju gdje to vodi, a sta duze ovo traje ovaj inflacijski value sektor postaje sve jaci i sve vise utjece na sebe i zapravo sebe pogoni, zapravo u sve manjoj je zavisnoscu od growtha naravno do odredjene mjere, isto kao i motor kad ga pokrenete masa i brzina dovodi do ubrzavanja samo mu je potrebno ubacit goriva trenutno ga dosta dobro dobivaju samo rane su malo dublje pa je momenat za postic potrebno malo vise vremena. Ovo sam sve sad tek poveza na ovaj nacin, vidis kad najmanje ocekujes lampice se upale i sve dodje na svoje mjesto i onda se zacudis kako je nekad sve jednostavno :)

    Ides, koja recenica. Sve gledam di je tocka, neka pauza, odlomak 😂 .

    Mozda si oborio rekord u postu bez tocke

    Hvala na tvom doprinosu s tockom i zarezom ;)

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™