1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 17, 2022 at 3:31 PM
    Quote from Marin83
    Quote from StatusQuo

    Kakav BVPS otkad se to gleda BV na pomorskim dionicama da je bitan, kad je to samo knjizena vrijednost ne i trzisna stvarna

    Meni je ugodnije biti u dionici u kojoj je BVPS dosta veći od trenutne tržišne vrijednosti. Pa sad vi to uzmite kao hoćete.

    Znaci tebi je ugodnije biti u dionicama recimo koji svoje nekretnine vrednuju duplo vise u knjigama nego sta realno vrijede, a one im predstavljaju vecinu BV, iako znas da je tako svejedno bi ti bilo ugodnije.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 17, 2022 at 3:22 PM
    Quote from Marin83
    Quote from Marielena

    Meni ovo izgleda kao akumulacija. Svaki dan ista prica. Javi se sa stoticama na asku na 420 kuna pa po bidu. Vjerujem da je to CO. Ocito imaju jos municije.

    Dotle neko skuplja. Samo dok ide ide.

    Ne vidim nikakav fundamentalni razlog ne za pad nego niti za ostanak na ovim razinama.

    Po ovoj cijeni smo kupovali ljetos i sada nakon 60 milijuna kuna dobiti ne racunajuci nove kvartale, netko ceka pad?

    Na 31.12.21 BVPS će biti između 505-520kn

    Kakav BVPS otkad se to gleda BV na pomorskim dionicama da je bitan, kad je to samo knjizena vrijednost ne i trzisna stvarna

  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    • StatusQuo
    • February 17, 2022 at 3:19 PM
    Quote from barbosa 2.0

    naj objektivnija i naj potpunija analiza sutuacije u ukrajini

    https://www.index.hr/vijesti/clanak…ndex_tid=190300

    dakle, biti će tu još svega i ova ukrajinska kriza još niti izdaleka nije gotova ali niti ne treba iz ovoga histerizirati o nekim globalnim vojnim sukobima ili poremećajima...ovo je lokakalno zveckanje i morati će se kad tad riješiti i to ne može nitko drugi nego Ukrajina i Rf., svi ostali samo smetaju kao što i upravo svjedočimo

    Da jedan od realnijih clanaka, igra je duga, a zapad je situaciju iskoristio za nauruzavanje ukrajine pod parolom opasnosti, svaka trzavica daje zapadu alibi za dodatno naoruzavanje i time poboljsavanju odnose na terenu i dobivanje na vremenu.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • StatusQuo
    • February 17, 2022 at 3:09 PM
    Quote from airfire

    Dug koliko vidim je sve zajedno 174mil, ako bi se oduzeo od cifre 639mil i podijelio s brojem dionica svatko dobija 6.7 kn cifra koja nam je poznata 😁. Ali s obzirom da je navedeno da ce oni dobiti manje od prosjeka racunam da se dug odbija od njihovog dijela sto onda ispada da ht i zaba su dobili 4.94 kn po dionici sto i je u skladu s izjavama

    Ev bez duga je fiksna cijena, a dug je variabilni do trenutka kada je ugovor valjan ishodjenjem svih regulatornih zahtijeva, zato su ga i izdvojili zasebno i zato postignuta cijena nije tada bila fiksno dogovorena, jer je datum preuzimanja nepoznat i ovisi o stanju u tom trenutku prvenstveno duga.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 17, 2022 at 2:54 PM
    Quote from hugh
    Quote from Meri

    Srijedom putin napada, ponedjeljkom parica prodaje, petkom moler kešira. Što je danas? Ovo je greška.

    neki se error dododio na atpl i traje več tjedan dana i grešku je očito teško otkloniti.......panika i histerija ovdje traje več tjedan dana dok je na brodarima vani nije ni bilo, ali sve su to čari plitke dionice gdje slabosti zbog opče nesigurnosti bivaju vidljve ranije nego drugdje baš zbog tog pličaka gdje si za čas na "dnu".........

    Nema tu errora ATPL je sa zakasnjenejm i pocela rast u odnosu na strane, pa nije realno i ocekivat da ce odjednom ga ubrzat da bude u njihovom ritmu ili jos i brze, pogotovo sta ima i drugacije ugovaranje u odnosu na njih pa se drugacije i gleda preljevanje vozarina na pojedine brodare, osim nekih stranih iznimki tipa dsx.

    Btw vec sada se zna da je prvo polugodiste 2022 daleko profitabilnije nego prvo polugodiste 2021, da bi neki katastroficni crnjaci postojali, sada se jedino vec gleda sta ocekivat od zarade u drugom djelu polugodista cim to bude s vecom vjerovatnostu vidljivo tako ce i reakcija na cijenu bit veca, a jedan odgovor na to pitanje vec dolazi ovim sadasnjim izvjestajem.

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • StatusQuo
    • February 17, 2022 at 12:05 PM

    Prije 10 godina cijena se redovito kretala 5-10% u korist kodt-a sta bi bilo i logicno, madjutim to se u zadnje vrijeme skoro pa izjednacilo

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • February 16, 2022 at 5:56 PM
    Quote from lebowski

    Ubija GOGL, to je to, Ameri vole obilate dividende, nije da ih ne razumijem.

    Iman nesto malo tog gogl-a i moram priznat da koliko god je malo jako se ljepo osjecam kad ova dividenda kapne, lijep je osjecaj kad svaki kvartal kapne dividenda i to skoro 12% na kupljenu cijenu, a ne moras cekat novu dividendu jos godinu dana.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • February 16, 2022 at 12:13 PM
    Quote from tin
    Quote from lebowski

    Tin, ESEA pada jer ne daju dioničarima ništa od zarade, pravu sliku GOGLa vidjet ćemo kad Ameri otvore.

    Ok, nisam komentirao zašto pada samo sam komentirao da je pad nakon izvješća krenuo sa -10% a završio na -3%...mislim da će mo do petka vidjeti kojim će smjerom GOGL dalje...osobno uopće ne sumnjam da će u skoroj budućnosti ići preko zadnjeg vrha.

    Na slican nacin se i grin ponasao na zadnjem izvjescu iako je bilo sve bolje i dividenda

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 16, 2022 at 1:27 AM
    Quote from Infinity
    Quote from StatusQuo

    Prema mojim indicijama nisu svi na fiksnim, sad to opet nisu cinjenice nego moje stajaliste, cinjenica treba bit dokaziva svima zato i pitam odakle sigurnost da se radi o 12500 ,netko spomenuo i to je postala cinjenica kako mogu zakljucit, u moru minimalno 9 variabli nije lako utvrdit model, mislim da ce kvartal koji ocekujemo pokazat da je puno bolje nego sta je uvrijezeno misljenje, uostalom pogledajte samo JDPL koji ima sve na periodu, nema ni jednog dugorocnog , a postignute vozarine odstupaju samo za 2000$ od ATPL, premala razlika, mislim da ljudi krivo usporedjuju vanjske postignute vozarine i domace, jer vanjske su u velikoj vecini slucajeva ovisne o kretanju indexa po nacinu ugovaranja pa brze prate same vozarine kroz period, ali u situacijama kada su dobre vozarine se nastoje zastitit na malo duzi rok s FFA ili s opcijama koji im ugovori dopustaju, ali i kad su lose brze ih hvataju, opcenito brodarski ugovori kao i nasi klasicni imaju milion modela ovisno kako ih netko hoce slozit pa se jako tesko bas sve usporedjivat ili generalizirat, a mi smo prakticki s vidljivim izvjestajem 3Q uhvatili samo pola godine dobrog trzista, a s naseg gledista ce cini godina ali smo samo cinjenice vidili samo za pola godine.

    Za 4 pnmxa su produzeni Ugovori u 2019. Te godine bi trebalo potražiti cifru ako ne i ranije dok su prvo bili ugovoreni.

    Pokuša san prokopati,nisan ništa nasa iako san uvjeren da je cifra 12500 ok.

    ATPL je jako cijenjena kompanija u svitu

    (ne govorim o veličini)

    JDPL ima staru flotu i nemarnu posadu pa ih nebi ni trebali usporedivati.

    Oboje imaju malu flotu i imali su dosta problema u skoroj prošlosti.

    Korona na brodu,dvi havarie sa smrtnim slučajem ATPL.

    Korona,smjenu uprave uz puste cirkuse i prolivanje nafte JDPL.

    https://www.imo.org/en/OurWork/Hum…afeManning.aspx

    https://www.marineinsight.com/maritime-law/w…ncy-plan-sopep/

    Safety manning nam govori da svaki brod mora imati minimalno posade za određenu poziciju na brodu.Kako na palubi tako i u stroju.Bez tog minimuma brod nesmi isploviti.

    Ovo govorim čisto da imamo u vidu koliko se moze iskomplicirati.

    Npr. nakon korone se dio posade ne oporavi (pogotovo ovi loše plaćeni) i zatraže smjenu pa komplikacija sa avionima…da ne spominjemo smrtne ishode.

    SOPEP nam govori da kod tankanja goriva postoji plan i dužnosti te se kod pouzdane posade izlivanje nebi trebalo dogoditi.

    Kod godinama loše plaćene posade se svašta može očekivati jer ko svoj rad cijeni taj ide di je bolje.

    Za JDPL bi reka da uz stare brode koje svi izbjegavaju i snose veće troskove je dodatno i uprava zakazala dok su se prebrojali.

    Očekujem puno bolje za Q4. za obe kompanije jer smatram da je najgore prošlo.

    Vjerujem da su se uspili pozicionirati tijekom Q3 i da nam nose lipe zarade za Q4

    ATPL

    Q1 12908 (13 317)

    Q2 14 162 (15 824)

    Q3 15 408 (17 448)

    Q4 22 750 (33 000) ???

    E sad,

    Ako su dugoročnih 6 na 12 500 ovo u zagradama bi tribale biti prosječne vozarine ostatka flote.

    Relokacija flote je potvrdena a ovo su dalje moja nagađanja + bolja utilizacija

    Vjerujem da je utilizacija bila lošija u Q3 zbog praznog hoda pri relokaciji dijela flote.

    Može ovo i bolje i gore.

    Kinder suprise !!

    Display More

    Ne moze se nista zakljucit iz predhodnih godina jer nije bilo dovoljno velikih oscilacija iz cega bi se zakljucilo

    Za 1,2,3 kvartal koristis postignute vozarine od pocetka godine ne od pojedinog kvartala, a i cini mi se da je 33k prosjek za ostalih mozda malo visok s obzirom da je period uvijek nesto manji i da je tesko da bi svih 6 izaslo u 2-3 mjeseca razmaka s maksimalnim period vozarinama

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 15, 2022 at 6:02 PM
    Quote from Infinity
    Quote from StatusQuo

    Ja sam pitao za vozarinu ne za kolicinu

    Na koliko su ugovorili dugoročne po vašem misljenju ili dokazima?

    Ja sam do sad jedino znam za spomenutih 12500.

    Prema mojim indicijama nisu svi na fiksnim, sad to opet nisu cinjenice nego moje stajaliste, cinjenica treba bit dokaziva svima zato i pitam odakle sigurnost da se radi o 12500 ,netko spomenuo i to je postala cinjenica kako mogu zakljucit, u moru minimalno 9 variabli nije lako utvrdit model, mislim da ce kvartal koji ocekujemo pokazat da je puno bolje nego sta je uvrijezeno misljenje, uostalom pogledajte samo JDPL koji ima sve na periodu, nema ni jednog dugorocnog , a postignute vozarine odstupaju samo za 2000$ od ATPL, premala razlika, mislim da ljudi krivo usporedjuju vanjske postignute vozarine i domace, jer vanjske su u velikoj vecini slucajeva ovisne o kretanju indexa po nacinu ugovaranja pa brze prate same vozarine kroz period, ali u situacijama kada su dobre vozarine se nastoje zastitit na malo duzi rok s FFA ili s opcijama koji im ugovori dopustaju, ali i kad su lose brze ih hvataju, opcenito brodarski ugovori kao i nasi klasicni imaju milion modela ovisno kako ih netko hoce slozit pa se jako tesko bas sve usporedjivat ili generalizirat, a mi smo prakticki s vidljivim izvjestajem 3Q uhvatili samo pola godine dobrog trzista, a s naseg gledista ce cini godina ali smo samo cinjenice vidili samo za pola godine.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 15, 2022 at 4:15 PM

    Meni se cini da do sad nikad nije bilo toliko razlicitosti u ocekivanjima, puno razlicitih gledanja, shvacanja, mislim da bi jedna kvark tablica o ocekivanjima dobro dosla da se vidi sva razlicitost trenutacnog stanja, mislim se bi li napravio jednu.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 15, 2022 at 3:43 PM
    Quote from Marin83
    Quote from Parica

    akeven bi bio zanemarivo visi (pretpostavljam par stotina dolara vise) jer bi oni placali gorivo i pristojbe za cijelu flotu...imho

    Ja mislim da su malkice veći dnevni troškovi goriva po brodu od tih nekoliko stotina dolara...običan malo veći kamion potroši cca 500 litara nafte, ako vozi 24h.

    Da tako je neka potrosi 20 tona dnevno to je 14 000$ dnevno po 700$ po brodu, mislim da je bunker izrazen u tonama nisam provjerava tako mi je ostalo u pamcenju, ali ovo je samo u slucaju da je brod na spotu-voyage.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 15, 2022 at 3:17 PM
    Quote from Infinity
    Quote from StatusQuo

    Odakle zakljucak da je 50% na 12500, to moze biti misljenje da je tako ali jos nije dokazano da je tako.

    6 od 12 daje 50% 🤗😂

    Ja sam pitao za vozarinu ne za kolicinu

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 15, 2022 at 3:12 PM
    Quote from Infinity
    Quote from Marielena

    Pogledajte trosak goriva.

    Dugorocni najam djela flote imaju sve brodarske kompanije.

    Trošak goriva utječe na break-even ne na prosječne vozarine.

    Naravno da dugoročni najam nema samo ATPL ali pošto je 50% flote na 12500 za dobiti dobar prosjek ostali bi tribali imati puno veće zarade….

    Odakle zakljucak da je 50% na 12500, to moze biti misljenje da je tako ali jos nije dokazano da je tako.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 15, 2022 at 1:17 PM
    Quote from Marielena
    Quote from hugh

    to svi znamo......jel rekao zašto su imali tak loše prosječne vozarine za q3 i slabu utilizaciju i da li su tim ispodprosječnim putem nastavili i u q4?.........da li je rekao što o rasporedu dokovanja za 9 brodova ove godine?.......ima li neka konkretna info u tom razgovoru?

    eto ovako nabrzaka pitam jel trenutno ne mogu slušati.......

    To vam mogu i ja reci. Niska prosjecna vozarina je zbog visokih kamata na dug i jer nemaju scrubbere pa placaju skuplje gorivo od stranih brodara.

    Zanimljivo je da je svaki kvartal ta vozarina veca pa se nadam nastavku tog trenda i u 2022.

    P.S. imam Atpl.

    Niti kamate utjecu na postignutu vozarinu niti scrubberi utjecu na postignutu vozarinu, niti su manje klase brodova znacajno zastupljene s scrubberima da bi odnos s vanjskim bio razlicit radi toga i da jesu

  • CORONA virus

    • StatusQuo
    • February 15, 2022 at 1:09 PM
    Quote from Aspalathos

    Da će udio cijepljenih uslijed oslabljenog imuniteta biti sve veći je bilo najavljeno odavno, ali tada su se teoretičarima istine ismijavali. Svakim danom se sve više otkrivaju razmjeri ove podle globalne prijevare, ali dosta ljudi još uvijek ne može to percipirati i izboriti se s vlastitim egom.

    U većini zemalja prevladavaju cijepljeni i to u velikom udjelu, osim eto u HR, gdje plaćenici i dalje drže službeni narativ. Kao da nemamo kanale komunikacije i info što se stvarno dešava u bolnicama. Valjda je jasno zašto se omjeri više ne objavljuju javno, iako je pitanje jesu li i prijašnji brojevi uopće istiniti.

    https://provjeri.hr/alarmantno-u-v…-i-dalje-rastu/

    Malo sam pogledao ovo, odma na prvu reakcija je bila da ne volim ovakve clanke koji s jednom statistikom dokazuju nesto pa sam isao malo samo pogledat dalje nije da me zanima dublje ulazit jer bi se zakopao ali cisto da vidim gresku s kojom se daje na vaznosti naslovu, naime koliko vidim iz tablice 70% umrlih je od 70+ godina od cega je 11% necijepljenih, daljnjim goglanjem vidim da je u populaciji 70+ 90% cijepjenih, pitam se kako uopce statisticki je moguce da broj umrlih ne raste nesrazmjerno od necijepljenih kad su odnosi 10 naprema jedan u skupini koja je najzsatupljenija, pogotovo kad se uzme u obzir populacija koja vecinom ima nekih vec potencijalnih kormobiliteta, s druge strane za pretpostavit je da se prije cijepio onaj koji se smatra da je s rizicnijoj povijesti bolesti i za prepostaviti je da je dio necijepljenih u skupini koja uopce nije izlozena kretanijma s kojima bi se zarazila, recimo na nekim slabo naseljenim mjestima itd, u svakom slucaju samo statisticki tu vidim neku blagu prednost za cijepljene ne obrnuto barem u toj skupini, ne zakljucujem na nekoj vecoj razini samo komnetiram clanak, ali opet te statistike se toliko daju manipulirat radi razno raznih nacina pisanja statistike, uvrstavanja podataka, tipa netko bi svejedno umra bez obzira na covid ali radi covida je pripisano covidu, sami clanak je izrazito biased, uostalom jos jedan zakljucak jasno vidljiv iz grafa barem ove statisktike ipak ih je potrebno vise, ali ocito je da je cijepivo u pocetnim tjednima jako ucinkovitije od kasnijih tjedana gdje se omjer mjenja s recimo negdje od 2:1 do 5:1, a onda opet problem statistike, cijepiva su radjena za potrebe prve verzije korona virusa neka su bolja za druge sojeve neka mozda nisu i sve ovo opet ima manje smisla usporedjivat kad ne znamo koji soj je tko pokupio i kako je koja statistika za koje cijepivo zato kazem za konkretne zakljucke je potreban znanstveni rad, ali danas je svima nametnutno da moras biti znanstvenik i svi su jako brzo doktorirali otkad je korone.

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • StatusQuo
    • February 15, 2022 at 12:10 PM

    Sve se to naplati kasnije, nedostatak dovodi do vecih cijena sirovina, iako u pocetku utjece na pad marze dugorocno dovodi do vece zarade pa prilikom valuacije treba uzest to u obzir tj. uzest u obzir buduce novcane tokove ne samo trenutne, ono sta je najbitnije u ovakvim razvojima je zaduzenost koji u periodu do stabilizacije moze utjecat negativnije sta kod kodt nije slucaj, druga stvar je sta kodt spada ipak u bitnije ekonomske grane koje su bitne za funkcioniranje elektroenergetske mreze pa vjerujem da ipak ima nekakvu prednost u odnosu na neke druge industrije prilikom nabavke sirovina, a i da nema jedna je od rijetkih koji svoj proizvod uvijek moze prodat ma koliko mu cijena se povecala jer je proizvod cesto neophodan nekome i ne moze ga odgadjat dugo, za razliku od nekih drugih.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • February 14, 2022 at 2:39 PM
    Quote from Hrx84

    Je li došla kakva vijest prije sat vremena pa okrenulo u zelenilo

    Je, da pada kisa pa da se vojnicima ne da izlazit na kisu ;(

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 11, 2022 at 3:15 PM

    Samo 2000 komada po bidu, sta je to za atlantsku.Parice jesi mogao ovaj manevar preduhitriti 😂

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • February 10, 2022 at 10:03 PM
    Quote from lebowski

    Tako ti je isto bilo na ZIM-u kad je DAC prodavao. Svugdje ista priča, Hrvatska, Amerika...Nas i Rusa 300 milijuna.

    Da, pa mislim i logicno zasto se zaletat kupovat skuplje, bolje kupit jefitnije ako znas tko prodaje i da ce prodavat tako je bilo i na 190 nitko se nije zaletao dok nije osjetio da je prodavac nestao cim bi doslo na prag 200kn i kad bi se osjetilo da se prodavac pojavio kupnja se povukla, medjutim sad je ostao samo jedan prodavac pa je otpor malo manji iako je cijena skuplja, ali unatoc tome je cijena isto uspila narast sta znaci da je pritisak na kupnju ipak bio veci valjda je i to pozitivan znak, ne znam koliko je croatiji ostalo 11.1 su imali 16 000 komada, od tada su prosle lijepe kolicine smanjili su sigurno, bas je pitanje koliko im je jos ostalo ne vjerujem da je puno, jedino knjiga zna ^^

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™