1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    • StatusQuo
    • March 14, 2022 at 10:34 AM

    S obzirom na rusku situaciju za ocekivat je veci broj ratnih brodova u blizini europe , pa je veca i vjerovatnost za neke radove na istima.

  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    • StatusQuo
    • March 11, 2022 at 5:29 PM

    Samo cinjenice .

    Join TikTok and see what I've been up to!
    🇷🇺 Kremlin Statement | лживые ублюдки #ukcomedy #funny #ukraine #putin
    vm.tiktok.com
  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • March 11, 2022 at 5:24 PM

    Preko oka pratim situaciju, koja mi je jos uvijek blury, ne cese me free lova pa tako ni zurba u nekakav ulazak-promjenu portfelja, zasad je trenutni na dobrom putu pa sam on hold for now.

    Kad smo vec kod tankera pitanje za upucenije, koji tip tankera bi mogao najvise profitirati od ukrainsko ruske krize i zasto ?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • March 11, 2022 at 11:25 AM
    Quote from tenchi0110
    Quote from Shogun

    A dobit od batale?

    Pa vidi u kojoj je fazi a ti zazivaš dobit??

    https://dulist.hr/nastavlja-se-g…diliste/752780/

    Dobit vise manje kad dodje od batale, jako je bitan cash flow koji ce dolazit da pokrije investiciju, tj koliko stanova ce prodat u pocetnoj fazi koji bi radi placanja po fazama gradnje ako bude interesa mogao financirati sam sebe, onda se i sama investicija sa strane angaziranog kapitala drugacije gleda i planovi oko dividende itd.



    Quote from looserst

    Čini mi se ko da je jučer čistoća dubrovnik blokirala račun a sad se na veliko priča o dividendi

    Samo u drybulku :S

    Da iz depresije u euforiju u roku pola godine i onda netko prica o realnosti i sta bi bilo realno, btw za dobit i poslovanje Q4 vecina je imala krive procijene, ali ne i dalje sve se zna sta i kako ce se razvijat 6-8 mjeseci poslje, a to je valjda tako kad si u papiru onda sve gledas ruzicasto, a rizici vise ne postoje.

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • March 11, 2022 at 10:34 AM

    Kaze joakim jutros

    #VLCC spot rates fell to a new all-time-low of -$15k/d yesterday

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • March 10, 2022 at 10:25 PM
    Quote from brajakica
    Quote from StatusQuo

    NIsam rekao da ne isplate dividendu, nego je stvar velicine i tajminga, stranci koji su isplacivali brze dividendu i vecu su redom brodari kojima je flota stara 5-6 godina s dobrom bilancom pa onda ovisno o starosti brodova pridruzuju ostali osim izuzetaka, ovih dana su se pridruzili ship i sb s dividendom, svatko je radio na isplati dividende nakon sta je sredio bilancu i planove za buducnost, uostalom vise sam za simbolicnu dividendu na GS i onda ako se nakon dokovanja brodovi ugovore po dobrim vozarinama i ova dva dugorocno sta istjecu potpisu jos dva dugorocno pa da onda daju izvanrednu dividendu naknadno pred kraj godine ili kad vec outlook s ugovaranjima bude sigurniji.

    Ovo moze i treba biti dionica koja je predmet snova ulagaca, fondova i svih onih koji drze 300mlrd kn u cashu za - 5% kamata nasuprot +8% kamate na rezultate za 2021.

    Kada ako ne sada?

    Sto se mene tice moze isplata u dva dijela ali odmah najava iznosa za prvi i drugi dio.

    Ne planiram gubiti ovdje vrijeme dok drugi isplacuju vrlo visoke dividende i koji dividendnom politikom dizu cijene dionica.

    Nebriga za dionicare i nebriga za cijenu dionice je zadnje sto zelim osjecati na svojoj kozi dok drugi istovremeno nude puno bolje uvjete.

    Ja sam optimisticna i ocekujem 30-40kn. :)

    Display More

    Kako onda vec nisi izasla iz TPNG jedan Bozic je vec prosao i nista od dividende iako si ocekivala bolje rezultate, a i ovaj bozic sigurno nece biti dividende pa opet drzis i ne prodajes, znaci ako je mala dobit i gubitak onda je drzanje dok se ne pokaze drugacije, al cim se dobit pokaze onda mora bit dividenda odma po zelji ili izlazis cudna logika.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • March 10, 2022 at 9:29 PM
    Quote from brajakica
    Quote from StatusQuo

    Novi brodovi, ulaganje u batalu i dokovanja zahtjevaju vece kapitalne izdatke, sve to dovodi do buduce financijske dobiti i stabilnosti za rast i napredak drustva koje u ovoj fazi zahtijevaju kapital koji srecom se dobro ostvaruje, rasipanje tog kapitala u vecoj mjeri trenutno je kontraproduktivno za samo drustvo u ovoj fazi po meni pogotovo sa svim ovim nesigurnostima iz kojih ne mozete planirati stanje trzista za pola godine, ne za godinu, dana, s tim jos dva broda im izlaze iz dugorocnog najma brzo pa dok ne zakljuce bar ta dva broda ponovno na drugorocne najmove, ne bih se previse razbacivao, ovaj biznis nosi i gubitke kad se trziste okrene i to sve treba planirat i imat cash na racunu u takvim trenutcima.

    Neki strani bulkerasi su isplacivali divku i kada su poslovni rezultati bili negativni.

    Postoje oni koji ce sve napraviti da isplate a neki sve da ne isplate.

    Neki uvijek imaju izgovor zasto cekati buduca vremena.

    Kada ako ne sada?

    Jedni nece moj cash okretati samo za isporuku umjetnickog dojma :)

    Najveci rast cijene dionice je na onima koji isplacuju dividende a ne obrnuto.

    Tko ne zeli rast cijene dionice? :/

    Display More

    NIsam rekao da ne isplate dividendu, nego je stvar velicine i tajminga, stranci koji su isplacivali brze dividendu i vecu su redom brodari kojima je flota stara 5-6 godina s dobrom bilancom pa onda ovisno o starosti brodova pridruzuju ostali osim izuzetaka, ovih dana su se pridruzili ship i sb s dividendom, svatko je radio na isplati dividende nakon sta je sredio bilancu i planove za buducnost, uostalom vise sam za simbolicnu dividendu na GS i onda ako se nakon dokovanja brodovi ugovore po dobrim vozarinama i ova dva dugorocno sta istjecu potpisu jos dva dugorocno pa da onda daju izvanrednu dividendu naknadno pred kraj godine ili kad vec outlook s ugovaranjima bude sigurniji.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • March 10, 2022 at 3:21 PM
    Quote from Vergilije

    A kakva bi to točno stabilizacija bila? U društvo se ulaže optimalna svota, dugovi se redovito servisiraju i smanjuju, koliko znam naručena su 2+2 broda za budućnost. Imaju preko 100 milijuna dobiti na računu, simbolična dividenda bi bila znak da je nešto otišlo jako krivim smjerom... Dovoljno je pogledati konkurenciju koji upravo dividendom povećavaju vrijednost društva.

    Novi brodovi, ulaganje u batalu i dokovanja zahtjevaju vece kapitalne izdatke, sve to dovodi do buduce financijske dobiti i stabilnosti za rast i napredak drustva koje u ovoj fazi zahtijevaju kapital koji srecom se dobro ostvaruje, rasipanje tog kapitala u vecoj mjeri trenutno je kontraproduktivno za samo drustvo u ovoj fazi po meni pogotovo sa svim ovim nesigurnostima iz kojih ne mozete planirati stanje trzista za pola godine, ne za godinu, dana, s tim jos dva broda im izlaze iz dugorocnog najma brzo pa dok ne zakljuce bar ta dva broda ponovno na drugorocne najmove, ne bih se previse razbacivao, ovaj biznis nosi i gubitke kad se trziste okrene i to sve treba planirat i imat cash na racunu u takvim trenutcima.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • March 10, 2022 at 12:03 PM

    Simbolicna dividenda bi bila pozitivna mislim da je 10kn u redu vise kao znak paznje, sve vise je nepotrebno trenutno bolje ulozit u firmu i daljnji rad na stabilizaciji same firme i buducnosti u ovoj fazi

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • March 10, 2022 at 11:02 AM

    Lada prekinula proizvodnju zbog sankcija

    Lada je zaustavila proizvodnju, javlja BBC. Naime, ruski proizvođač automobila zbog sankcija ne može doći do dijelova za automobile.

    Lada je osnovana 1973. u SSSR-u. Tijekom svog drugog premijerskog mandata, Vladimir Putin je često bio fotografiran kako vozi modele Lade i poziva sve Ruse da ih kupe. “Nećete požaliti”, rekao je 2010. godine.

    Tvrtka je u vlasništvu francuskog proizvođača automobila Renaulta, ali vozila sastavlja lokalni proizvođač automobila AvtoVAZ.

    Lada je prošle godine činila 21% prodaje automobila u Rusiji.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • March 9, 2022 at 12:30 PM
    Quote from Moller
    Quote from StatusQuo

    sta se tice auta pa vec sada imamo previse auta svatko ima svoje da je potrebna ikakva proizvodnja sljedecih nekoliko godina radi potraznje to je drugo sta bi zapad htio svakih par godina novo auto.

    samo se s ovim dijelom ne slažem, automobila ima, jer se stvarno teško može bilo što raditi bez njega, često je samo jedna osoba u njemu, što potvrđuje ovo da ih ima dosta, ali prosjek našega voznog parka je 14 god. i to je najveći problem, jer postoje oni što se kao fol brinu za sigurnost građana, ali kada opale sve namete na automobil, onda jedan Plenkiju, jedan nama, samo pogledajte kakve se ergele voze u Vladi, ministarstvima i ostalim državnim službama, pored toga postoje i ovi svjetski provokatori, radi kojih je izdvajanje za naoružanje jedna od značajnijih stavki, što nam također šteti

    Da ali gledas nas, mi smo ne bitni, prosijek EU je 10 godina, bez problema mogu jos 5 izdrzat svi kako god okrenio osim teskih havaria, a nije da ce proizvodnja doc na nula bas ma kako god okrenuo i sta god napravio.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • March 9, 2022 at 12:20 PM
    Quote from stipe_Cro

    Jadran je već otišao. Možda Zagreb ipak traži novu destinaciju. Ali trenutno stoji besposlen ?(

    Ne bitno je da li stoji besposlen za atpl jer je dugorocno vezan, drugo napomenuo sam teritorijalne vode ne napustanje luke, iz teritorijalnih voda je izasao tek maloprije da bi se moglo zakljucit, a i za primjetit na toj poziciji se nalazi desetak brodova na sidru, drugo mozda red za luku namjerno i cekaju van teritorijalnih voda Rusije, zasto bit u vecem riziku unutar teritorijalnih voda kad je tako blizu ukoliko bi mogli red na ukrcaj odradit na granici teritorijalnih voda, vizualno Zagreb je predzadnji u tom redu ako to sta znaci za pretpostavku reda.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • March 9, 2022 at 12:14 PM
    Quote from Manguc
    Quote from stipe_Cro

    Po cijeni izgleda da strah postoji :)

    Zagreb je još tamo...

    Nebi se reklo. Po meni je usidren-

    https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/ce…ery:59.7/zoom:8

    Mislim da je u ovakvim situacijama pametno ne dozvolit da se dva broda istog vlasnika nadju u teritorijalnim vodama Rusije u istom trenutku zbog neocekivanih rizika koji mogu nastat zbog medjusobnih sankcija koje i dalje se mogu pogorsavat, vec da brod koji treba uplovit ceka brod koji treba isplovit prije nego sam krene na odrediste na teritorij Rusije, jos jedan dodatni razlog koji mozda mogu dovest do usporavanja pojedinih brodova na ruti.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • March 9, 2022 at 11:29 AM
    Quote from Zvjezdani

    Zaista nisam mislio da ću ikada citirati predsjednika Srbije Vučića, ali eto, da i to doživimo.

    "Ako Rusija napravi ono što mislim da hoće, bit će čekanja na automobile, što uvodi cijeli svijet u užasnu ekonomsku katastrofu i pitanje je kako će se svijet izvući iz toga. A da ne govorimo o mogućnosti širenja sukoba", zaključio je Vučić.

    Propaganda, nije svijet bez rusije siromah, za svaki problem se nadje rijesenje ,da ce imat cijenu hoce i prilagodit ce se s vremenom, u nagorem slucaju upalit ce nuklearne opet ako je stvar elektricne energije ali rusija ce platit daleko vecu cijenu propadanja standarda i napredka jer siromasne zemlje uvjek plate najvecu cijenu, a rusija to je ako se gleda po stanovniku, zanemarimo ovu kremu koja ubire vrhnje povezana s putinom, sta se tice auta pa vec sada imamo previse auta svatko ima svoje da je potrebna ikakva proizvodnja sljedecih nekoliko godina radi potraznje to je drugo sta bi zapad htio svakih par godina novo auto.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • March 9, 2022 at 11:23 AM
    Quote from Manguc

    Jedna dobra vijest.

    Jadran izašao iz Ruskih teritorijalnih voda.

    Bulk Carrier

    showphoto.aspx?shipid=713961&size=thumb300

    Ship Photos: 144

    ACTIONS ON MAP
    Show Previous TrackShow Route Forecast

    Distance from here


    MORE INFO
    Voyage Timeline


    Position History

    Port CallsNEARBY VESSELS

    RU ULU

    NW GOGLAND

    ATD: 2022-03-08 20:47
    ETA: 2022-03-09 04:00

    Status:At Anchor

    Speed/Course:0kn / 0°

    Draught:14.1m

    Display More

    Zasto ne bi izasao nije zabranjena plovidba, ulazak i izlazak iz luke tamo

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • March 8, 2022 at 9:02 PM
    Quote from Zvjezdani

    Suspenzija operacija tj. privremeno obustavljanje poslova je način kako umiriti javnost i dati si vremena da se situacija raščisti. Takvoj mjeri može, u slučaju potrebe, pribjeći ADPL.

    Moze samo pitanje jel to isto ili jako slicno kao skroz gasenje, jer kako tretirat knjigovodstveno ulaganje u imovinu i potrazivanje operacije koja je suspendirana nedefinirano vremena, jedno vrijeme mozes drzat ali kako vrijeme prolazi morat ces rezervirat to ulaganje tj otpisat knjigovodstveno, drugo pitanje je i samih zaposlenih ako zelis pokrenit posao poslje moras zadrzat barem vjerovatno polovinu zaposlenih pa ih netko mora i placat koliki je to trosak u nepoznanici kada ce se nastavit, jer ako trebas sve opusitit poslje nije lako krenit iznova iako sve imas tamo od imovine, nije lako pokrenut proizvodnju sta duze stoji. To suspenzija zvuci onako jednostavno ali nosi svoje troskove i probleme i sve je lako ako kratko traje.

  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    • StatusQuo
    • March 8, 2022 at 8:30 PM
    Quote from goldfinger
    Quote from mitkko

    Navodno je Putin maloprije bas to napravio. Kruze okolo neke vijesti, nemam jos tocan izvor.

    PUTIN DECIDES TO BAN THE EXPORT OF PRODUCTS AND RAW MATERIALS OUTSIDE THE RUSSIAN FEDERATION UNTIL DECEMBER 31

    According to Russia’s official media, Putin seeks to establish a ban on the export of certain products and raw materials outside the country by the end of 2022, the list of which will be determined by the government.

    To se vjerojatno neće odnositi na plin i naftu.

    eventualno mogu zabraniti izvoziti vodku.

    Kod Putina vjerovatno ne igra ulogu

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • March 8, 2022 at 8:21 PM
    Quote from barbosa 2.0
    Quote from StatusQuo

    ne vjerujem da ce ruski dio dezinvestirat ali je nemoguce izracunat utjecaj sankcija na potrosnju, postoji cak i rizik da adpl mora ulozit nesto u rusiju da odrzi proizvodju i ulaganja sta moze bit negativno dodatno u uvjetima nesigurnosti ukoliko dodje do veceg pada, prednosti moza biti da ce autovaz nadoknadit pad povecanjem udjela trzista, na kraju opet sve ovisi i o francuzima i renaultu i njihovim odlukama

    najbolje po adpl bi bilo da ruski dio dezinvestira jer ako situacija i sankcije potraju, pitanje je tko će uopće poslovati sa adpl.

    Sve je dobro mozda i ako zadrze rusiju, ali tu postoji nekoliko rizika, sve moze gurat i dalje ali postaje problem ako matica bude trebala dat lovu za pokrpat gore nesto i onda se dolazi do teske odluke da li je bunar ili nije u koji se isplati ubacit lovu tad odluke vec postaju teze pogotovo u situaciji ako eu trziste isto ima problema, drugi problem je sta EU adpl moze doc u dodatne probleme jer i dalje posluje u rusiji i sta je dio vlasnika iz rusije, trenutno se na podruciju us-eu stvara vrlo jaki pritisak ljudi-medija na kompanije koje i dalje posluju na ruskom trzistu, evo danas je Mcdonalds objavio da suspendira poslovanje jer prvo posal pada radi sankcija i drugo negativni PR pocimlje radit sve vise stete na bitnijim trzistima i onda su prisiljeni napravit logican potez da ne nastete svojoj reputaciji na puno vecem trzistu i domicilnom i idu u izbor manje stete, zasad i dalje traje pritisak na coca colu da napravi isto od kompanija koje i dalje posluju tamo, pa s time postoji rizik na EU trziste da narucitelji nece radi svog imidza zelit poslovat s ADPL radi ostanka u rusiji jer bi indirektno moglo nasteti narucitelju.

  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    • StatusQuo
    • March 8, 2022 at 1:12 PM
    Quote from verdi

    StatusQuo kad je to rusima, amerikancima ili kinezima nestajalo morala za rat? zamisli legiju stranaca bez morala. to ne postoji. ruska vojska je isto tako plaćena. ako pogine slava mu, 50 miliona rubalja njegovima bližnjima i zastava. ako se je posebno istakao onda i neki orden. tako mu je živio pradeda, deda ,japa pa i on. ako ima sina tako će i on i unuk mu. najfanatiziraniji dio ruske vojske su podmorničari. koliko samo moraš biti lud da provedeš 8 godina pod vodom. neću više danas daviti sa ovom temama za kraj samo da kažem da ajdar bataljon više ne postoji.

    Govorio sam o rusima, imas morala dok rat ide u tvoju korist i ne patis doma govorim za vecinu koju nije briga jer se direktno njih ne tice sve dok ide u tvoju korist nitko se ne zamara, manjina je ipak sad prisutnija na bojistu kojima je smisao postojanja rat, ukoliko ga gubis i imas potrebu za novim novacenjem u situaciji kada doma ne cvijeta, sve to ne vodi pozitivnosti prema ratu u drugoj drzavi.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • March 8, 2022 at 12:52 PM
    Quote from Zvjezdani
    Quote from StatusQuo

    Onako na brzinu koliko vidim steta popunog dezinvestiranja na datum 31.12.2020 rusije bi bila po bilancu matice mozda nekih cca 170 mil kn i gubitak prihoda cca 25% kod konsolidiranog izvjesca

    Dakle, da se kojim čudom dogodi ekproprijacija vlasništva u Rusiji (što samo po sebi, smatram, da i nije moguće bez nekog oblika kompnezacije, a imamo takvu opciju za ekscesnu situaciju zbog strukture vlasništva), to bi smanjilo temeljni kapital društva za 20% s gubitkom 25% prihoda u budućnosti.

    Je li taj rizik dovoljno opravdanje da cijena padne sa 170 na 82 kn, procijenite sami.

    A možda je u ovu cijenu računata mogućnost da nam sutra neće izaći Sunce, ako ovaj upotrijebi radijacijsku gljivu.

    Mozemo reci da je to tako samo ako to sve stavimo u izolirani kontekst, problem je sta postoje rizici poslovanja i po EU podruznice povezano s ratom, inflacijom i nedostatkom dijelova, pa nitko ne zeli riskirat nesto pretplatit u uvjetima takve nesigurnosti, nego trazi diskont za moguce rizike, ne vjerujem da ce ruski dio dezinvestirat ali je nemoguce izracunat utjecaj sankcija na potrosnju, postoji cak i rizik da adpl mora ulozit nesto u rusiju da odrzi proizvodju i ulaganja sta moze bit negativno dodatno u uvjetima nesigurnosti ukoliko dodje do veceg pada, prednosti moza biti da ce autovaz nadoknadit pad povecanjem udjela trzista, na kraju opet sve ovisi i o francuzima i renaultu i njihovim odlukama

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™