Zanimljivo prosjek capova im je i dalje preko 30k, s obzirom na dosadasji prosjek bome ti capovi ce trebat potegnit preko 60k malo duzi period
možemo li to očekivati i ako da, ne temelju čega?.......
Sta capove
Zanimljivo prosjek capova im je i dalje preko 30k, s obzirom na dosadasji prosjek bome ti capovi ce trebat potegnit preko 60k malo duzi period
možemo li to očekivati i ako da, ne temelju čega?.......
Sta capove
Joakim, druker/darker, govori kako je oh malo potrebno do supersajkla
#2: Update forecasts for supply & demand. Include adj. from #1
Conclusion: Low scrapping & contracting '22-24E. Better supply transparency through '24E. Improved iron ore prospects '24/25E
Outlook still very positive. Small changes to supply/demand could lead to a super-cycle https://t.co/dE8vl6GIFa
Zanimljivo prosjek capova im je i dalje preko 30k, s obzirom na dosadasji prosjek bome ti capovi ce trebat potegnit preko 60k malo duzi period
Ta zabrana ugljena je vec uhvatila maha i nedavno recimo primjetio sam i da nas Zagreb je redovito bio na ruti ove godine Luga-Nizozemska , a evo sad koliko vidim plovi za Maroko, eto i on je povecao milje za duplo koliko se moze zakljucit.
hvala na info........milje se povčavaju kako je bilo i očekivano a BDI je pao 15-20% od zadnjeg vrha..........može li itko podjeliti svoja saznanja ili špekulacije zašto je to tako?........jel očito nešto nije kako treba u smislu pozitivnog scenarija.......capovi su u banani ali dobro, no i manji brodovi hvataju sve više ritam pada sa njima.......ne izgleda nikako ako očekujemo pozitivan ishod.......u čemu je problem da se milje povečavaju a vozarine padaju????. . ...jel ako su se milje toliko jako povečale vozarine ne bi trebale padati več rasti ako sve štima......lockdown u Kini?.......potražnja ipak nije dovoljno velika da izazove veči rast vozarina?......nema robe za prijevoz?........loša makroekonomska očekivanja?.......sve nabrojano + još što?.......nešto "treče"?......molim odgovor svih koji znaju ili su na dobrom tragu špekulacije o navedenim pitanjima........
Treba uzest u obzir i da se trenutno odvija prava promjena na geopolitickom planu koja se jos uvijek rezira sa dodatnim sankcijama, u tom kontekstu treba odijelit spekulativnu promjenu cijene asseta i stvarnu potraznju za assetom, naime spekulativna promjena reagira odmah na pomjenu fundamentalnog faktora bazirana na pretpostavci, dok ona stvarna promjena potraznje i promjena stvarnih fundamentalnih stvari u ekonomiji se ne dogadja tako brzo nego za takve stvari treba vremena dok se ti procesi promjene sta je i logicno nemoguce je ocekivat odmah da ce odredjeno drustvo ili kompanija izvrsit promjenu svojih procesa klikom kao sta mi to ucinimo, s te strane treba vremena da se i vidi pravo stanje stvari, ne sumnjivo da ce do povecanja milja doci, uz to jos treba uzesti u obzir kineski lockdown koji sigurno utjece na dry trziste ipak se radi o zemlji sa najvecim utjecajem na dry potraznju, a ne treba zaobici ni ovo uskladjivanje kamatnih stopa i tecaj dolara koji isto imaju svoj utjecaj na ponasanje ekonomija i svaki put kad se neka takva promjena dogodi dodje do odredjenog ekonomskog ukladjivanja, burza regira odma, ekonomija sa zadrskom. a ne zaboravimo i da je cape kad ga spominjete pao na 700 pa dosao na 2800 i to u mjesec ipo dana to je promjena od 300%, jednostavno volatilnosti su ogromne, ne samo u brodarima i naravno da se treba prilagoditi da je tako i na trzistu, nije lako al trziste je takvo volatilno.
Dva su otišla na daleki istok pa prevoze iz Vostochya u Maleziju i slično.
Mislim da su samo dva Pmaxa ostala na relaciji Ust luga - Europa.
Samo Jadran je otisao za indiju iz Luge, dva panamaxa su vec tamo bila od pocetka godine
Dva su ostala na ovom dijelu europe mozda ostanu i dalje iz luge na ove druge rute van europe, ali do sad su im bile kratke ruke luga-poljska-nizozemska
Koliko sam imao primjetit samo su ovi dugorocni panamaxi bili povezani s trgovinom preko rusije pa onda trosak neke realokacije na druge rute nece teretit ATPL ako postoji potreba za tim i ne moze se optimizirat.
Display MoreI nema vise ruskog ugljena.
JAR, Australija, columbia,USA, Kanada....
Birajte ali svaki izbor nosi puno vise tonmilja + sada su potrebne jos vece kolicine jer nedostaju velike kolicine plina.😬🌛
Nema boljeg scenarija za bulkerase jer vise nije problem nedovoljna proizvodnja cumura.
Vise ce voziti kejpovi, neka voze, njima za sada i najvise treba.
Europa mora sto hitnije poceti puniti skladista za zimu, svaki izgubljeni dan je veliki propust i imat ce za posljedicu jos vecu cijenu cumura i vise dana bez grijanja i struje sljedece zime.
U tom slucaju samo bi kraj rata mogao to sprijeciti, daj boze radi ukrajinaca a i za nas na burzi bi to bilo odlicno.
BREAKING: European Commission proposes a full ban on Russian coal for its 5th round of sanctions, and says it's considering options for oil imports (not included on the 5th package, so probably for later; and no mention of gas sanctions at all)
Ta zabrana ugljena je vec uhvatila maha i nedavno recimo primjetio sam i da nas Zagreb je redovito bio na ruti ove godine Luga-Nizozemska , a evo sad koliko vidim plovi za Maroko, eto i on je povecao milje za duplo koliko se moze zakljucit.
Pa i meni je bilo čudno da je revelin manje, a noviji je?
Al ok ipak je manja nosivost, iako je u 2. mjesecu bio preko 23 mil.$. u mojoj tablici.
Onda bi NAV za Revelin i Dubravu bio još 6mil.$ više
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details…/vessel:AP_STON
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details…ssel:AP_REVELIN
Vec sam prije komentirao te handije da im se cijena krece oko 25-26mil bilo je par linkova, evo i u zadnjem izvjestaju imamo nove transakcije, doduse mislim da je suprama cijena nesto niza pa vjerovatno je to tu negdi
Handysize InterlinkCapacity 38.835 2016 Taizhou, China 06/2026 MAN-B&W 4x30T $ 26,3m BWTS
Handysize InterlinkEquality 38.781 2016 Taizhou, China 07/2026 MAN-B&W 4x30T $ 26,3m BWTS fitted
Handysize InterlinkQuality 38.719 2016 Huatai, China 02/2026 MAN-B&W 4x30T $ 26,3m BWTS fitted
Handysize InterlinkAbility 38.683 2015 Huatai, China 05/2025 MAN-B&W 4x30T $ 26,3m BWTS fitted
Do tada je fino vidjeti da je NAV još malo narastao od onog što se revaloriziralo u knjigama u prošlom izvješću ako dobro vidim
.
Pa fino to izgleda bez prošlogodišnje dobiti/dionici i ovogodišnje za koju su i sadašnje spot i TC vozarine poprilično iznad prošlogodišnjeg prosjeka
Znaci Ston vam je 20% vrijedniji od Revelina, nesto ste vi tu pobucali ?
There’s the volatility I’m used to in #shipping! Was starting to get bored…
Clear buying day for selective names. Market proving once again that it has very little discretion on downdrafts, price discovery will come later.
Energy stocks continue to decouple from the underlying surging oil prices... Seems like we are in a generational dislocation here, but equities just aren't adjusting up yet Feels a lot like #containerships back in early-2021.
Display MoreI dalje blizu vrhova iz 2021.
S divkama iznad toga.
Navijam za jos jaci pad da dokupim vikinge ali jako tesko.
Staviti cu nalog na 11$ pa ako okrene prije na rast opet dobro.
Promatrajmo
možete li nam malo objasniti strategiju stalne kupnje brodara bez prethodne prodaje?.......ili prodajete u rastu? .....
Strategija printanje love
Trucks: Last Week Tonight
dio od 11:25 kad žena govorio o troškovima je osobito zanimljiv, pa što njima ostane?morat će Musk ubrzati s driverless vožnjom
Show je zanimljiv s dosta humoristicnog aspekta, na kraju uvijek je stvar regulacije, samo sta regulacija ima cijenu, a slobodna ekonomija funkcionira na nacin kako biti najefikasniji i onda trazi nacin kako krenit drugacijim putem koji je jeftiniji jer ako nisi ti to narpavio drugi je i tako te izbaci iz posla u konacnici to uvijek dovodi do manje slobode i prava i uvijek se nadje neki nacin kako zaobici sustav, dobra stvar je sta dugorocno sustav ipak napreduje, ali iznova su stalno prisutne uvijek iste mane.
O skorašnjim potrebama za brodovljem.
Ship values benefit when both the values of the commodities they transport and the steel they are made of increase.
Shipowning companies are levered long expressions of a high inflation macro thesis and could end up being the best performing real asset class this decade.
Dupla zarada, zato i je shipping volatilan jer je leveragade sam po sebi i da nemas kredita.
https://www.investing.com/news/economy/n…-as-may-2796930
Oni bi i ne bi. Bi, al da su ovce na broju
NJima kako i sami kazu odgovara soft landing, a ne rijesavanje inflacije, a to znaci da konstatno budu izad krivulje, barem sve dok inflacija ne postigne vrijednost koji ce dugove umanjit na njihovu zeljenu vrijednsost odakle ih je opet moguce povecavat, svjesni su i oni sta znaci rijesavanje baluna koji su stvorili i nitko nije spreman donit takvu odluku, a primjetno je da je to kordinirana akcija svih zemalja ne samo amera svi imaju isti pristup pusti da vatra se povecava lako cemo je ugasit s malo vode, samo sta duze traje to ce posljedice biti vece.
By offering to buy gold from Russian banks at a fixed price of 5000 rubles per gram,
Evo još jedne prilike za trejd protiv peg-a. Povijest pokazuje da ti pegovi kad-tad pucaju.
Da zato sta u odredjenom trenutku tecaj postane umjetan i ostane samo jedna strana u drugoj transakciji tj ona strana koja je drzavnom intervencijom primorana tu bit dok svi ostali pomalo nestanu i ta druga strana u odredjenom trenutku nema vise izbora nego se izmaknuti jer ne moze sama drzati cijeli tecaj, mozes manipulirati tecajem jedno vrijeme ali ne i stalno, jer tecaj je u konacnici samo preslika stanja u ekonomiji tj omjera ekonomija i vrijedi onoliko koliko je jaka ta ekonomija i prije ili poslje se realne vrijednosti moraju uskladiti, tj tecaj je nista drugo nego omjer realnih vrijednosti iskazan monetarno, a kao sta znamo monetarnih akrobacija ima dovoljno pa cesto ti omjeru znaju dugo vrijeme biti neuskladjeni, ai uvijek dodju na naplatu.
Display MoreOvoga se i bojim, ali tko zna što će na kraju biti. Tako su vjerojatno i u Kijevu u Ukrajini pričali da je ulaganje u nekretnine ziherica, pa vidi sada.
Obično je najveća potražnja na vrhu cijene, a najveća ponuda na dnu cijene, pa promatrajmo. Ljudska psihologija je nekad neshvatljiva, a nekad
je to čista potreba.
Naš problem je što planski ne razvijamo sve regije ravnomjerno. Država bez veze ulaže u gradnju infrastrukture u zaselcima i selima, koji će i tako kroz 10-20 godina nestat, a u međuvremenu se zapostavljaju veća naselja koja imaju šansu da opstanu, jer se nema dovoljno novca. Na takav način gubimo i naselja koja ne bi trebali izgubiti.
Lokalna samouprava nam je maksimalno razmrvljena, što ih čini impotentnima i financijskim patuljcima. Takvim mikro jedinicama se daje da se planiraju svoj prostor, što dovodi do rasula i totalnog nereda u prostoru, bez najosnovnije infrastrukture.
Pa tako imamo na Jadranu elitne kuće i vikendice koje nemaju nit najobičniju cesticu, a za uprakirat u dvorište gazda ti mora reći točnim redosljed od 4-5 poteza koje moraš napraviti ukoliko želiš ući, kao da slažeš Rubikovu kocku.
Znam za jednu uzbrdicu u Vinišćima (sve elitne kuće okolo) na koju se možeš popeti tako da u autu ostane samo vozač, moraš uvatiti zalet, ne puno gasa dodavat(jer je popločana nekim glatkim kamenom) i nema stajanja do vrha, ako ti neko izađe na cestu, ideš nazad na rikverc i opet iz početka.
Najtraumatičnije iskustvo negdi iza Omiša sa jadranske magistrale dole prema moru, lako je bilo doći do dole, ali popet se nazad do kraja ,mislim da je nagib "ceste" bio preko 40 stupnjeva, ako staneš na uzbrdici ne postoji način da će opet krenit tj. uspit da ti uvati prvu brzinu, nema šanse, za ne falit još je bila cila vijugava i makismalno uska.
Još je bila zima i sva dvorišta zaključana, srećom bilo jedno otvoreno uđem na guzicu u njega i spasim se, taj metar ravnog terena u dvorištu mi je bilo dovoljno da mi uvati prvu i da sa njom uzvučem do magistrale, bija sam pod traumom misecima poslin čim vidim jaku uzbrdicu
Haha to me odma podsjetilo na mene isti taj slucaj sam i ja imao i vjerovatno se radi o istoj uzbrdici, jos sam sumnjao da mi je i kvacilo losije, mislio sam da cu ostati dole cili sam se preznojio ali i mene je taj mali dio za zalet spasio u prvoj do kraja, ali pomislit uopce krenit sa uzbrdice i sa rucnom nemoguca misija cini mi se nije mi palo na pamet vise ici provjeravat haha
Kupci u posredničkoj banci moraju otvoriti poseban račun i doznačiti iznos utvrđen ugovorom, uglavnom u eurima i dolarima. Banka će ih potom na dražbi u organizaciji Moskovske burze prodati i prihod u rubljima doznačiti na račun dobavljača plina.
Po ovome ce i dalje placati u eurima i dolarima, a oni ce sami vrsit konverziju, ako je tako ne vidim nikakvu prepreku da se ugovor krsi jer placanje ostaje isto ?
Objavljena divka 100kn po dionici!!!
Da i to kvartalna !!!!
aha, razmišljao sam baš ovaj tjedan o tom cijelom koktel mixu koji postaje sve zanimljiviji i opasniji i do kad još može trajati ignoriranje svega što se događa.........
igramo Jengu sa globalnom ekonomijom sa upaljenom štopericom
Sve mi to znamo, samo znamo i da biti u cashu je sigurni gubitak, a tocka "inverzije" zarade na assetima je tesko odrediti unatoc rizicima koji vec poprilicno dugo samo rastu, a uz ovakvu volatilnost prinosa tesko je ne zaraditi ali bit ce jos lakse izgubiti ako malo zakasnimo na tipki sell.
Bravo uprava, moramo reć. Da naprave stock split još bi možda bila likvidna, samo da je politika ne zatuče.
Ovim tempom dobiti stock split bi trebao biti za dvije godine, uz rekordnu dobit ove godine mozda i prije
The Polish Government has announced its decision to ban coal imports from Russia in the wake of Moscow’s invasion of Ukraine, reported Reuters.
Draft legislation has been adopted by the government that imposes a ban on Russian coal imports.
Polish Cabinet spokesperson Piotr Muller was cited by Reuters as saying to reporters: “We don’t want these imports to be possible any longer, although we realise that there’s a risk related to the fact that the European Union has not approved such actions to date.”
Quoting Polish Prime Minister Mateusz Morawiecki, Bloomberg said that the country would stop imports of coal from Russia by next month or May.
In 2020, Poland imported around 9.4 million tonnes of coal from Russia, accounting for 20% of Poland’s domestic use.
The country also imports more than 60% of the oil it refines and 50% of its gas from Russia.
Mueller was cited by Associated Press (AP) as saying that the government would impose financial penalties on private entities that import Russian coal, as part of the new policy.
Muller said that detailed plans to eliminate Russian energy supplies would be announced by Poland Prime Minister Mateusz Morawiecki later this week.
Last month, Poland reached an agreement to resolve a dispute with the Czech Republic over the expansion of the Turow mine on the Polish side of the border with the latter
Sada nikom ne trebaju, ali ako zagusti, neće biti otvorenih auto-servisa, nego samo otvorenih jama!
a vidi ove, Johan će oderati i Putina i sve redom
Jos malo pa ce i farmeri iz kontrolne sobe saditi i brati plodove, jedino ce zemlju trebati imati sve ostalo ce biti dostupno.