1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • July 8, 2022 at 12:05 AM

    Korean shipbuilding giant DSME enters crisis mode


    Korean shipbuilding giant DSME enters crisis mode  - Splash247
    For all the talk of full orderbooks and rising newbuild prices, not every shipyard is enjoying today’s market conditions.  Top management at South Korean…
    splash247.com


    Less than 25% of bulkers and tankers will attain EEXI compliance

    SSY analysis estimates that slower steaming speeds resulting from EPLs will lead to a 1-2% fall in annual tanker and bulker fleet capacity.


    While this may seem limited, it is worth considering that this decline is centred on periods when faster speeds are needed – to meet a laycan, tidal change or to eligible for time charter,” SSY analysts observed


    Taking 2019 actual operations to avoid the influence of Covid-19 and applying the 5% 2023 baseline reduction, indicates 74% of bulkers and 77% of the tanker fleet would achieve A to C rankings, while 11% and 10%, respectively, would achieve an E ranking, with SSY positing that major charterers might create a twin-track environment where they only seek out ships with A to C ratings leaving vessels with poorer green performances to seek business elsewhere.

    Less than 25% of bulkers and tankers will attain EEXI compliance - Splash247
    London-headquartered broker Simpson Spence Young (SSY) has crunched the numbers on what the impending new twin legislation of the Energy Efficiency Existing…
    splash247.com
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • July 7, 2022 at 3:39 PM

    Nakon svih ovih crvenih cijedjenja ljepo je vidit ovakvo otvaranje, sad cemo vidit kako ce zavrsit dan koliko snage ima u tome.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • July 7, 2022 at 1:37 PM
    Quote from bjane
    Quote from StatusQuo

    Racunica je s 21 300$ dnevno vozarina puta 1010 operativnih dana tj 154 mil kn prihoda od vozarina za 2Q, moguce su oscilacije u materijalnim troskovima koje su zadnja 3 kvartala nesto vece od prijasnjih prosjeka pa da dobit bude nesto veca radi toga, uostalom uzeo sam, donju granicu procjene tako da se dobit meni krece u rasponu od 59-68mil

    U 1Q je sveobuhvatna dobit bila 13 mil veca za 2,3% veceg tecaja, sada je tecaj veci za 5% mora bit barem duplo veci

    novac na računu može biti i u $$

    mislim u bilanci.

    nemam saznanja o tim stavkama :!: :?:

    Vrlo vjerovatno su platili predujam za novogradnje u 2Q jer mislim da tada pocimlje rezanje celika pa moguce da efekt novca bude neutralan u 2Q ali to ce se sve nadoknadit prodajom broda u 4Q ionako.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • July 7, 2022 at 1:22 PM
    Quote from bjane
    Quote from StatusQuo

    Ja ocekujem oko 61 mil kn dobiti i sveobuhvatne tecajne razlike jos dodatno od 30 tak mil

    kod izračuna sam izračunao oko 15 mil.tečajnih razlika.

    vidimo u novom izvješću ,dali je izračun bio dobar.

    Racunica je s 21 300$ dnevno vozarina puta 1010 operativnih dana tj 154 mil kn prihoda od vozarina za 2Q, moguce su oscilacije u materijalnim troskovima koje su zadnja 3 kvartala nesto vece od prijasnjih prosjeka pa da dobit bude nesto veca radi toga, uostalom uzeo sam, donju granicu procjene tako da se dobit meni krece u rasponu od 59-68mil

    U 1Q je sveobuhvatna dobit bila 13 mil veca za 2,3% veceg tecaja, sada je tecaj veci za 5% mora bit barem duplo veci

    Tri broda su u prvom polugodistu izvrsila svoja dokovanja jedan panamax Astarea i dva supramaxa Slano i Argosy (ova dva su bitna da su zavrsila dokovanja dok su vozarine jos bile jako dobre pa pretpostavljam da su tada potpisani na nove dobre vozarine jer su trenutno nesto manje, a oni su nosili najbolje vozarine vidljivo iz 1Q) , u 1Q je u izvjestaju vec zabiljezeno 23 dana dokovanja za brod koji je zavrsio dokovanje u 2Q Astarea

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • July 7, 2022 at 1:00 PM
    Quote from BudFox

    Zanimaju me vaša predviđanja za dobit u Q2?

    Men's čini da će biti slično kao u Q1 ili čak malo

    bolje, uz 20 kn divke kao melem na ranu :thumbup: :saint: :love:

    "Dobit grupe za 1Q nerevidirano iznosi 67.389.067 kn, što je na 1.381.548 dionica 48,77 kn/dionici"

    Ja ocekujem oko 61 mil kn dobiti konzervativno na donju stranu i sveobuhvatne tecajne razlike jos dodatno od 30 tak mil

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • July 7, 2022 at 12:12 PM

    Zato je najbolje da se na ovoj temi fokusiramo na stvarne cinjenice, a ne navijanja pa da svatko zakljuci sam za sebe.

    Evo gledam ovih dana losiji FFA za panamaxe, pa onda gledam objavljene vozarine za pmx jucer i jedno i drugo mi je u nesrazmjeru ?

    2022-07-06TIMECHARTER'Coventry' 2011 82464 dwt dely Singapore 9 Jul trip via Indonesia redel India $26,000 - LSS
    2022-07-06TIMECHARTER'Myrto' 2013 82131 dwt dely Sual 8/12 Jul trip via Indonesia redel Japan $27,000 - Asahi
    2022-07-06TIMECHARTER'Queena' 2016 82082 dwt dely aps EC South America prompt trip redel Singapore-Japan $22,500 + $1,250,000 bb - Viterra
    2022-07-06TIMECHARTER'Jag Aalok' 2016 82022 dwt dely Tianjin prompt trip via NoPac redel Singapore-Japan $20,500 - Pacific Bulk
    2022-07-06TIMECHARTER'Yu Xiao Feng' 2012 75398 dwt dely Campha 6 Jul trip via Indonesia redel India $21,500 - NYK
    2022-07-06TIMECHARTER'Graeca Universalis' 2005 73902 dwt dely retro Singapore 21 Jun trip via EC South America redel Singapore-Japan $19,500 - Oldendorff - <recent>
    2022-07-06TIMECHARTER'Darya Jaya' 2017 63584 dwt dely Durban prompt trip redel China $25,750 + $575,000 bb - Crystal Seas
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • July 7, 2022 at 11:11 AM
    Quote from havi

    Je je Zlatek, al za prethodne krize su cijene dionica bile i do nekoliko puta vece od trenutnih i Invest fondovi puni dionica (preko 20 mlrd kn) kojih danas vise nema odnsono 10 ih je puta manje. A mirovinci i građani (široke mase) su bile nakrcane lokalnim dioničkim fondovima. Svega toga i svih tih poluga danas vise nema i zato to sto vi pišete odavno ne stoji. A da ne spominjem margine koji nisu valjda ni 2% ondašnjih. Sve u svemu dosta se toga od tada promijenilo. Dionice naravno mogu padati i pasti, al samo onoliko koliko je prodavatelj s najnižom cijenom uvjeren u njihovu vrijednost ili bezvrijednost u nekom trenutku. Bojim se da je mnogo njih već odavno vani zato i nema neke vece aktivnosti na trzistu u padu, ali ni rastu.

    Market sudionici se najcesce ponasaju psiholoski na trzistu na temelju reakcije koja je stvorena iz zadnje krize jer im je to prirodno zapisano u njima pa instiktivno reagiraju na isti nacin, a vrlo dobro znamo da svaka kriza je drugacija, trziste sada reagira na nacin tj ukalkulira da fed s ovim sada sta radi rusi trziste tj zaustavlja kompletnu ekonomsku aktivnost pa trziste pada i kalkulira tu valuaciju urusavanja ekonomije tj opcu nelikvidnost, koliko je to realno ili ne pitanje je zbog mnogo cega, jer sta ako se trziste ne srusi za dva mjeseca jer trenutni pad to kalkulira, sta ako bude soft landing bez internih sokova barem kratkorocni to onda znaci da trziste je krivo kalkuliralo i onda sljedi poravnanje ocekivanja (ne na svemu ali na trzistu ima vise nego jeftinih dionica nakon ovog pada), sta ako bude jos veci rast inflacijskih dobara, to onda znaci jos veci pogreske u ocekivanju pada inflacije i dolazi do daljne spirale inflatornih pritisaka i onda bi to bio pravi test za rusenje ekonomije jer dolazimo do ekstrema reagiranja monetarnih politika u kratkom razdoblju.


    Uostalom pogledajte kako su se sve inflatorne dionice ponasale u eri jeftinog novca, sve su zatucene bez ulaganja, jer jeftini novac je prouzrocio drugaciji ucinak od ocekivanja, da li iz toga mozemo zakljucit da ce sada skupi novac dovesti do stabilnog inflatornog pritiska koji ce ici na ruku takvim dionicama ne zaboravite da se CB bore protiv inflacije kamatnim stopama daleko nizim od inlfacije, sta matematicki jasno znaci da kompanije koji prenose inflaciju preko svojih usluga i da izgube dio trzista i dalje zbog nize stope kamatnih stopa u odnosu na njihovu internu inflaciju i gubitak udjela i dalje vise zaradjuju, relano bi morali jako puno izgubit udjela trzista da bi to nadoknadili, a i onda dolazimo tek u sferu stagflacije ne deflacije kompanije, koja tek moze ici naknadno i sad je pitanje ako je valuacija niska tu nema prostora za daljni pad tek tako takvih kompanija.

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • July 6, 2022 at 6:31 PM

    https://www.hellenicshippingnews.com/european-union-6th-sanctions-package/

    Summary

    It is important to read the restrictions in context and in full. In broad, general terms, the position is now that:

    EU shipowners can carry Russian oil and petroleum products to third countries (so long as no sanctioned parties involved, including no “Article 5aa” ports).

    It is prohibited for EU insurers to insure the transport of Russian oil and petroleum products being carried to third countries. However, it is permitted to execute contracts concluded before 4 June 2022 until 5 December 2022. It is thought that it is the insurance contract which needs to have been concluded by 4 June for the exemption until 5 December 2022 to apply.

    EU shipowners are generally prohibited, subject to the exemptions set out in the Regulation, from carrying Russian oil into the EU. There is a corresponding insurance ban.

    Members are also reminded that Club cover is not available for unlawful trading. Cover may also be terminated where there is a risk to the Club and the provision of insurance may put the Club at risk of, or in breach of sanctions, even if the underlying trade is lawful.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • July 6, 2022 at 12:04 PM
    Quote from Laudator
    Quote from Paulie

    Kome ste ostavili dugove u cijeloj ovoj kalkulaciji. Ako išta mrzim na dioničkim forumima onda je to neobjektivno drukanje.

    Dugoročne obveze: 691.004.245 HRK
    Kratkoročne obveze: 97.944.288 HRK

    Ukupne obveze: 788.948.533 HRK

    Dionica: 1.395.520

    Dug po dionici: 565 HRK

    Gdje je financiranje gradnje dva nova broda u iznosu 460 milijuna HRK ?

    Priča s ATPL može otići u oba smjera, s recesijom to može ispasti jako loše, a s novim ciklusom jako dobro. Ja se ne mogu zakuniti da znam što će biti, ali me iznimno nervira kad netko druka kao da ima kristalnu kuglu s ružičastom budućnosti.

    Display More

    Pa nije vrag da je sav dug spaljen na plaće i losose. Nešto je kvrapcu valjda završilo i u imovini.

    Display More

    Svatko ima svoju objektivnost ocito, smisno je kako jedan prigovora drugome za objektivnost jer ne spominje dugove, a onda sam je neobjektivan jer ne spominje imovinu kada vadi dugove van konteksta ehhhh ta matematika ;(

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • July 6, 2022 at 10:07 AM

    Realno ako sagledamo trenutnu situaciju rekao bih da je cak dobro da je opce malo hladjenje na trzistu, dionica, pogotovo sirovina itd. jer bi to trebalo utjecat na inflaciju i pretpostavku inflacije pa bi centralne banke mogle usporit s brzinom dizanja kamatnih stopa sta bi posljedicno vratilo pozitivu na trziste, sigurno da cijeli ovaj proces se nece rijesiti odjedanput dok se ekonomije ne balansiraju na novo normalno koje tek treba otkrit gdje je.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • July 6, 2022 at 9:43 AM
    Quote from zlocesti

    Ajme, kakvo otvaranje

    Nije za kokice.

    Više za zanoktice :S

    Nema nikoga u kinu pa nema ni kokica ni zanoktica :S .

  • Politika - općenito

    • StatusQuo
    • July 5, 2022 at 10:20 PM
    Quote from Infinity

    https://slobodnadalmacija.hr/vijesti/hrvats…nkovica-1206009

    Koga će sad naći na nekom semaforu da čeka?

    Taj zna pobic prije nego postane klimavo, znaci za cca godinu dana mogli bi neki potres imati samo ovaj put na malo vecoj razini od agrokora ;(, ako je istina da odlazi.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • July 5, 2022 at 3:23 PM
    Quote from gigic23
    Quote from gigic23

    Moram priznati da u ovom stoljeću na ZSE nisam vidio niži P/E i fwd P/E iz cora i operativnog poslovanja. Iskrene čestitke i divljenje svim akterima.

    :) <3 :saint: :thumbup:

    Evo malo friški. okvirni update

    P/E fwd core cca 1,80

    P/Nav core cca 0,36

    EV/EBITDA core cca 2,85

    Disclaimer: izračun je vrlo okviran i uračunata je promjena tečaja $ i promjena vrijednosti brodova prema objavama brokera u odnosu na 31.03. cca 3 - 4%, Ovo ni na koji način nije poticaj ili nagovor na kupnju ili prodaju dionica ATPL. Sve brojeve trebate sami provjeriti i/ili izračunati.

    Display More

    Znaci koliko me matematika sluzi izracun P/E 1,8 na cijeni od 420kn to bi onda bila racunica na bazi dobiti 320mil kn yoy ?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • July 5, 2022 at 11:42 AM
    Quote from gigic23

    Moram priznati da u ovom stoljeću na ZSE nisam vidio niži P/E i fwd P/E iz cora i operativnog poslovanja. Iskrene čestitke i divljenje svim akterima.

    :) <3 :saint: :thumbup:

    Jos zaradjujemo i na razlici tecaja, a u 2Q je kapital veci bar za 30 tak mil kn radi tecaja ^^ i jos 60 tak mil dobiti, tj 80 tak mil Ebitda sta je to cca 100 mil po kvartalu vise kapitala :D

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • July 5, 2022 at 11:17 AM
    Quote from Moller
    Quote from StatusQuo

    Da primitio to neki dan, a to znači samo jedan euro kaput u ponor, kupiti dolare ili nešto vezano za dolare dok dolar nije otisao u nebesa kako izgleda.

    zamijenio čim je krenuo rat u $ i CHF i malo Hrkuna

    Ja davno prije toga, dolarska izlozenost mi je nekih 200%, sta kroz dolare sta kroz imovinu :)

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • July 5, 2022 at 11:05 AM
    Quote from verdi

    ljudi moji je li ovo moguće? i draga naša njemačka je upala u trgovinski deficit.

    Da primjetio to neki dan, a to znaci samo jedno euro kaput u ponor, kupiti dolare ili nesto vezano za dolare dok dolar nije otisao u nebesa kako izgleda.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • July 5, 2022 at 11:02 AM
    Quote from zlocesti

    Futuresi crveni

    Biti će prilika za short

    Taman je dolar prema euru ojacao na najvecu razinu do sada

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • July 5, 2022 at 10:14 AM
    Quote from Chuck
    Quote from StatusQuo

    Da, moram priznat bas su strasne ove vozarine od preko 20 000 $ ;(

    Koje konstantno padaju već preko mjesec dana i nema naznake preokreta. Čak je i propaganda od pojedinih kolega (i kolegica) utihnula, a to je siguran znak da svi bježe što dalje od ZSE, a jako je usko grlo za izlazak i cijena stalno pada.

    Odakle trebaju tocno preokrenit, vozarine od 22-25k $ su izrazito dobre vozarine, da je malo objektivnosti pa izracunat dobit na tako losim vozarinama i onda stavit u kontekst cijene, ali naravno crnjacenje je pozeljnije, lakse se hvatat na dnevne vijesti i upast u crnilo i pretjerivanje oko prirodne volatilnosti sektora, a market cesto daje privid stanja sad ga ima sad ga nema, sve ce to doci na svoje za one kojima doseg nije mjesec dana i mogu malo duze sagledat stvari jer oni obicno kolo vode, a tebi je ionako sve crno zadnjih godinu ipo dana pa tu nema nista cudno to sta imas svojih 5 minuta etera i sta te vecina ne dozivljava, ocito imaju razloge za to, evo ja sam se malo uhvatio na to ne brini necu vise .

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • July 5, 2022 at 9:42 AM
    Quote from Chuck

    Ovo je strašno kako je Dry Bulk ETF pao na razinu iz 2. ili 3. mjeseca 2021. Nema baš previše optimizma za budućnost u Dry Bulku sudeći po futuresima koji padaju i ETF-u koji ih prati u padu.

    https://finviz.com/quote.ashx?t=BDRY

    Da, moram priznat bas su strasne ove vozarine od preko 20 000 $ ;(

  • Forex - Trgovanje valutama

    • StatusQuo
    • July 4, 2022 at 6:26 PM

    Gledam malo COT podatke, po ovome dolar ima jos relija za odradit ?

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    yen isto tako izgleda tek da je na ivici provalije kako ova slika izgleda

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Meni ovo govori da ovo oko inflacije nije se jos zakuhala do kraja niti s dizanjem kamatnih stopa.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™