1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 7, 2022 at 4:04 PM

    China trade: July ‘surprise’ as exports beat forecasts, but imports fail to catch up


    Trade surplus at a record high as exports grow by 18 per cent while import rise remains well below 4.5 per cent forecast

    Strong export data reinforces Beijing’s policy stance and boosts confidence in the yuan exchange rate, analyst says


    July ‘surprise’ for China as exports beat forecasts, but imports still lag behind
    Strong export data reinforces Beijing’s policy stance, and boosts confidence in the yuan exchange rate, analyst says.
    www.scmp.com
  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • August 4, 2022 at 2:47 PM

    Saudi Arabia’s Crude Oil Production is at levels only seen twice in history. This is good news for tanker transportation demand.

    https://www.nat.bm/wp-content/upl…saudicrude2.png

    https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2022/08/saudicrude2.png

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 4, 2022 at 12:22 AM
    Quote from lebowski
    Quote from enes.razman

    kako ce se to odraziti na Atpl normalno ako do toga dojde

    Općenito govoreći, svaka opstrukcija je dobra za brodare. Naravno, u slučaju sukoba većeg razmjera nije dobro, nuklearni rat i to, ali onda će nam najmanja briga biti koliko imamo čega u portfelju.

    Brodovi u idealnim uvjetima uvijek koriste najkraći put, a ovakve opstrukcije put obično produže.

    Što se tiče tajvanskog tjesnaca, tu je mnogo bitniji kontejnerski promet nego dry bulk, ako sam dobro shvatio.

    Hrx84, ako je Kina zadužena za 70% morskog prometa, nije joj baš u prevelikom interesu zatvoriti to tržište. Žele li se osvetiti, moraju igrati mudro.

    Display More

    A tek poremecaj u novogradnjama, ionako smo previse brodogradilista izgubili u zadnjih 10 godina, poremecaj u kini koja vjerovatno predstavlja oko 40% svjetskog kapaciteta bi imao za utjecaj veliki porast cijene novogradnji, a rat jos na tom dijelu bi dodatno odgodio mozda investicije u novogradnje sta zbog cijene, sta zbog rizika, pa bi se u kasnijim godinama desila dodatna eksplozija cijena novih brodova zbog konstante potraznje, a broj brodogradilista bi bio ogranicen i dalje, a nova brodogradilsta drugdje od kine bi bila i skuplja.



    Quote from Vergilije

    Zapravo je kontra struje, zbog pada ffa svi očekuju korekciju cijena bulk dionica prema dolje, koja u pravom smislu zasad izostaje. Najveća zaštita svim bulkerima je po njemu niska knjiga narudžbi, bez obzira na promjene u svijetu. Kako bi rekli, ploviti se mora...

    Pozicija fonda mu je jako pametna, ako kroz sljedećih mjesec dva potegne bulk ili tankeri na godišnjoj razini nadmašiti će tržište, a novce drži u dolarima kao relativnu zaštitu od inflacije (umjesto u norveškim krunama).

    Nav je uvijek bio jedan od bitnijih stavki kod ulaganja u brodare, zauzetost brodogradilista i order book mora djelovat stabilizirajuce na ponasanje cijena SH trzista na srednji rok bez obzira na ponasanje vozarina, pa je i scenarij pada brodara dosta nize nego prijasnjih godina isto ogranicen, jos je i ovaj ciklus sada popravio dosta i izgled bilance nego zadnjih dosta godina

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • August 2, 2022 at 5:33 PM
    Quote from havi

    Treba pokusati, ali treba takve prijedloge ipak kažem najprije barem pokusati iskomunicirati sa ključnim ljudima u kompaniji, kako vlasnicima tako i dioničarima. Mislim da gđa. Putica može otvoriti vrata za tu komunikaciju.

    https://www.atlant.hr/pr_kontakt.php

    Ili uprava treba bolje iskomunicirati stanje kompanije, smjer razvoja i ocekivanja poslovanja u blizoj buducnosti prema stanju ugovorenosti-troskova, pa bi onda imali bolje misljenje o tome sta je primjerno ili nije u datom trenutku.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • August 2, 2022 at 5:31 PM
    Quote from havi

    Heh, ako ćemo iskreno, to se tako ne radi. Nije bas vlasnistvo toliko raspršeno kako neki ovdje tvrde. Atlantska je firma pod kontrolom nekoliko kljucnih dionicara i većeg broja zaposlenika. Ako oni recimo drze izmedju 30 i 40% vlasništva, jasno je koliko se mora sakupiti glasova za izglasavanje protuprijedloga i koliko je to vjerojatno i moguće. Osim toga, ne možeš tražiti 3 puta vecu dividendu od predložene temeljem isplata nekih drugih brodara. To se najprije pokuša iskomunicirati sa predstavnicima firme i barem jednim, najvećim dioničarem, a ne ja bih htio…. Svi mi nešto hoćemo. Pitanje je koliko je ostvarenje naših htijenja moguće. Obzirom da se skupština održava u Dubrovniku vrlo su male šanse da protuprijedlog prođe na skupštini. Osim ako ga ključni dionicari i zaposlenici ne podrže.

    Kljucni dionicari iz top 10 su uvijek bitni tesko i nemoguce da bi prijedlog prosao bez nekoga iz top 10 koji bi podrzao prijedlog, o stavu tih dionicara necemo ni znat do glavne skupstine, zato na skupstinama zna biti i veselo jer ne znas tko u kojem smjeru puse, konkretno o mom glasovanju o prijedlogu bit ce obrazlozenje uprave o razlozima koji bi bili protiv toga ako im je takav stav, a iza kojih razloga ipak stoji konkretno objasnjenje, a ne u rukavicama " trust me bro"

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • August 2, 2022 at 4:55 PM

    Velika je rasprsenost dionicara, ali samo za primjer top 10 je 37,5% dionicara, dok je od top 10-20 tek 7% dionicara, znaci da top 20+ zapravo drzi 55% udjela u vlasnistvu

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • August 2, 2022 at 4:40 PM
    Quote from Hari001

    Zna li netko koliko treba imati dionica da bi mogao prisustvovat sjednici?

    jednu

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • August 2, 2022 at 4:26 PM
    Quote from 5. Element

    Mislim da protuprijedlog nece proci, osim ako nije dogovoreno da prodje, tj. da ga ne podnosi recimo Bilbija nego eto, mali dionicar, a GS eto prihvati, kao sto se desavalo na Pevexu onomad.

    Iz razloga sto ce samo najveci dionicari prisustvovati skupstini, a sto je zapravo nakaradni relikt proslosti. U danasnje vrijeme nema nikakve prepreke da se omoguci sudjelovanje na skupstini preko on-line platformi. U tom slucaju, mislim da bi prijedlog mozda cak i prosao. Klikom bi se glasalo ZA.

    Trebalo bi pokrenuti izmjene zakona u tom smislu.

    Da to je otegotna okolnost ali vlasnicka struktura u kompaniji s obzirom na postotke vlasnistva i kolicinu malih dionicara je skoro idealna da protuprijedlozi lakse prodju nego negdje drugdi, samo je pitanje odaziva na GS da bi to imalo smisla.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • August 2, 2022 at 4:09 PM

    Atlantska plovidba d.d., Dubrovnik, Dr. Ante Starčevića 24, OIB: 61063868086 (dalje u tekstu: Društvo)

    obavještava kako je dana 2. kolovoza 2022. godine zaprimilo Protuprijedlog na Prijedlog odluke pod točkom

    8. dnevnoga reda Glavne skupštine Društva sazvane za dan 31. kolovoza 2022. godine od strane dioničara

    gospodina Bojana Baretića. Tekst Protuprijedloga zajedno s obrazloženjem u nastavku je ove obavijesti.

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ATPL/GS-ATPL-f132c7f0d1c254b017694e216700b6dd.pdf

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • StatusQuo
    • August 1, 2022 at 9:32 AM

    Jdpl simetricini trokut, gdje ce na 10 ili 120kn hmmm

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • StatusQuo
    • July 31, 2022 at 4:12 PM
    Quote from Marielena

    Ja mislim da i Tpng i Atpl vode kreativno knjigovodstvo. Atpl zeli prikazati vecu dobit nego sto ima, tpng nizu. Uopce mi nikada nije bilo jasno zasto to rade. Mozda da ne moraju isplatiti dividendu, kao stanje je losije nego je.

    Naravno da su FI netransparentni i da je tu potrebna racunalna forenzika.

    Ja pratim dugo tpng i znala sam da ce im trebati vrijeme da ugrade vise vozarine.

    Sta je to tocno kreativno kod jednih i drugih ovako moze svatko zamislit sta hoce, ove tecajne razlike mi se ne cine kreativnim radi nekog smanjenja dobiti jer porez se ne placa na dobit, nesto tu njima radi gubitak koji moraju prikazat kroz izvjesce dobiti, a pojma nemamo o cemu se radi . Ovdje je vise rijec o netransparentnosti uprave jer s obzirom koliko se trude napisat lijepo izvjesce i u detalje sve navest, a onda 20 mil gubitka na tecajnim razlikama nigdje ni u tragovima da netko spomene je stvarno minus za upravu da se nisu na to nigdje osvrnuli i sta sad ocekivat na sljedecem izvjescu kad ne znas tu stavku oce bit u plusu ili minusu 10 tak mil kn i do kad to moze na taj nacin teretit tako racun dobiti i gubitka jer nije to mala stavka da bi je tek tako zanemarili.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • StatusQuo
    • July 30, 2022 at 4:25 PM

    S obzirom na ocekivanja pogotovo pojacana zadnjih dana s obzirom na neki dan strane objavljene vozarine i dobit i da su imali dio brodova na spotu definitvno razocarenje u ovom kvartalu, gledam malo izvjesce i razmisljam se da su imali samo dva broda na spotu s 30k $ i ostale na cca 16k $ vozarine su trebale biti povise 20k $ u najgoru ruku. Ok mozemo sigurno reci da ce se popravit sljedecem kvartalu samo pitanje na koliko mozemo racunat, jer po meni ona stavka gubitaka na tecajnim razlikama je presudna u predvidjanju bez obzira na vozarine koje vidimo, gledam izvjesca i nigdje ne mogu naci nesto sta ukazuje na to i objasnjava, mislim imovine i obveze tecajnih razlika bi trebale ici kroz sveoubuhvatnu dobit, imovina i krediti su 99% u dolarima da na tome mogu gubit jer je imovina veca.

    Gledam novcani tok i pise novcani tok od poslovnih aktivnosti oni su zaradili 40 mil kn u prvom polugodistu, a za ovaj gubitak od tecajnih razlika nije jos teretio drustvo jer se u novcanom toku vodi jos uvijek kao nerealiziran, mislim ovakve mene stvari podsjecaju na vrstu zastite od necega (pada vozarina ili sl) pa se instrument mora svaki kvartal racunati u dobit i gubitak ovisno na stanje na kraju kvartala, medjutim nigdi nema naznaka da oni takvo nesto koriste nigdje nisam vidio da to spominju, a s obzirom na izvjesca malo je i neozbiljno od njih da to nisu negdje objasnili s obzirom da je ocito to jedan od bitnih razloga manje dobiti, mislim da je najvaznije doci do zakljucka o cemu se radi s tom stavkom jer predstavlja velik utjecaj na dobit, a nema se informacija jel to moze biti gore ili bolje i do kad moze trajat taj utjecaj prakticki nemas nikakvu mogucnost predvidit sljedeci izvjestaj radi te nepoznanice.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • July 29, 2022 at 8:36 PM
    Quote from mikromakrto

    Pa ako postoji teorija da poslovanje i cijena Atlantske ovisi isključivo o BDIu, onda postoji paralela s Petrokemijom čije poslovanje ovisi isključivo o cijeni plina. I kod jednih i kod drugih je to osnovica po kojoj formiraju cijenu svog proizvoda, odnosno usluge.

    Jasno je ko dan da Petrokemija ne može zarađivati kad je plin na ovoj razini na kojoj je danas. Pitanje je može li Atlantska zarađivati na BDIu od 500, 1000, 1500 ili mora BDI biti npr. 3000

    Razlika je da ptkm ne moze cijenu proizvoda dignit na cijenu isplativosti dijelom radi politickih odluka i dijelom radi konkurentnosti s drugima jer trosi puno vise plina u odnosu na neke druge koliko mi je poznato, cijena atpl prijevoza je 100% trzisna i ne ovisi o politici, a i konkurentnost je tu duze beskrupulozna da bi odjednom imala toliki utjecaja, dok se kod petrokemije konkurentnost postizala politickim subvencijama, a ne samim ulaganjem u konkurentnost

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • July 28, 2022 at 4:37 PM

    Zanimljivo

    German container liner $HLAG is raising expectations for 2H 2022. EBITDA was expected to be €13.6–15.5bn...now they're saying it'll be €18.2–20.1bn! $HLAG +9% today

    https://twitter.com/ed_fin/status/1552592428309352448/


    WOW. And here's the $NM resolution. Sold the entire dry bulk fleet to $NMM for $835M, including $784M of debt. Need to dig some more...

    https://twitter.com/christankerfund/status/1552387393704996864/


    Da vam bude lakse i bolji su primili poprilicno udaraca

    Early-June to mid-July was the worst drawdown of my life...

    ...so far.

    https://twitter.com/mintzmyer/status/1552360158755540996/

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • July 28, 2022 at 4:36 PM
    Quote from NaitsabesBI

    Mislim da nisu zadovoljni s dividendom

    Mislim da je prije pump prije izvjesca pa je sad malo dump

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • July 28, 2022 at 4:22 PM
    Quote from my moon

    Ode CSIQ...

    Ajesam suroče, jučer mi par centi falilo.

    Kupio sam sad Fajzera oko 49.5

    ajd da vidim oćel ga sterat u blokadu, kak se to kodnas kaže

    Sta se danas desilo s tim solarima danas luduju ??


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • July 28, 2022 at 4:06 PM

    Trziste nije zadovoljno s STNG nakon izvjesca samo -8% lol

    Summary of Second Quarter 2022 and Other Recent Significant Events

    • Below is a summary of the average daily Time Charter Equivalent ("TCE") revenue (see Non-IFRS Measures section below) and duration of contracted voyages and time charters for the Company’s vessels (both in the pools and outside of the pools) thus far in the third quarter of 2022 as of the date hereof (See footnotes to "Other operating data" table below for the definition of daily TCE revenue):
    Total
    Vessel class Average Daily TCE for
    Spot and Pool Voyages
    Daily TC-Out
    Revenue
    % of Days
    LR2 $50,000 $28,400 52.0 %
    MR $46,000 $22,000 46.0 %
    Handymax $40,000 n/a 33.0 %
    • Below is a summary of the average daily TCE revenue earned by the Company’s vessels (in the pools and outside of the pools) during the second quarter of 2022:
    Vessel class Average daily TCE revenue
    LR2 $36,065
    MR $34,904
    Handymax $41,831
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • July 28, 2022 at 1:19 PM
    Post

    RE: ADPL (AD Plastik d.d.)

    Iz proslogodinjeg revidiranog izvjesca ovo je sve sta je bitno znat u nagorem scenariju izlozenost matice kroz bilancu do saznanja iz novog revidiranog izvjesca



    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.




    A ovo su bile kupoprodajne transakcije tada izmedju matice

    The content cannot be displayed because you do not have
    …
    StatusQuo
    March 8, 2022 at 11:47 AM

    Ovo sam bio izvukao iz 2020 rev izvjesca i sad to isto napravite za 2021 da vidite rizik i izlozenost, znam da sam to bio na brzinu pogledao ali sve vam sigurno pise u revidiranom

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • July 27, 2022 at 8:05 PM
    Quote from lebowski
    Quote from StatusQuo

    0,75 dizanje market nije ni trepnuo skoro mislim u pogledu volatilnosti

    Ma poludit će sad prema gore garant

    Sve su onio to ukalkulirali znamo pricu kako ide

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • July 27, 2022 at 8:01 PM

    0,75 dizanje market nije ni trepnuo skoro mislim u pogledu volatilnosti

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™