1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 17, 2022 at 1:52 PM

    My apologies for being absent recently

    After months of threats towards me personally and serious accusations/slander spread to investors and to the media, Cleaves finally took me to court earlier in November. The ruling came today, and I won on all points


    https://twitter.com/JHannisdahl/status/1593212592071512065/

  • Ekonomski podaci

    • StatusQuo
    • November 17, 2022 at 1:51 PM

    Jucerasnje zanimljivosti izgleda da je retail sales jos uvijek jak dok su zalihe konstatno padale sta znaci da demand za nabavom dijelomicno bio slab zbog smanjivanja zaliha, pa bi realno i potraznja za narudzbama se mogla i pocet povecavat ?

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Porez na ekstraprofit i utjecaj na tržište kapitala

    • StatusQuo
    • November 17, 2022 at 1:43 PM
    Quote from hugh

    sve dobro koje se dogodilo zbog svjetske situacije i pogodilo nas ni krive ni dužne sebi su pripisivali a sad bi neke buduće negativnosti drugi trebali plaćati a ne oni kad su već toliko sposobni.....ak su toliko extra sposobni nek zarade lovu bez zavlačenja ruku duboko u tuđi džep...

    Nitko ne rijesava posljedice zbog cega je inflacije visoka na nacin da se profit usmjeri u rijesavanje toga problema, e ne uzimanje profita koji ponovo se preusmjerava u odrzavanje potrosnje koju bi realno trebali smanjit da smanje inflaciju, ovako i dalje podupiru potraznju i inflaciju, odgadjaju investicije, a na dugi rok ekonomija je efikasna kao i u koroni lova koju dobijes, poslje ti pokupi inflacija svaka kompanija ce gubitak i porast troskova jedino moci nadomjestit rastom cijene. Izgleda da iz yuge nismo nikad ni izasli

  • Porez na ekstraprofit i utjecaj na tržište kapitala

    • StatusQuo
    • November 17, 2022 at 12:54 PM

    Bit ce zanimljiv 4Q moglo bi biti puno kreativnog knjigovodstva i odgadjanja priznavanja prihoda i trebat ce to sve povezat tko kako igra, a onda moguce i rekordni 1Q ako to bude tako, iako sumnjam da netko nece pokrenit ustavu tuzbu zbog retroaktivnosti zakona, a i pitanje je sta ce se sve jos izrodit u savjetovanju i saborskoj proceduri

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 16, 2022 at 10:36 PM

    delete . . .

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 16, 2022 at 10:19 PM
    Quote from Marielena
    Quote from StatusQuo

    Zar ti stvarno mislis da je bilo moguce ugovorit onda na 5 ili 3 godine po 20k, a kamoli na 25k, pa nitko to nije napravio, a kamoli ce atpl pa ni na skoro dvije godine nije bilo moguce tj. siguran sam da to znas ali eto treba malo sad udrit negativnosti.

    DSX je sklopila dugoročne ugovore na više godina.

    I sjećam se da je dionica ronila jer su potpisali ugovor za 6 broda na 30k$, a tada je bilo nor 50(ovo napamet pišem).

    Ljudi nemaju pojma uglavnom.

    A koji su to brodovi sklopljeni na vise godina sve je to na cca godinu dana, mjesec dole gore u skladu s vozarinama 1TC, ovo sve zadnje od 8 mjeseca je potpisano oko prosjeka 15k na cca godinu, u pocetku godine je to islo preko 20k na 1 TC, pa barem je kod dsx to lako provjerit online

    Fleet Employment Bar Chart - Diana Shipping Inc.
    Fleet Employment Bar Chart with the employment bar chart of all of our vessels
    www.dianashippinginc.com
  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 16, 2022 at 4:09 PM

    Ovo sam vec bio napisao iz transcripta SB-a 1Q vezano za dugorocne vozarine pa cu ponovo citirat, a ima jos takvih slicnih izjava na slicnu temu jednostavno ugovara se do 1g jer je matematicki isplativije zaradit sada, a forward 1-2g ne nudi prednost i zaradu u odnosu na trenutne do 1g,kada napravis average, a niti nema dugorocnih ugovora da se nude na pladnju >2g pogledajte SB, DSX necete naci skoro niti jedan dugorocni ugovor 2+, a ako ga i ima nece bit s dobrom vozarinom ocito s razlogom navdenim dole,, s obzirom da atpl ima 4 dugorocna pmx tj trenutno nesto vise od trecine flote koja ce zaradjivat bez obzira na trenutnu vozarinu iako se indeksiraju dijelomicno ovisno o marketu ,posve je logicno zakljucivat onda ostatak flote na TC koji nudi najbolji odnos zarade kada imas u losem periodu sigurnost u dugorocnim ugovorima koji osiguravaju da u losim vremenim cash flow ostane pozitivan, pa mislim tko normalan ne bi zakljucio vozarinu na 20k+ na 3 godine da je imao takvu opciju pa ne radi se o ljudima koji ne znaju osnove matematike nego posluju u okruzenju koje nudi sta nudi, a ne koju bi netko zelio, tu je jedino najveci rizik da su dugorocni s jednim unajmiteljom radi disperzije rizika.

    "

    Polys Hajioannou

    For the rest of the 2022, we prefer to work mainly in the spot market. If we can find charters that they could take us well into 2023, we will go for 1-year charters, taking us past the first quarter of Q1 of '23. For the bigger ships, the Capesize bulk carriers, at the right time -- in the market, we prefer to try and fix for 2- or 3-year charters. It's a lot easier to find 2- or 3-year charter on the Capesizes than on the Kamsarmaxes because the forward curve is always undervalued on Kamsarmaxes. Once is sometimes is more fair on the bigger ships. So where possible, the bigger ships, we will be going for 2- or 3-year charters and the smaller ones up to 1-year charters.

    "

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 16, 2022 at 3:20 AM
    Quote from 5. Element
    Quote from StatusQuo

    Zar ti stvarno mislis da je bilo moguce ugovorit onda na 5 ili 3 godine po 20k, a kamoli na 25k, pa nitko to nije napravio, a kamoli ce atpl pa ni na skoro dvije godine nije bilo moguce tj. siguran sam da to znas ali eto treba malo sad udrit negativnosti.

    Zasto bih ja udarao negativnosti, a imam dobra kola investirana u Atpl, dragi kolega? Bio sam na GS po opunomoceniku, hehe, pozdrav Bojanu.

    Pa zar nije osnova biznisa hedgirati, zakljucati, kad su vece cijene, mozda ne 20 ili 25, ali ono barem po 17, a ne kad je blizu povijesnog minimuma, ili jedva breakevena? I vraga se ne moze, moze se, u trenucima kad su bili visoki futuresi sigurno se moglo po nekoj cijeni znatno boljoj od 11k.

    Tada nije bilo govora o tome da ce Kinezi kihnuti, energija skroz podivljati itd. Prije recimo godinu i nesto.

    Ako se ne varam, a ne varam se, kolege su bili postali sasvim dobre dugorocne ugovore, i to po raznim segmentima.

    Jedno izjavljujes tu, drugo ujutro dole na linku pa se malo uskladi jel cash 100% ili nije, razbacujes se s brojevima s 25 sad na 17 kao da se radi o sitnici, a za sve postoji racunica jer na 20 na 3 godine bi svatko zakljucio cak i na 17 da je bilo takvih ugovora, a nije ih bilo osim za capove i to svatko zna tko je malo vani pratio osim ako nemas bas novi brod, a ni toga nije bilo.


    "Povlacim sve iz platnog prometa i dok ne prodje ovaj olovni dio ciklusa ne promoljujem nos. CASH-R-A 100%"

    Post

    RE: Porez na ekstraprofit i utjecaj na tržište kapitala

    Znaci krenulo je...

    Predvidja se pad prihoda jer ide recesija, a troskovi ce rasti jer ce se javljati penzioneri, odgojitelji, ucitelji i svi koji misle da imaju neka prava.

    Iduca godina je i zadnja bez izbora, i treba poceti sa zagrijavanjem za izbore.

    A to znaci uzmi jednima i dijeli onima kojih ima vise. Bit ce tu i poziva za ukidanjem drugog stupa, porez na nekretnine na nacin da oporezuje moju viksu, ali ne i onome dolje njegovih 5 apartmana, moze i veci porez na kakti prevelike place, a…
    5. Element
    November 14, 2022 at 7:30 PM
  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • November 15, 2022 at 6:14 PM
    Quote from 5. Element

    Sta nije htjela ugovoriti ova nasa Atpl prije 6 mjeseci sve preostale brodove po 25 k na 5 godina, ili barem 3? A ne drito pred rast trzista ugovoriti 5 brodova po 11k, majko mila... Sve naopako.

    Zar ti stvarno mislis da je bilo moguce ugovorit onda na 5 ili 3 godine po 20k, a kamoli na 25k, pa nitko to nije napravio, a kamoli ce atpl pa ni na skoro dvije godine nije bilo moguce tj. siguran sam da to znas ali eto treba malo sad udrit negativnosti.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • November 15, 2022 at 11:54 AM
    Quote from jasko

    Jadroplov je nagradio svakog pomorca na brodu Sveti Dujam 500 dolara po danu.... Brod je bio u ratnom području 13 dana i 11 sati............ Poslušajte od 11:00 Pomorska večer - Hrvatski radio (hrt.hr)

    To mi je nesto puno po danu jer onda ispada da su dali vise od 5000$ po danu posadi, vjerovatno misle 500$ po clanu posade za taj period

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • November 11, 2022 at 11:29 AM
    Quote from kvart99

    Evo nas očekivano i u minusu.

    Toliko za one koji su se nadali nekakvom kratkoročnom prelijevanju jučerasnje eurofije na ZSE.

    Kad nismo imali ni njihovu euforiju na -70% dobrog dijela marketa ocito se drugacije ponasamo

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • November 11, 2022 at 9:43 AM
    Quote from Roki

    Bome su i azijati jutros potegli....

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    I kod njih je pozitivna vijest malo popustanje covid mjera, nije puno ali ocito bitan je neki trend

    China eases Covid measures, trims quarantine time by two days

    https://www.cnbc.com/2022/11/11/chi…y-two-days.html?

  • CKML (Čakovečki mlinovi)

    • StatusQuo
    • November 11, 2022 at 12:02 AM
    Quote from Moller

    https://seebiz.eu/trzista/zitari…ak-65-1/284094/

    a dionica porasla samo 1,5 kn nešto tu ne štima, tko je zapalio žito

    A mislim kada pogledas sva navedena poskupljenja zapitas se kako smo samo na 10% inflacije nema nista ispod 10%


    Cijene biljnih proizvoda porasle su za 22,7 posto, a stoke, peradi i stočnih proizvoda 21,3 posto.

    Rast cijena biljnih proizvoda ostvaren je u svim skupinama biljnih proizvoda, osim u skupini voća, u kojoj su cijene pale za 8,1 posto, kažu statističari.

    Na porast cijena biljnih proizvoda općenito najviše je utjecao porast cijena u skupinama žitarica (za 65,1 posto), povrća (za 30,4 posto) i vina (za 9,2 posto).

    U skupini proizvoda koji imaju najveći udio u stočarstvu u usporedbi s istim tromjesečjem 2021. najviše su porasle cijene goveda (28,6 posto), svinja (19,5 posto), mlijeka (18,4 posto) te konzumnih jaja (42,5 posto).

    Cijene su porasle i u drugim skupinama u stočarstvu.

    Cijene dobara i usluga za tekuću uporabu u drugom tromjesečju ove godine u usporedbi s istim lanjskim razdobljem porasle su za 50,1 posto, a na taj rast najviše je utjecao porast cijena energije, gnojiva i stočne hrane.

    Tako su cijene energije porasle za 90,7 posto, gnojiva za 189,9 posto i stočne hrane za 27,5 posto. Porasle su i cijene sjemena i sadnog materijala, za 17,9 posto, sredstava za zaštitu bilja za 3,1 posto, veterinarskih usluga za 3,2 posto itd.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • November 10, 2022 at 11:56 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from StatusQuo

    Ne znam ja ne vidim da DXY i yieldovi su nesto posebno pali ako gledam vece TF mozda na manjim TF ali da li je to dovoljno za prepoznat preokret, doduse na tjednom grafu je vidljiva macd divergencija vec kod 2y i 10Y pa valjda se i blizi taj okret brzo samo pitanje ocemo jos do tada jos malo zaronit ili je vec vrijeme za neke pozicije zauzimat

    Sta se tice CPI od sljedeceg mjeseca imamo dva m/m izvjesca koja su prosle godine bila visoka dosta 0,9% i 0,8% posebno pod utjecajem core cpi, tesko da ce s obzirom na ovaj pad commoditija to ponovit pa bi moguce y/y inflacija trebala pocet padat pa bi market mogao pozitivno reagirat, a i fed je nesto u zadnje vrijeme spominjao da bi mogao nakon sljedeca dva hike-a pauzirat malo dizanje sta bi moglo bit dovoljno za rebound vjerovatno ali treba prezivit i izvjesca uz sve to.

    https://www.investing.com/economic-calendar/cpi-69

    https://www.investing.com/economic-calendar/core-cpi-56

    Ovaj danasnji CPI sam spominjao prije mjesec dana, da sam bar zaradio na njemu, a na izgubilo jos bi bilo i dobro ;(

    Doduse nisam ocekikivao ovoliku volatilnost, a mislim da ona samo govori da jos nije kraj i da ce tu biti svega jos jer puno love cirkulira sustavom.

    Medjutim zanimljivost je da svi vidimo danasnji rast i volatilnost ali onda kako je Vix zavrsio 10% u minusu sta mjeri samo volatilnost kada cijene padaju lol, znam da je on ipak malo kompliciraniji jer mjeri volatilnost preko opcija ali cini se snjesno s obzirom koliko ga se citira kad je volatilnost prema dole




    Kad smo kod inflacije neke zanimljivosti s naftom i jos kada uzmemo ovo otpustanje rezervi jel to leg 2 inflacije ?


    Image


    Could Oil Reach $200 a Barrel? Some Traders Are Betting on It.
    Oil hasn’t yet climbed back to $100 per barrel, but some options traders are setting their sights on another target—$200. Here's why it's unlikely, but not...
    www.marketwatch.com

    Oil hasn’t yet climbed back to $100 per barrel, but options traders are increasingly setting their sights on another target—$200. The most actively traded Brent crude options contract on Thursday was an option to buy Brent at $200 in March 2023.

    About half of the contracts to buy oil at that price appeared to be placed by one buyer who spent about $810,000 on the options, according to Robert Yawger, the director of energy futures at Mizuho Securities USA. But that buyer isn’t the only person making a bet that oil prices will hit $200, along with other bullish bets on where oil goes in 2023. “There have been people dipping their toes into those higher [options strike prices] over the last couple of days,” Yawger said.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • November 10, 2022 at 11:31 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from accountant

    danas bi mogli imati dobar i uspješan dan za long pozicije, bar do četvrtka i CPI reporta

    1) DXY konačno posustaje

    2) US2Y i US10Y yield u padu

    3) American Airlines upravo objavio ovo: AAL raises quaterly rev forecast

    meni je to dovoljno

    naravno, do četvrtka kad je biti ili ne biti jer upravo toč. 3) govori da su ljudi spremni platiti više za let, dakle koja ono recesija?! ;)

    Display More

    Ne znam ja ne vidim da DXY i yieldovi su nesto posebno pali ako gledam vece TF mozda na manjim TF ali da li je to dovoljno za prepoznat preokret, doduse na tjednom grafu je vidljiva macd divergencija vec kod 2y i 10Y pa valjda se i blizi taj okret brzo samo pitanje ocemo jos do tada jos malo zaronit ili je vec vrijeme za neke pozicije zauzimat

    Sta se tice CPI od sljedeceg mjeseca imamo dva m/m izvjesca koja su prosle godine bila visoka dosta 0,9% i 0,8% posebno pod utjecajem core cpi, tesko da ce s obzirom na ovaj pad commoditija to ponovit pa bi moguce y/y inflacija trebala pocet padat pa bi market mogao pozitivno reagirat, a i fed je nesto u zadnje vrijeme spominjao da bi mogao nakon sljedeca dva hike-a pauzirat malo dizanje sta bi moglo bit dovoljno za rebound vjerovatno ali treba prezivit i izvjesca uz sve to.

    https://www.investing.com/economic-calendar/cpi-69

    https://www.investing.com/economic-calendar/core-cpi-56

    Display More

    Ovaj danasnji CPI sam spominjao prije mjesec dana, da sam bar zaradio na njemu, a na izgubilo jos bi bilo i dobro ;(

    Doduse nisam ocekikivao ovoliku volatilnost, a mislim da ona samo govori da jos nije kraj i da ce tu biti svega jos jer puno love cirkulira sustavom.

    Medjutim zanimljivost je da svi vidimo danasnji rast i volatilnost ali onda kako je Vix zavrsio 10% u minusu sta mjeri samo volatilnost kada cijene padaju lol, znam da je on ipak malo kompliciraniji jer mjeri volatilnost preko opcija

  • Ekonomski podaci

    • StatusQuo
    • November 10, 2022 at 11:14 PM
    Quote from st-brajo

    ono šta mene buni je otkud dolazi ovaj rast BDP-a ako su PMI u "bunaru" :/

    kod USA mi je jasno, jer se radi o zaradi na izvozu nafte, ali ni EU ni Kina mi nisu jasne.

    kod EU može biti izvoz oružja u Ukrajinu, al, s druge strane, kad vidim prinose na ukrajinske obveznice, gotovo je sigurno da tu ide defalut.

    kod Kine, jedino može biti izvoz nekih zaliha, tipa električni auti koji tamo nemaju prođu, kao npr. Volkswagen ID. 6, pa ih šalju dalje :/

    isto tako, nije mi bilo jasno ni što drži vozarine na dry bulk-u, a onda izađe da rusko/ukrajinsko žito ide u Kinu, što znači da se tamo spremaju za zimnicu, al neki ludi preokret tamo baš i ne vidim, jer kinezi bi trebali pojačati inflaciju da pojačaju potrošnju u svojoj ekonomiji, što bi značilo da bi trebali devalvirati yuan, al očito to još uvijek ne žele, vjerojatno dok Partija tamo ne stavi sve šta je zamislila pod kontrolu :/

    PMI


    • The Purchasing Managers Index (PMI) is a measure of the prevailing direction of economic trends in manufacturing.
    • The PMI is based on a monthly survey of supply chain managers across 19 industries, covering both upstream and downstream activity.
    • The value and movements in the PMI and its components can provide useful insight to business decision makers, market analysts, and investors, and is a leading indicator of overall economic activity in the U.S.


    Predstavlja ocekivanja s obzirom na stanje koje vide ali isto treba uzest u obzir da je to ipak survey nije nesto cinjenicno pa bih rekao da tu sigurno dosta utjece i sentiment pod kojim smo svi pod utjecajem, vidis zastoj u narudzbi, vidis burzu jer svi imaju dionice, vidis vijesti nemoguce je bit vise pod utjecajem okoline i medija nego ikad prije.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • November 10, 2022 at 11:08 PM
    Quote from my moon

    Zakaj je PANL opal? Izvješće mu nije črno.

    PANL I Embraer rokaju dole

    Pa on uvik suprotno od svog krda i obicno kad je tako sutra-preksutra se desi obrnuto on naraste, drugi padnu :D

    Da izvjesce je vise nego dobro, vise od pola kapitalizacije cash, povecali dividendu uz to imaju dugorocne ugovore koji ih stite u losim vremenima samo im jos fali buyback

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • November 8, 2022 at 1:41 AM
    Quote from hugh
    Quote from StatusQuo

    Predhodno refinanciranje je bilo

    Atlantska plovidba d.d. je 18. prosinca 2020. sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease back) na rok od tri godine s amerièkom financijskom institucijom Northern Shipping Fund Management LLC, te tako uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Dubrava, AP Slano i AP Astarea.

    S 3 na 5 godina.......super info jel baš mi je to pitanje danas prošlo kroz razmišljanje.......imate li kakve pretpostavke ili računicu pluseva i minusa takvog ugovora.......da to će pozitivno utjecati na troškove financiranja kao što rekoše ali kakve još pozitivne utjecaje može imati i kakva je druga strana medalje?......promjena vremena refinanciranja?.....

    Ako gledamo samo datum prvog ugovora odma nakon corone i u predstecajnim problemima sigurno je bio nepovoljniji zato su i dobili samo tri godine, zato su sad u punoj boljoj poziciji za pregovaranje nakon konsolidacije pogotovo u kontekstu velicine duga u odnosu na vrijednost imovine, duza rocnost sigurno umanjuje rizik brzog dospjeca i vracanja kredita ako se globalno stvari zakompliciraju, pitanje je kako su ugovorili vracanje kredita i ostatka vrijednosti nakon dospjeca, kinezi za razliku od amera jos nisu postrozili kreditne uvjete vec ih smanjuju pa je valjda i kamata povoljna, a moguce da su nesto i povecali dug ako im je trebalo za zatvorit sadasnja capex financiranja, s mozda kasnijim pocetkom otplate s obzirom na otkup dva supramaxa sljedece godine.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • November 7, 2022 at 10:57 PM
    Quote from PILAPILA

    ATLANTSKA PLOVIDBA d.d. - Obavijest o refinanciranju brodova AP Astarea, AP Slano i AP Dubrava

    Predhodno refinanciranje je bilo

    Atlantska plovidba d.d. je 18. prosinca 2020. sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease back) na rok od tri godine s amerièkom financijskom institucijom Northern Shipping Fund Management LLC, te tako uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Dubrava, AP Slano i AP Astarea.

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • StatusQuo
    • November 4, 2022 at 12:22 AM
    Quote from zlocesti

    Ovo na žalost vidim

    Visi nad glavom mogućnost duoble topa

    Ako probije 340 kn

    A to je upravo i target SHS formacije, pa drž?te gaće i priremite nofčiće

    Molim da me se ne namaže katranom i perjem. Sve je ovo samo zabava

    Ima na tjednom grafu macd divergencija i stochastic je u ljepom oversoldu, a nismo u nekom jakom negativnom trendu

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™