1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 22, 2023 at 11:38 AM
    Quote from Manu
    Quote from StatusQuo

    Manja velicina upisa po manjoj cijeni moze pogodovati onome s vise kapitala da diktira veci prag upisa, pa da se radi njega upise vise kapitala ali s manje dionica.

    Jedino sta moran iz prospekta skuziti kad se skoncentriram jel, znaci idu dva kruga gdje u prvom krugu dionicari imaju pravo upisa, ali nije mi jos jasna situacija u kojoj se cijena definira po najvise prikupljenom kapitalu, znaci li to da ako je ta cijena 55 eura, a dionicar u prvom krugu ponudi po 54 eura da on otpada u dokapitalizaciji iako je imao pravo prvenstva, cini mi se da je to tako skrojeno ???

    Meni se isto čini jer oba kruga idu odjednom, cijena je jedna za oba kruga a kriterij cijene ima veći prioritet.

    Npr. ako dioničar s 5000 dionica upiše 2500 po 55 eura a dioničar s 2 dionice upiše 1 za prvi krug a 670 000 ukupno sve po 60 eura prvi neće proći.

    Da tako sam i ja shvatio da to prvenstvo kao dionicar u prvom krugu je isto uvjetno pa i nije pravo prvenstvo jer ti ne garantira upis osim ako ne ponudis vecu cijenu, jedno sta ti grantira vecu alokaciju dionica u odnosu ne one koji su manji dionicari i to samo u slucaju da je maksimalna dokapitalizacija i da ponudis cijenu koja je prihvacena.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 22, 2023 at 11:24 AM
    Quote from Manu

    To što dioničari imaju pravo prvenstva ne znači da će ih većina to pravo i koristiti.

    Ipak treba imati na umu da dokap ne ide po nominali nego po cijeni koja je iznad tržišne a to ide na ruku onima koji plivaju u kešu.

    TP je bez sumnje takav igrač. Ako netko upiše svih 670 000 dionica sa maksimalnom cijenom onda će sve biti jasno.

    Manja velicina upisa po manjoj cijeni moze pogodovati onome s vise kapitala da diktira veci prag upisa, pa da se radi njega upise vise kapitala ali s manje dionica.

    Jedino sta moran iz prospekta skuziti kad se skoncentriram jel, znaci idu dva kruga gdje u prvom krugu dionicari imaju pravo upisa, ali nije mi jos jasna situacija u kojoj se cijena definira po najvise prikupljenom kapitalu, znaci li to da ako je ta cijena 55 eura, a dionicar u prvom krugu ponudi po 54 eura da on otpada u dokapitalizaciji iako je imao pravo prvenstva, cini mi se da je to tako skrojeno ???

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 22, 2023 at 10:44 AM

    Jos malo o prospektu (znaci nije plan financirati dvije postojece novogradnje iako su odustali od predhodnog kredita znaci da to planiraju s nekim drugim ugovoriti)

    "


    Planirajući prikupljena sredstva utrošiti u daljnji rast flote, te obnavljanje flote kupovinom novih i polovnih brodova, a uzimajući pri tome i činjenicu da Izdavatelj već gradi dva nova broda nosivosti 82.000 dw (Izdavatelj prikupljenim sredstvima ne namjerava financirati te dvije novogradnje), Izdavatelj planira povećati kapacitet flote za oko 25% pri čemu bi zbog efikasnosti nabavljenih brodova prosječna emisija brodova u floti po prijeđenoj NM iznosila 0,31 tona CO2, ovisno i o operativnim parametrima kao što su ostvarena brzina, vrijeme provedeno u lučkim operacijama i čekanju i slično

    "


    I dalje pravo prvenstva imaju dionicari na 28.7 cime ova rosada s intercapitalom nema veze s ovom dokapitalizacijom osim naknadno u smislu zbrajanja ukupnih dionica

    "

    U ponudi imaju pravo sudjelovati samo osobe – dioničari Izdavatelja koji na svojim računima nematerijaliziranih vrijednosnih papira kod Središnjeg klirinškog depozitarnog društva d.d. na dan 28. srpnja 2023. godine imaju jednu ili više dionica Izdavatelja (dalje: Dioničar, a dionice koje Dioničar ima na taj dan dalje: Postojeće dionice)

    "

  • Ulaganje u nekretnine na Jadranu

    • StatusQuo
    • September 21, 2023 at 7:15 PM
    Quote from st-brajo

    evo i u ST "prilika".

    https://dalmatinskiportal.hr/nekretnine/fot…ri-kraju/181100

    gleda sam dok se radilo, digli su je u armiranom betonu, ali, nisam siguran šta je sa pregradama između stanova.

    čua sam da u novijim zgradama ove visine stave knauf, tako da...

    Ne znam ja nekako sumnjam da bas cijene prolaze cesto za toliko ima ih ali sumnjam da je to normalno, al nije da pratim bas

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • September 21, 2023 at 7:11 PM
    Quote from jasko

    BCI 5 T/C routes 180000 16646 -499

    BPI 5 T/C routes 82500 15265 -96

    BSI 10 T/C routes 58328 14852 286

    BHSI 7 T/C routes 38200 12034 122

    BDI INDEX 1569 -15

    Zanimljivo BDRY je zadnjih mjesec dana narastao samo 20% od dna dok je BDI narastao 50-60'%, pojedine sastavnice preko 80%, bit ce zanimljivo vidit do kraja mjeseca tko ce prema kome konvergirat

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • September 21, 2023 at 3:46 PM

    Malo zanimljivosti iz gogl prezentacije

    https://www.goldenocean.bm/wp-content/uploads/2023/09/Golden-Ocean-Pareto-Energy-Conference-2023.pdf

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 21, 2023 at 12:13 PM
    Quote from StatusQuo

    Malo po malo citam prospekt nisam jos dosao do kraja ali mislim se da je bar izvjesce ovako napisano s boljim detaljima, vecina ugovora je navedena, kao i krediti dospjeca i rate i rocnost, evo vec se moze donekle i racunat sta ocekivat od izvjesca

    4 dugorocna panamaxa, dnevna vozarina rezultat je ugovorene formule temeljene na visini indeksa Baltic Panamax Index (BPI)

    AP Astarea

    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter period (4 - 6 mjeseci) sa unajmiteljima ''Oldendorff Carriers'' u koji je ušao 06.09.2023. godine, a trajati će barem do 06.01.2024. godine, a najduže do 22.03.2024. godine. Dnevna vozarina je USD 12.000 bruto.

    AP Slano

    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter putovanje sa unajmiteljima 'Dream Seas Navigation'' u koji je ušao 16/09/2023 a izlazak iz najma očekuje se oko 19.10.2023. Dnevna vozarina je USD 12.200 bruto.

    AP Drzic

    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter putovanje sa unajmiteljima '“Hong Kong Glory'' u koji je ušao 18.08.2023.godine a izlazak iz najma se očekuje oko 01.10.2023. godine. Dnevna vozarina je USD 8.000 bruto za prvih 47 dana, a nakon toga USD 10.500 bruto.

    AP Sveti Vlaho

    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete po Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter period od 07.09.2023. godine do barem 20.02.2024. godine, a najduže do 01.03.2024. godine sa unajmiteljima ''Anchor Shipping''. Ugovorena dnevna vozarina je 93,5% indeksa Baltic Supramax Indeks, a minimalno USD 10.750.

    AP Dubrava

    Brod je u najmu na Time charter period sa unajmiteljima 'Martrade Shipping' od 26.04.2023. godine do barem 11.03.2024. godine, a najduže 10.06.2024. godine. Ploveći na Pacifiku, Indijskom oceanu i Atlantiku prevozeći razne terete. Dnevna vozarina rezultat je ugovorene formule temeljene na visini indeksa Baltic Handysize Index (BHSI).

    AP Revelin

    Brod je u najmu na Time charter period sa unajmiteljima 'Martrade Shipping' od 22.12.2022. godine do barem 22.11.2023. godine, a najduže do 22.01.2024.godine. Poveći na Pacifiku, Indijskom oceanu i Atlantiku prevozeći razne terete. Dnevna vozarina rezultat je ugovorene formule temeljene na visini indeksa Baltic Handysize Index (BHSI).

    Display More

    Zakljucak 7 brodova je vezano na index uglavnom nekakvim formulama, dok 2 koja su na fix ugovorima istjecu pocetkom 10 mjeseca

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 21, 2023 at 11:41 AM

    Ovdje je zanimljivi detalj odustajanje od leasinga 6.9 za nove brodove, moglo bi se zakljuciti da je to povezano s ovom dokapitalizacijom, citamo dalje ?

    Ugovor o kreditima i ugovori o povratnim najmovima

    AVIC INTERNATIONAL LEASING

    Ugovor o povratnom najmu za financiranje brodova AP Argosy i AP Jadran potpisan je u siječnju 2021. godine na rok od 5 godina u iznosu USD 9.000.000 po brodu. Ugovor se otplaćuje u 20 kvartalnih rata u iznosu USD 270.000 po brodu, a posljednja dospijeva u siječnju 2026. godine kada dospijeva balonska rata u visini USD 3.600.000 po brodu. Budući da je riječ o Ugovoru o povratnom najmu, pružatelj leasinga je osiguran vlasništvom na brodu, a korisnik ima obvezu kupnje broda na dospijeću u siječnju 2026. godine.

    CHAILEASE INTERNATIONAL FINANCIAL SERVICES (Singapore) Pte. Ltd.

    Ugovorima o kreditima financiraju tri broda u floti Izdavatelja. Riječ je o AP Libertas, AP Držić i AP Sveti Vlaho. Ugovor o kreditu za AP Libertas potpisan je u listopadu 2021. godine na rok od 5 godina i na iznos od USD 9.500.000. Kredit se otplaćuje u 60 mjesečnih rata, a posljednja dospijeva u rujnu 2026. godine kada na otplatu dospijeva balonska rata u visini USD 3.000.000. S obzirom da je Izdavatelj potpisao Ugovor o prodaji broda AP Libertas 07. rujna 2023. godine, dio sredstava od prodaje broda iskoristiti će se za zatvaranje ovog ugovora o kreditu.

    Ugovori o kreditu za AP Drzic i AP Sveti Vlaho potpisani su u lipnju 2023. godine na period od 5 godina a iznosi kredita su prema sljedećem: AP Drzic – USD 6.667.459, AP Sveti Vlaho – USD 7.035.699. Kredit se otplaćuje u 60 mjesečnih rata, a posljednja dospijeva u svibnju 2028. godine kada na otplatu dospijeva balonska rata u visini USD 362.500 po brodu.

    CSSC (Hong Kong) SHIPPING CO LTD

    Ugovor o povratnom najmu za financiranje brodova AP Revelin, Zagreb i Miho Pracat potpisan je u srpnju 2021. godine na periode od 3 godine za Zagreb i Miha Pracata, a na period od 8 godina za AP Revelin. Ugovor se otplaćuje u kvartalnim ratama koje su za Zagreb i Miho Pracat u visini USD 243.750, a za AP Revelin USD 243.750. Obveza kupnje za Zagreb i Miha Pracata dospijeva u travnju 2024. godine i iznosi USD 4.143.750, dok za AP Revelin ona iznosi USD 3.059.219 i dospijeva u travnju 2029. godine. Budući da je riječ o Ugovoru o povratnom najmu, pružatelj leasinga je osiguran vlasništvom na brodovima do trenutka prijenosa vlasništva na dospijeću.

    CHINA HUARONG SHIPPING FINANCIAL LEASING CO LTD

    Ugovori o povratnom najmu za financiranje brodova AP Slano, AP Astarea i AP Dubrava potpisani su u rujnu 2022. godine na pet godina i na iznos od USD 10.200.000 po brodu. Ugovor se otplaćuje u kvartalnim ratama, a obveza kupnje za cijenu od USD 3.000.000 dospijeva u studenom 2027 godine. Prvih osam rata otplaćuju se iznosom od USD 450.000, sljedećih osam iznosom od USD 320.000, a posljednje četiri iznose USD 260.000. Budući da je riječ o Ugovoru o povratnom najmu, pružatelj leasinga je osiguran vlasništvom na brodovima do trenutka prijenosa vlasništva na dospijeću.

    CMB FINANCIAL LEASING CO LTD

    Ugovori o povratnom najmu za financiranje dva Kamsarmaxa koja su u izgradnji i čija primopredaja se očekuje u 4Q 2023. godine potpisani su u srpnju 2022. godine. Obveza kupnje za iznos USD 13.274.000 dopijeva u roku od 8 godina nakon primopredaje broda od strane brodogradilišta kada započinje i period otplate u mjesečnim ratama. Pružatelj leasinga je osiguran vlasništvom na brodovima do trenutka prijenosa vlasništva na dospijeću. Izdavatelj je 06. rujna 2023. godine raskinuo ugovor sa CMB Financial Leasing Co LTD i predmetni ugovor od tog dana ne proizvodi nikakve pravne učinke.

    OTP Banka

    Ugovorom je refinanciran investicijski kredit PBZ-a za izgradnju Atlant Centra i potpisan je u srpnju 2018. godine na iznos EUR 4.562.000. Dospijeće kredita je u kolovozu 2025. godine i otplaćuje se u kvartalnim ratama. Kredit je osiguran zalogom banke na dijelu poslovnih prostora i parking mjesta u garaži Atlant centra.

    OTP banka i HBOR

    Ugovor o klupskom kreditu za financiranje obrtnih sredstava potpisan je u rujnu 2020. godine na iznos od HRK 40.000.000 (EUR 5.308.912,34), na rok otplate od 4 godine uz jednu godinu počeka. Kredit se otplaćuje u kvartalnim ratama, a osiguranje kredita je zalog drugog reda na poslovnim prostorima i parking mjestima u garaži Atlant centra, te devedeset postotno jamstvo prema Programu dodjele državnih potpora sektoru mora, prometa, prometne infrastrukture i povezanim djelatnostima u pandemiji COVID-19 po nalogu Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Mjera B

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 21, 2023 at 11:21 AM

    Malo po malo citam prospekt nisam jos dosao do kraja ali mislim se da je bar izvjesce ovako napisano s boljim detaljima, vecina ugovora je navedena, kao i krediti dospjeca i rate i rocnost, evo vec se moze donekle i racunat sta ocekivat od izvjesca

    4 dugorocna panamaxa, dnevna vozarina rezultat je ugovorene formule temeljene na visini indeksa Baltic Panamax Index (BPI)

    AP Astarea

    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter period (4 - 6 mjeseci) sa unajmiteljima ''Oldendorff Carriers'' u koji je ušao 06.09.2023. godine, a trajati će barem do 06.01.2024. godine, a najduže do 22.03.2024. godine. Dnevna vozarina je USD 12.000 bruto.

    AP Slano

    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter putovanje sa unajmiteljima 'Dream Seas Navigation'' u koji je ušao 16/09/2023 a izlazak iz najma očekuje se oko 19.10.2023. Dnevna vozarina je USD 12.200 bruto.

    AP Drzic

    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter putovanje sa unajmiteljima '“Hong Kong Glory'' u koji je ušao 18.08.2023.godine a izlazak iz najma se očekuje oko 01.10.2023. godine. Dnevna vozarina je USD 8.000 bruto za prvih 47 dana, a nakon toga USD 10.500 bruto.

    AP Sveti Vlaho

    Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete po Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter period od 07.09.2023. godine do barem 20.02.2024. godine, a najduže do 01.03.2024. godine sa unajmiteljima ''Anchor Shipping''. Ugovorena dnevna vozarina je 93,5% indeksa Baltic Supramax Indeks, a minimalno USD 10.750.

    AP Dubrava

    Brod je u najmu na Time charter period sa unajmiteljima 'Martrade Shipping' od 26.04.2023. godine do barem 11.03.2024. godine, a najduže 10.06.2024. godine. Ploveći na Pacifiku, Indijskom oceanu i Atlantiku prevozeći razne terete. Dnevna vozarina rezultat je ugovorene formule temeljene na visini indeksa Baltic Handysize Index (BHSI).

    AP Revelin

    Brod je u najmu na Time charter period sa unajmiteljima 'Martrade Shipping' od 22.12.2022. godine do barem 22.11.2023. godine, a najduže do 22.01.2024.godine. Poveći na Pacifiku, Indijskom oceanu i Atlantiku prevozeći razne terete. Dnevna vozarina rezultat je ugovorene formule temeljene na visini indeksa Baltic Handysize Index (BHSI).

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • September 20, 2023 at 11:40 AM
    Quote from jasko

    Ako poslodavci očekuju da bi Hrvatska u 2024. mogla zaslužiti kreditni rejting A , onda bi i Crobex trebao značajno porasti...... Poslodavci: BDP raste 3 posto ove godine, u 2024. smiješi se ‘A’ kreditni rejting - Poslovni dnevnik

    Investitori ocito ne misle tako kad je jednogodisnja obveznica skocila na 5,8%, sad tko je u pravu :/

  • Ulaganje u obveznice

    • StatusQuo
    • September 19, 2023 at 6:33 PM

    Gledam trenutno ove 1y obveznice u mjesec dana su narasle 1.5% i medju gorima su u evropi, ocito trziste nije najbolje docekalo ovo neizdavanje trezoraca od nedavno, izgleda da vlada treba ubrzat taj proces izdavanja gradjanima da smiri tu spekulaciju

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 19, 2023 at 12:57 PM
    Quote from KicanCRO

    Porinut novi brod.

    Kako su kazali iz Atlantske plovidbe, odluka o aktiviranju opcijskih ugovora donijet će se u rokovima predviđenim ugovorom. 

    Moje misljenje je da je zbog ovoga zeljena dokapitalizacija.

    Ima vec mjesec dana izgleda

    "

    U brodogradilištu JIANGSU HANTONG SHIP HEAVY INDUSTRY CO., LTD. 18. kolovoza 2023. godine porinut je brod AP Dubrovnik, prva od dvije novogradnje Atlantske plovidbe d.d.

    "

  • Politika - općenito

    • StatusQuo
    • September 18, 2023 at 10:43 AM
    Quote from plavi05

    Dva puta smo kroz demokratske izbore izabrali SDP i partnere da bi mijenjali paradigmu razvoja i dali novu perspektivu za RH, međutim takva vlast je rezultirala potpunim krahom i razočaranjem. Jedino što se poduplala uhljebljenička populacija. Mislim nažalost da kroz demokratske načine mi nismo u stanju popravljati perspektivu za ovu zemlju.

    Isto kao sta je i cinjenica da svaka vlast koja dodje nakon HDZ-a ima sve manje mogucnosti da neku promjenu u kratkom roku napravi zbog nasljedstva prosle vlasti, kao i sta je cinjenica da HDZ uvijek pada kad je neko vece s..nje pa i onaj koji dodje nakon nema bas puno izbora neku promjenu napravit, a i ako naprave mediji se pobrine da se to ne naglasava, uostalom iseljavanje je na svim razinama napravilo nepovratnu stetu da ovakav oblik funkcioniranje drzave je nemoguc jer toliko kvalitetnih ljudi nema, a i sami sistem je dizajniran tako da je jedino HDZ-u moguce posloziti taj sistem i upravljati s njim, te svatko drugi koji dodje ako nema bar 200 kvalitetnih ljudi da zamjeni sve bitne funkcije u drzavi prakticki je nemoguce nesto napravit, a to je problem zbog politickog kadroviranja koji je zapravo najveca steta HDZ-a, prvo zbog loseg nacina biranja najkvalitetnijih ljudi drugo zbog toga sta je smjena vlasti samo fiktivna na vrhu, a sve ispod toga je problem nesto postici, uostalom sveli smo se na turizam mi vise ne generiramo nove generacije koje rade neku dodatnu vrijednost tako da tesko je i ocekivat neki napredak, a sve to je politika kriva jer ona je odredivala sta ce subvencionirat ili barem porezno povlasteno tretirat i sad je problem bilo kome okreniti plocu kad stvoris toliku bazu glasaca kojim su bitni

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 15, 2023 at 10:20 AM
    Quote from Shogun

    Ceka se otvaranje ko startni pucanj.... Manje je bitno tko je kupio vec da je kupio i jos bi... 😂

    Ovdje se moze mozda stavit u kontekst ona dokapitalizacija koja je zapela, da li je ovaj kupac bio u nekoj igri oko te famozne dokapitalizacije, sigurno cemo bit pametniji za koji dan osim ako ne bude skrbnicki u pitanju ili atpl, ali valjda bi vec obavijestili da su oni stekli te dionice.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • September 15, 2023 at 10:07 AM

    Meni ovo ne izgleda lose za US market, osim sta inflacija raste, ali prodaja je i dalje dobra za razliku od evrope, dollar ima razloga jacat prema euru


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 14, 2023 at 3:46 PM

    Upsss odeeeeeee popovi uranili prije 16 ili. Nisam to ocekivao kako se stanje odvijalo bit ce zanimljivo viditi kupca

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 14, 2023 at 1:26 PM
    Quote from josip100

    Ako je kao ZABA, pa to će trajati do kraja godine...ili će cijena dolje

    Pa da je dogovorena ovakva kolicina bi isla preko blok transakcije


    Quote from tollway

    nitko nije pomislio da je to strašilo u svrhu akumulacije? meni izgleda baš tako.

    Kod atpl su svakakve igrice moguce

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 14, 2023 at 1:16 PM
    Quote from josip100

    Nije dobro...nema popova...ako ne dođu do 16 :/

    Mislim da je misa tek u 19

    Ovako bar vidis tko veci zeli prodat kao ovaj s 3000kom koji se stavio ispred nadajuci se da ce uci u mozebitni "dogovor" iako se cini kao zaba modus operandi

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • September 14, 2023 at 11:25 AM
    Quote from Moller
    Quote from josip100

    Otkud popovima tolika lova?

    pitaj boga

    Mozda sin zna

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • September 14, 2023 at 12:18 AM
    Quote from Robbie

    Zna li tko zašto NM danas raste preko 18%?

    Ponuda za otkup dionica po 1.84$

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™