Mislim da ova slika sve govori bez ulazenja u detalje vozarine su na 7 godisnjem minimumu dok se to ne promini nema neke znacajne promjene
Posts by StatusQuo
-
-
Oslo, 23. ožujka 2021.
Na inicijativu Veleposlanstva RH u Oslu, u utorak, 23. ožujka 2021. godine, održan je radni sastanak s predstavnicom podružnice Dalekovod d.d. sa sjedištem u Norveškoj Marijanom Periša – Dozet, na temu poslovanja u vrijeme pandemije.
redstavnica Pariša – Dozet izvijestila je kako je poslovanje s Norvežanima već dugi niz godina vrlo uspješno, transparentno, profesionalno i korisno za obje poslovne strane. Trenutačno Dalekovod ima otvorena tri velika projekta u Norveškoj, i to u Finmarku (Alta), Rogalandu (Stavanger) te u Haugesundu, i manji projekt na jednoj od trafostanica u Oslu. U navedenim projektima trenutno je uključeno oko 400 radnika.
Vjerovatno zbog problema realizacije projekata nakon postrozenja mjera kako su napisali u izvjescu su zatrazili pomoc ministarstva da pomognu u rijesavanju stvari.
-
Ja nisam rekao da ce biti dobro, ali nece biti ni strasno. Vidim da Tin stavlja amortizaciju i kamate u tih 11 k-stoji onda izracun.
Pa normalno da ce stavljat nece uzet samo opex i rec sve povise je zarada dionicarima
-
Tocno 1430 kom u 15:13. Puno vise od ponistene transakcije me cudi da je to netko na ZSE odmah primjetio. Moguce je tko zbilja napravio pogresku kod unosa naloga - umjesto na nepovezani nalog opalio prodaju po samom sebi.
Zna se desit kad puno preljevas iz supljeg u prazno.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Znaci rajfica izlazi lagano svaki dan s malom kolicinom, a s druge strane podrzava s nalogom ili mozda vise naloga kupnju, pa se netko sad zeznuo pri prodaji jer je prodao sebi i otkrio kako i sta rade tu polaganu prodaju heh, zaboravio sam sta pise u onom novom zakonu u kojem su povecali kazne za svakakve stvari kako su ovo definirali.
-
Ukratko ministrica na N1 najavila usvajanje zakona do ljeta i dozvolu vertikalne integracije😀
https://hr.n1info.com/vijesti/nina-o…vojen-do-ljeta/
Upitana hoće li u novom Zakonu biti ukinuti odredba koja brani vertikalnu integraciju, odnosno da nakladnik medija istovremeno ne može biti distributer sadržaja, Obuljen Koržinek kaže:
“Mi smo rekli da ćemo vjerojatno ići u smjeru liberalizacije. To se odnosi i na to pitanje. U tom slučaju će se unijeti neki novi instrumenti koji će osigurati očuvanje medijskog pluralizma”.
“Zakon će vjerojatno u tom dijelu biti liberaliziran. Kakav će to mehanizam biti ugrađen, dopustite da to bude predstavljeno na sjednici Vlade.
-
I koja je pretpostavka dobiti u 1Q i 2Q ?
-
Nisam stigao komentirati ovaj clanak, a koji zapravo govori koliko je svaki brod specifican i koliko njegova izgradnja ovisi o specificnim zahtjevima narucitelja pri cemu svaki narucitelj prema svom iskustvu i potrebama kroji brod, pri cemu pri svakoj gradnji broda specificira svoj nadzor koji ce se brinit za kvalitetu izvedbe, sad sigurno da oni koji su noviji u ovom poslu i oni koji plove desetljecima mogu bolje specificirati i napraviti brod iako isti moze radit isto brodogradiliste, isto kao sta i kasnije odrzavanje broda utjece na njegovu sigurnosti upotrebu u kasnijim godinama.
-
Vrlo vjerovatno s obzirom da ne ugovaraju na spot se radi o nekom kratkom TC koji je vremenski slican spotu, nagadjan.
Možemo mi nagađati, ali i spot cijene nisu tolike tj. ako jesu onda će tek biti ludnica ... kao da je prvi april
Za odredjene rute mogu bit tolike, ali za neke takve rute povratna cijena moze biti duplo manja pa onda da za round trip prosijek bude srednji, ne znam sad za takvu rutu niti za specificnosti ugovora, samo govorim da ako netko vidi jednu rutu po 28 ne mora znacit da je to tako jednostavno, uostalom iz linka se vidi taj raspon od 20-30 za drugacije rute
-
China's main economic planning agency the NDRC held another meeting today to discuss measures to ensure the country will have enough coal for the summer peak demand season when air-conditioning requirements increase.
Many of the utilities urged for there to be a stable and predictable system of coal import quotas, citing concerns that domestic spot prices for the first quarter were too high at the average of Yn760/t. Current stocks at more than a quarter of the country's utilities can only last for no more than seven days because of high coal consumption, market participants said.
-
-
Monthly Report - March https://www.dnfanalysis.com/CMS/imageFolder/1617377154.pdf
Kad vidim ove iznose od 20-30k za sup-pan cini se nestvarno
-
China's Ban on Australian Coal Imports Remains Intact; Restrictions on Mongolian Coal Trucks Remain In Place
https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…remain-in-place
Chinese coal consumers may face tight supply availability during summer when air-conditioning demand peaks, despite assurances from the country's national energy administration (NEA) that supplies will be sufficient
-
Pa onda su genijalci ako su ga ugovorili na 28k u TCu .... a ako su TC vozarine dosta niže
https://www.hellenicshippingnews.com/weekly-dry-tim…-march-31-2021/
Vrlo vjerovatno s obzirom da ne ugovaraju na spot se radi o nekom kratkom TC koji je vremenski slican spotu, nagadjan.
-
Jadroplov ne ugovara na spot, dvoje spominju cijenu i dva razlicita broda, sigurno ima izvor zasto ga ne prikazete ?
A od kud tebi da nema na spotu ??
Zato sta ne ugovaraju na spot vidis da pise time charter
-
Solin na spotu 28k. Čestitke!👍👍👍
Jadroplov ne ugovara na spot, dvoje spominju cijenu i dva razlicita broda, sigurno ima izvor zasto ga ne prikazete ?
-
koliko smo rekli da je EBITDA za 2020.? na investiramo.com stoji 149 mil kn a netko mi je rekao 129? sto je tocno?
127mil, poslao sam ti tekst koji objasnjava tu tematiku ocito se nisi potrudio procitat
-
https://www.igh.hr/en/news-report…in-the-country/
IGH je osigurao tehnički nadzor u vrijednosti od 400 milijuna eura”.
Ovo je prekretnica.
I @Neoje svjestan toga.
Cijeli dio tog teksta bi bio ovaj, a ne dio izvucen iz konteksta
"
Since 2016 parallel to design activities, the Georgian Branch of the Company was in charge of technical supervision over regular repairs, periodic repairs, rehabilitation, reconstruction, modernization and construction works, as well as clean-up procedures after disasters and other force majeure events and bank protection works to be executed on international and secondary roads in Georgia for 3 years. Under the mentioned project, IGH provided technical supervision with a value of 400 million euros.
"
Na tom projektu se radi od 2016 u kojem je je IGH osigurao tehnicki nadzor u vrijednosti 400mil eura, a ne da ce osigurao neki novi nadzor u toj vrijednosti, nije to nista novo, na tome rade vec 4 godine nije bas primjetno da se to osjetilo na IGH racunu
-
Malo sam za vikend proveo gledat ove vrijednosti brodova i nav, ako gledam onaj mitkov izracun prema tablici od cleavesa od 14.3 ne uzimajuci u obzir charter premium i svodeci na tecaj od 31.3 $6,45, ispada da je po toj tablici NAV JDPL 35,4 mil kn ili P/NAV OD 1 na 21,7 kn, ako za ATPL uzmem iste podatke vrijednosti brodova iz te tablice usporedivosti radi i za bareboat brodove vrijednost po 7 mil za NAV ATPL dobijem 330mil kn ili P/NAV od 1 na cijeni 337kn, medjutim ako vrijednost brodova gledamo po nekim transakcijama prodaje brodova koje su bile i pokusamo po tome odredit vrijednost brodova dobijem NAV od 237 mil kn ili P/NAV od 1 na cijeni 170kn, za jadroplov nema bas usporedivih transakcija jer se radi o supramaxima od 52 000 DWT, nije mi jasno uopce zasto su gradili brodove 2010-12 godine od 52 000 DWT-a kad su tada svi vec prelazili na 56-58000 DWT Supramaxe kao sta je i ATPL 2012 gradila 57 000 DWT supre, to jos jedan razlog da umanjim premiju za JDPL jer ako gledamo izracun prihoda po indexu on se bazira na 58 000 DWT suprama pa je onda za takve brodove i zarada manja jer imaju manje prostora te jos spadaju u starije tipove iako su kasnije gradjeni pa je i interes za takve brodove manji pri prodaji. Zakljucit vrijednost brodova prema transakcijama prodaje nije lako dosta se treba nagadjat jer prvo niti ima dovoljno transakcija u odredjenom razdoblju da se dobije prosjek, a i sama transakcija je zapravo vec proslost, svaki brod je na neki nacin razlicit, a niti ovako se moze zakljucit u kakvom je stanju brod i koliko se u predhodnom razdoblju ulagalo u njega sta sigurno utjece na vrijednost broda bar 10tak % sta kod ovoga izracuna NAV-a npr kod ATPL moze bit razlika 100mil kn pa sad ti budi pametan i to procijeni,a razlika po cijeni dionice je 30-50% veca za P/NAV=1 ako slucajno povisis tih 10% vrijednosti broda, zapravo to je ono sta brodare cini specificnim taj faktor x koji u datim trenutcima u povijesti i buducnosti vrijednost njihove imovine moze povisit i za 30-50%, kao sta je u proslom desetljecu ta imovina pala za 50% tako u jednom trenutku ce i narast za tih 50% i jos kada na to nadodas zaradu od te imovine jer jedno i drugo se prate uz premiju na vrijednost imovine imas i premiju na zaradu od te imovine pa ako se jedno i drugo poklopi imas faktor x koji multiplicira nekoliko puta pa sad ti pogodi taj trenutak, u svakom slucaju jasno je zasto brodari skacu nekoliko puta kada se stvari poklope u tom smjeru.
Lapsus, a vidim da nitko nije reagirao osim kolege preko poruke ovih 337kn je trebalo pisat 237 kn, valjda je vecina skuzila gresku iz Nav-a od 330mil
-
Za sada obnovi je namjenjeno preko 6 miljardi kuna, nadam se da je Ingra sposobna uzet bar 1% iako mislim da može puno više.
Još koji dan i saznat ćemo!
A koliko im je potrebno da opravdaju rast valuacije s 150mil na vise
-
Jos jedna usporedba JDPL I ATPL iz zadnjeg izvjestaja, prosjecna starost JDPL brodova je 14,75 godina, dok je ATPL 9,03 godine, JDPL ima sve skupa 292.939 DWT, dok ATPL 750.600 DWT, omjer 2,56 puta vise od JDPL, ako se uzme dug + obveze prema dobavljacima - novac - potrazivanja od kupaca jdpl ima 346 mil duga, ATPL 805 mil ili 2,32 puta vise od JDPL znaci nesto bolji odnos duga prema DWT-u, s obzirom na trzisnu vrijednost dionice od 32 mil prema 265 mil reklo bi se prilicna razlika za slicne omjere osim godina, da stavimo u kontekst te godine ako je procjenjeno uporabno vrijeme broda 25god, Jdpl ima po tome jos na danasnji datum jos 10 godina, ATPL 15,7 godina, sta u prijevodu znaci da JDPL po godini u 10 godina mora godisnje vratit 34,6mil kn duga ili po brodu 5,76 mil kn godisnje ili po jedinici DWT-a 1181kn duga tj na 10 godina godisnje 118kn po jedinici DWT-a, da mu ostane scrap vrijednost na kraju, dok ATPL po istoj racunici godisnje treba vracat 51,2 mil kn ili po brodu 4,27 mil kn ili po jedinici DWT-a 1072kn duga tj na 15,7 godina to je 68kn po jedinici DWT-a po tome bi se dalo zakljucit da je ATPL znacajno manje opterecena dugom na pretpostavljeni vijek koristenja imovine i po Jedinici DWT-a na taj uporabni vijek, eto nekako sam pokusao staviti u kontekst neke usporedive stvari onako jednostavno, iako nije to nikad tako jednostavno, ali od negdi treba pocet mozda ce netko nesto drugo dodat
Naravno ovu racunicu kvari sta jdpl prodao taman jedan brod bene, te sta su im dva broda pri kraju vijeka jedan 20 godina star drugi 23 godine, pa im vracanje duga i generiranje prihoda i to otezava u blizoj buducnosti, na ovo jos treba dodat i razliku u ulaganja u brodove, koja je u korist ATPL, sta je najstarji brod 12 godina star kod ATPL te sta su brodovi vecinom novijeg "standarda", te vrijednost nekretnina u korist ATPL i sta nije sve pod hipotekom, te nekih udjela u drugim drustvima, te razliku u kamatnim stopama za kredite koja je mislim nesto u korist ATPL nakon ovih zadnjih S/L, iako je JDPL reprogramirao kredite pa je glavnica s boljom otplatom mozda im to dosta pomogne, vidit cemo u revidiranom bolje te detalje, sve mali dodaci ali nesto vrijede koji su u korist ATPL sad koliko to vrijedi razlike u premiji na NAV ?, uz to ne treba izuzet drzavu kao vecinskog vlasnika i upravu.