1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • May 12, 2021 at 6:12 PM
    Quote from Marielena

    StatusQuo

    Covjek ti je prije 15 dana rekao da ti ne moze preporuciti Panl jer ne zna nista o njemu. Sada je napravio analizu pa imas gore njegovo misljenje.

    Meni je ciganluk da netko na forumu zica besplatne financijske savjete od covjeka koji od financijskog savjetovanja zivi, onda dobijete hrpu savjeta, a kada napise nesto sto nekome nije po volji krene ismijavanje, stavljanje smajlica itd. Ovi neki sto su stavili smajlice znaju koliko puta su aliasu poslali pp. I uspjeli ste ga otjerati sa foruma.

    Zapravo bi ovdje jedino ja trebala ubuduce odbiti ovakvo posrednistvo jer od njega imam tocno 0% interesa jer ne trgujem uopce vani, trgujem samo na ZSE, a ovu podtemu iznimno rijetko i citam.

    Forum je mjesto razmjene informacija, a ne prodavanje informacija, pitao sam ga pristojno privatno da preporuci nekoga da skratim posao trazenja i fokusiram se na par pickova, skroz normalna komukacija kao sta se ovdje razmjenjuju informacije i kao sta sam ja tu istu informaciju vec prije podjelio vidljivo iz linka prije, a ne neko zicanje kako ti to nazivas ispada da je na kraju on od mene dobio informaciju od koje ce zaraditi jer sam mu dao tu informaciju jer je prije nije znao pa sad moze i da je plati jer ocito po tvome nije besplatna to je tvoja logika jer i ja zivim od financijskog ulaganja gle cuda ?, a ja sigurno nisam dobio informaciju koja me navela na nesto sta bih trebao gledat za kupit jer je nije dao kao sta kaze nije besplatna da daje, zato tvoje konstatacije ne stoje, znaci kako ti kazes privatno ne moze dati besplatni savjet kako kazes, a ovdje sad na forumu moze dati besplatni savjet sada naravno kada je kupio tu dionicu i onda jos navesti "Nasao sam dionicu neki dan, pa je nisam kompletno prosao, ali nakon analize nisam mogao vjerovati na sta sam naletio.", kada se vec tako postavio kako se postavio onda bi bilo u redu da je naveo da mu je kolega skrenuo paznju na tu dionicu i dati zaslugu za tu informaciju, a ne se jos postaviti da ne daje informacije besplatno i onda jos uzimati zasluge jer je otkrio neku dionicu na koju mu je netko drugi ukazao to se zove minimalna pristojnost i korektnost, ako ces se vec postaviti na nacin kako se postavljas da tvoja informacija vrijedi onda moras znati dati zaslugu i za tudju informaciju i zato se ponio kao cigo.

    To sta se on bavi prodavanjem svojih usluga ne daje nikome za pravo pa ni tebi da njega ili nekoga ovdje na forumu stavlja na razlicitu razinu prema sposobnosti da zaradi od svog financijskog znanja i umanjujes nekoga na taj nacin, jer odakle ti znas koliko on zaradjuje i koliko ja zaradjujem od svog financijskog znanja da bi na taj nacin inputirala da netko nekoga zica zbog financijskog znanja, u mojim ocima je ispao cigo zbog nacina ponasanja i postavljanja, a kontakt je uspostavljem jer sam ocito ocekivao kvalitetniji razgovor i razgovor na principu jednakih odnosa kao sta iman s drugim ljudima.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • May 12, 2021 at 4:35 PM
    Quote from st-brajo
    Quote from StatusQuo

    Pa inicijalno dizanje kamatnih stopa nije odma skroz negativno iako trziste ce tako reagirati jer smanjuje zaradu zbog prilagodbe, jer stvar s dizanjem kamata je kontrola inflacije, ako dignu kamatu na 2%, a inflacija je 4% tu za dobar dio firmi postoji zarada radi porasti cijena vecih od kamatne stope, naravno to onda vuce u druge probleme kasnije ali nije inicijalno kao odma rusilacki faktor problem je kada te kamate prerastu granicu s kojom se realna ekonomoja moze nosit i pocme je gusit, u svakom slucaju biti u cashu nije pametno ako se ta inflacija prelije na svijet,a s obzirom na povezanost svijeta i na commodity rast drugacije tesko da ce bit, sad samo treba odabrat dobre sectore kojima inflacija ide na ruku, jedan od njih i je shipping ocito sta vidimo zadnjih mjeseci i sve ostale firme koji svoj porast cijene inputa mogu prenit na krajnjeg potrosaca ili zaradjuju na samom rastu te imovine koja uzrokuje inflaciju

    uz dužno poštovanje, baš sad je vrijeme za cash, jer botovi vani mlate po brodarima koji trenutno imaju forward p/e ispod 5.

    treba čekat da to zatuku na ispod 1 i nadati se da će im netko u međuvremenu dojaviti da su brodari odličan inflation hedge.

    dok god je tržište izvan zdravog razuma, cash je kralj.

    što god netko o tome mislio 🤷

    Tu je sad stvar pogadjanja s tehnicke strane, osvrt je bio vise na trend opcenito, a sad po kojoj cijeni ce netko pokusat uc to je vec teze pogodit, moguce da pogodimo, a moguce i da trcimo za cijenom jer smo bili previse cicije za kupit i jer mozda vecina misli tako pa to svacaju pa ce pokusati odigrat drugacije znas kako to vec ide

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • May 12, 2021 at 4:15 PM

    Tog Panl sam vam ja spomenio vec prije ali nije nitko primjetio

    Post

    RE: Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Da se ja malo prikljucim, uz dodatak ATPL, kupio vani Gogl, SB i PANL, malo je jedan bulk brodar ;(
    StatusQuo
    April 27, 2021 at 8:02 PM
    Post

    RE: Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    […]

    Ja sam kupio Safe Bulkers SB, sinoc su izbacili skroz uredu izvjesce za 1Q vecina flote ce uhvatit ove vozarine u 2Q i drugog Pangaea PANL manji brodar van fokusa ostalih koji je definitivno najeftiniji brodar i prakticki jedini koji prosle godine nije zavrsio godinu u gubitku P/S je na 0.5, jedina mana je da imaju dosta brodova chartered pa radit toga mozda imaju manji dodatak vrijednosti na imovinu, ali svejedno mislim da ce u u 1Q i 2Q zaradit vjerovatno bar 0,6 po dionici sad je dionica…
    StatusQuo
    May 6, 2021 at 9:02 PM
    Quote from Marielena

    Evo odgovora:

    Reci accountantu ovo: Da istina. Oni kad vozarine rastu jako, imaju slabije premije, jer im leasing brodovi ne donose toliko novaca koliko spot. Ali zato štite kad vozarine padaju. Ali zato sam spomenuo da su kupili 6 brodova, a koje mogu onda iznajmiti po spotu, na ovim vozarinama, kao i da su kupili jedan brod prije par dana, pa će i on vjerovatno na spot. Uglavnom, savršeno balansiraju volatilnoscu trzista i zarade dionicarima. O tome se radi. Ako trziste padne, oni ce opet dobro zaraditi, a ako jako poraste porasti ce i oni, ali ne toliko jako, ali sigurno dovoljno da svi budemo zadovoljni, pogotovo na ovoj valuaciji. Kazem, Q2 imaju 21.500$ prosjek osiguran, sto im daje dodatnih 20 mil $ dobiti. Znaci 4x vise nego 1Q. Nasao sam dionicu neki dan, pa je nisam kompletno prosao, ali nakon analize nisam mogao vjerovati na sta sam naletio.

    I sad ocito alias cita ovo i rec cu ti da si pravi cigo, prije 15 dana te pitam privatno da mi preporucis nekog stranog bulk brodara prema svojim analizama, odgovor je bio "Ne mogu sve davati besplatno. Previse vremena mi uzme. Sorry" i onda te pitam za tog PANL "Zapravo kad gledam ovi PANL mi se cini jako dobar pick.......

    sta ti se cini za PANL, najveci dionicar izlazi i to koci rast, ali sad je prakticki najeftiniji brodar po svemu ali firma je uredna po ps-u" i na to mi dajes odgovor "napravio sam analizu samo njih 11 kompanija. Nisam tog panla, pa ti ne mogu pomoci"

    Znaci osim sta si bio cigo pa nisi mogao preporucit nekog bulk brodara, osim sta nisi imao pojma za PANL, sad si jos slucajno neki dan nasao tu dionicu za koju sam te pitao nedavno i sada kad je ti kupujes onda je svima savjetujes kao pick, a meni privatno nisi mogao odgovoriti koga preporucujes i sad jos uzeo ono sta sam ti ja preporucio da me zanima kao najeftinije kao da si je sam pronasao jednom rjecju ciganski od tebe.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • May 12, 2021 at 3:30 PM
    Quote from st-brajo
    Quote from StatusQuo

    Transitory pogrijese u ocekivanju kolika ce bit jedno 200% prosli i ovi mjesec, pazi oni su 31.3 ocekivali inflaciju od oko 2% ove godine, 2 mjeseca nakon inflacija im je 4,2% s obzirom da sve i dalje raste moze bit samo gore dok se oni ne odluce na dizanje kamata

    isti im je vrag.

    ako dignu kamate, onda prijeti urušaj, i onda će oni bit krivci, a to ne žele.

    ako ne dignu kamate, onda će tržište napraviti urušaj.

    al isto mi je zanimljivo kako je inflacija skočila, a nitko ne prodaje junk bonds :/

    Pa inicijalno dizanje kamatnih stopa nije odma skroz negativno iako trziste ce tako reagirati jer smanjuje zaradu zbog prilagodbe, jer stvar s dizanjem kamata je kontrola inflacije, ako dignu kamatu na 2%, a inflacija je 4% tu za dobar dio firmi postoji zarada radi porasti cijena vecih od kamatne stope, naravno to onda vuce u druge probleme kasnije ali nije inicijalno kao odma rusilacki faktor problem je kada te kamate prerastu granicu s kojom se realna ekonomoja moze nosit i pocme je gusit, u svakom slucaju biti u cashu nije pametno ako se ta inflacija prelije na svijet,a s obzirom na povezanost svijeta i na commodity rast drugacije tesko da ce bit, sad samo treba odabrat dobre sectore kojima inflacija ide na ruku, jedan od njih i je shipping ocito sta vidimo zadnjih mjeseci i sve ostale firme koji svoj porast cijene inputa mogu prenit na krajnjeg potrosaca ili zaradjuju na samom rastu te imovine koja uzrokuje inflaciju

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • May 12, 2021 at 3:16 PM
    Quote from jack_zg

    Ma ta inflacija je samo "transitory" :D

    Monetarna politika se neće tako skoro promijeniti....

    Transitory pogrijese u ocekivanju kolika ce bit jedno 200% prosli i ovi mjesec, pazi oni su 31.3 ocekivali inflaciju od oko 2% ove godine, 2 mjeseca nakon inflacija im je 4,2% s obzirom da sve i dalje raste moze bit samo gore dok se oni ne odluce na dizanje kamata

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • StatusQuo
    • May 12, 2021 at 2:35 PM

    Us inflacija premasila sva ocekivanja, ne vidim kako nece pocet s dizanjem kamatnih stopa

    ...........................................................................................................................................................................................Actual............ Forcast.......... Previous

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 12, 2021 at 12:59 PM

    Malo da se vratimo na smislenije stvari od pogadjanja vrha i dna

    U prilogu omjer Duga i Kapitala Atlantske plovidbe od ohoho, sad naravno da kapital ne odrazava stvarnu vrijednost kapitala zbog promjenjive vrijednosti imovine brodova koja se ne uskladjuje na svakom izvjescu ali mislim da se moze zakljuciti da je kapital neka vrsta averagea koja kroz odredjeni period predstavlja realnu sliku kapitala mozda bi mogli uzest za kapital na odredjeni datum varijaciju od nekih cca 30tak % jer vjerovatno preko toga bi uskladjivanje usljedilo, ono sta je iz slike vidljivo da je Atlantska kroz ovu povijest redovito bila u omjeru oko 1.5 osim u periodu nakon 2008 kada su enormno porasle zarade i vrijednost brodova i koja je opet naknadno ponovo umanjena 2014, a zgodno je primjetiti da je 1999 i 2003 omjer bio isti kao danas

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 12, 2021 at 11:56 AM

    U svakom slucaju korekcija je dobra jer da je onako nastavilo rast u jednom trenutku bi nastala raspodaja s padom do 50%, uostalom znamo i sami vec da vozarine mogu rast ovako brzo ali postoji odredjeni delay kada se iste prenesu na brodare ovisno o ugovorima, s druge strane da je netko prijasnjih godina ponudio ugovore na 15000$ dugorocnije bilo bi veselja, a ne ovih sadasnjih povise 20000$.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • May 11, 2021 at 1:56 PM

    Komentar iz Safebulk prezentacije za novogradnje

    Loukas Barmparis

    There is no next-generation ship available. A lot of stories appearing in the press about what will be the fuel for the next 10 years or 20 years, no one knows. Definitely, on tankers, on containers, there are a few options being proposed by the shipyards, which really, we don’t need to know which is the medium-term or the long-term or the short-term. For ourselves, we cannot do anything more at this stage than go for Phase 3 newbuilding whenever it’s available. Otherwise, we will concentrate on very more than second-hand ships, but under 5 years old. That will be very close to – on the upper part of Phase 2 designs. There is nothing we can do at the moment because really no one knows if this ship will be LNG powered, if it will be hydrogen, if it will be ammonia. No one has an idea. And the yards – and this is maybe a good point for trade markets. The yards, they are not really interested to develop such designs for bulkers. So at the moment, they concentrate on big container ships that they have big consumptions or VLCCs or bigger ships. And they don’t bother yet to develop designs for bulkers for the next phase of decarbonization. Basically, you have to remember that the yards like ship owners. They have been losing money for a number of years. And first of all, they have to do the change on the bigger ships. They have better levels and new contract levels, and thereafter, they will bother. So I think it will be very difficult to have new buildings with new designs for bulkers proposed by the yards this year. If at all we get it, it will be next year at the earliest. So the delivery of bulkers with different fuels, all these things should not be available before 2025 delivery. So we have to be patient. If we can find reasonable price with good delivery date newbuild of Phase 3, we may consider. If we don’t find, we will go for very young ships in replacement of our older ships.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 11, 2021 at 11:28 AM
    Quote from NaBiduAsku
    Quote from Paulie

    Sasvim je logično pitanje zašto je najveći dioničar i predsjednik upravnog odbora Atlantske plovidbe prodao 2.656 dionica po ponderiranoj cijeni od 351,49 kuna ako će ovo u kratkom roku vrijediti duplo ili troduplo više. Zašto se nije strpio mjesec - dva kako mnogi ovdje sugeriraju, već je dosta rano u rastu prodao ?

    Bilbija točno zna po kojim su uvjetima ugovori sklopljeni i kako se revidiraju s promjenom cijene vozarina, te može u lipu izračunati koliko će Altantska plovida zaraditi i vratiti starog duga. Ne želim implicirati ništa vezano za vrijednost dionice, ali meni je ovo zanimljiv potez.

    evo s drugog foruma pojašnjenje

    2.656 dionica je prodao i s tim novcima je zatvoren preostali dio kredita koji je imao, a posto je kredit zatvoren preostalih 5.000 komada mu je oslobodeno jer nema vise osnove za drzanje zaloga. A sto je ocito i iz knjige dionicara, jer broj dionica na ime mu je porastao za 5.000 dionica a ne se smanjio. Iz forumaske burek perspektive pobjegao je van da zaradi par kuna, iz njegove ozbiljne investitorske smanjio si je polugu i konventraciju portfelja, a nista sustinski nije izgubio.

    Probajte nekada gledati malo sire od kupi/prodaj i ucite od takvih ljudi

    Da jasno je da je zatvorio svoj zadnji margin, covjek je ocito vjerovao prije koju godinu da sljedi oporavak i poprilicno kockarski krenuo u kupnju sa margin kreditom u velikim kolicinama, medjutim malo se preracunao u tajmingu jer nas je ocekivao jos jedan dip-double bottom (corona), te ga je ta strategija stajala zivaca, stresa i novaca kad se trend okrenuo dolje, tesko mu je bilo kontrolirat svu tu izlozenost pogotovo kad su krenili na njegove margin callove i vjerujem da ga je to poprilicno stajalo po svim aspektima i da ga je iscrpilo, ne treba zaboravit i da ti krediti imaju kamatu od preko 7%, sad da to isto ide ponavljat ponovo bilo bi malo previse vjerovatno, vjerujem da mu je sada jedino do mira kad je trend krenuo u pozitivu, a ima ionako vec dovoljnu kolicinu za neke male igrice od par tisuca komada.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 10, 2021 at 2:48 PM
    Quote from maratonac

    Dok kolege računaju koliki je dug bio tada, a koliki je sada.... mi nastavljamo s plovidbom. I ubrzavamo....

    Je li Atlantska jos na fosilnim gorivima ili smo presli na ove elektricne koji imaju nekoliko puta brze ubrzanje ?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 9, 2021 at 8:25 PM
    Quote from Parica
    Quote from KicanCRO

    Znaci u ovoj godini nemamo trosak scrubbera koji je, ako se ne varam, Alias cesto spominjao kao trosak za ovu godinu.

    Kolega,

    prelazak pogona brodova na cisca goriva je nastupila od 2020. pa su brodovlasnici mogli birat hoce ugraditi scrubbere ili koristit skuplje gorivo sa manjom emisijom sumpora...ATPL se odlucila da ce koristiti to skuplje gorivo i da nece ugradjivat scrubbere

    Ono sto ATPL mora je ugraditi filtre balastnih voda (BWTS system)...o tome je Alias pricao...

    Kolega lapad (na drugom forumu) je napisao da se BWTS ugradjuje pri redovitom dokovanju kad brod napuni 5, 10,15 godina (slika u prilogu)...trosak ugradnje je oko 1mil USD po brodu...ovdje se stalno barata sa brojkom od 10 brodova na kojima ATPL ove godine mora ugradit BWTS, medutim, ako je kolega lapad u pravu, onda ATPL ove godine ima obvezu ugradit BWTS na samo jedan handy (godiste 2016.)...

    Trosak ugradnje BWTS je oko 0,5 mil $, za starije brodove 20g ugradnja je skuplja jer nemaju predvidjen prostor, oba handija imaju vec ugradjen BWTS

  • Utjecaj zabrane rada nedjeljom na gospodarstvo

    • StatusQuo
    • May 6, 2021 at 9:24 PM
    Quote from st-brajo
    Quote from barbosa 2.0

    vidim da smo tu negdje sa razmišljanjima, nikakve zabrane, nedjelja dobrovoljna i posebno plaćena većom satnicom a tržište neka odradi svoje...

    obavezno 50% veća naknada.

    neka me netko ispravi, al tako je i u studentskim ugovorima, za kolektivne (npr. u zdravstvu i slično) nisam siguran :/

    Je pa ti nas poslodavac stavi minimalnu satnicu i onda da dobijes ugovorenu placu moras radit nedjelju, a placu ti ionako poveca za razne dodatke za prijevoz, hranu itd da regulira placu bez veceg troska po davanja tako da ne moze se to bas satnicom regulirat dok god imas dosta opcija na raspolaganju

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 6, 2021 at 9:20 PM
    Quote from tollway

    mrcash

    brodari u sličnim problemima kao i atpl su rasli 300-400%, oni ljepših i čišćih bilanci 600-700%, a ima i onih preko deset puta!!!

    kao što kažete, na efikasnoj burzi danas sigurno ne bi bile takve cijene atpl. a da nije tako, ja bih vrlo vjerovatno propustio ulazak. :) ;)

    Bas to ovdje imas vremena razmislit i pricekat dodatnu potvrdu da je to pravi smjer i uc na vrijeme

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • May 6, 2021 at 9:02 PM
    Quote from zlocesti

    Šicko u svoj kut !!!!!!!!!! :)

    Ovdje smo si svi frendovi i pomažemo jedni drugima !

    Biram brodara vani i frendovi će mi pomoći.

    Ja sam kupio Safe Bulkers SB, sinoc su izbacili skroz uredu izvjesce za 1Q vecina flote ce uhvatit ove vozarine u 2Q i drugog Pangaea PANL manji brodar van fokusa ostalih koji je definitivno najeftiniji brodar i prakticki jedini koji prosle godine nije zavrsio godinu u gubitku P/S je na 0.5, jedina mana je da imaju dosta brodova chartered pa radit toga mozda imaju manji dodatak vrijednosti na imovinu, ali svejedno mislim da ce u u 1Q i 2Q zaradit vjerovatno bar 0,6 po dionici sad je dionica na oko 3,7, mislim da se bar s njima ne moze izgubit, do prije tjedan dana su imali istu situaciju kao i ATPL jedan dionicar najveci je kratio poziciju

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 6, 2021 at 9:53 AM
    Quote from Sony
    Quote from StatusQuo

    Najzanimljivije od svega tamo na 190kn nije previse postova bilo, cijena se mrcvarila, a onda kad je presla 200 promet se utrostrucio kao i postovi ocito je dosta onih koji su u tisini pratili i vrebali trenutak za uci

    Skuplja roba bi trebala biti i dobra roba,tko još hoće jeftino.

    Kad je skupa znaci da valja 😜

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 6, 2021 at 9:22 AM

    Najzanimljivije od svega tamo na 190kn nije previse postova bilo, cijena se mrcvarila, a onda kad je presla 200 promet se utrostrucio kao i postovi ocito je dosta onih koji su u tisini pratili i vrebali trenutak za uci

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 6, 2021 at 1:04 AM
    Quote from looserst

    Nekidan je neko pitao za izvjesca izvanka, uspoerdba sa atpl i tako. Iako su ovi veci igraci i imaju capeove moze biti simptomaticno pa evo:

    https://www.globenewswire.com/news-release/2…al-Results.html

    Zvuce li ovi brojevi nekako...poznato?

    Our first quarter of 2021 TCE results by class are listed below.

    • Capesize: $13,595
    • Ultramax and Supramax: $11,687
    • Handysize: $7,912
    • Fleet average: $12,197

    Inace i njih je nagradilo sa malim minusom danas, pa da vidimo nastavak :/

    Znaci po TCE u 1q su prosli losije nego Atpl, zanimljivo u 2q 74% flote je ocekivan TCE od 20653$

    I ovo je zanimljivo u 1q za mogucu usporedbu

    • Ultramax and Supramax: $11,687
    • Handysize: $7,912

    A vjerovatno se vecina vodila slicnim pretpostavkama

    During the first quarter of 2021, we hedged a portion of our fleet-wide available days through select time charter and forward cargo coverage in anticipation of a seasonally softer first quarter. However, the market experienced a counter-seasonal rise in freight rates during the period

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 5, 2021 at 8:56 PM
    Quote from forumas

    Iskreno, nije mi potpuno jasan izračun Nav-a od kolege mitkka, u jednom izracunu je npr. vrijednost ostale imovine bez brodova 80 mil. a u drugom 250 mil.kn.

    Tu je velika razlika, a ne znam otkud bi bilo tih 250 mil., toga nema nigdje u izvješćima.

    Mislim da je tu iskazan precijenjen iznos i da je zapravo puno niži od toga.

    Neka nam pojasni malo otkud ti iznosi imovine.

    Sve je pisalo da si citao, kao i sta pise za puno drugih stvari samo treba citati, najlakse je pogledati tablicu i sve zakljuciti

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • May 5, 2021 at 8:12 PM
    Quote from forumas

    Ne u prošlim nego sada u 5.mj.

    31.12. je bio oko 170 kn.

    Znate li da ovdje ima 900 mil.kn dugova koje treba vratiti, u 1.kvartalu su se isti još čak malo i povećali a ne smanjili

    Dug u 1Q je smanjen za 4.5 mil$, kad kazete dug kod brodara to je jako sirok pojam kada se dogadjaju ovakve stvari

    Kolega vam je ovdje linkao zadnji izvjestaj

    https://fda195ed-9571-42ec-b092-d42af79f832c.usrfiles.com/ugd/fda195_7bf…d623531a25c.pdf

    ono sta je meni najzanimljivije je da je trenutni 1y charter skoro pa jednak trenutnom spotu, a to je povise 20000$, ako uzmemo najgoru varijatu 6 brodova na spotu to je za njih do kraja godine zarada bar 16 mil $, racunajte da nije dobit samo dobit nego i amortizacija od cca 12 mil $ s kojim se vraca dug, pa racunajte da od ove razine vrijednost brodova poraste jos 10% vrlo vjerovatno s obzirom na trend to je jos 16 mil $, eto neka jednostavna racunica daje 44 mil $ sta je oko 280 mil kn na trenutnu kapitalizaciju 400 mil kn i to samo ako sve ostane slicno i samo malo bolje, a oce li vidjet cemo, ako je trend pravi, svi znamo da ne valja protiv trenda trendovi su zeznuti, a sta ako vozarine dodju na 35 000$, kako cemo onda racunati, dodanu vrijednost 500-600 mil ?, a ovdje nisam niti uzeo u obzir ovih 6 dugrocnih koja je dosta nepoznanica u kalkulaciji, a sigurno ne rade s gubitkom.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™