Eto nas ispod 600
Freight futures am update
Capesize down ~6%
Panamax flat
Eto nas ispod 600
Freight futures am update
Capesize down ~6%
Panamax flat
Baltic Dry Index Falls 2.83% to 617
Capesize -5.7% to $7,263
Panamax -1.28% to $5,001
Supramax 58k tons +0.75% to $4,543
Handysize +1.12% to $2,339
Jedna od prioritetnijih mjera povećanja posla u budućnosti, svakako je
namjera da se dodatno poveća broj brodova preuzetih na upravljanje, a koji su u vlasništvu
trećih osoba. Na tome se u Društvu kontinuirano radi te su trenutno u tijeku pregovori s većim
brojem potencijalnih klijenata s kojima Društvo surađuje već dulji niz godina i koji već dulje
vrijeme poznaju rad i kvalitetu Društva i Grupe.
Isto tako, 25. ožujka 2020. godine postignut je sporazum o produžetku ugovora o najmu za MT
Verige nakon isteka ugovorenog perioda po uvjetima koji su povoljniji u odnosu na postojeće.
Prvih 12 mjeseci ugovoreni su po cijeni od USD 15.300 dnevno (do sada USD 14.200 dnevno),
a opcionalni period od još 3 mjeseca po cijeni od USD 15.750 dnevno, što dokazuje uzlazni
trend tržišta.
Evo upravo čitam i vidim da su fulali AOP oznaka 202 i normalno 214, ali to nema veze bitna je dobit.
Čekamo rasplet u 6. mjesecu.
MR 62870 USD/day
Display MoreVukovaru je danas punih 5 godina.
Odobreni sustav za pročišćenje
balastnih voda morat će biti ugrađen
do trenutka kada bude potrebno
obnoviti IOPP (International Oil
Pollution Prevention) certifikat što za
TNG d.d. znači da će se sustavi
ugrađivati na brodove prateći ciklus
petogodišnjih obveznih remonta koji bi
trebali krenuti od sredine 2020. godine
ovisno o obvezujućim rokovima i
budućim uvjetima poslovanja.
Očekivani trošak samog uređaja iznosi
do oko 550.000 dolara po brodu što ne
uključuje trošak isporuke i ugradnje
Vukovar bi trebao ići prvi na instalaciju BWTS od sredine 2020.
Poslije njega ide Zoilo negdje u 8. ili 9. mjesecu i pred kraj godine ide Pag.
Dalmacija ima BWTS.
U svakom slučaju veliki trošak će biti u ovoj godini.
Vukovaru je danas punih 5 godina.
Odobreni sustav za pročišćenje
balastnih voda morat će biti ugrađen
do trenutka kada bude potrebno
obnoviti IOPP (International Oil
Pollution Prevention) certifikat što za
TNG d.d. znači da će se sustavi
ugrađivati na brodove prateći ciklus
petogodišnjih obveznih remonta koji bi
trebali krenuti od sredine 2020. godine
ovisno o obvezujućim rokovima i
budućim uvjetima poslovanja.
Očekivani trošak samog uređaja iznosi
do oko 550.000 dolara po brodu što ne
uključuje trošak isporuke i ugradnje
Baltic Dry Index Falls 1.83% to 643
Capesize -3.67% to $7,872
Panamax -1.83% to $5,146
Supramax 58k tons +1.83% to $4,442
Handysize -1.18% to $2,341
+ TPNG po 40.00
- TPNG po 57.00
All main European tanker movements are represented being six crude oil tanker
routes, six clean petroleum products tanker routes and five dirty petroleum tanker routes. The oil tanker stems represented are between 6'000 MT
to 135'000 MT. It covers all regions in Europe including the North Sea, Baltic Sea, UKContinent, Mediterranean and Black Sea.
MR 68563 USD/day
MR 69083 USD/day
Odgoda objave financijskih izvješća
Evo mali podsjetnik za 1Q 2020.
- vrlo značajan otpis duga
- glavnica duga će imati pozitivan učinak
na bilancu društva.
Poslušati od 17:28
MR 69701 USD/day
Baltic Dry Index Falls 1.04% to 665
Capesize -1.76% to $8,381
Panamax -2.06% to $5,383
Supramax 58k tons +1.45% to $4,269
Handysize -4.09% to $2,484
Verige stisnuo gas.
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details…8/vessel:VERIGE
kolega LodeRunner,
I Champion Istra plovi pod HR zastavom.
Ovo je stvarno ludilo