BCI 5 T/C routes 180000 27591 406
BPI 5 T/C routes 82500 14104 -229
BSI 10 T/C routes 58328 13950 21
BHSI 7 T/C routes 38200 12361 53
BDI INDEX 1945 +10
BCI 5 T/C routes 180000 27591 406
BPI 5 T/C routes 82500 14104 -229
BSI 10 T/C routes 58328 13950 21
BHSI 7 T/C routes 38200 12361 53
BDI INDEX 1945 +10
BCI 5 T/C routes 180000 27185 -217
BPI 5 T/C routes 82500 14333 -193
BSI 10 T/C routes 58328 13929 60
BHS 7 T/C routes 38200 12308 47
BDI INDEX 1935 -13
Bit ćemo pametniji kad vidimo dnevni red glavne skupštine sa prijedlozima odluka........
Baltic Clean Tanker index |
Index | Change | Change% | |||||
832.00 | 95.00 | 12.89% |
U svrhu osiguranja vremenske neograničenosti poslovanja Društva i Grupe ističe se
zatvaranje predstečaja dokapitalizacijom koja će biti realizirana do kraja 2023. godine.
Tijekom 2022. i 2023. godine preostalo dugovanje po predstčajnoj nagodbi preneseno je na
vlasnička i partnerska društva INSTITUTA IGH d.d., koji su u ovom trenutku jedini vjerovnici i koji su
Društvu i Grupi uputili Pisma namjere o prijenosu cjelokupnog preostalog duga iz predstečaja u
iznosu od 55.729.815 kuna u Temeljni kapital.
BCI 5 T/C routes 180000 27402 -971
BPI 5 T/C routes 82500 14526 22
BSI 10 T/C routes 58328 13869 117
BHSI 7 T/C routes 38200 12261 75
BDI INDEX 1948 -35
BCI 5 T/C routes 180000 28373 -528
BPI 5 T/C routes 82500 14504 229
BSI 10 T/C routes 58328 13752 198
BHSI e 7 T/C routes 38200 12186 -16
BDI INDEX 1983 -8
INSTITUT IGH, d.d. Zagreb, Janka Rakuše 1, OIB: 79766124714 (u daljnjem tekstu: Društvo)
objavljuje da će dana 11. listopada 2023. godine održati sjednicu Nadzornog odbora INSTITUTA IGH,
d.d., na kojoj će se glasati o:
- Financijski izvještaj 2022, Revidirani, Nekonsolidirani;
- Financijski izvještaj 2022, Revidirani, Konsolidirani;
- Odlučivanje o prijedlogu Uprave za imenovanja revizora Društva za poslovnu 2023. godinu;
- Donošenje Odluke o pojednostavljenom smanjenju temeljnog kapitala radi pokrića gubitaka te
usklađenje uz istovremeno povećanje temeljnog kapitala. https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/51679
BCI 5 T/C routes 180000 28901 1456
BPI 5 T/C routes 82500 14275 124
BSI 10 T/C routes 58328 13554 -4
BHSI 7 T/C routes 38200 12202 58
BDI INDEX 1991 +62
BCI 5 T/C routes 180000 27445 2718
BPI 5 T/C routes 82500 14151 -178
BSI 10 T/C routes 58328 13558 -37
BHSI 7 T/C routes 38200 12144 14
BDI INDEX 1929 +102
BCI 5 T/C routes 180000 24727 1501
BPI 5 T/C routes 82500 14329 -298
BSI 10 T/C routes 58328 13595 -88
BHSI 7 T/C routes 38200 12130 11
BDI INDEX 1827 +49
BCI 5 T/C routes 180000 22996 1351
BPI 5 T/C routes 82500 14905 -254
BSI 10 T/C routes 58328 13753 -137
BHSI 7 T/C routes 38200 12139 -51
BDI INDEX 1780 +43
Poslušajte šta kaže Domijan od 24:00 https://radio.hrt.hr/slusaonica/pom…da=202310022015
BCI 5 T/C routes 180000 21645 1125
BPI 5 T/C routes 82500 15159 -146
BSI 10 T/C routes 58328 13890 -151
BHSI 7 T/C routes 38200 12190 -28
BDI INDEX 1737 +36
‘Hrvati ne znaju i ne žele investirati‘
Veza između cijena dionica i inflacije je, kaže, udžbenička. S porastom inflacije padaju realne kamatne stope, što diže sadašnju vrijednost budućih dividendi, a samim time i cijenu dionica. S druge strane, viša inflacija vodi ka još većoj neizvjesnosti, što može investitore obeshrabriti od ulaganja u dionice.
Upravo zbog toga se budno prate odluke centralne banke o daljnjim povećanjima kamatnih stopa, objašnjava Podobnik, jer će porast kamatnih stopa nužno voditi ka smanjenju cijena dionica i to će usporiti burze ili ga anulirati. SAD je najbolji primjer toga da sa štampanjem novca inflacija nije vidljiva na cijenama kruha i salame, već u dionicama, jer se najviše dijelio bankama i financijskom sektoru.
- Banke su zaradile na rastu kamatnih stopa, povećanju kamatnih stopa za firme, bez da su povećavali kamatne stope na štednju građana, dakle na povećanju spreada između te dvije stope. Povećavale su i razne naknade opravdavajući to inflacijom. Zašto to mogu? Zato jer Hrvati ne znaju i ne žele investirati, već novac radije drže na računima u bankama. https://lidermedia.hr/financije/podo…-bankama-153257
Cape +1125 to 21,645$/day.
Dokapitalizacijom kompanije cilj je unaprijediti trenutnu flotu ugradnjom novih 'scrubbera' kako bi se prilagodili regulativi manjeg zagađenja okoliša te nabaviti nove brodove za prijevoz rasutog tereta. Pravo sudjelovanja u javnom ponudi po cijeni dionice u rasponu od 53,50 do 60 eura imaju samo postojeći dioničari.
Udjel u vlasništvu postojećih dioničara kompanije koji eventualno neće sudjelovati u izdanju smanjit će se za najviše trećinu, pod uvjetom da se upiše cijeli planirani broj od 697.750 dionica i to po maksimalnoj cijeni.
"Ta maksimalna vrijednost dokapitalizacije značajno je manja od neto vrijednosti brodova kompanije (NAV), što nam govori da će sudionici dokapitalizacije kupiti udio u kompaniji po diskontu od 42 posto, ako dionicu upišu po gornjem rasponu cijene od 60 eura po dionici", tumači analitički tim Bloomberg Adrije. Izostankom pojedinih dioničara u dokapitalizaciji doći će do okrupnjivanja vlasništva, što će olakšati proces eventualnih budućih strateških partnerstva ili čak prodaje kompanije, dodaju oni.
BCI 5 T/C routes 180000 20675 -689
BPI 5 T/C routes 82500 15384 -15
BSI 10 T/C routes 58328 14237 -262
BHSI 7 T/C routes 38200 12232 -31
BDI INDEX 1716 -36
BC 5 T/C routes 180000 21364 1509
BPI 5 T/C routes 82500 15399 155
BSI 10 T/C routes 58328 14499 -235
BHSI 7 T/C routes 38200 12263 7
BDI INDEX 1752 +58
Tankerska prodala Donat za 41m USD....