baš mi palo nešto na um... kakva bi to eksplozija nastala da se sutra-prekosutra objavi da je optima prodana!!! uslijed ovog prebacivanja po papirima i rasta dionica.... to bi bila prava brutala!!
Posts by tollway
-
-
vjerovatno ničega, zato ni nema potrebe za konsolidiranim.
-
dakle, govorimo o periodu od godine dana!!?? malo... puno...? neka svatko procijeni za sebe.
-
da, i prespavaš ponude za preuzimanje na ht i hpb, delisting kod zabe, prodaju adrisa i popušiš debele novce!!!

-
joj, zloćka.... opet površno čitaš! to je mitllo kupio ŽENI!!
-
točno, a upravo toliko fali u kasi ministarstva gospodarstva!
-
nisam preskočio raspravu, ali mi nevjerovatno da i u takvim dugoročnim ugovorima nema klauzule za promjenu cijena vozarina npr +-15%. sa svim ostalim se slažem. projekciju je nemoguće napraviti (možda može parica) jer nema konkretnih brojaka. nabadamo u mraku!
-
zaključili smo da se vozarine prelijevaju u prihode nakon 45-60 dana. sredinom veljače bdi je bio 1750, a danas je 3050. po tome kao što i veli kolegica, MORAJU ploviti po bitno višim vozarinama koje će i diči dobit za q2, a pogotovo u q3. daljnji rast vozaranina mora bitno povečavati prihode i dobit. projekcije ostavljam stručnjacima.
-
mitkko
kakav je to dobar mali gradski auto star godinu -dvije za 30000 eura?
-
da, i na plotu je pisalo! i isto tako jedan stručnjak nije išao provjeriti pa se nabrusio i zaletio! završetak priče je povijest!
-
mene kao laika zanima jedna stvar. probao sam komparirararati korelaciju kretanja BDI i rasta/pada poslovnih prihoda i dobiti u FI. znam da tu ima još masa drugih čimbenika koji na to utječu, ali po meni onako pomalo sirovo.... ispalo da se promjena BDI na prihodima reflektira nakon 45-60 dana!!?? moguće? ili ajmo ovako. u travnju je rast indexa bio cca 50%. jučer je bio 3080. kada će se vidjeti efekt tog rasta vozarina? po meni manjim dijelom u q2, a većinom u q3!! razmišljam li dobro?
-
Učio sam od najboljih, na jednom drugom tickeru.
kolega, ne brini brigu! znamo da si pokupio svo znanje na igh i tehnici (koji za sada još nisu propali. nadam se da ni neće!) i mnogim drugim stečajušama tokom godina. drž se ti sigurnog terena, pusti optimaše da i dalje budu optimistični jer priča će vrlo vjerovatno uskoro završiti. za razliku od tvojih miljenica gdje će biti potrebno još puno puno živaca!
-
100 mil za godinu je realno.
A ako vozarine jos porastu onda treba bjezati iz tih TC pa makar platili penala...
Zapravo treba preuzeti JDPL.
Sad je taj trenutak.
eh, baš im je to sada najviše treba! još se davljenik nije dočepao sigurne obale, a drugi brodolomac da ga vuće natrag u vodu!! odlične želje!
-
kaj se tu ima komentirati? od prije poznato da je q1 lani bio rekordan. voze po redu vožnje!
-
možda riječ "dugoročni" nije najadekvatnija, ali se ugovori sigurno ne potpisuju danas a brod u brodogradilište stigne za mjesec dana! mislim da je mitkko na pravom tragu.
-
sve jasno mitkko, zato sam i izašao iz tpng i ušao u atpl. ovdje stvari nikako ne izgledaju dobro iako ima u FI dobrih pokazatelja. trend je zajeban frend!
-
Može li se NAV korigirati u revediniranom izvješću sa stanjem na dan 31.12.2020. a da, se uzme u obzir značajno povećanje vrijednosti brodova koja se dogodila tijekom ova 4 mjeseca 2021.?
kak si ti to ljepo zamislil!!?? za 31.12. bude napisan, a za 31.03. ga budemo opet računali odokativnom metodom! nažalost.
-
tiziane
pobogu, pa od kada je to OP trošak/gubitak nebitan!!!????
-
najbolje da u takvim dugoročnim ugovorima ne postoji klauzula za takav slučaj! ili hedgiraju.
-
pa vjerovatno u tim svim dugoročnim ugovorima postoji klauzula o slučaju cijene sirovina bla...bla.. bla.. ili hedgiraju.