oni koji kupuju ili oni koji prodaju?![]()
Posts by tollway
-
-
nema, a istina je po običaju negdje u sredini.
-
da.... a njegov prosjek je sada negdje oko 450!! ako i toliko. tako da čovjek ima lufta! i zna kaj dela.
-
ja drugog objašnjenja nemam.... rast po svaku cijenu, a dobit će doći kasnije.
-
nadam se da je tako. da nema razlike između obvezne i dobrovoljne.
-
Za nižu cijenu nemaju zakonskih mogućnosti
možete li pojasniti zašto nemaju?
-
manje bitno da li je moderiranje primjereno ili previše restriktivno. osnovni problem je što se kriteriji ne primjenjuju jednako za sve članove. dakle, ima nas jednakih i jednakijih. i to se reflektira na broj postova u omjeru na broj članova. 90% njih ništa ne piše zbog učestalih upozorenja ili baniranja. sve ostalo ok.
-
Promjenila se vrijednost brodova na više. Bravo, svakodnevno cu racunati. Ne znate vi di gonite..
ako vi znate.... onda napišite.... patuljci pojma nemaju....
-
a kolega znalac je quotao tuđi izračun omjera pe/nav jer svoji niti nema. a i taj izračun se promijenio unatrag 15-20 dana kad je izračun rađen jer se promijenila i vrijednost brodova (što je manji utjecaj) a izašli i godišnji i q1 gdje su brojke svježije, pa je i omjer drugačiji.
-
napišite vi koliki je temeljni kapital, zakonske rezerve, zadržana dobit..
probajte onda vi kolegice, ako kolega ne zna.
uopće se ne tiče nav-a. ako i kada riješe dugovanja koja uopće nisu sporna (nadam se da će dovoljno dugo potrajati dobre vozarine), ostaje problem kopiranog. a neki su ovdje čak spominjali i dividendu.
-
napišite vi koliki je temeljni kapital, zakonske rezerve, zadržana dobit....
mene ne zanima što je bilo jer od toga se ne živi, nego ono što će biti!!
jasno mi je vase znanje i razumjevanje
izbjegavate odgovore i izvrćete iz konteksta stvari kako vam odgovara. vaše razumijevanje... ne bih komentirao pošto pišete samo ono kaj vam odgovara. a vaše znanje... desetak dana niste napisali ništa o o prvom quotanom. i koliko će vremena trebati da se dođe na nulu. to izgleda pak vama nije bitno.
napišite onda koliki je i nav za jdpl i atpl!
-
dakle, ako je suditi po q1 i ako vozarine ozbiljnije ne porastu slijedi još jedna bijedna godina.
U svim tim bijednim godinama je vraceno 31 milon eura(zadnje tri godine) iz psn-a. Cijena brodova u te tri godine je jako porasla. Zaista bjedno. Rekoh da necu odgovarati na gluposti i ne ide..
ako je to nekome bitno, onda ok! mene ne zanima što je bilo jer od toga se ne živi, nego ono što će biti!! barem godinu dana pjevate borbene i zavaravate i sebe i nadam se da ne i druge. graf cijene govori sam za sebe, puno više i od vas i od mene.
-
dakle, ako je suditi po q1 i ako vozarine ozbiljnije ne porastu slijedi još jedna bijedna godina.
-
kako to??? kako to??? a verige....? ostale okovane u verigama!!! sanjam, sanjam....
-
stvarno imate previše vremena kad se čitaju i komentiraju bezveznjaci. sve je bilo jasno već u nedjelju oko 23 sata. barem meni, jer se ništa promijeniti neće.
-
a kakva će biti dobit?
-
Rusija je ogromna zemlja, proteže se kroz nekoliko vremenskih zona,
da vas ispravim... proteže se kroz 11 vremenskih zona
-
da su baš posijali barem deset mandata kako veli....
-
izgleda da samo meni u ovoj dionici nav nije jedino mjerilo cijene! onda neka bude tako. a ako i jeste, ovo je po navu daleko skuplja dionica i od atpl i od jdpl pogotovo. možda fi uskoro nešto promijeni.
a da li kupujem, prodajem ili samo pratim i čekam uopće nije važno.
i zakaj mislite da nekaj od nekog očekujem? a da je tako kako vi velite... kaj se onda čeka??? potegnite do 20, imate cca 1200 kom ako vam jeftino!
-
opet pilite naopako kolega... to svi koji iole čak i površno prate papir znaju. kad smo već kod brojaka... napišite vi koliki je temeljni kapital, zakonske rezerve, zadržana dobit.... a ne vidjeti u jednom brodu zlatno tele koje će se ionako opet rastopiti. prije ili kasnije.