AK je istina kod malo pa nece imati sa cim ploviti kao Ulpl
Posts by snupy
-
-
ono sto je jako dobro u izvjestajima je to da jr Lenac naucio kontrolirati svoje rashode tako da i u slucajevima manjih prihoda po kvartalima imamo respektabilnu dobit.
Drugo i jos bitnije je to da Lenac svakim kvartalom uvode novitete u girmu smanjuju broj neproduktivno osoblja na ustrb nabavke nove opreme to bi trebalo povecati profitabilnost iste.
Raduje me i dolazak Amera,eventualno koji Lng offsjore projekt i moguci remont kruzera to u sve ultraprofitabilni poslovi sa vecom dodanom vrijednosti i marzom
-
Rivp,ZABA,PBZ,plag,koei,vlen,tuho,sukc,tpng,gradjevina i to je to
-
kolega Alias je iznio jednu cinjenicu koja je vrlo bita u ovo recesijsko doba a to je da brodare ceka ugradnja u sljedece 2 godine BWT-sa a to nije nimalo jeftino u Hrvatskoj samo jedno remontno brodogradiliste ima reference za ugradnju istog
-
U nedostaku dobrih dionica ocekujem da CERp krene djeliti dionice braniteljima
-
nije problem samo likvidnost ove godine jer tesko da ce i 2021 godina bit na nivou 2019, ako dojde do oporavka 2022 godine jako puno turista ce bit u ogromnom problemu dugova a trebati ce i napraviti ogromnu amortizaciju. Kada bi relativno bila uspijesna 2022 godina trebati ce poceti vrati dugove ali se onda postavlja pitanje sta je sa amortizacijom opreme .Prije 2024/25 godine ne ocekujem profitabilnost na nivou 2019 godine
-
ovo se tice gospodina Naima koji spominje delistig tj do ove godine to je bila opcija ali od odluke uprave da ce trezorske dionice dodijeljivati radnicima opcija delistiranja mi se cini malo vjerovatnom pa cak i nemogucom http://prntscr.com/v1uwbl
Sto se tice free flota koji je mali reci cu samo da ima firmi koji imaju jos manji freeflot od Lenca pa ima institucionalnih u vlasnickoj strukturi tipa Saponija,Ina,ZAba,Pbz,Plag dalje mi se neda cackati htjedoh reci ja velike sto se Lenca tice jednostavno nerazumijem jer i nema bas ovakvih prilika na TK
-
Trenutno Lenac ima 3.4 kn kesa po dionici i jako mali dug 100 radnikamanje nego u isto vrijeme prosle godine prihod ce im tu negdje biti kao i proslegodine i da vjerujem da Lenac moze zaradjivati 3kn po godini.Na P/E 10 sto nije puno vredi bi vi znate
-
Osobno vjerujem da Lenac na 8 kn nakon izvjestaja bude vrednovan na oko P/E 2, EV/Ebidta 1.4 P/B 0.35 sad ako to nije jeftino neznam koja dionica je
-
Sto se tice 3q osobno ocekujem smanjenje kesa u banci poradi placanja duga za poreze drzavi i neznam koju su i kakvu opremu kupovali.3Q ove godine biti ce znatno bolji nego proslogodisnji koji je stvorio 7 mil.kn minusa.Lenac je u 3q zavrsio 14 projekata na brodovim plus ako je sto radio za US Navy van Lenca.Uglavno ocekujem poslovanje oko 0 sa jos boljim razduzivanjem firme samo u 7 mj Lenac je imao ugovorenih 4 mil eura poslova s tim da im je kolovoz bio jos i bolji od srpnja.Rujan je bio slab i Lenac je tu zavrsio tek 2 projekta.
Uglavno ocekuje ako cijena bude 8 kn po dionici da ce P/E firme nakon drugog kvartala biti oko 2 a da ce jos vise razduziti firmu tj ocekujem jos povoljniji omjer dug/Kapital.Pravo je cudo sto instituctijelni igraci izbjegavaju ovu dionicu.
4Q ce biti losiji od proslogodisnjeg za koliko para neznam ali vjerujem da ce u najgorem slucaju P/e biti najmanje 4 uz ogomno smanjenje duga
-
kolega Naim nije isto voditi Fiata ili Lamborginija na servis i registraciju sta sam time htio reci pogadjajte ako ste pametni imalo jer LNG brod vrijedi 1.2 milijarde kuna mozda je i iz istog razloga Lenac prazan zadnjih mjesec dana jer za uvesti brod koji je dugacak 280 metara trebaju pripreme
na 8 kn po dionici P/E Lenca je 2.8 a Ev/ebita 1.8 pametnom dosta duga skoro pa da i nemaju
-
Kako rekoh osim LNG prazna slama Delfin je tu godinama i stoji unajmljen za potrebe US Navy
-
Tako je skver je prazan i mozda bi se sama uprava mogla ocitovati zasto je to tako.Sto se rezultata za 3Q tice ocekujem da ce biti znatno bolji nego proslogodisnji tj,kumulativ bi trebao ostaviti dovoljno rezervi da se i u ovo doba korone ostavari ljepi plus,Sto se samog 4Q tice on neizgleda obecavajuci i ocekujem minus za place radnika tj odrzavanja hladnog pogona jer niti jedan dobar posao tipa LNG nemoze popraviti krvnu sliku praznog navoza
-
uopce kaj su uvrstavali Modru Spilju kad MF ima skoro 92 posto vlasnistva koja budalastina
-
predmjevam da ce u veljaci i ozujku trebai takodjer kredit za tekucu likvidnost i reprogram prijasnjih kredita ovako povlacim paralelu sa Agrokorovih prokazivanja jamstava i kredita oprez mali da nebude nismo znali i suza u potocima
-
trenutno su dva broda na remontu sto se mog osobnog uvjerenja tice puno premalo za Lenac ali tesko da kvartal moze biti losiji od proslogodisnjeg kvartala
-
Vrlo bitno kod ovoga broda koji je kupila Hrvatska za potrebe LNG terminala je cijena od cca 260 mil Eura da Eura ne kuna je to da to nije novi brod nego brod koji je promijenio do sada 6 vlasnika star je 16 godina i ocekujem da ce sukladno tome često trebati remonti koji nisu nimalo jeftini tu takodjer vidim priliku za Lenac
-
http://prntscr.com/umned5 evo nesto sta sam i sam predvidio da ce lenac imati posla oko LNG-a
-
dobila ga je Genova ali je taj natjecaj ponisten i ide novi natjecaj poradi Corone
molim citajte sta sam postao jer uvijek na svojim komentarima radim screenshot
-
Lenac je ove godine izvrsio opsezan remont na Trentonu tako da citate pogrsan izvjestaj sto se pak tice Whitnya to cemo vidjeti