Nego, zašto bi Tankerskoj plovidbi trebalo 50% da upravljaju Atlantskom? Ne bi li bilo dovoljno samo prijeđu kontrolni prag u dokapu, da završe na kojih 25,1%. Imaju li u tom slučaju uopće obavezu otkupljivati od malih?
Posts by lebowski
-
-
zna li netko zašto u zadnje vrijeme Capesize tako jako raste?
Sezona počinje
-
Problematičan je dosadašnji odnos potencijalnog budućeg najvećeg pojedinačnog udjeličara prema malim dioničarima, a
Oprosti, ali koju ti to matematiku koristis? Kako mogu sa IB dionicama imati preko 50%?
1. IB ima trenutno 178.452, odn., 12,79%
2. TNPL imaju trenutno 110.062, odn. 7,89% (prema https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/51646)
Ako se ide u dokap za jos 348.875 - 697.750 dionica, onda ce ukupan broj svih dionica biti 1.744.395 - 2.093,270.
Slucaj 1: 348.875 dionica u dokapu, TNPL i IB posjeduju 637.389 dionica, odn. 36.5%.
- Ostaje 1.107.006 dionica bez TNPL i IB dionica (u slucaju da oni sve kupe)
Slucaj 2: 697.750 dionica u dokapu, TNPL i IB posjeduju 986264 dionica, odn. 47.1%.
- Ostaje 1.216.958 dionica bez TNPL i IB dionica (u slucaju da oni sve kupe)
Cak i da pokupe CERPov paket od 103.446 dionica, i dalje nisu dosli do 50%...
Preci ce 25%, ali moraju dati obveznu ponudu za preuzimanje... Jedini nacin da ne daju je da se na skupstini (koje nije niti bilo jos po ovom pitanju) izglasa da ne trebaju, ali u tom slucaju oni ne mogu glasati, vec glasaju svi ostali sudionici skupstine...
Hm, koliko ima smisla da su nakon okupljanja malih dionicara i sa punomocima na zadnjoj skupstini, idejama o divki, prijedlozima..vidjeli da je vrag odnio salu, da su se mali dionicari jako brzo slozili, okupili, a nebi falilo puno i da se jos vise ujedine, pa da ih je jos vise…. Da su zbog toga krenuli u dokap, da smanje potencijalno okupljanje malih dionicara, da imaju slobodne ruke za odlucivanje 🤔
Iako je meni i dalje jednostavno fascinantno da neki fondovi, banke nisu zbrojili 2+2 i pomutili racun da ovi pokupe vecinu, jer kroz neko vrijeme bi dobrano mogli naplatiti sadasnji ulazak po 53-60€, prakticno imaju skoro upola manju cijenu od NAVa, znaci i osiguranje imaju poprilicno da ce se naplatiti kroz neko razumno vrijeme ako budu strpljivi 💪
Prejeftino je to za fondove, trebala bi bit cijena negdje oko 300 eura da izazove interes mirovinaca. Ovako može pasti samo 50 eura.
-
U maniri kokošara sa zse kupio paketić dionica EURN u očekivanju javne ponude po 18.43, platio 17.10.
-
13-14%? Treći svjetski rat.
-
Evo vijest o Donatu, ali iz kolovoza. Svejedno se poklapa.
Zadarska Tankerska plovidba prodala najstariji tanker Donat, kupac je iz DubaijaZADAR - Tankerska plovidba prodala je suezmax tanker Donat, potvrdio je to za 057.info predsjednik Uprave Mario Pavić. Postigli smo odličnu cijenu za…www.morski.hr -
Pa da, ti si u Atlantskoj gazda s 25%, ne treba ti više od toga s obzirom na raštrkanost dioničara.
-
Pa zar je moguće da se nitko nije zabavljao odredbama drugog kruga upisa dionica?
Što se krije u drugom krugu upisa novih dionica Atlantske plovidbe? - JUGinfo.hrU četvrtak, 28. rujna, službeno počinje upis novih dionica Atlantske plovidbe, a svi detalji o cijeni i pravu na sudjelovanje objavljeni su na Zagrebačkoj…juginfo.hr -
-
Ko za vrijeme komunizma, sekretar isporuči popis, i hop, evo novog tankera za tjedan-dva, a potom još i 300 kontejneraša i tako to.
i u americi ima komunizma preko glave. smatrao sam da je ova info jako bitna jr se ona uklapa u budući razvoj događaja. nazovi suverene države će voziti onako kako im se kaže. stavi se u poziciju jednog mayeresk-a. po čemu su oni bitni? voze tuđu robu dok mu ovi to dopuštaju. sutra kad kažu nema robe, pali pedaline.... i nema države danske. srećom pa nikome ni faliti neće.
Nema više Sovjetskog saveza, a države Danske ima. To ti je ključna razlika između ove važne informacije koju si čuo i realnog svijeta.
-
nedavno sam saznao jednu info, koja još nije u opticaju pa bi ju podijelio sa vama. naime ruska država je dala sve svoje kontrolne udjele u njihovim brodogradilištima ruskoj vanjsko trgovinskoj banci (približan prevod, sad šta je tu državno,a šta nije nejasno je) ali odma im je uručila i spisak brodova koje ovi moraju isporučiti. cifra je impozantna. 6-700 brodova. ima tu riječnih brodova, svega i svačega ali barem 200 prekooceanskih i tankera i td. ako je 200 po potrebi može biti i 300 ali poanta cijele priče je da oni grade potpuno novu trgovačku flotu koja će prevoziti ono što se kod njh iskopa, preradi, natrpa na njihove brodove i odveze onim kupcima koji su valjda njihovi. naravno sve uz njihovo osiguranje i popratne stvari. vidjeli smo šta znači siva tankerska flota, a sad ćemo gledati i ostale brodove koji će raditi po formuli prvo moji voze moju robu, a ako bude potreba za dodatnim kapacitetima unajmit ćemo ih. ostalo ćemo gledati kako se ko snađe.
Ko za vrijeme komunizma, sekretar isporuči popis, i hop, evo novog tankera za tjedan-dva, a potom još i 300 kontejneraša i tako to.
-
A kako mu idu one zatvroske dionice, jel barem na njima zaradio?
-
Citirano vam lijepo kaže - veći porez na dividendu i kapitalnu dobit. Kako ste glasali tako će vam i biti.
pa kao i vecina ostalih gradova koji ce napraviti isto sto su napravili i s porezom na dohodak.(tko nije imao prireza taj nece ni dizat porez na dohodak) prirez nije ukinut nego se sad zove porez na dohodak a ovaj nas ce se zvat porez na kapitalnu dobit i bit ce 2% vece pa to neces niti osjetit jer ce ostat identican. mozda da priupitas plenkija sto je dozvolio gradovima da dizu porez na dohodak i kapital u visini prireza a nama prica bajke da je ukinuo prirez? eto ukinuce nam i komunalne naknade al ce se po novom zvat porez na nekretnine . nekad su nam ukinuli pretplatu na HTV i zato sam imamo pristojbu. nije govno nego se pas zasra... et oto nam je plenki dao ukidanjem prireza. jedno veliko NIŠTA.
Gradovi mogu dizati do visine prireza, ne iznad toga, a mogu i smanjivati/ukidati. U najgorem slučaju, što se države tiče, ostat će jednako visoko porezno opterećenje, u najboljem slučaju bit će niže. Država je dosta veće ovlasti dala gradovima nego što su imali prije, a i nastavlja se u tom smjeru.
Zagreb je očito skup za održavanje, pri čemu mislim da 18% prireza. Je li to zbog vlasti ili ne, drugi je par čarapa, ali želiš li živjeti u Zagrebu, računaj da na tih 18%. -
J kod Sala, obavezno štivo ne samo za dry bulk nego za više manje sve segmente
-
S velikim ste se vi krokodilima gospodo uhvatili u velikoj močvari.
-
ova renci je jos jedan od genija koji ne kuzi da je kineska gradevina alfa i omega za drybulk
Inače, Kina prešla Grčku kao najveća brodovlasnička nacija po tonaži.
Friško o stanju Kine u par grafova (zadnje izvješće Cleavesa)...
Kineska građevina (housing) se ispuhuje već duže vremena, preizgradili su se i triježnjenje još traje. No treba biti svjestan da je Kina kao država pustila ili čak potakla ispuhavanje balona. U tom kontekstu promatram i novu sagu sa Country Gardenom, jer će u jednom trenutku država intervenirati, ipak im građevina čini otprilike četvrtinu ekonomije. Zasad se fokusiraju samo na infrastrukturna ulaganja... Ispod je još nekoliko zanimljivih grafova...
Drzava tj partija svako malo intervenira ali "dzaba krece". Niko ni stapom da takne povoljne kredite za stanove. Mene zanima kako bi se neko hedgao od ovih problema. Jasno je da to nisu commodities ni drybulk. Tu smo prvi naj....li
Nisam u ATPL i drybulku, ali najbolji hedge je prazna knjiga narudžbi brodovlja u dry bulku, a i trenutne cijene dionica, barem kad je u itanju GOGL na 7,x $.
-
Danas je dan INSW-a definitivno. P/nav jedan od najnižih na tržištu (prije današnjeg dana), rezultati objavljeni danas odlični.
-
Evo ukratko o STNG 2q
- zarada podbacila, očekivalo se 2.77-2.92$ adjusted net income, ispalo je 2.40.
- masovno otkupljuju dionice, 8.6 milijuna dionica otkupljeno od početka godine za 421 milijun dolara (Repurchased 12.5 million of its common shares for $582.4 million since July 2022)
- strategija je ista: dokle god je NAV na 70% i niže, otkupljivat će dionice i davat isimboličnu dividendu, kvartalno 0,25$.
- neće kupovati nove brodove
- budućnost product tankera je odlična
Tko je očekivao toliko?
Konsenzus na Nasdaqu bio je 2.38
Zašto onda ne pada, nego raste, unatoč značajnom padu cijene nafte?
Vidim da je prema drugima očekivana manja zarada, da je STNG čak malo i prebacio, a jučer je u jednom trenutku bio 6% u plusu.
Fundamentalisti lako mogu objasniti rast sve do 80$, nakon toga je problem. Tehničari mogu objasniti rast do 200$ i pad na 3$.
-
Evo ukratko o STNG 2q
- zarada podbacila, očekivalo se 2.77-2.92$ adjusted net income, ispalo je 2.40.
- masovno otkupljuju dionice, 8.6 milijuna dionica otkupljeno od početka godine za 421 milijun dolara (Repurchased 12.5 million of its common shares for $582.4 million since July 2022)
- strategija je ista: dokle god je NAV na 70% i niže, otkupljivat će dionice i davat isimboličnu dividendu, kvartalno 0,25$.
- neće kupovati nove brodove
- budućnost product tankera je odlična
-
Evo i nekoliko sitnih uz STNG.
NAV = 0,7 ili niži. Povijesno, NAV je niži od 1 kad su zarade niže, a viši od 1 kad su zarade više. Ovoga puta tankeri zarađuju pošteno, a NAV je dosta ispod 1. Prava sezona product tankera kreće tek u listopadu, ovo je sad mrtva sezona. Bagbee je jasno rekao da ako je NAV dosta ispod 1, onda kupuje dionice. Kada NAV bude oko 1, iznad 1, onda će dijeliti dividendu. Sad smo u fazi kupovanja dionica. Flotu neće zanavljati jer je nova, upravo obratno - kad je NAV nizak, prodavat će brodove i kupovat dionice. Jednog je i prodao.Dakle, sad je cijena dionice nisko i sukladno tomu Bagbee je lopov, nema pojma, samo sebi grabi pare, nama malima ništa ne ostaje... No, kada bi se cijena dionice digla na jedno 70-80 $, a on ispoštovao svoje obećanje, onda STNG postaje jako dividendna dionica, a to tržište jako voli.
Ako STNG krene, krenut će s praskom, to je poanta.