1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. lebowski

Posts by lebowski

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • November 29, 2021 at 8:51 AM
    Quote from accountant

    EU otvara zeleno: EU Markets Set to Soar (cnbc.com)

    ako se to prelije na US, očekujem da se dionice tipa UBER, LYFT, avio linije, kruzeri... vrate na početne pozicije s otvaranja u petak

    Onako brzinski, nije da se indeksi vraćaju na nulu nego poništavaju dio gubitaka od petka. Zabrinutost za najteže pogođene sektore i dalje postoji, sljedeća dva tjedna su ključna.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • lebowski
    • November 26, 2021 at 10:01 AM
    Quote from accountant

    ekipa, čitate vijesti?

    nova inačica virusa, južna Afrika

    fjučersi u slobodnom padu, Europa otvara u crvenom.. evo crude oil je već preko 5% u crvenom

    razmišljam da sve long pozicije prodam

    čim se negdje ukaže prilika (npr. sad s ALK), poklope nas ovakvi 'događaji'

    kakvo je vaše mišljenje?

    je li long i value investiranje kao 'paradigma' prošlost?

    u zadnjim tjednima najbolje sam zaradio na dnevnom (max par dana) trejdu

    Display More

    Prije bih rekao da su tržišta, željna korekcije, iskoristile vijest o novoj inačici za slobodan pad i prisjećanje na globalni lockdown. Laički, više je razloga da se taj globalni lockdown ne dogodi nego da se dogodi. Općenito, najveći problem koji korona stvara je preopterećen zdravstveni sustav i smrt. Imamo danas cjepivo koje štiti koliko štiti, a vjerujem da će vrlo brzo i Merckova i Pfizerova tableta stići na tržište, što bi trebalo rasteretiti zdravstveni sustav. Naravno, ništa to ne znači kad sve pada okomito. Ali rekao bih da te korekcije, koliko god snažne bile u smislu pada, sve kraće traju. Vidjet ćemo.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • November 25, 2021 at 5:36 PM

    Mintzmyer je novi Bogisus umjesto Joakima, a Joakim me podsjeća na onog našeg starog forumaša koji je na jednoj temi pisao da je prodao neku dionicu, a na nekoj drugoj da ju je kupio. Pa ako bi skočila, onda bi se kvotao tamo gdje je posao da je kupio i obratno. :)

    Ali da, Joakim je dopodne long, popodne šort, a uspije i zaraditi na šortu na dan kad je GOGL krenuo s 8% plusa do 17% plusa, moš mislit.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • November 25, 2021 at 4:51 PM

    Meni je isto Twitter apsolutno otkriće što se brzine informacija tiče.

    A da budem ontopic, Joakim je jučer šortao GOGL, u danu kada je rastao 14%, pa je napisao da je bio intraday šort pa je nešto malo i zaradio. Joakime, Joakime, kao da si se u HDZ učlanio.

    Više Joakim nije Bogisus. Pokvario se otkako je postao hedžer.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • November 24, 2021 at 3:14 PM

    GOGL očekuje još bolji Q4 i nastavak svega dobrog najmanje i u 2022. godini

  • DRY BULK

    • lebowski
    • November 24, 2021 at 1:41 PM

    Je li GOGL zadnji u nizu dry bulk brodara koji je objavio Q3 ili ih ima još?

  • DRY BULK

    • lebowski
    • November 24, 2021 at 8:53 AM

    GOGL – Third Quarter 2021 Results – Golden Ocean Group

    Očekivano neočekivano dobri rezultati

  • DRY BULK

    • lebowski
    • November 23, 2021 at 6:47 AM

    Iron ore (gvožđe) je odlučio da neće čekati kraj Olimpijade nego je jutros otišlo u pozitivnu blokadu. Jedan kaže da je to zato što ih ima koji hoće sad po niskim napuniti skladištima da ne čekaju kraj Olimpijade kad bi moglo bit poskupljenje.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • November 21, 2021 at 5:44 PM
    Quote from looserst
    Quote from Milo

    https://www.klix.ba/biznis/rast-ci…stina/211119142 po njima konjtenjeri će se isplatiti voziti, još dvije godine....🤔

    Nitko ozbiljan ne ocekuje da ce cijena prevoza teu-a ostati ovakva ili rasti jos 2 godine. Da je tako nebi se gore spomenuti zim trzio na p/e=1. U 8 ovakvih kvartala bi zaradili cca 100 usd per share a cijena je sada 57. Sapienti sat. Druga je stvar sta se lako moze dogoditi da se cijene kontejnerskih vozarine nikada vise ne vrate na predpandemijske razine ali o tom potom. To da sa kontejnera na bulk stize primjetna kolicina tereta okacite macku o rep.

    Znači, cijena dionice određuje budućnost cijena vozarine, a ne obratno. Zim je prije tri dana bio 50$, prije mjesec i pol 60$, a negdje između pao je na 40$. Vele znanci da je u trenutnu cijenu uračunat keš koji imaju na računu i zarada tijekom sljedećih do 9 mjeseci, a nakon toga je sve besplatno.

    Tko vjeruje da će cijene kontejneraša ostati visoke? Oni koji sad po tim "suludim" cijenama rade dugoročne ugovore.

    Oni koji su vjerovali da je ta cijena rezultat congestiona i da će se congestion riješiti do studenog očito su prodali/shortali.

    A prije toga su na forumu napisali: To da će congestion trajati do studenog okačite mačku o rep. I još su dodali sapienti sat.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • November 21, 2021 at 2:24 PM

    Joakim, bogisus brodarstva, koji je nedavno uspješno šortao GOGL, sad je long u GOGL, u petak je crtao rakete. Nema uopće potrebe razgovarati sad o ovom ili o onom, to je vrijeme prošlo. Sad je došlo vrijeme da admin u smajlije uvrsti rakete nacrtane, a ne da moramo gifove neke i jpege tražit po bespućima interneta.

  • DRY BULK

    • lebowski
    • November 20, 2021 at 5:39 PM

    Ne zaboravimo break blulk.

    India may ship goods as break bulk cargo to tide over the container shortage crisis
    The commerce department has sought information from the industry on the type of packaging being used for their cargo and shipment weight to finalise the list…
    m.economictimes.com
  • DRY BULK

    • lebowski
    • November 19, 2021 at 12:16 PM

    Čak i šortovalac Joakim crta rakete


    Full-Throttle-Friday for #Capesize
    BCI +11% to $30k/d
    Brazil/China +10% to $25k/d
    C5 +14%

    Cape Dec FFA +16% to $30k/d (Q1 +20%)
    Pana Dec FFA +18% to $24k/d (Q1 +8%)

  • DRY BULK

    • lebowski
    • November 13, 2021 at 8:59 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from mitkko

    Evo tocni i svjezi podaci o kineskom uvozu. Zeljezna ruda i soja podbacili, ugljen je nesto rastao. Zanimljivo je i da su ovo podaci u odnosu na pandemijsku 2020. g.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Vozarine sigurno nisu narasle 300% zbog nicega. Zbog pada potraznje. Zbog pada prijevoza tereta. To fizikalno nije moguce.

    Ako su podaci tocni onda je na porast vozarin utjecao i veci porast tona milja. Brazil umjesto Australije za rudacu, australski ugljen odlazio u Kinu i sl. za zitarice.

    https://www.hellenicshippingnews.com/2021-port-congestion-report/

    Dosta dobar clanak sto se zagusenja tice.

    Vrijedi procitati.

    Display More

    Možemo reći i da su vozarine skočile 300% unatoč padu Kine.

  • Birtija

    • lebowski
    • November 8, 2021 at 8:15 AM
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Cestitam na znanju, dobroj anticipaciji pada ali ovakav pad nitko nije ocekivao.

    Malo manje crtati rakete, a malo vise objektivno sagledavati trzisna zbivanja pa mozda i ti jednog dana budes uspjela nesto anticipirati.

    Na Braemaru raketa!

  • DRY BULK

    • lebowski
    • November 5, 2021 at 9:51 PM
    Quote from brajakica
    Quote from 5. Element

    I postoje dva velika problema s njihovim ugljenom:

    1. Metalurski ugljen skoro ni nemaju. Znaci gotovo sve je uvoz.

    2. Termalni ugljen im je uglavnom znatno losiji od australskog te nesto od indonezanskog. I zato cim mogu uvoze cisci da se ne podave bas skroz.

    Tako da ne bih pretjerano strahovao za to.

    to trenutno povecanje proizvodnje preko kineskih mogucnosti znaci da nece proci dugo do novog vala rudarskih nesreca kao i u proslosti.

    To ce povuci i val zatvaranja rudnika.

    Nedavno su kinezi propustali na carini brodove sa thermalnim ugljenom iz australije.

    Kad dode voda do grla u sijecnju ako ne i prije opet ce kupovati od australije.

    Ovo ce biti iznadprosjecno hladna zima,mozda i hladna za dugo pamcenje.

    Ajmo promatrati😬🤪

    Display More

    Samo da im zima ne bude hladnija nego što je propisano...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • lebowski
    • November 5, 2021 at 9:43 AM
    Quote from stefek
    Quote from lebowski

    Kažu u subotu u Pekingu kreću temperature ispod nule, lopatat će se ćumur. Navodno će ispod ništice temperature biti do 12 dana. Pa ćemo vidjeti jel Partija stvarno riješila frku s nedostatkom ćumura ili je to bio samo dobar PR.

    "National Development and Reform Commission (NDRC) has announced stockpiles are exceeding 110 million tons nationally which equates to 20 days of demand"

    Čekaj, pa nije se još ni lopata zagrijala, tek je sutra subota. Partija je naredila da hladnoće imaju trajat maksimalno 20 dana.

    Nego, kako volim gledati arhive novina iz zlatnog vremena komunizma, bio je jedan članak o tome kako je vjetar otpuhao krov na novoj sportskoj dvorani. Sastala se nakon toga neka partijska komisija i zaključila da je vjetar puhao većom brzinom nego što je dozvoljeno i problem riješen.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • lebowski
    • November 4, 2021 at 4:02 PM

    Kažu u subotu u Pekingu kreću temperature ispod nule, lopatat će se ćumur. Navodno će ispod ništice temperature biti do 12 dana. Pa ćemo vidjeti jel Partija stvarno riješila frku s nedostatkom ćumura ili je to bio samo dobar PR.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • lebowski
    • November 2, 2021 at 3:35 PM
    Quote from stefek

    Nažalost, ovo ima potporu u stvarnim razlozima.

    Kina je krizu ugljena rijesila u 3 tjedna.

    A tereta za voziti baš i nema.

    https://www.reuters.com/business/energ…ing-2021-11-01/

    Vidiš ti braću Kineze. Kod nas se kaže svakog gosta tri dana dosta, a kod njih svake krize tri tjedna dosta.

    Sjećam se jednog naslova iz Jugoslavije, isto iz vremena kad su se krize rješavale kroz tri tjedna, ako ne i za kraće.

    "Svinjetina nikad jeftinija" je bio naslov.

    I tako, prvih par rečenica hvalospjevi stabilizaciji, mjerama... Malo kasnije u članku piše da nigdje nema svinjetine za kupiti jer je seljacima preskupa za proizvoditi.

    Eh, kako smo onda znali rješavati probleme, gdje li se to znanje izgubilo?

    Kini fali 10% ćumura. Spuštanjem cijena kod sebe, uspjeli su spustiti cijene i drugdje i svaka im čast na tome, ali svejedno im fali tih 10%.

    Sad je nedavno slična stvar bila s kontejnerašima, pali su 30% jer je nastupila korekcija cijena prijevoza, neodrživo su bile visoke cijene.

    Ali se ispostavilo da ipak nisu toliko visoke pa se sad sve vraća na staro.

    Ne kažem da će tako biti s bulkerima, pogotovo ne s capeovima.

    Ali baš da je sad toliko katastrofa...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • lebowski
    • October 28, 2021 at 6:12 PM

    Čim je ATPL izbacila rezultate, vani svi brodari u zelenom, na Brameru sve isto zeleno... Čekalo se samo to izvješće da kompletan svijet okrene u zeleno, čak i kontejneraši.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • lebowski
    • October 27, 2021 at 11:39 AM
    Quote from Moller
    Quote from Burza2021

    moller

    Kada izujemo prepadnute tek onda može na četri znamenke.

    Prepadnuti vole na okruglo.

    ma da mi je samo pola biti tako hrabar, uff , kupio bih još pet komada danas pa kud puklo da puklo

    Ma ja ću kupit danas, pa makar im i kontejneri ispali s broda! Ma čak i da im nafta iscuri, opet imaju vrijednost!

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™