Display MoreNe znam kako će kontejneraši preživjeti. Bit će izuzetno gadno. Pogotovo s obzirom što su lani zaradili 200 milijardi dolara, više nego svih prethodnih 20 godina zajedno, a ove godine čekuje se zarada od 300 milijardi dolara. Bit će gadno, vikeri idu prema dolje i još su svijeće dvije upaljene i ramena.
Ta trucking ekipa se stalno svađa sa brodarima, najavljuje megakorekciju vozarina itd i sad kome tu vjerovati
Ja se mislim, what if...
- Shangai se otvara, kreće congestion par tjedana kasnije u LA/LB i kamiondžije budu nakrcane?
- Sezonalno je sad loš dio godine a vozarine klize lagano, nije to tobogan, šta će biti preko ljeta kad bi trebale ići up?
- Imamo te famozne pregovore sa sindikatima u USA, šta ako ne(dajbože) dođe do štrajka?
- Razno (svjetski ratovi, tajfuni, osmi val kovida itd...)
Evo Maersk kaže da će bit masla (uz najavu H2 normalizacije):
https://theloadstar.com/carriers-on-co…uidance-by-6bn/
A možda i neće
Daj pogledaj na koliko se godina i po kojima dnevnim cijenama ugovaraju najmovi kontejneraša. Da prijeti bilo kakav radikalan pad u par sljedećih mjeseci, takvi ugovori se jednostavno ne bi ugovarali. Kamioni nikakve veze nemaju s kontejnerima.