Vergilije, svaka čast. Citirat ću bivšu premijerku: Kud Vergilije, tud i ja. Pošaljem ti punomoć, nadam se prije 24.08.
Posts by lebowski
-
-
Puni se polako taj dio Crnog mora, vidi se na Marinetraffic da brodovi stidljivo dolaze u Odesu i ove dvije još luke.
-
Junače, ne škodi ponekad pogledati izvješća, pogotovo kad imaš navedene vozarine.
Nije onda ni teško služiti da ako vozi po istoj cijeni u q1 i q2, da je time charter.
Pogotovo još ako uprava to isto kaže.
Atpl se najčešće uspoređuje s DSX baš zbog Tc ugovora i onoga što nose. Dobrog i lošeg.
-
samo se nadam da danas niste kupovali dip
jer bi mogli držati vrećice s papirima dulje vrijeme
jak jobs report daje zeleno svjetlo FED-u da stegne još jače
Nema recesije, prodaj sve možeš!
-
BDI je potonuo najvise zbog Capova koje Atpl nema Supramaxi i Handy koji su im na spotu voze debelo preko BE
Tocno. Ali nemoj navoditi ljude na krive zakljucke. Supre I Pana, kao I handy prate capeove u stopu
Osim što ATPL ugovara TC, a ne spot, a dnevne ugovorene vozarine su vidljive na izvješću. ATPL zbog toga kaska sa zaradom dok vozarine rastu, ali i dok padaju. Handiji se čitavo vrijeme drže bolje od očekivanja, supre sve donedavno fantastične, a bogumi i panamaxi.
Je li ovaj pad indeksa dugoročno održiv, vidjet ćemo, za sada ga ne prati pad cijena brodova, a samim tim i NAV ne pada, a ovdje je P/NAV i dalje ispod 0,5. -
Maersk je nakon q2 izvješća vrlo blizu ATH, a DAC nije još. Fali mu cca 40% rasta.
-
kako ce se to odraziti na Atpl normalno ako do toga dojde
Općenito govoreći, svaka opstrukcija je dobra za brodare. Naravno, u slučaju sukoba većeg razmjera nije dobro, nuklearni rat i to, ali onda će nam najmanja briga biti koliko imamo čega u portfelju.
Brodovi u idealnim uvjetima uvijek koriste najkraći put, a ovakve opstrukcije put obično produže.
Što se tiče tajvanskog tjesnaca, tu je mnogo bitniji kontejnerski promet nego dry bulk, ako sam dobro shvatio.
Hrx84, ako je Kina zadužena za 70% morskog prometa, nije joj baš u prevelikom interesu zatvoriti to tržište. Žele li se osvetiti, moraju igrati mudro. -
Koliko nam treba komda?
Jedan više od onih koji su protiv.
Forza Fiume, bravo Bojane!
-
Tržište može biti duže vremena iracionalno nego što mi možemo biti likvidni, to je to? Moguće.
-
Ako tržište niti u jednom trenutku ne vrednuje fer tržišnu cijenu dionice, onda imamo problem. Onda i dionica s potencijalom nikad neće ostvariti svoj puni potencijal. Ako je vrh vrednovanja neke dionice na 50% ili čak i niže i ako je to maksimum koji će tržište vrednovati, onda imamo itekakav problem.
Tu se isto može postaviti pitanje definicije - je li to problem ili prilika? Imali smo problem davnih, davnih dana kada se ERNT godinama tržio po P/E 1 ili 2, dividendna dionica, istinabog bila je tamo ona vinkulacija pa je to stvaralo problem. Isto kao i kod TDR-a, današnjeg Adrisa. Bio je to problem tada onima koji su imali te dionice, bio je nepremostiv problem onima koji su te dionice prodali jer su mislili da mogu ostvariti samo 50% od svog maksimuma, a ujedno je to bila i prilika za one koji su tad kupovali.
-
DSX je 6,10$, ATPL je 430 kn. Uvijek je bilo da je cijena DSX-a u dolarima slična cijeni ATPL u kunama, minus decimale.
Nerijetko je ATPL cjenovno viša od DSX u smislu da je DSX 5$, a ATPL 550 kn.
Trenutno je razlika izuzetna u korist DSX, ATPL bi trebala skočiti 40% da je dosegne.
Sad je ona vječna dvojba: Je li ATPL podcijenjena ili je DSX precijenjena.Long ATPL i short DSX, bit ce para
P.s. uzima li taj atpl vs dsx omjer i tecaj usd u obzir?
Ne
-
DSX je 6,10$, ATPL je 430 kn. Uvijek je bilo da je cijena DSX-a u dolarima slična cijeni ATPL u kunama, minus decimale.
Nerijetko je ATPL cjenovno viša od DSX u smislu da je DSX 5$, a ATPL 550 kn.
Trenutno je razlika izuzetna u korist DSX, ATPL bi trebala skočiti 40% da je dosegne.
Sad je ona vječna dvojba: Je li ATPL podcijenjena ili je DSX precijenjena. -
Kao što rekoh, negativno je kod DAC-a što nije poboljšao prognozu svoje zarade. Maersk je to učinio ponovno:
https://www.seatrade-maritime.com/containers/mae…t-forecast-37bn -
Danaos Corporation Reports Second Quarter and Half Year Results for the Period Ended June 30, 2022Danaos Corporation (“Danaos”) (NYSE: DAC), one of the world’s largest independent owners of containerships, today reported unaudited results for the period…www.danaos.com
Što je negativno kod ovog izvješća? To što nisu povećali procjenu dobiti za ovu godinu.
Sve ostalo je očekivano. Očekivano su nadmašili sve procjene o dobiti analitičara.
Tvornica novca.
-
Izuzetno zanimljiva vijest, prava bulčina za nas u kontejnerima, pogotovo za nas imatelje GSL-a.
GSL Susan, CMA CMG Jamaica, Sambhar i America idu u najam za 39.000$ po danu sljedećih pet godina. Godišta brodovlja: 2006-2008.
CMA CGM Jamaica , CMA CGM Sambhar and CMA CGM America are al $GSL ships yet… looks like those are all forward fixtures starting in Q1 2023. Current rate is $25,360. So over a 50% increase and extends out to 2028
EBIT samo od tog ugovora čini 30% aktualne kapitalizacije. Trenutni P/E 2,81, dividend yield 8%. -
Ima li neka dobra duša da m epoštedi čitanja izvješča, kojeg i tako ne razumijem
Nisam se makla od profitne marže
Kakvo je bilo Saponijino izvješće i ima li opravdanja za pad cijene ?
Ne može ti nitko na boljem hrvatskom jeziku objasniti rezultate poslovanja od hrvatskog jezika na kojemu su napisani u izvješću. Saponija otkako je Mrčele stvarno ima lijepa izvješća.
-
Kako ovo može biti dobro ?
---------- Podravka je i kasnije, tijekom drugog kvartala drastično dizala cijene određenih kategorija proizvoda, primjerice mesni program, pa se može zaključiti kako je ta korekcija u konačnici, u prvih šest mjeseci, i viša od 10 posto. A to znači da je Podravkina prodaja u prvom polugodištu količinski podbacila.-----------------
U odnosu da su prodali manje, a nisu digli cijene, svakako je ovo bolje.
-
Po meni, dno će biti kad budu opet balkanski ratovi, ali prije toga treba Kina napasti Tajvan a USA kao znak odmazde baciti nuklearku na Peking, i to taman kad su svi u lockdownu.
Evo u privitku graf iz 1941. godine gdje pravac ide odozgora dolje skoro okomito.
-
Tko bi rekao, svake sezone kontejnerima vrhunac počinje krajem srpnja, početkom kolovoza, a ove sezone, začudo, počinje krajem srpnja i početkom kolovoza.
Taj iznenadni i potpuno neočekivani početak sezone doveo je do još nekih nevjerojatnih događaja koji se nisu mogli predvidjeti. Kao što je zagušenje.
I sad ispada da spot cijene, koje su padale s litice jer nije uopće bilo prijevoza (što je bila čista laž) sad ponovno - rastu.
A ja ću biti dovoljno lud da kažem da će rasti i dalje ako se zagušenja nastave.
Europa se totalno crveni, USA se blago crveni, ali pričekajmo, sezona tek kreće.
https://www.cnbc.com/2022/07/29/oce…ing-season.htmlHapag-lloyd, jedan od mnogih:
https://www.hapag-lloyd.com/en/company/ir.…id-2310187.html -
može biti i odbijanca ali nekako smrdi na još jači propad
volio bi da griješim
Onda ćeš voljeti.