J. je napisao: Kupi ASC i zahvali mi kasnije.
Pa sam kupio ASC i sad mu namjeravam za par dana zahvaliti. Tankeri neki, ko će ga znat.
Posts by lebowski
-
-
Zašto punomoć i zašto komplikacije oko punomoći i glasanja?
Pa zato jer ekipa iz firme i nekoliko većih dionicara ne zele mnogo sudionika na skupštini. Zele kontrolu. Sto se manje dionicara pojavi na skupštini to su jače garancije da će se njihov utjecaj u društvu nastaviti bez značajnijih promjena. Jedno je povećanje transparentnosti, a drugo prepuštanje participiranja u upravljanju i odlučivanju velikoj skupini manjinskih dionicara.
Sad imamo priliku i sebi i njima pokazati koliko nas ima. Sad se kuje željezo! Na skupštini trebamo bit najmanje dvojica. Jedan koji će glasati i imati punomoći, a drugi koji će bit kraj štekera za svjetlo u slučaju da preglasamo, a oni požele ugasit svjetlo i poništit skupštinu kao što se znalo događati na drugim skupštinama kad je gorilo.
-
U prvoj polovici 2020. godine stupilo je na snagu novi petogodišnji time charter ugovor za naša četiri broda AP Jadran, AP Argosy, Zagreb i Miho Pracat...
I sankcije na ruski ugljen koje startaju sutra nemaju veze s nama, mi guramo i dalje iz ust luge jer su nam brodovi...ruski
Pa nisu sve države svijeta uvele sankacije protiv Rusije.
-
To je to, ako je bilo 2007. godine tako,nema razloga da ne bude 2022.
-
Amazon preuzima I Robot. volio sam obje dionice
Navodno su preplatili usisavac koji, zanimljivo, zna dimenzije kuce, scenira prostor, buduce verzije ce znat jel sam jeo čips od paprike i kolko pari tenisica stoji na ulazu. A Amazon sve to prodaje. Zamisli da svaki usisavac salje podatke u bazu o navikama ljudi.
Totalno ti je život ugrožen kad usisavač zna gdje ti zid završava i koji ti je položaj stola.
-
Vergilije, svaka čast. Citirat ću bivšu premijerku: Kud Vergilije, tud i ja. Pošaljem ti punomoć, nadam se prije 24.08.
-
Puni se polako taj dio Crnog mora, vidi se na Marinetraffic da brodovi stidljivo dolaze u Odesu i ove dvije još luke.
-
Junače, ne škodi ponekad pogledati izvješća, pogotovo kad imaš navedene vozarine.
Nije onda ni teško služiti da ako vozi po istoj cijeni u q1 i q2, da je time charter.
Pogotovo još ako uprava to isto kaže.
Atpl se najčešće uspoređuje s DSX baš zbog Tc ugovora i onoga što nose. Dobrog i lošeg.
-
samo se nadam da danas niste kupovali dip
jer bi mogli držati vrećice s papirima dulje vrijeme
jak jobs report daje zeleno svjetlo FED-u da stegne još jače
Nema recesije, prodaj sve možeš!
-
BDI je potonuo najvise zbog Capova koje Atpl nema Supramaxi i Handy koji su im na spotu voze debelo preko BE
Tocno. Ali nemoj navoditi ljude na krive zakljucke. Supre I Pana, kao I handy prate capeove u stopu
Osim što ATPL ugovara TC, a ne spot, a dnevne ugovorene vozarine su vidljive na izvješću. ATPL zbog toga kaska sa zaradom dok vozarine rastu, ali i dok padaju. Handiji se čitavo vrijeme drže bolje od očekivanja, supre sve donedavno fantastične, a bogumi i panamaxi.
Je li ovaj pad indeksa dugoročno održiv, vidjet ćemo, za sada ga ne prati pad cijena brodova, a samim tim i NAV ne pada, a ovdje je P/NAV i dalje ispod 0,5. -
Maersk je nakon q2 izvješća vrlo blizu ATH, a DAC nije još. Fali mu cca 40% rasta.
-
kako ce se to odraziti na Atpl normalno ako do toga dojde
Općenito govoreći, svaka opstrukcija je dobra za brodare. Naravno, u slučaju sukoba većeg razmjera nije dobro, nuklearni rat i to, ali onda će nam najmanja briga biti koliko imamo čega u portfelju.
Brodovi u idealnim uvjetima uvijek koriste najkraći put, a ovakve opstrukcije put obično produže.
Što se tiče tajvanskog tjesnaca, tu je mnogo bitniji kontejnerski promet nego dry bulk, ako sam dobro shvatio.
Hrx84, ako je Kina zadužena za 70% morskog prometa, nije joj baš u prevelikom interesu zatvoriti to tržište. Žele li se osvetiti, moraju igrati mudro. -
Koliko nam treba komda?
Jedan više od onih koji su protiv.
Forza Fiume, bravo Bojane!
-
Tržište može biti duže vremena iracionalno nego što mi možemo biti likvidni, to je to? Moguće.
-
Ako tržište niti u jednom trenutku ne vrednuje fer tržišnu cijenu dionice, onda imamo problem. Onda i dionica s potencijalom nikad neće ostvariti svoj puni potencijal. Ako je vrh vrednovanja neke dionice na 50% ili čak i niže i ako je to maksimum koji će tržište vrednovati, onda imamo itekakav problem.
Tu se isto može postaviti pitanje definicije - je li to problem ili prilika? Imali smo problem davnih, davnih dana kada se ERNT godinama tržio po P/E 1 ili 2, dividendna dionica, istinabog bila je tamo ona vinkulacija pa je to stvaralo problem. Isto kao i kod TDR-a, današnjeg Adrisa. Bio je to problem tada onima koji su imali te dionice, bio je nepremostiv problem onima koji su te dionice prodali jer su mislili da mogu ostvariti samo 50% od svog maksimuma, a ujedno je to bila i prilika za one koji su tad kupovali.
-
DSX je 6,10$, ATPL je 430 kn. Uvijek je bilo da je cijena DSX-a u dolarima slična cijeni ATPL u kunama, minus decimale.
Nerijetko je ATPL cjenovno viša od DSX u smislu da je DSX 5$, a ATPL 550 kn.
Trenutno je razlika izuzetna u korist DSX, ATPL bi trebala skočiti 40% da je dosegne.
Sad je ona vječna dvojba: Je li ATPL podcijenjena ili je DSX precijenjena.Long ATPL i short DSX, bit ce para
P.s. uzima li taj atpl vs dsx omjer i tecaj usd u obzir?
Ne
-
DSX je 6,10$, ATPL je 430 kn. Uvijek je bilo da je cijena DSX-a u dolarima slična cijeni ATPL u kunama, minus decimale.
Nerijetko je ATPL cjenovno viša od DSX u smislu da je DSX 5$, a ATPL 550 kn.
Trenutno je razlika izuzetna u korist DSX, ATPL bi trebala skočiti 40% da je dosegne.
Sad je ona vječna dvojba: Je li ATPL podcijenjena ili je DSX precijenjena. -
Kao što rekoh, negativno je kod DAC-a što nije poboljšao prognozu svoje zarade. Maersk je to učinio ponovno:
https://www.seatrade-maritime.com/containers/mae…t-forecast-37bn -
Danaos Corporation Reports Second Quarter and Half Year Results for the Period Ended June 30, 2022Danaos Corporation (“Danaos”) (NYSE: DAC), one of the world’s largest independent owners of containerships, today reported unaudited results for the period…www.danaos.com
Što je negativno kod ovog izvješća? To što nisu povećali procjenu dobiti za ovu godinu.
Sve ostalo je očekivano. Očekivano su nadmašili sve procjene o dobiti analitičara.
Tvornica novca.
-
Izuzetno zanimljiva vijest, prava bulčina za nas u kontejnerima, pogotovo za nas imatelje GSL-a.
GSL Susan, CMA CMG Jamaica, Sambhar i America idu u najam za 39.000$ po danu sljedećih pet godina. Godišta brodovlja: 2006-2008.
CMA CGM Jamaica , CMA CGM Sambhar and CMA CGM America are al $GSL ships yet… looks like those are all forward fixtures starting in Q1 2023. Current rate is $25,360. So over a 50% increase and extends out to 2028
EBIT samo od tog ugovora čini 30% aktualne kapitalizacije. Trenutni P/E 2,81, dividend yield 8%.