sleti li koji avion u split, možda netko baci oko i na staklenike preko puta aerodroma...
Posts by mikromakrto
-
-
Taj fond je u 2018., imao skoro 190 milijuna kuna uloženih u dionicama te još 90 milijuna u dioničkim fondovima, a istovremeno 1,6 milijardi u državnim obveznicama...
Banalizirano, HEP njima uplaćuje svake godine 15 milijuna eura, ovi to ulažu, a od zarade će se financirati skladištenje otpada iz Krškog...
-
Jedva čekam postove početkom kolovoza kad će svi opet proklinjat gužve i "šugave" švabe, talijane, austrijance, slovence, a posebno bosance...
-
mene su učili da kad dionice kupuju ljudi koji su izravno involvirani u upravljanje kompanijom (uprava i nadzorni odbor) da je to dobro, al čini se da naše tržište zasad ne dijeli to isto mišljenje.
kao i uvijek, vrijeme će pokazati.
Samo za podsjetnik da su dionice Đure kupovala dva zadnja predsjednika uprave i financijski direktor.
Možda znaju kakva će izvješća firma izbaciti, ali nitko ne zna kako će tržište odreagirati. Ako uopće i reagira
-
Pa gledano isključivo perspektive HDZa, trebaju raspisat izbore čim se stvore zdravstveni uvjeti.
Epidemiju su zadržali pod kontrolom, osigurali su kakvu-takvu pomoć gospodarstvu, a glavni konkurent je SDP sa smušenim vodstvom i Škoro bez ikakve infrastrukture. Za HDZ, izbori čim prije tim bolje.
-
Bakić ovakav, Bakić onakav, ali malo je pojedinaca u Hrvatskoj napravilo za tržište kapitala koliko on.
Koliko je zaradio ili izgubio, zna samo on, a nije ni bitno; ulaže svoje novce i njima upravlja kako misli da je najbolje.
-
četiri dana nisu radili, mogli su napraviti 101 update, popravak, dodatak, što god su željeli...
ne, njima se sve sruši prvi radni dan nakon produženog vikenda.
naravno da se svakome može dogoditi rušenje sustava, ali zar se njima uvijek mora dogoditi radnim danom, za vrijeme trgovanja? ne može subotom navečer?
-
cijena nafte može samo dolje. jednostavno ništa ne radi . nema potražnje
Sudeci prema onome sto se dogadjalo proteklih tjedana, na cijenu nafte vise utjece ponuda nego potraznja. Od svega vezanog za naftu znam naftu znam samo da placamo preskupo gorivo, ali ako dogovor o manjoj proizvodnji dize cijenu, kakav je onda uopce utjecaj potraznje?
Na stranu sad teoretska naglabanja, kakva je prakticna situacija s naftom?
-
Pitam se što se događa, Amerika raste danima, većina naših dionica raste, neke i dvoznamenkasto, a naša draga, slavna Optima ni mrc.
Volio bih čuti razmišljanja drugih, jer mi svakakve gluposti već polako padaju na pamet.
od 24.3. do jučer cijena dionice je porasla 41%, a ti kažeš kako "naša draga, slavna Optima ni mrc"?!
mogu razumjeti da nisi sretan s trenutnom cijenom, ali cijena dionice Optime je sve samo ne stabilna, na bilo koju stranu
-
Računica je vrlo priprosta i ne bih davao za nju ruku u vatru, samo sam razmišljao "naglas".
Nadam se da ću ovih dana imati vremena zadubiti se u godišnje izvješće da probam sve rasčlaniti.
Btw, Austrija otvara sve trgovine do 400 kvadrata idući tjedan, sve veće od 1. svibnja, a hotele i restorane od sredine svibnja.
A imaju znatno znatno gore učinke korona virusa (ako pričamo o zaraženima i umrlima) od nas.
-
Malo o tim brojkama:
- 10 milijuna eura financijskih rashoda - iznos kao u FY 2019 izvještaju, to je manje više fiksno
- 2 milijuna eura rezervacija - kao u 2019, plus mali buffer za ovu nepogodu
- 30 milijuna eura za plaće - lani je za cijelu godinu iznos bio 77 milijuna; ove godine bi samo hladni pogon radio cijele godine, bez sezonaca. jesam li pretjerao ili podcijenio, nemam pojma
- 20 milijuna materijalnih troškova - lani 80 milijuna za cijelu godinu, slična matematika kao kod plaća, samo hladni pogon
Dakle, 62 milijuna eura minusa ako sve bude zatvoreno do kraja godine.
Na 31.12.2019 imali su na računu 550 milijuna kuna, odnosno 73 milijuna eura.
Ne želim nikome ništa savjetovati, ali ja mirno spavam s dionicama Valamara. A možda i užasno griješim.
Nisam ulazio sad u tvoju racunicu ali jedna digresija ti gledas samo moguci novcani rashod po RDIG, postoji i novcani odljev koji se ne vodi kroz racun dobiti i gubitka (RDIG), trebao bi i pogledati rashode po novcanom toku, a koji se ne vode kroz RDIG iako to nije bas lako razaznati po novcanom toku, primjer kamate kredita i tecajne razlike kredita se vode kroz RDIG dok se otplata glavnice ne vodi, a sta isto predstavlja novcani odljev.
Da, točno, gledao sam samo PL, nisam ulazio u CF jer se masa ljudi ovdje fokusira na rezultat PL-a
Poslije podne ću malo pročačkati CF, iako mi je indirektna metoda mrska, a jako malo firmi na ZSE, ako ijedna, stavlja CF po direktnoj metodi.
-
Situacija A: ne otvaraju se hoteli do kraja godine, nema ni jednog gosta, koliki je minus na kraju godine?
Situacija B: apsolutno svaki drugi scenarij.
U najgoroj soluciji, godišnje će sigurno imati cca. 10 milijuna eura financijskih rashoda, 2 milijuna eura rezervacija, 30 milijuna eura za plaće i 20 milijuna eura materijalnih troškova. Dakle, nekih 62 milijuna eura, odnosno 465 milijuna kuna.
Malo o tim brojkama:
- 10 milijuna eura financijskih rashoda - iznos kao u FY 2019 izvještaju, to je manje više fiksno
- 2 milijuna eura rezervacija - kao u 2019, plus mali buffer za ovu nepogodu
- 30 milijuna eura za plaće - lani je za cijelu godinu iznos bio 77 milijuna; ove godine bi samo hladni pogon radio cijele godine, bez sezonaca. jesam li pretjerao ili podcijenio, nemam pojma
- 20 milijuna materijalnih troškova - lani 80 milijuna za cijelu godinu, slična matematika kao kod plaća, samo hladni pogon
Dakle, 62 milijuna eura minusa ako sve bude zatvoreno do kraja godine.
Na 31.12.2019 imali su na računu 550 milijuna kuna, odnosno 73 milijuna eura.
Ne želim nikome ništa savjetovati, ali ja mirno spavam s dionicama Valamara. A možda i užasno griješim.
-
Ja stvarno ne razumijem što vas tangira današnji rast ili pad? Ili prošlotjedni ili onaj koji će se dogoditi za tjedan dana?
Ako svi imatelji dionica ovdje očekuju ponudu od kupca koja će sve izuti iz cipela, čemu onda stresiranje je li dionica danas prešla 7 kuna ili će na 5 opet?
Nemam pojma koliko će i u kojem smjeru fluktuirati cijena do objave završetka procesa prodaje, ali osobno imam plan prodati svoje dionice u ponudi koja će uslijediti nakon završetka natječaja jer očekujem da će biti i više nego zadovoljavajuća. A do tada, prst u uho i izučavanje eksponencijalnih krivulja i virologije
-
Ako ništa, smirilia se bjesomučna rasprodaja.
Nakon panike oko virusa i onda dodatne nesreće s potresom, ne znam što bi još moglo potaknuti velike minuse poput onih koji su tjerali Crobex u par navrata preko -10% u jednom danu. A opet, da mi je netko o ovome pričao prije 2 mjeseca, tko bi mu vjerovao...
Rekao bih da gore biti ne može, ali vjerojatno bih se već sutra ugrizao za jezik.
Ali svakako mislim da je priljev novih loših vijesti pri kraju
-
Evo je danas došao poštom poziv na glavnu skupštinu 8. travnja 2020.
U nadzorni odbor ulazi dr. Mirjana Hladika, sa ekonomskog faksa.
Prema dopisu sve je sjajno i tako će i ostati. Ništa o istragama.
"...Nadzorni odbor ocjenjuje svoju suradnju s Upravom veoma uspješnom."
Očito pojačavaju internu reviziju nakon cijelog cirkusa
-
necu prodat taman da budu po kunu
da se slucajno ne predomislim u trenutku pomracenja uma, odregistrirao sam ih
a vi? kako te? margini?
Same here... Nije mi o glavu, preživjet ću i da odu na nulu, ali mi ne bi bilo drago, niti vjerujem u to.
Ali bilo bi presmiješno da cijena ode na jednu znamenku (stvarno me više ništa ne može iznenaditi), a ovi isplate 1,20 dividende
-
I da netko ima informaciju o ponudama, koliko bi realno danas mogao profitirati od toga. Ni na bidu ni na asku nema nekih velikih količina da bi se od toga moglo zaraditi ozbiljne novce. Ne vjerujem da bi netko prodavao svoj ugled za maksimalno pola milijuna kuna.
Mi smo imali premijera koji je prodao upravljačka prava u INA-i za 10 milijuna eura.
Na stranu što je to ogroman kriminal, ali upravljačka prava u takvoj i tolikoj kompaniji dati za samo 10 milijuna eura pokazuje da i "najbolji" među nama imaju jako niske cijene po kojima prodaju obraz i poštovanje
-
Kako uspoređivati turistička i druga putovanja danas i prije 17 godina kada je harao SARS?
-
nula zarez nula... ĐĐ nikada nije proizvodio putničke vagone ni kompozicije, a zadnja lokomotiva je izašla iz pogona dok je još tito zemljom hodao.
-
Zar netko može zamisliti moderni svijet bez avio prometa ili putovanja općenito, bilo u poslovne ili privatne svrhe?
Može jedino ako će se brzo razviti neki efikasniji vid prometovanja na velike udaljenosti, ali mislim da smo još daleko od toga.
Do kad će ovo ludilo trajati, nitko ne zna. Ali sigurno će poslije njega svijet ići naprijed još većim koracima, kao što je išao i poslije svjetskih ratova, velikih ekonomskih kriza, prirodnih katastrofa...