Na kraju krajeva, može auto ići i na zrak, bitno da je oko motora puno plastike iz Solina i s Jankomira
Posts by mikromakrto
-
-
Nije to hype, to je ponovno buđenje ideja od prije jako, jako puno godina.
Koliko će ta vožnja na struju biti ekonomičnija od benzin/dizel priče, nemam pojma.
Lijepo je čuti kako kilometar vožnje na struju košta xy puta manje nego na fosilna goriva.
Samo se nigdje ne spominje trošak popratne infrastrukture...
Kad i ako ukupni troškovi, uključujući i cijenu vozila, budu niži nego kod klasičnih automobila, onda će taj "hype" postati mainstream.
Bez toga, to će biti i ostati zabava za šačicu ljudi, kao što se neki i danas voze s konjima ili biciklima
-
A da nema te potpore, Valamar i drugi bi otpustili ljude i gdje smo onda?
Valamar bi imao isti trošak, nulu, a i država bi imala isti trošak - ono što sad daje za "subvenciju", umjesto toga bi davala za "socijalnu pomoć". Što dobiješ na mostu, izgubiš na ćupriji.
-
Đuro Đaković - jedna od najvećih žrtava nečinjena u Hrvatskoj.
Žrtva kupovanja socijalnog mira, koji je rezultirao socijalnim nemirom.
Firma koja je gradila mostove, vlakove, tramvaje, kombajne, električne kamione prije 50 godina (di si Nikola, di si Tesla), tenkove, borbena vozila, lokomotive, kotlove, dijelove nuklearnih elektrana, cementara i drugih energetskih postrojenja.
Firma koja je pokrenula vlastiti Strojarski fakultet, institut za R&D, dvije srednje škole.
Firma koja je preživjela dva užasna rata u svom dvorištu, veliki potres, nekoliko poplava i eksplozija u halama.
Sve je preživjela, valjda će i HDZ i SDP.
Tužno je gledati firmu koja je bila motor istraživanja i razvoja, koja je imala prvi JV u bivšoj SFRJ i to ne s nekima iz istočnog bloka, već s britanskim Teddingtonom, koja je usvajala znanja iz cijelog svijeta i unaprijeđivala ih kako se danas muči da nađe dva normalna upravitelja koja bi stvari postavili na zdrave noge.
Ne mogu biti objektivan kad pišem o Đuri, povezan sam s Tvornicom na milijun načina i zato nemam dionice. Što mi je, ovako sa strane i drago kad vidim što se i kako radi. Nadam se da ću u 101. godini imati razloga to promjeniti
-
https://www.poslovni.hr/kompanije/pozi…bjekata-4273029
Ovo se pretvara u "televisa presenta"...
-
-
-
NIšta, uplati si dva tjedna u nekom Valamarovom hotelu i pomozi da RIVP opet bude dionica godine.
-
Nitko ne zna što će i kako će biti, može se samo nadati.
Ono što mene muči, a nadam se da se varam, je činjenica da je Dalekovod do Q2-19 redovno servisirao Senior dug i Leasing paralelno. Leasing je riješen sa činčaonicom, a Senior su prestali plaćati, unatoč dostupnim sredstvima na računu.
Istovremeno, PPD navodno kreće u otkup duga. Oni (PPD) naravno mogu raditi što god žele sa svojim novcem, tu nema zbora, ali mi užasno smrdi činjenica da i oni počinju s otkupom i Dalekovod prestaje s plaćanjem u isto vrijeme.
Ako je uprava u dosluhu s novim navodnim vlasnikom duga prestala plaćati, da bi ga oni mogli defaultirati, to je užasno i nadam se da sam se samo zaigrao i preračunao. Ako je pak napravljen neki dogovor/moratorij s vlasnikom duga da se ne plaća neko vrijeme zbog korone, to nije nigdje obznanjeno i ostavlja mogućnosti za ŠBB-KBB kombinacije.
Uostalom, ako će ići u debt-to-equity u omjeru 1:1, odnosno da se izdaju nove dionice PPDu, ili nekome drugome tko je vlasnik duga ako oni nisu, do razine duga, to bi bilo odlično za Dalekovod, ali pitanje je što bi PPD onda s time? Ne znam, istini za volju, Pevex i Petrokemiju su okrenuli naglavačke, ne znam što da mislim...
-
Ma može cijena otići i na 50 kuna, ali to je nekretninski fondić, a ne građevinska kompanija. Neka se onda registriraju kao REIT pa da smo svi na čisto s time što i kako Ingra radi.
-
Mišljenja sam da je teško očekivati da će sada netko ulaziti u poziciju s velikim volumenima. Da netko sad proba ući u top10, nabio bi cijenu debelo preko 10 kn.
Moj stav je da bi i na tim razinama zaradio, ali sumnjam da će se tako nešto sada dogoditi. Tko je mislio ući, ušao je.
-
Koju korist ima Konsolidator od mogućeg debt-to-equity swapa pola godine pred prodaju?
Koju korist ima vlasnik trenutnog duga ako napravi debt-to-equity u firmi koja servisira svoje dugove, a dividendu neće isplatiti još dugo dugo?
-
Gdje sam ono čuo da jednu sličnu firmu treba vrednovati također kao start-up?
-
Ja sam zadnjih godinu dana primjenjivao Greenblatovu formulu i stockscreener za SAD i radi kao švicarski sat. Apsolutno sve dionice koje sam odabrao na taj način su odradili rast u iznosu 30-40%.
Iako Greenblat preporuča držanje do godine dana, zbog poreznih pitanja, nisam ulagao prevelike novce da bih se sekirao oko toga, drage volje ću platit.
U svakom slučaju, formula je sasvim logična, jedini "problem" je vrijeme kada će tržište prepoznati dionicu. Nekad odreagira u mjesec dana, nekad u par mjeseci, nekad nikada...
-
Elon, stara mustra. Kad je tehnički gledano Btc bio spreman za dubok zaron on vjerojatno osobno nakrcan do ubera javlja na marketu da je TSLA odlučila da ulozi u BTC i da će se automobili moći plaćati BTC-om. Bas me zanima hoće li i njegovi radnici imati “privilegiju” i biti plaćani u BTC.... nekako sumnjam u to.
Za Teslu je to sjajan i primarno vođen marketinški potez. Bilo je ćudno da tim smjerom kompanija nije isla i ranije jer ionako cilja na bogatiju raju, milenijalce i opcenito alternativce u svakom pogledu, kao buduće kupce svojih vozila. No, bojim se dok i Meca-Benz ne počne primati BTC kao valutu za svoja vozila da će Teslin pomak ostati i dalje u zoni ezoterije i kao potez koji jasno ukazuje da se tehnološki edge i prednost Tesle u odnosu na konkurenciju, ubrzano topi.
Tesla Invests $1.5 Billion into Bitcoin | The Hidden Details!!! - YouTube
-
Nagađanja traju od prošlog srpnja. Ja mislim da informacije cure iz istog izvora. Nisam siguran sto će cijena eventualno reci o utjecaju Corone na vrednovanje jer multipla valuacija u takvim uvjetima ne fercera. Treba imati na umu da i kreditori igraju “neku” ulogu u navodnoj transakciju, kao i činjenica da će potencijalni kupac navodno dati nekome drugome firmu (barem neko vrijeme) na upravljanje. Želim reci, puno je tu upitnika pa je i cijenu teze odrediti. No, ako bi se islo preko imovine minus dug, dakle statički, onda bi to vjerojatno moglo biti negdje u rangu 170-200 kuna po dionici.
Poprilično sam uvjeren da korona nije uključena u kalkulacije; to je one-time događaj koji je dakako imao utjecaj na poslovanje 2020., vjerojatno i na prvi dio 2021., ali ne i idućih 7-10 godina. A sumnjam da su im kalkulacije rađene za kraći vremenski period od toga.
Ali tko, možda sam mašio ceo fudbal...
-
Bitcoin is not money
-
Naravno da nije bio moj.
Zloćka ne igra prljavo.
Oderati će vas čisto
U jedan mi se čas učinilo da ga nema, al' više nisam sigurna do koje dubine naloga sam vidjela ask. Ma i tako nevažno
Ništa se promijenilo nije, još uvijek čekamo objavu
a jel Krešo kupio svojih 444 zna li se što
Eno prodao je netko baš toliko na Saponiji.
Pa je pet minuta kasnije netko kupio Optimu za gotovo isti iznos novaca.
#teorijezavjere
-
Da ih neće ĐĐ kupit, kao Ingru onomad. Skoro...
-
Čini mi se da je poziv namijenjen i jednima i drugima.
Ako bi uletila neka banka ili fond s refinanciranjem, a pogotovo danas kad je lova nikad jeftinija i nikad dostupnija, to bi bilo fantastično.
Naravno, pitanje je koliku kamatu Dalekovod može sada dobiti.
U svakom slučaju, sigurno manju nego što trenutno plaćaju.
U slučaju dokapitalizacije, to bi s obzirom na današnju cijenu bilo jako lijepo, pod pretpostavkom da nema razvodnjavanja već da ide po 10kn.
Što će biti, kako će biti, bumo videli već za 10 dana.
S obzirom na tako kratak rok, vjerujem da je ovaj poziv samo pro forme, da postoji već neki dogovor s nekim.