1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. gigic23

Posts by gigic23

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • gigic23
    • September 8, 2023 at 8:55 AM
    Quote from tenchi0110

    A kaže gospon Nittko sa starog foruma "Prema Cleavesu ovakav brod vrijedi $13M, a prema Xclusiv brokerima $14,2M."

    Istina je voda duboka, a pogotovo kada je puno "promatarača" tumači. Naravno da je to uvijek i procjena pa i polovni automobili istog godišta i marke mogu imati označajna dsupanja u cijeni.

    👍🙂❤️

    Files

    Screenshot_20230908-084928_MarineTraffic.jpg 26.69 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • gigic23
    • September 7, 2023 at 7:34 PM
    Quote from gigic23

    Ako može mala pomoć u razmišljanju i analizi.

    Znači ako se neki dry bulker trži na P/NAV npr 0.46, da li to znači da je svaka prodaja broda tj imovine po tako računatom NAV u u stvari pemija od 117% u odnosu na tako računatu cijenu dionice? Koliki je u stvari NAV AP shippinga i koliko u stvari vrijedi Non core business AP.

    Da li je problem prodati imovinu, npr brod i zašto toliki diskont?

    Ako NAV radikalno i promptno pada, dali je imovina upravo zbog toga relativno jednostavno utŕživa?

    Hvala :) 👍❤️

    Ovo je sada interesantno i primjenjivo, znači ovom današnjom objavom imamo praktički eklatantan primjer gornje računice. Znači ako je npr shipping P/ NAV bio 0,45 - 0,47 , da li pretvaranjem broda u novac imamo drugačiju situaciju?

    Pa ajmo vidjeti, NAV podrazumjeva likvidacijsku vrijednost, pa smim radikalnim diskontom tržište generira sve rizike takve transakcije u prostoru i vremenu.

    E sada, brod je prodan za npr 100% , 1,00 NAV ok umanjeno za neke troškove transakcije. Ajde neka je to 0.98 NAV nakon troškova.

    Kupnjom je brod pretvoren u novac, naravno umanjen za dug po brodu, ali netto transakcij je u stvari cash, ili.na računu ili smanjen ukupn dug koampanije, a pojednostavljeno za cijeli iznos umanjen je neto dug..Koji je onda efekt transakcije, pa 108 - 118% premije na cijenu dionice na burzi.

    Kada se to stavi u kontekst cijena dionice ispada da je efekt ove transakcije +4,3€/dionici..........??,,,

    I na kraju logično pitanje, da li je opravdan ovakav diskont na P/NAV kako ga tržište trenutaćno vrednuje?

    ❤️👍🙂

  • DRY BULK

    • gigic23
    • September 7, 2023 at 4:09 PM

    China's Major Dry Bulk Imports Set Record, Collectively Up 21% Y-O-Y In August

    • China's import data for August has been released and shows that China's coal, iron ore, and soybean imports totaled a record 160.1 million tons. This is up month-on-month by 17.6 million tons (12%) and is up year-on-year by 27.3 million tons (21%). Overall, China's dry bulk commodity imports have remained strong throughout this year despite the unevenness in China's recovery. As we have continued to stress in our work, supply and demand of homes is not dictating China's dry bulk demand.
    • China's coal imports totaled a record 44.3 million tons last month. This is up month-on-month by 5 million tons (13%) and is up year-on-year by 14.8 million tons (50%). Iron ore imports totaled 106.4 million tons. This is up month-on-month by 12.9 million tons (14%) and is up year-on-year by 10.2 million tons (11%). Soybean imports totaled 9.4 million tons. This is down month-on-month by 300,000 tons (-3%) but is up year-on-year by 2.2 million tons (31%). Looking forward, we continue to stress that there are still no signs that China's robust appetite for commodity imports is set to suddenly reverse.
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • gigic23
    • September 1, 2023 at 1:07 PM
    Quote from gigic23

    Pokušajmo još malo sa povijesnim usporedbama.

    Kako radi objektivizacije i bihevioralnih principa usporediti odstupanja?

    Recimo na kraju 2015 godine i kroz Q1 2016 godine cijena 10 gidušnjeg panamaxa recimo kinesko brodogradilište bila je cca 8,5 mil$, a za usporedbu na kraju 2022 godine takvog uvjetno rečeno sličnog broda iste starosti bila je cca 17 mil$.

    Ajmo reći da je to porast vriednost cca 100%.

    E sada kada bi se tako računavši pokušali referirati na povijesno najnižu vrijednost dionice AP od 97 kn bilo bi zanimljivo kuda bi nas u pokušaju računanja equity i valuacije P/NAV to odvelo.

    Konkretno, da li je tadaßnja cijena od 97 kn bila značajno povoljnija nego danas ili......???, naravno sve u kontekstu okvirnog izračuna.

    👍❤️

    Display More

    Da isčekivanje ne bude predugo ajmo još nalo rasčlaniti elemente.

    Kada otprilike pokušamo izraćunati tadaßnji NAV kako brodarstva tako i konsolidirano ispada da se tada dionica tržila na cca multipli P/NAV 1,65, a trenutaćno se trži na cca 0,55 naravno sve konsolidirano.

    E sada što stoji iza tih jednostavnih brojeva?

    Znači ako gledate Equity kompanije ispada da je on danas cca X 11 rast od 1000% u odnosu na Q1 2016 godine.

    Što je sve iniciralo i uzrokovalo taj rast, posljedićno je vezano za niz elemenata i postupanja unazad 7 godina.

    Jeli taj rast zadovoljavajući, dovoljan, nedostatan, nezadovoljavajući ostaje na ocjenu svim dioničarima, ali činjenično je da gledajući unatrag CAGR kroz Equity iznosi cca 32,5% godišnje.

    Naravno uvijek se može bolje :) <3 👍 :saint:

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • gigic23
    • September 1, 2023 at 12:43 PM

    Pokušajmo još malo sa povijesnim usporedbama.

    Kako radi objektivizacije i bihevioralnih principa usporediti odstupanja?

    Recimo na kraju 2015 godine i kroz Q1 2016 godine cijena 10 gidušnjeg panamaxa recimo kinesko brodogradilište bila je cca 8,5 mil$, a za usporedbu na kraju 2022 godine takvog uvjetno rečeno sličnog broda iste starosti bila je cca 17 mil$.

    Ajmo reći da je to porast vriednost cca 100%.

    E sada kada bi se tako računavši pokušali referirati na povijesno najnižu vrijednost dionice AP od 97 kn bilo bi zanimljivo kuda bi nas u pokušaju računanja equity i valuacije P/NAV to odvelo.

    Konkretno, da li je tadaßnja cijena od 97 kn bila značajno povoljnija nego danas ili......???, naravno sve u kontekstu okvirnog izračuna.

    👍❤️

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • gigic23
    • September 1, 2023 at 11:33 AM

    Evo malo objektivnih brojeva koji proizlaze iz revidiranih financijskih izvješća

    31.12.2015 neto dug po brodu bio je 11,44 mil

    Konsolidirani neto dug po brodu bio je 12,67 mil$

    31.12.2022 neto dug po brodu bio je 4,29 mil$ (-62,50%)

    Konsolidirani neto dug po brodu bio je 4,88 mil$

    (-61,49%)

    Naravno da u kontekstu ovih brojeva treba gledati i koliko je to u odnosu na NAV. Te brojeve je bolje ostaviti da sami izračunate, ali mogu vam dati naznaku da će vas rezultat jako iznenaditi.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • gigic23
    • September 1, 2023 at 11:14 AM
    Quote from Infinity

    ATPL nije u dronjcima(možda nekima cijenovno)

    Meni osobno je bolje dokapitalizirati za razvoj nego za spašavanje.

    Pošto ATPL ima više nego dovoljno imovine za rasprodaju da bi pokrila dug pretpostavljam da se ide u daljni razvoj.

    Tko ima viziju,novce i dionica iz dotičnog datuma ima pravo sudjelovati.

    Možda posjed dionica ni ne bude uvjet ako se ne realizira u prvom krugu.

    Vrlo je neobično da netko na ovoj temi eksplicitno kroz post zaista iskaže što misli, a da pri tome to iskaže tako jednostavno i argumentirano.

    👍🙂

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • gigic23
    • August 31, 2023 at 4:02 PM
    Quote from Slavonac

    Bilo bi lijepo da je tako, ali stvarnost je malo drugačija:

    30.08.2021. cijena 64,24€

    30.08.2023. cijena 48,50€

    Prinos u dvije godine -24,5% bez dividende, sa dividendom -12,6%.

    Ahhhh što reći, ima ona "Inati se Slavonijo", ali ipak i to sa mjerom.......točno je da je cijena na 31.03.2021 24,69., a NE 24,89..Hvala Parica

    krunoslav slabinac inati se slavonijo stihovi https://g.co/kgs/WT9PVw

    Files

    Screenshot_20230831_155936_Chrome.jpg 268.2 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • gigic23
    • August 31, 2023 at 2:04 PM

    Isćitava se opet bajanje bez argumenata, pa amo to svesti pod zajednički nazivnik.

    Koliko je isplaćeno bonusa UO i izvršnim direktorima za rezultate u 20222 godini.

    Iz obavijesti na ZSE vidljivo je da je društvo temeljem rezultata sukladno Statutu i menađerskim ugovorima napravilo kumikativni prijenos od 10.043 dionice po cijeni od 58,16 € na dan transakcije 12.06.2023 godine, zadnji dan trgovanja 09.06.

    Ok znači 10.043 × 58.16 = 584.100,88 €. Naravno na to treba dodati porez i pripadajući prirez.

    Ova isplata je izracunata na temelju neke Ebitde za 2022 godinu bez jednokratnih stavki.

    Ako dobro isčitavam Statut kada se sve stavi u jednostavne matematićke operacije proizlazi da je ta EBITDA cca 45,35 mil €.

    To bi bilo To.

    A ovdje ima jedan ćlanak za usporedbu

    Podravka svojoj upravi daje da kupuju dionice po povlaštenoj cijeni. Jedan član zaradio 604.650 €
    Ovakve nagrade nisu sporne u privatnim tvrtkama, no u Podravci su suvlasnici i država i mirovinski fondovi, a menadžere postavlja politika
    www.telegram.hr
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • gigic23
    • August 31, 2023 at 12:47 PM

    Uz prethodni post, nada je vjerovatno za dry bulk pa neka admin odluči.

    Hvala.

    Potencijal rasta prema nekim analitičarima za peer grupu

    p.s. Ovo ni na koji naćin nije nagovor ili prepioruka na kupnju ili prodaju dionica peer grupe, ili dionica naših dry bulkera .

    Files

    Screenshot_20230831_123904_Acrobat for Samsung.jpg 95.52 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • gigic23
    • August 31, 2023 at 12:27 PM

    MARKET NEWS

    Dry bulk: Recent S&P transactions supportive of still-strong NAVs

    Brokers report a ~14-year, South Korean-built Capesize switching hands for USD21m, and a scrubber-fitted, 2012-built (China) Capesize being sold for USD24.8m. Several similarly priced transactions have been reported in recent times, most of which have been in line with their implied value from current broker quotes. We are encouraged by the strength in realized vessel values, despite currently soft TC rates across the board in dry bulk. We calculate the dry bulk peer group is currently trading at 0.67x P/NAV, based on current broker quotes, which to us screens as the stock market currently pricing in more pessimism than the physical S&P market.

    Naravno uvijek je dobro staviti stvari u ispravni kontekst, to su efikasna tržišta pa je P/NAV 0,67 u odnosu na P/NAV 046 opravdan i shvatljiv, u konačnici upside potencijal od cca 42% i nije tako atraktivan obzirom na CAGR od samo 40% godišnje kako smo ranije gore izračunali 👍💕

    With normalised TC earnings, we would expect values to better reflect normal levels, but see relatively strong broker quotes for 5-year Capesizes at USD47m (25-year average of ~USD37m, excluding 2006–2009). We peg a fair value for a 5-year Capesize on current forward rates and an 8% WACC at ~USD37m (~USD33m at 10%). However, trading at 0.81x EV/GAV, the dry bulk peer group implies ~USD38m, broadly in line with historical averages and in our view not accurately reflecting the current favourable supply-side fundamentals with the lowest orderbook-to-fleet ratio since the early-2000s of just ~7%. Should the freight market turn, we believe dry bulk shares reflect considerable upside potential. The trigger for such a rerating has been elusive so far and the waiting game continues, but we continue to find risk-reward looking favourable in the dry bulk names.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • gigic23
    • August 31, 2023 at 8:46 AM

    Očito je da kolektivna depresija ipotaknuta objektivnom volatilnošću kompleksnog businesssa jednostavno potiskuje racionalne brojeve i elemente.

    Spominje see loš, nali, nikakav rast dionice.

    Pa evo brojeva

    31.03. 2021. cijena 24,89 €

    30.08.2023 cijena 48,50 €

    Ukupno isplaćena dividenda 7,65 €.

    Ukupni prinos 48,50+7,65= 56,15

    Iz toga proizlazi ukupni prinos od 125,59%, za 29 mjeseci.

    Čini se da iz toga proizlazi kumilativno ukamaćeni godißnji prinos od neloših 40% godišnje bez reinvestiranja dividende.

    Svakako da se negdje moglo i bolje proći, ali uzevši sve nabrojano a st o se uporno ne računa pa ni smanjenje duga od 53 mil$, pa ni ulaganje u obnovu i modernizaciju flote , u znacajan nekretninski projekt, pa u konaćnici i mizernu dividendu za 2 poslovne godine od samo cca 15% DYPS , značajnog porasta NAV a u zadnje 2 godine ( bitno većeg od CAGR a na dionici priznajem kapitulaciju u daljnjem iznošenju argumenata.

    👍💕😀

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • gigic23
    • August 29, 2023 at 5:35 PM

    Vidim da se more uzburkalo od objektivnih, subjektivnih i eventualno stvarnih valova na moru oko Otranta i nešto sjevernije.

    Evo malo nešto sistematiziranih podataka iz revidiranih izvješća za 2021 i 2022 godinu, kao i dostupnih FI za 2023 godinu.

    Kako to pojednostavljeno izgleda:

    Društvo je generiralo tijekom 2021 i 2022 godine cca 75 mil$ neto novčanih tokova od poslovnih aktivnosti, uz to je prodan brod Ston za bruto 19,5 mil$.

    Na što je taj novac potrošen, uložen, distribuiran do uključivo H1 ??

    1 smanjen dug za cca 53 mil$

    2. ulaganje u Capex cca 35 mil$

    3 isplata dividende cca 11,3 mil$

    Znači gledajući omjer dividende i neto novčanog toka od poslovnih aktivnosti imamo dividend pay out cca 15%

    Smanjenje duga u odnosu na neto novčani tok od poslovnih aktivnosti cca 61% (45,8/75,00) i smanjenje duga od 7,2 mil $ od prodajne transakcije Stona

    I u konaćnici ulaganje u Capex od cca 35 mil$.

    (Dokovanje, Batala, Novogradnje)

    Samo zdrave prosudbe radi, ovakvo ulaganje u Capex od cca 35 mil$, u idnosu na današnju TK od cca 67,5 mil€ ili 73 mil$ što je cca 48% je ekstremano za kompanije listane na ZSE)

    Naravno pri tome posebno treba voditi računa da je ukupni Capex (isporučeni brodovi, dokovana cijela flota i završena Batala koliko?? )

    Zaključak, da li se može bolje, uvijek, da li je sve što je društvo učinilo dobro za društvo i dioničare neka svatko odluči sam za sebe.

    I na kraju koloko je novaca po dionici društvo generiralo i distribuiralo lako je za izračunati.

    Slatki zadatak da utipkate na kalkulatoru i stavite u kontekst današnje cijene je za kokice

    🙂👍💕

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • gigic23
    • August 29, 2023 at 1:43 PM
    Quote from Parica
    Quote from gigic23

    Ako može mala pomoć u razmišljanju i analizi.

    Znači ako se neki dry bulker trži na P/NAV npr 0.46, da li to znači da je svaka prodaja broda tj imovine po tako računatom NAV u u stvari pemija od 117% u odnosu na tako računatu cijenu dionice? Koliki je u stvari NAV AP shippinga i koliko u stvari vrijedi Non core business AP.

    Da li je problem prodati imovinu, npr brod i zašto toliki diskont?

    Ako NAV radikalno i promptno pada, dali je imovina upravo zbog toga relativno jednostavno utŕživa?

    Hvala :) 👍❤️

    Nitko se ne javlja..pa ću ja pokušat...

    Da, u pravu ste, prodaja broda po tržišnoj cijeni daje premiju od 117% na trenutnu cijenu dionice (indirektno broda)...međutim "problem" je što postoje i vanjski brodari, a koji se u prosjeku trže sa nešto nižim premijama ali na znatno likvidnijem tržištu, sa boljom strukturom bilance, nižim kamatama i znatno transparentnijim i kvalitetnijim upravljanjem...nažalost Uprava ATPL-a je svojim ponašanjem i postupcima izgubila svaku vjerodostojnost i kredibilitet pa je pitanje koliko je gore navedena premija neopravdana...mali podsjetnik kako je došlo do toga...

    1. Za vrijeme visokih vozarina u protekle dvije godine Uprava nije potpisala ni jedan dugoročni TC već je samo "plovila" po inerciji i ponašala se "bit će što bude"

    2. Uprava je na prošlogodišnjoj GS bila protiv isplate veće dividende, ali je zato odmah nakon GS sebi isplatila sebi bonuse kroz dodjelu trezorskih dionica (odnosno para za male dioničare nije bilo, ali za njih je)

    3. Kao glavni argument za neisplatu veće dividende (u prošloj godini) su navodili Ugovornu obvezu po kreditu po kojoj moraju na računu imati famoznih 100 mil kn. Zanimljivo da se tih 100 mil kn više nikad nigdje nije spomenulo i da nisu predstavljali prepreku za isplatu dividende u ovoj godini

    4. Isplaćeni bonusi, u odnosu na ostale izlistane kompanije u RH i ostvarene rezultate, su u najmanju ruku pretjerani. Pogotovo što, osim narudžbe dvije novogradnje Uprava apsolutno ništa značajno nije napravila

    5. Deset dana nakon što je održana GS ove godine Uprava je odlučila da pokreće postupak dokapitalizacije koji nije ni jednom rečenicom spomenut na GS; također je upitna i njegova legitimnost obzirom da se poziva na statutarne odredbe iz 2019. godine

    6. Razno razne smicalice i aktivnosti Uprave koje je teško opisati (moraš ih doživjeti da bi shvatio) u vidu pretplaćivanja prilikom kupnje trezorskih dionica na tržištu, tajminga dodijele dionica Upravi (nakon GS i prije prava na dividendu), skrivanja informacija o stanju oštećenog broda i povezanim troškovima istog, "igranje" sa datumima vozarina po pojedinom brodu unutar izvješća, svojatanjem kompanije od strane Uprave iako imaju manje od 15% vlasničkog kapitala...

    Sigurno ima toga još, ali se teško sjetiti svega, previše je Uprava napravila "sra.nja" zadnjih par godina pa normalan čovjek to ne može sve pohvatat...

    Kad se uzme u obzir sve gore navedeno pitanje je je li premija od 117% uopće neka premija pogotovo kad trenutno ostali bulk bordari daju također visoke premije (npr. GOGLE daje premiju od 66%, EGLE 72%, SB 138%...)

    Display More

    Svaki pokušaj je zlata vrijedan, pa mada bio potpuno subjektivan.

    Prije bi rekao da se pisanjem pamfleta na forumu pokušava raditi ekstremne valove kako bi se na tome napravio ekstra profit.

    Naravno i to je legitimno.

    Problem je kada sa dosta pisanja nije odgovoren jednostavan argument, a to je zašto toliko diskont za izrazito utrživu robu.

    Bajanje o netransparentnosti u odnosu na peer grupu definitivno se može smatrati paušalnim.

    A bajanje da je ukupna dividenda od 7,65€ isplaćena u zadnjih 12 mjeseci, niska nedostatna, proizvoljna i sl u okruženju gdje su dionice društva listane usudio bi se izraziti van svakog je racionalnog razmišljanja bilo kojeg razumnog ulagatelja.

    I na kraju gsn Parica niste spomenuli nikakav Capex u Vašoj analizi, pa vjerujem da Vam ni to nije bitno.

    Ajmo promatrat :) <3👍

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • gigic23
    • August 29, 2023 at 1:02 PM
    Quote from gigic23

    Ako može mala pomoć u razmišljanju i analizi.

    Znači ako se neki dry bulker trži na P/NAV npr 0.46, da li to znači da je svaka prodaja broda tj imovine po tako računatom NAV u u stvari pemija od 117% u odnosu na tako računatu cijenu dionice? Koliki je u stvari NAV AP shippinga i koliko u stvari vrijedi Non core business AP.

    Da li je problem prodati imovinu, npr brod i zašto toliki diskont?

    Ako NAV radikalno i promptno pada, dali je imovina upravo zbog toga relativno jednostavno utŕživa?

    Hvala :) 👍❤️

    Očito nema analitičara, ili nisu skloni objaviti analizu što je naravno legitimno i razumljivo. Dojam je da se ratio nameće bihevioralnom pesimizmu.

    Ajmo promatrati :) :thumbup: <3

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • gigic23
    • August 28, 2023 at 2:35 PM

    Ako može mala pomoć u razmišljanju i analizi.

    Znači ako se neki dry bulker trži na P/NAV npr 0.46, da li to znači da je svaka prodaja broda tj imovine po tako računatom NAV u u stvari pemija od 117% u odnosu na tako računatu cijenu dionice? Koliki je u stvari NAV AP shippinga i koliko u stvari vrijedi Non core business AP.

    Da li je problem prodati imovinu, npr brod i zašto toliki diskont?

    Ako NAV radikalno i promptno pada, dali je imovina upravo zbog toga relativno jednostavno utŕživa?

    Hvala :) 👍❤️

  • DRY BULK

    • gigic23
    • August 15, 2023 at 3:49 PM

    China's Coal-Derived Electricity Generation Remains Much Stronger Than Coal Output; Hydropower Output Remains Weak

    |

    • China's coal production totaled 377.5 million tons last month. This marks a decrease of 12.6 million tons (-3%) from June and is up year-on-year by only 4.8 million tons (1%). A large amount of coal is continuing to be produced in China, but significant is that coal-derived electricity generation again grew year-on-year last month by much more than coal production.
    • Coal-derived electricity generation, which makes up the bulk of China's electricity output, totaled a record 599.7 billion kilowatt hours. This is up from June by 76.9 billion kilowatt hours (15%) and is up year-on-year by 43.7 billion kilowatt hours (8%). The previous record was 598.9 billion kilowatt hours produced in August 2022. China's coal-derived electricity generation growth has now exceeded coal production growth for five straight months. Previously, coal production growth had exceeded coal-derived electricity generation growth during fourteen of the prior sixteen months. It remains supportive for Chinese coal imports prospects that coal-derived electricity generation growth has continued to far exceed coal production growth.
  • DRY BULK

    • gigic23
    • August 15, 2023 at 3:38 PM
    • China's electricity production totaled a record 846.2 billion kilowatt hours last month. This marks an increase of 106.3 billion kilowatt hours (14%) from June and is up year-on-year by 40.3 billion kilowatt hours (5%). The previous record was 824.8 billion kilowatt hours produced in August 2022.  
    • While China's economy remains rife with significant issues, we continue to stress that things that matter for the dry bulk spot market remain very positive. A huge amount of thermal coal continues to be consumed in China, and a healthy amount of steel continues to be produced. China's coal and iron ore imports remain strong, and we continue to stress that there are still no signs that China's robust appetite for commodity imports is set to suddenly reverse.
  • DRY BULK

    • gigic23
    • August 15, 2023 at 3:26 PM
    • 116.5 million tons of iron ore is now stockpiled at Chinese ports. This is 4 million tons (-3%) less than was stockpiled a week ago and is down year-on-year by 22.1 million tons (-16%). Stockpiles have fallen during twenty-three of the last twenty-four weeks and are at the lowest level since August 2020. Significant, too, is that last week's decline has marked the largest drop in iron ore stockpiles since the Week Ending April 19, 2019. This is particularly noteworthy considering that stockpiles are already relatively low. We continue to expect that China's iron ore imports will climb further through the end of this year.
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • gigic23
    • July 24, 2023 at 9:03 AM
    Quote from Roki

    Neto dobit (TTM)=25,2 mil EUR

    Broj dionica=511 230

    Dobit po dionici (TTM)=49,2 EUR.

    Cijena 705 EUR

    P/E=705/49,2=14,32

    Šta ja to ovdje previđam? Kako svi ostali računaju i pišu da je p/e 11?? Prosvijetlite me.

    Display More

    Ako može pomoći

    Files

    Screenshot_20230724-090144_Chrome.jpg 50.53 kB – 0 Downloads
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™