Malo opet o kontejnerašima i promjeni vrijednosti SH brodova u razdoblju od kolovoza 2020 do lipnja 2021. Tri razlicite veličine brodova a koje cca odgovaraju handyima, suprama i panamaxima iz dry bulka po DWT veličini. 10 godišnjaci i 15 godišnjaci u sve 3 kategorije.
Zaista zanimljivo. Znači u kolovozu 2020 godine je 6 takvih brodova po 1 iz svake skupine vrijedilo ukupno 62,50 mil$, danas nakon 10 mjeseci vrijedi 269,00 mil$ uz ukupni porast od 206,50%. Realno tako izabrana hipotetska flota samo ilustrativno pokazuje kakve reperkusije imaju promjene asseta na bilance shipping kompanija. Naravno to je svjetsko okruženje i dinamika i promjena je brutalna. I na kraju najnoviji ugovori kod konteneraša već idu na periode od 36 mjeseci sa pr vozarinama za cijeli period iznad 40.000$, što ukazuje na neupitnu održivost ponude potražnje do 2024 godine. Čini se da uz specifičnosti sektora dry bulk ima fazni pomak od cca 9 mjeseci.
Samo ispravka, uz ukupni porast od 206,50 mil$, odnosno 330,4%, index rasta 430,4.