A što se ograničavati na zse kad na svijetu imaš šta hoćeš.
A zamisli da na zse imaš kontejneraša na p/e 2.5 sa 90% ugovorene 2022 i 70% ugovorene 2023 po odličnim cijenama, da nema velika straha gdje će harpex sutra ili bdi.
A što se ograničavati na zse kad na svijetu imaš šta hoćeš.
A zamisli da na zse imaš kontejneraša na p/e 2.5 sa 90% ugovorene 2022 i 70% ugovorene 2023 po odličnim cijenama, da nema velika straha gdje će harpex sutra ili bdi.
A kako su te stvari riješavali prije koju godinu pa nije bilo Congestiona?
Prvi put ikad sad je postao problem
Prije par dana kupio veliku količinu DAC po 68$, i pokrio to put opcijom Jan24, strike 70 po 25$. Ukupan trošak 93$
Ako dođe do "eksplozije brodara" ode ovo iznad 100$ u pola godine. Nakon toga dividende,buyback,mediji...
Ako ne dođe budem dividendama skoro pokrio trošak opcije te kroz dvije godine budem oko nule, uz to mogu nešto uloviti prodajom covered call ova.
Pa ne može se stalno nešto događat.
Display MoreViše od 200 000 komada na prodaji po 5,10 kn. Netko strašljiviji bi zadrthao čim bi ugledao tu brojku.
Srećom ja nisam strašljiv, samo sam lud.
Nestao ovaj biserčić sa kakti svojom prodajom 200.000 komada...!?
Navodno u jednoj balkanskoj zemlji postoji institucija s nazivom HANFA koja nadzire regularnost trgovanja na burzi.
Joj, pa to imamo mi u RH. Wow, sretan sam da smo to mi!
A gle čuda šta piše u Zakonu o HANFI:
"Članak 14. - NAČELA
(1) Agencija će se u ostvarivanju svojih ciljeva iz članka 13. ovoga Zakona rukovoditi načelima:
– transparentnosti,
– izgradnje povjerenja među sudionicima financijskog tržišta i
– izvješćivanja potrošača.(2) Agencija će upoznavati javnost s ulogom i načinom funkcioniranja financijskog
sustava, uključujući razvijanje svijesti o koristima i rizicima koji su povezani s različitim
vrstama ulaganja i financijskih poslova.
(3) Agencija će osigurati brz i ekonomičan pristup svim vrstama informacija koje mogubiti od interesa korisnicima financijskih usluga, investitorima i ostaloj javnosti."
Dragi članovi UPRAVNOG VIJEĆA HANFE i svi djelatnici HANFE, ja kao mali dioničar vam javljam da sam izgubio povjerenje u neke sudionike tržišta kapitala. Također sam izgubio povjerenje u Vas jer mislim da ne radite svoj posao zbog kojeg ste osnovani te ne opravdavate primanje svojih plaća.
Moja molba:
MOŽETE LI MOLIM VAS PROVJERITI TKO JE DANA 24.11.2021., 25.11.2021. I 26.11.2021. DAVAO PA POVLAČIO NALOGE S PRODAJE U OVIM KOLIČINAMA (OTPRILIKE): 50.000 KOMADA, 100.000 KOMADA I 200.000 KOMADA DIONICE OPTE-R-A? S KOJOM SVRHOM SE TO RADILO?
HOĆETE LI DOZVOLITI DA I SLJEDEĆEG RADNOG DANA, 29.11.2021. TAJ ISTI NEODLUČNI "PRODAVATELJ" NA PRODAJU STAVI 100.000-300.000 KOMADA OPTE-R-A DIONICA UJUTRO, TE POSLIJEPODNE POVUČE SVOJ NALOG S PRODAJE? S KOJOM SVRHOM ĆE TO NAPRAVITI? ZAŠTO NE ČEKA REALIZACIJU PRODAJE?
Ovo je vrlo jednostavno za istražiti.
Kako se djelomično financirate iz moje bruto2 plaće, molim da odradite ovu laganu istragu te kaznite počinitelje ove zabranjene prakse. Ako niste u stanju odraditi ovaj zadatak, odstupite sa svojih poslova i oslobodite mjesto nekome tko će to odraditi.
Hvala i s poštovanjem,
mali dioničar bez povjerenja
Zašto ne bi smio izlagati na bidu ili asku tko šta hoće i kako hoće. Uz svoj rizik da mu netko popapa nalog bilo na asku ili bidu.
Na coine djeluje malo jače, oni nisu cjepljeni s dvije doze?
Danas se raspala turska lira nakon dugog bear marketa. Od interesantnih izlistanih papira imamo index TUR i telekom TKC.
Ovaj TKC bi bio sasvim pristojan dividendni papir da nije u tako problematičnoj državi.
Cijeli taj bliski istok ne izgleda lijepo.
Sirija i Libija su uništene ratom. Šareni papirići iz Irana, Libanona i Turske vrijede svaki dan sve manje, autokratski režimi...situacija kao u Jugi 92-1993.
Koliko god da je skupa TSLA ipak ima jak brand i razvija se te je ne bi trpao u isti koš s njima.
Više bi me zanimala gomila prenapuhanih malih koji su dosegli svemirske valuacije u rasponu od 10-100 mlrd $.
Kupiti put opcije na sto takvih balona s dospjećem maksimalno godinu dana, cca 200$ uložiti u svaki je cca 20000$.
U crnom slučaju bi izgubio 20000$ što mogu podnijeti.
Realno 1-5% tih kompanija će opravdati te valuacije, možda postati novi Google, Amazon ili Tesla.
Ostalo će popadati duboko kad dernek završi. Koliko duboko to je pitanje. Ne bi bilo čudno da neki zarone preko 80% kad pukne.
Ne bio odmah krenuo u to, više da imam neku watchlistu.
Kako je market jako visoko otvaram ovu temu. Možda je normalno da firme koje proizvedu 100 auta godišnje vrijede više od 100 milijardi dolara, nekad je to bilo čudno, danas vidim da je to postalo normalno. Toliko smo tih nevjerojatnih pojava vidjeli zadnje dvije godine da smo na njih oguglali. Manija je počela već tamo 2018/19. Tada je bilo govora o shortanju. Svi shorteri su već davno nadrapali, predugo sve to traje.
Dot com balon ili hr građevina 2007 je sitnica prema ovom što se danas događa.
Počinjem razmišljati ozbiljno o tome da
dolazi vrijeme za kupnju put opcija na te najluđe priče.
Sastavite listu najluđih balona
Kao što se drybulk brzo ohladio tako očekujem hlađenje i na containershipu. Nadao sam se da će izdržati koji mjesec duže ali nije.
Očekujem prosjek 20k na capovima dogodine te 15 na panamax/supramax.
Brodari mi čine oko 5% imovine trenutno (nmm i panl), namjeravam ostati u oba samo zbog preniske valuacije.
A što bi bježao iz Pangee? Cijena koju nude je smiješna. Ako dođe do toga da brodovi opet plove za kikiriki, pangea u takvom marketu opet prođe bolje od konkurenata, viđeno 2017-19.
Pogledao malo detaljnije NMM.
Situacija ne bi bila precrna ni da drybulk padne na 10k$ prosjek. Išli bi s cca p/e 2 na p/e 4-5, uz uvjete da im tankeri ostanu na 12-15k gdje su trenutno. Kontejneri su dugoročno ugovoreni skoro 100% i oni budu odlični 2022-2024/25.
Ostajem u ovome dalje.
Display MoreKonkretno, dobra stvar kod naviosa je što su dobro dugoročno ugovorili većinu kontejneraša, čak i 6 novogradnji. I nisu dali dividendu.
Tankerski sektor im je pušiona.
Bulkeri su im uglavnom na spotu, ovaj kvartal još ok, iza pušiona.
Uz to će još trebati spašavati NM.
Dobro kolega zašto ste onda zaboga ulazili u Navios?
Ozbiljno pitam, kako sada znate sve to a u vrijeme kupnje niste? Ili ste kupovali radi niske valuacije.
Zbog niske valuacije u odnosu na ostale.
Koliko god mi se ne sviđaju neke stvari oko naviosa kombinacija kontejneraša i bulkera do nekidan je bila odlična. I sad bi bilo sve ok da su dugoročno ugovorili ove bulkere na spotu po 25-35k bar godinu-dvije. Ili da je onakav market ostao bar par mjeseci ali nije
Konkretno, dobra stvar kod naviosa je što su dobro dugoročno ugovorili većinu kontejneraša, čak i 6 novogradnji. I nisu dali dividendu.
Tankerski sektor im je pušiona.
Bulkeri su im uglavnom na spotu, ovaj kvartal još ok, iza pušiona.
Uz to će još trebati spašavati NM.
Ostao sam zaglavljen u Pangei i Naviosu. Nemam kud na ovim razinama. Iznenadilo me. Sve bi bilo super kad bi sada i jedni i drugi prodali 20% svoje flote i popravili bilancu, pogotovo navios koji je krcat brodovima. Danas bi za njih mogli dobiti 2-3% manje dolara nego prije dva tjedna što bi bio super stop-los.
Mi smo svjesni, a oni nisu da brodovi većinu svoje karijere gube novce, samo ponekad u iznimnim slučajevima mlate novce.
Uz sav strah i paniku u društvu jednostavno ni jedan soj covida nije dovoljno jak da izazove korekciju na burzi.
Osim onog lani u ožujku.
Prije par godina na svaki šum bi market pao 10%
Danas se moglo lijepo zaraditi, ni kriv ni dužan
Trebalo je samo ući u papir
Long Scorpio, ZIM
Short Lucidus
Lucidus od Jake Andabaka?
Kod NMM vidim po što su ugovoreni brodovi i znam da se teoretski vozarine sruše sutra bilo za drybulk bilo za kontejnere ili tankere da će s trenutnim ugovorima 2022 biti izvrsna, 2023 također, tek 2024 bi se rezultati počeli ozbiljnije kvariti.
Na ZIM to ne mogu naći. Postavljam pitanje da se teoretski kroz mjesec-dva vozarine za containership sruše na 5000$ na dan koliko bi dugo još Zim imao toliku dobit. Nije isto je li to početak 22, sredina ili kraj godine. Voze li oni sve na spotu pa što bude da bude ili? Upravljaju s preko 100 brodova. Ima li ovdje koji Zim-stručnjak?
Neću vas pitati gdje ste bili 91. ili 41.
A zanima me kako ste preživjeli strašnu 2008. Posebno onaj zastrašujući period od rujna do kraja godine te prvu polovicu 2009.
Daytrade je najteži i najzanimljiviji posao na svijetu. Možeš ga raditi kvalitetno samo ako mu se posvetiš 100%, znači ako si sama i nema da te gnjave punica, žena/muž, djeca, dide i babe te svakodnevni posao tko ga ima.
Mir i računalo pred sebe. Te čelična disciplina i neosjetljivost na gadne gubitke kojih će sigurno biti kad tad.
Osobno nemam ni želudac a ni okolnosti te dovoljno slobode da budem daytrader.