Netočno. Ugovori s financijskim institucijama su većinom fiksni kroz period leasebacka, sav extraprofit (ili gubitak) snosi unajmitelj. A obzirom kako stvari stoje, ovdje je riječ o mudroj strategiji, rješavaju se starih brodova za koje se trenutno može dobiti solidna cijena, jačaju svoju financijsku poziciju koja im omogućava nastavak na projektu Batala i vjerovatno možemo uskoro očekivati i kupnju kakve novogradnje u periodu kada je povoljno naručiti novi brod.
Inače, ovo je model financiranja sve popularniji u posljednje vrijeme, potražite malo koliko je kompanija prošlih godinu dana na isti ili sličan način prodalo brodove i ponovno ih preuzelo u najam. U ovakvim prilikama kakva je bila 2020., to je i očekivan i jedini ispravan put. Kamo sreće da su cijene prijevoza bile kudikamo veće pa potrebe za ovakvim financiranjem ne bi bilo, ali nemojmo se lagati, zato cijena dionice i jest zakucana tu gdje jest. Da nije bilo krize s covidom, 2020. bi bila ono što će 2021. biti i to polako postaje jasnije i ovima kojima su oči još zatvorene a taština ih priječi da priznaju da su u krivu.
https://www.assetfinanceinbrief.com/2019/10/ship-s…o%20A%20for%20A's%20use.&text=B%20is%20typically%20a%20leasing,or%20non%2Dbank%20leasing%20company.
https://www.hellenicshippingnews.com/new-world-of-s…-and-leaseback/