1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. value_zg

Posts by value_zg

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • value_zg
    • May 16, 2025 at 3:55 PM
    Quote from KitoLovac

    Ne razumijem čemu žurba pri kupnji ove dionice.

    Prodavača ima. Naročito OTP skrbničkih.

    Ukoliko ove godine uduplaju dobit pa iduće godine opet uduplaju dobit. Onda pri 4.86 EUR imamo P/E 8-9.

    Končar je brutalna firma i dionica.

    Dalekovod postaje opet dobra firma ali dionica nije nimalo podcjenjena. Štoviše, brutalno precijenjena u ovom trenutku. Sve ispod 50 mil dobiti ovu dionicu ne čini podcjenjenom. A su daleko od toga.

    Mislim da će se približiti 50 mil. dobiti već u 2026. Ima i drugih pokazatelja osim P/E, ovdje mislim da nije ispravno gledati samo P/E kad su imali skoro nikakvu dobit dosad, tek nešto malo u 2024. Već rast dobiti na 30 mil.€ gura P/E na 6-7.

    Mislim da su jaki back-log, skoro nikakva zaduženost, jaka tržišna pozicija i Končar grupa garancija za odlične rezultate u razdobljima koja slijede. Slažem se da je možda rano pozicionirati se već sad u DLKV, ali s hypeom koji prati Končar grupu mislim da će cijena vrlo brzo "odletjeti" preko 10€, tako da je trenutnih 4,8-5,0 zapravo poklon.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • value_zg
    • May 12, 2025 at 1:09 PM
    Quote from Bull_over_Bear
    Quote from TheMandarin

    U zadnje se vrijeme cini da su Koncari (KOEI, KODT i KODT2) debelo najbolje investicije na nasoj burzi.

    Moze li se koja druga dionica pribliziti tome, ne samo cijenom nego i rastom poslovanja i pokazatelja, ako gledamo razdoblje od iducih godinu-dvije? Za Koncara se cini da i dalje ima potencijala za velikim rastom.

    1. KODT i KODT2
    2. KOEI i KOTR2
    3. ...
    4. SPAN, IG, DLKV

    Slažem se sa svime navedenim. Ponudio bih i Granolio kao opciju. Ove godine prvi put nakon dugog razdoblja bit će i isplaćena dividenda, preuzeli su žito d.d., rast prihoda u prethodnim razdobljima i Q1 2025. Mislim da su trenutno vrlo podcijenjeni.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • value_zg
    • April 30, 2025 at 11:05 AM
    Quote from Sheki

    Nisu to teorije zavjere nego je čovjek pitao računovođu jer mu nije bilo jasno. Imam i ja računovođu u firmi pa sam mu refinancirao stambeni kredit jer mi je tvrdio da to nije moguće u njegovom slučaju. Sad plaća 100 eura mjesečno manju ratu. A ADPL je inače poznat po netransparentnosti i muljaži, pogotovo prema dioničarima.

    Dobro ADPL, ali valjda i mišljenje revizora znači nešto. Ili su svi zajedno u muljaži?

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • value_zg
    • April 29, 2025 at 11:45 AM
    Quote from goranlagea
    Quote from All

    Nestrpljivo cekam trenutak kad krene ... Nekako mi se čini sve bliži :)

    Članovi grupe prispjevaju duplo veću dobit od Dalekovod d.d. koji kotira. Inače FI je moderno, u skladu sa smjernicama EU (pola izvješća je o tome) ukratko vidi se novi moderan pristup koji je integriran u jezgru kompanije i predstavlja buduće smjernice razvoja. Jedino ovo gore o dobiti baš ne kapiram.

    ESG dio izvještaja je od ove godine obveza za određen broj firmi na zse koje zadovoljavaju kriterije za isti. Takav izvještaj predao je i ADPL, KODT, ERNT i još nekoliko kompanija. Samo ističem da navedeno nije nužno dobra volja Dalekovoda pa ne bih previše iščitavao iz toga, u smislu modernog pristupa.

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • value_zg
    • April 23, 2025 at 4:05 PM

    Danas se počelo zagrijavati pred objavu Q1 rezultata u petak ^^

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • value_zg
    • April 3, 2025 at 10:22 AM
    Quote from mihopracat1911
    Quote from value_zg

    Ok, koja ti je poanta? Nisam u pravu da ih Tankerska ne planira kupiti?

    Nisu svih 5 olupine nego 2 od 5? Kakvo je onda stanje ostala 3 broda po tebi molim te? Kome će ih prodati i po koliko? Jedino mogu u rezalište.
    LPG brodovi su dakle u dugoročnom najmu, tu se slažemo, koliko razumijem jedino misliš da će najam isteći uskoro pa nije na više dugi rok. Kada istekne najam, dat će ih ponovno u trajni najam jer će biti prisiljeni pošto su u sale & lease back aranžmanu, tako da se situacija ne mijenja mnogo, osim što će možda (veliko možda) biti dani u dugoročni najam po boljoj cijeni nego što su sada.

    Konačno, kako je to točno poželjna firma za kupiti jednoj Tankerskoj, što bi oni dobili time? Dapače, što bi itko dobio kupovinom JDPL?

    Apsolutno nisi u pravu. Ostala 3 broda imaju komercijalno klasifikaciju Right Shipa na 3 zvjezdice što ih čini adekvatnim za ozbiljnije najmove. Trogir i Split su i bit će za staro željezo. Što se LPG tiče da a imalo poznaš tržište malih LPG coasters znao bih da su ti brodovi na SPOT marketu malo i nikako i da su to uglavnom brodovi na ugovor na vrijeme. Ugovor na vrijeme može bit 1+1 ili 2+1 eventualno 3+2 (kod novogradnje), jer nitko neće ići graditi takve brodove bez osiguranja da ima najam na duži period a sve u svrhu garancije banaka. To je tvoje već drugo nepoznavanje shippinga.

    Ko ti kaže da će ih dati na duži najam? Kako uopće možeš biti siguran da će biti u dugom najmu? I koja će bit trading pozicija. Oba broda trenutno rade za Norveškog naftnog Major-a Equinor, koji ima jeftin pristup proizvodnji LPG-a u svojim rafinerijama te s obzirom da brodovi mogu voziti na Dual Fuel (LPG/MGO), njihovi troškovi na gorivu su minimalni.

    Što se tiče treće stvari, zaboravljaš nekretnine koje su na atraktivnoj lokaciji a dvije nekretnine su upravo očišćene od tereta. I to poprilično atraktivnoj lokaciji.


    Lijep pozdrav


    Miho

    Display More

    Priznajem, moje znanje shippinga je vrlo vjerojatno manje od tvojeg, ali je sasvim dovoljno za doći do zaključka da Jadroplov nije isplativa investicija Tankersoj.

    Firma sa 60 mil.€ duga i godišnjim troškom kamata od 5 mil.€ teško može ploviti isplativo, pogotovo ako su vozarine kao u prethodnih 12 mjeseci.
    LPG brodovi su dani u najam na dugi rok baš zbog garancije bankama koje su ih financirale. U najmu su kod dvije različite firme koje ih daju dalje u podnajam uz dobru maržu, a zarada Jadroplova je tu limitirana. Dry bulk brodovi nemaju dovoljnu maržu na vozarini da mogu pokriti ni vlastito financiranje.

    Nekretnina sigurno vrijedi i na dobroj je lokaciji, ali tko bi kupovao shipping firmu sa 60 milijuna eura duga (samo glavnice, kamata je ovdje priča za sebe s obzirom da su ugovori sklapani uz učešće kamate i do 40%) radi nekretnine? Nekretnina je isto dotrajala i potrebno je daljnje ulaganje i eventualna prenamjena ako bi se željelo zaraditi na njoj. Dakle najvrijednija stavka u cijeloj firmi je zemljište. Najradije bih rekao, j*beš shipping firmu kojoj je najvrijedniji asset zemljište u Splitu.

    Sad bih mogao dalje razraditi zašto nikako nije isplativo ulaganje u Jadroplov sa suhe financijske strane i pametovati ti kako nemaš znanja o financijama i ekonomiji kao takvoj, kao što si ti meni za shipping, ali ne vidim smisla u tome.

    Tankerska je u 2024. završila preuzimanje ATPL i godinu prije Turisthotela. ATPL veća je firma od Jadroplova i nosi mnogo više komponenti, tamo su kupovinom također dobili i atraktivnu nekretninu u gradnji u Dubrovniku. Nema mi nikakve logike da ulaze i u Jadroplov, a imam i relativno jaku "insajdersku" info da su odustali od toga. Ipak, za slučaj da se iza usernamea mihopracat1991 krije Mario Pavić glavom i bradom, uzet ću u obzir da možda znaš nešto što ja ne znam :)

    P.S. imam dovoljno znanje o shippingu da znam tko je bio Miho Pracat pa mi je smiješan potpis "Miho", ali mogu poštovati uživaljavanje u alter ego. Postoji naravno i šansa da zaista dijeliš ime s dubrovačkim pomorcem

    Lp,

    value

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • value_zg
    • April 2, 2025 at 2:02 PM
    Quote from mihopracat1911
    Quote from value_zg

    Mislim da TPNG nema u planu kupovati, preokupirani su s ATPL i Turisthotelom, već im je i to velik zalogaj.
    Jadroplov nažalost nije vrijedan toga jer zapravo kupuješ 5 olupina i 2 LPG broda u najmu, koji su dani u trajni najam na dugi rok.


    Vidi se da o shippingu pojma nemaš. Spominješ 5 olupina. Dva broda u bulk sectoru su poprilično starija i spremna na prodaju. Što se LPG-a tiče, slijedeće godine jednom izlazi najam a drugome ove godine u 12 mjesec.

    Ok, koja ti je poanta? Nisam u pravu da ih Tankerska ne planira kupiti?

    Nisu svih 5 olupine nego 2 od 5? Kakvo je onda stanje ostala 3 broda po tebi molim te? Kome će ih prodati i po koliko? Jedino mogu u rezalište.
    LPG brodovi su dakle u dugoročnom najmu, tu se slažemo, koliko razumijem jedino misliš da će najam isteći uskoro pa nije na više dugi rok. Kada istekne najam, dat će ih ponovno u trajni najam jer će biti prisiljeni pošto su u sale & lease back aranžmanu, tako da se situacija ne mijenja mnogo, osim što će možda (veliko možda) biti dani u dugoročni najam po boljoj cijeni nego što su sada.

    Konačno, kako je to točno poželjna firma za kupiti jednoj Tankerskoj, što bi oni dobili time? Dapače, što bi itko dobio kupovinom JDPL?

  • DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

    • value_zg
    • March 13, 2025 at 3:56 PM
    Quote from mikromakrto

    Meščini da su u tajnim pogonima ispod zemlje osmislili super leteći tenk koji uništava sve na zemlji, nebu i moru, ja drugo objašnjenje nemam...

    Uvijek ima ljudi koji idu na onu o "letećem dvorcu", "zadnjoj budali" i ostalim uspješnim strategijama, ali ako među kupcima zadnjih dana ima itko ne daj Bože zaposlen u OMFu, treba im poslati USKOK, a diplome poništiti.

    Nelogičnosti će uvijek biti, ludih poteza također, ali da netko svjesno plaća ovo više od 3 eura, to meni nije objašnjivo. Doslovno na petoj stranici izvješća stoji kako se kapital sastoji od 28 milijuna dionica, ne želim vjerovati da ljudi svjesno prelaze preko toga.

    Da, poslovanje je danas nemjerljivo bolje nego prijašnjih godina, nadam se da će biti 10x bolje u budućnosti, ali firma koja zaradi 7 milijuna eura u najboljoj godini unazad 50 godina sigurno ne vrijedi 1,5 milijardi eura...

    Samo recite da ste ljubomorni što niste ušli na 20,00€ ^^

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • value_zg
    • March 10, 2025 at 2:46 PM
    Quote from goranlagea

    Investiram isključivo dugoročno. U cijeloj prošloj godini izašao sam samo iz VLEN-a. I to vjerojatno ne bi, ali me je zasmetalo u revizorskom izvješću: Ulaganja u Dok 11, koja se, budući je riječ o njegovom povećanju vrijednosti i vijeka upotrebe, iskazuju kao dio poslovnog prihoda, iznosila su ukupno 15,6 milijuna eura, od čega u posljednjem tromjesečju 2,9 milijuna eura ili 19%, čime je primjetan trend smanjenja s obzirom na dovršetak ove faze planiranih ulaganja

    Prekupljenost se uvijek gleda kratkoročno, u trenutku kada se pripremate ući u poziciju. Ovdje se vidi da je tijekom većeg dijela godine dionica bila u stanju prekupljenosti. Inače, što se tiče podcjenjeno-precjenjeno, radio sam to preko diskontirane vrijednosti za budućih 5 godina i tu se slažem s vama. Nikada ne gledam kratkoročno kretanje cijene, jer se radi o sentimentu, kao što ste naveli. Ne brine me nakvarcani. Oni imaju u backlogu posla za 2 godine, tako ako im nešto i otpadne, još uvijek je dobro. Neke pokazatelje sam ublažio, jer mi je izašlo " previše dobro". Meni kaže da bi KODT trebao biti 5-godinu 9.250 €.

    I s moje strane poštovanje za vaše mišljenje, nadam se da sam vam ipak neki od stavova pojasnio. Svu sreću vam želim.

    Pozdrav,

    Zanimljiva mi je tema i rasprava pa bih se uključio da naučim nešto.
    Možete li objasniti graf koji ste priložili. Što na njemu promatrate i što predstavlja to kretanje?

    Zahvaljujem

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • value_zg
    • March 5, 2025 at 8:57 AM
    Quote from smrznuti

    Vremenom će, mislim, dolaziti razlozi za pad na ovoj našoj burzici... kako/ako bude kriza u HR jačala (zadnjih mjesec dva od nekih poduzetnika čujem da škripi, a ima još znakova) ... (bolje se) malo zakešat dok ne prođe dim ... a bilo je tu i margina (koji koštaju, a burza baš i nije davala znakove za daljni rast)

    Sve navedeno je istina, ali isto je vrijedilo u bilo kojem trenutku u zadnjih 4-5 godina, a opet su mnogi ostvarili odlične prinose.

    Ne kažem da nije dobar trenutak za zakešat se i zatvoriti neke pozicije, ali zbog previše opreza propuste se i neke prilike :)

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • value_zg
    • February 28, 2025 at 3:25 PM
    Quote from Sheki

    Rekao sam da ovo treba sve pokupit i dignut na 20 eura pa nek TPNG kupuje ako hoće.

    Mislim da TPNG nema u planu kupovati, preokupirani su s ATPL i Turisthotelom, već im je i to velik zalogaj.
    Jadroplov nažalost nije vrijedan toga jer zapravo kupuješ 5 olupina i 2 LPG broda u najmu, koji su dani u trajni najam na dugi rok.

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • value_zg
    • February 24, 2025 at 4:08 PM

    Ima li netko ideju što bi moglo utjecati na ovakav pad danas po objavi izvještaja, u kojem su brojke vrhunske? Propuštam li nešto?

    Kužim i priču s fondovima, ali opet ne vjerujem da bi fondovi prodavali baš danas po objavi izvještaja ovako male količine

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™