1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. All

Posts by All

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • All
    • January 19, 2025 at 10:59 AM

    Ako se adpl uklopi u ovako nešto, to bi im bilo najs. Polestar su poprilično ozbiljna EV pogotovo naspram švapskih poluproizvoda...


    Kineski manevar za zaštitu od carina: Teslin konkurent će izrađivati električne aute u Europi
    Švedski proizvođač automobila u kineskom vlasništvu, Polestar, trebao bi na starom kontinentu sastavljati novi model električnog automobila, Polestar 7.
    forbes.n1info.hr
  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • All
    • January 18, 2025 at 12:15 AM

    Evo ponavljam link ako netko nije primjetio.

    Europa uvezla rekordne količine ruskog LNG-a, pokazuju podaci za 2024. godinu
    Europa je uvezla rekordne količine ruskog ukapljenog prirodnog plina (LNG), pokazuju podaci za 2024. godinu
    forbes.n1info.hr
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • All
    • January 17, 2025 at 9:04 PM
    Quote from deny_09

    Kod Dalekovoda nije problem posla vec marži koje su do sada bile dosta male.

    Situacija se polako mijenja.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • All
    • January 17, 2025 at 6:17 PM
    Quote from tollway
    Quote from KitoLovac

    Dakle. Glavni uzroci pada njemačke industrijske proizvodnje su:

    1. Visoke cijene energije – Povećani troškovi plina i nafte smanjuju profitabilnost. Nema nuklearki.
    2. Inflacija – Poskupljenje sirovina smanjuje konkurentnost proizvoda.
    3. Poremećaji opskrbnih lanaca – Kašnjenja i nedostatak materijala zbog globalnih problema.
    4. Smanjena potražnja – Manje izvoza zbog konkurencije, posebno u Kinu. Ali to su pokrili sa Poljskom.
    5. Rast kamatnih stopa – Skuplje financiranje ograničava ulaganja. Ali izlazimo u područje kada se očekuje pad kamatnih stopa.


      Energenti su glavni razlog. Uzrokovali su inflaciju i nekonkurentnost proizvoda. Dok Kina i Indija uživaju niske cijene energenata. Kao i veći dio Azije. Dakle, mi smo popušili. I to se neće riješiti barem idućih 5 gpdina


    kad su državnici bilo toliko pametni da su uveli sankcije europi, a ne rusiji. većina njih više i nije na vlasti, a ovi nedorečeni klaunovi ne znaju što i kako. pa preko 2-3 posrednika uvoze te iste energente po osjetno većoj cijeni.

    Display More

    Ne znam odakle vam podaci i zasto nitko ne priča o previsokim maržama, nedostatku investiranja u razvoj tj tapkanja u mjestu i pohlepi Njemačkih proizvođača. Ruku na srce al kinez je po pitanju inovativnosti i kvaliteti EV miljama ispred švabe, a to nema veze sa ničim drugim doli sa ovome o čemu pricam. Vidjeti ćete uskoro ako to još do sada niste uočili. I švabo ruski plin uvozi po sličnoj cjeni kao i prije rata ....

  • Obveznice Ministarstva financija Republike Hrvatske

    • All
    • January 17, 2025 at 11:46 AM
    Quote from DonDada
    Quote from abc1

    Koje naše osim HPB, a za to nisam baš siguran, to jer njihova banka.

    Mislio sam na banke u Hrvatskoj ne na banke u državnom vlasništvu

    Zasto bi banka bila zainteresirana ?

  • Udruga malih dionicara - RIVP

    • All
    • January 17, 2025 at 11:43 AM

    Ima ovdje tko živ ? :)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • All
    • January 17, 2025 at 11:42 AM

    Ako nije problem molio bih da se netko tu i tamo ovdje osvrne na situaciju. Bio sam solidan dioničar prije nego prešao u tankersku pa van i ostavio sam Atpl nešto sitno, da bih pred nekoliko mjeseci skroz odustao od pozicije i zato više to ne pratim al bih rado čuo iz prve ruke kako će se odvijati situacija za male diničare kojima stvarno želim sreću jer znam kako im je. Hvala

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • All
    • January 17, 2025 at 11:33 AM
    Quote from KitoLovac

    Nijemci su upalili u bananu otkako su Zeleni i ljevičari preuzeli kontrolu. Imali su jeftinu energiju iz Rusije kao i 30% iz svojih nuklearki.

    Genijalci nuklearke izgasili, sjeverni tok nestao. Pa-pa. Ostali u banani a Angela naručila milijune imigranata od kojih većina na socijali.

    Pa eto sad zelene uvoze ugljen i plin brodovima. Cijela industrijau bananu zbog većih troškova. Povukli i veći dio Europe. Genijalci

    Njemački kancelar Schroeder je bio predsjednik najjače ruske energetske kompanije. Naravno da su gasili nuklearke i prebacili se na jeftini ruski plin. Rat im je nešto pomrsio planove ali dobili su popust na plin zbog "povecanih troškova" kako ti to nazivas, al navalu kineske jeftine kvalitetne robe nemoguće je zaustaviti. Njemacka auto industrija ne propada zbog plina već zbog razloga na koje ukazujem već 10 godina i više. Nema više nadojene i neupućene čeljadi koja će poluproizvod plaćati 30-40% više. Gotovo svršeno vrijeme. Prelaskom na EV švabi su potpuno mrtvi jer samo lud čovjek će platiti 30 % više poluproizvod kad ima Američkih i kineskih proizvoda. Pitaj mlade, ako ne vjerujem meni starom konju. Nažalost.


    Što se tiče plina, evo i.jedan članak koji će potvrditi ono sto sam rekao.

    Europa uvezla rekordne količine ruskog LNG-a, pokazuju podaci za 2024. godinu
    Europa je uvezla rekordne količine ruskog ukapljenog prirodnog plina (LNG), pokazuju podaci za 2024. godinu
    forbes.n1info.hr
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • All
    • January 17, 2025 at 8:40 AM
    Quote from StatusQuo
    Quote from All

    To ce im biti spas i možda i kraj.

    https://forbes.n1info.hr/aktualno/ponos…ati-ovaj-potez/

    Pa razmatra se prodaja samo pojedine tvornice koje niske zatvorit ne svega

    Kad sam pred koju godinu govorio da ce kinezi izgurati švabe maltene su me htjeli ubiti, pretprošle i prošle godine sam bio samo smiješan. Sad već polako počinjemo vidjeti pravo stanje, a sreća je ta da infrastruktura za EV je loša strana i još uvijek ima ljudi koji kupuju "švapsku kval'tetu" tako da možda i prežive, ali da su em preskupi, em u zaostatku stoji kako god okrenes. Kao sto rekoh dolaze mladi školovani ljudi koji ne pushe marketing već znaju izvagati uloženo/dobiveno a tu su švabeki već desetljećima u banani, a i veći dio evropljana da ne ispadnu samo oni crna ovca. A adpl ce najvj raditi za kineze ako ce moći biti konkurentni jer kinezi su nam trn u oku u svim segmentima X(

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • All
    • January 16, 2025 at 6:42 PM
    Quote from Backdraft

    Pa da mogu znati bio bih vrlo bogat... ovisi koloiko ce zaradivati pa nekih p/e 10.

    Ufff. Imam osjećaj da ako to postignu da ce cijena biti papar

  • Hrvatski ETF fondovi

    • All
    • January 16, 2025 at 6:40 PM
    Quote from filca

    Sve što navodiš vezano za (investicijske) fondove je dio razloga zašto mi se sviđaju ovi ETF-ovi od Intercapitala.

    Oni repliciraju indexe. U mjesečnom izvještaju točno vidiš koliki je udio koje pozicije i u sumi je zbroj tih pozicija >95% za SLO i HR Za ETF koji prati Rumunjsko tržište (7BET) U izvještaju je suma pozicija preko 85%.

    Općenito je to razlog zašto mi se ETF kao proizvod puno više sviđaju nego investicijski fondovi + imaju jeftinije naknade.

    Istina, naknade ovih Intercapitalovih ETF su i dalje skuplje nego naknade od svjetskih ETF.

    U konačnici se svodi na to da lajkam rad Interkapitala i to da se u njihove ETF može ulagati putem Genius aplikcije bez brokerskih troškova na (skroz jednostavan) način kao i kupnja klasičnih investicijskih fondova.

    Da, situacija je nešto bolja od IF-ova. Nemam iskustva, a bojim se da niti neću imati. :) Barem dok dionice lijepo privreduju. :)

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • All
    • January 16, 2025 at 2:45 PM

    To ce im biti spas i možda i kraj.

    Ponos njemačke auto industrije na meti Kineza. Je li moguće da će se realizirati ovaj potez?
    Kupnjom Vokswagen tvornica u Njemačkoj Kinezi bi zaobišli europske carine na uvoz kineskih električnih automobila.
    forbes.n1info.hr
  • Hrvatski ETF fondovi

    • All
    • January 16, 2025 at 12:56 PM
    Quote from filca

    Tek sam krenuo u rujnu.

    Ulažem preko Geniusa u njihove ETF da izbjegnem troškove brokera.

    U 4 mjeseca je CRO preko 15%, a SLO oko 7%.

    Ali nisma detaljno računao.

    Ok to je sasvim dobar rezultat za fond, mada ti je jasno da oni ako pametno ulažu imaju osjetno veći plus. Mene recimo je smetalo što su u doba kada sam ulagao u fondove nisam transparentno mogao vidjeti u koje tvrtke ulažu :) a recimo meni zanimljive tvrtke su ostvarivale godišnje po 50-150% + a ja sam dobiva 15 .... a rizik je kada sam vidio da fond manageri nemaju ama bas nikakvu odgovornost i jos kako rade kod nas regulatori i da politika tu debelo ima prste nije mi dugo trebalo da krenem u samostalne pohode. Ali to sam ja.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • All
    • January 16, 2025 at 12:45 PM
    Quote from hugh
    Quote from All

    Zanima me kako to misliš "kad prođe kriza zbog kineza" ?

    kinezi koji AI rade dar mar u području EV plus opća kriza AI i partnera adpl......

    Tu se malo razlikuje naše mišljenje. Evropski proizvođači a pogotovo Njemački su se razbahatili i kako već desetlječima šišaju ovce i ne ulažu u razvoj (ovo zadnje se tiče isključivo za veliku većinu Njemačkih) I sad kad su ih kinezi prešišali su u panici. Došli su mladi školovani ljudi koji ne bleje pred znakom VW, Audi i kupuju napamet. Gleda se uloženo/dobiveno a tu su Švabi već desetljećima banana pogotovo VAG koncern. Prošla su vremena kupovanja ovaca na marketing. A što se tiče električnih tu je kinez otišao debelo dalje jer radi vozila nižih cijena i koliko vidimo švapski električni su naspram američkih i kineskih poluproizvod osim ako nisu potpuno kineski al i dalje su preskupi. Dakle mislim da im je odzvonilo ako nešto debelo ne okrenu. No pitam se šta bi to mogli napraviti ? Ovo sa carinama su ga sami sebi metnuli kao sto vidimo .... Da ne mislite kako su mi to neki neupućeni rekli da ja navijam za kineze. Naprotiv, al treba realno sagledati. E sad adpl ima šanse raditi i za Ruse i kineze (na kraju to je zapravo ruska tvrtka) ili za Amere ili .....

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • All
    • January 15, 2025 at 9:18 PM
    Quote from Backdraft

    Ovo je ta sada kocka i spekulacija, izgledi su dobri, ali to je daleko od zdrave firme

    A sto misliš koja ce joj biti cijena kada bude po tvojem misljenju zdrava firma ?

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • All
    • January 15, 2025 at 7:50 PM
    Quote from hugh
    Quote from All

    Sljedeći period po mom mišljenju i dalje nikako ne ide u prilog evropskim proizvođačima automobila, jer kinezi se uopce ne sale. Kada sam ukazivao na to prošlih godina vecina je sa podsmjehom gledala na moje komentare kao i na kineske proizvođače, a mislim da ima jos onih kojima je smiješno, pa me zanima kakva su očekivanja 25 i 26-ta ?

    jednom kad prođe kriza zbog kineza doći će vjerovatno recesija i nadrljat će opet ako uopće i iz ovoga izvuku živu glavu jel novih ugovora nema a kapaciteti nisu popunjeni bez obzira što i dalje prodaju priću o trenutnim poslovima na kojima iovako ne zarađuju ništa osim gubitka.........

    Zanima me kako to misliš "kad prođe kriza zbog kineza" ?

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    • All
    • January 15, 2025 at 11:47 AM
    Quote from umalo

    Od silne perspektive na ovoj dionici nitko ni da je pogleda čak ni milijarder neće je niti izoliranim štapom

    Ja sam gledao jedno vrijeme i činilo mi se ok sa p/e oko 13 no mislim da sam dobro procjenio i okrenuo se dionicama koje lete, a neke ce po svemu sudeći odletjeti ....

  • Hrvatski ETF fondovi

    • All
    • January 15, 2025 at 11:10 AM
    Quote from filca
    Quote from KitoLovac

    Piše za 7SLO 33% + dividende pa kao 40%. Ne pratim baš ove naše ETF. Ako kupim 7SLO da li dobijem i dividendu?

    Ovi ETF-ovi od InterCapitala su akumulirajući. Dividenda se uplaćuje u imovinu fonda i na taj način raste cijena udjela.

    Koliko prinos imaš u 24-oj u ETF-u ? Pitam zato jer sam jos uvijek ljut na sebe sto sam prvih jedno 4-5 godina burekario po fondovima sakupljajući mrvice, umjesto da sam odmah krenuo na ZSE i ostvario dobit vrijednu pažnje, zalaganja i ulaganja.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • All
    • January 15, 2025 at 10:37 AM
    Quote from mesetar
    Quote from All

    Izgleda da je krenulo. Jel netko možda zna kako ide žalba na presudu ?

    Vjerojatno netko zna kad se tako kupuje.

    Ja i dalje smatram da ishod tih parnica uopce nije bitan, a k tome su predviđanja da ce ispasti + za tvrtku. Ako pogledamo koliko poslova se otvara uz ovakve marže ne znam sto moze poći krivo. Ove godine biti ce zanimljivo koje poslove sve ce dlkv pokupiti jer uz nekoliko zemalja u kojima rade otvaraju se poprilično veliki poslovi a tu je sada i Ukraina .... Fundamenti za sada jos nisu strong buy i zato jos nema pravog stampeda al imam osjećaj da ce biti slično kao i sa kodt gdje smo ostvarili usuđujem se reći abnormalno veliki profit.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • All
    • January 15, 2025 at 10:26 AM
    Quote from Zvjezdani

    Evo još nekoliko "fun facts".

    U proteklih 6 mjeseci ukupno je bilo 350 različitih prodavatelja ADPL-a, a na strani kupaca se našlo njih 260. Od ovih 260 kupaca, njih 33 se počastilo sa više od 1.000 komada dionica.

    U potpunosti je iz vlasničke strukture izašlo 267 dioničara, a istovremeno imamo 71 novog dioničara.
    Vlasnička struktura je smanjena za 6,26% (prije sam krivo napisao da je taj postotak, 6,66 - vražji broj :D).

    Od ovih novih dioničara imamo i rekordera koji si je piknuo nešto više od 6.000 dionica.
    2 novih je čvaknulo između 2.000 - 3.000 dionica, a njih 8 između 1.000 i 2.000.
    60 ih je šopingiralo do 1.000 dionica.

    Display More

    Sljedeći period po mom mišljenju i dalje nikako ne ide u prilog evropskim proizvođačima automobila, jer kinezi se uopce ne sale. Kada sam ukazivao na to prošlih godina vecina je sa podsmjehom gledala na moje komentare kao i na kineske proizvođače, a mislim da ima jos onih kojima je smiješno, pa me zanima kakva su očekivanja 25 i 26-ta ?

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™