Svemu dođe kraj pa i rasprodaji, sentiment je ipak malo drugačiji.
Budemo vidjeli...
Svemu dođe kraj pa i rasprodaji, sentiment je ipak malo drugačiji.
Budemo vidjeli...
Budfox
Ja to ne vidim u knjizi što ste napisali.
Ako želite napišite od kad imate zadnju knjigu i napišite tko je prodao i koliko komada je imao prije a koliko komada je imao na datum vaše zadnje knjige, ja imam od 25.02. pa provjerim i javim povratno.
AP Sveti Vlaho $14,500 spot
Ovaj spot gore je ugovoren u 9/2020 kad je Panamax spot index bio na 13 000 $ što je za prošlu godinu bila dobra zarada.
Danas je oko 20.000$ pa predviđajte zaradu...
Nemojte da Vas prepadnu, Atlantska sad zarađuje i to jako jako dobro. Pričekajmo naredna izvješća pa ćemo biti pametniji, tada će i cijena biti "neloša".
Razlog je isti kao i kod bilo kojeg drugog leasinga. Leasingom si smanjis kreditnu izlozenost, poboljsas cashflow, cesto je takav leasing povoljniji u smislu kamata koje placas u usporedbi sa klasicnim kreditom - ovo je posebno postalo naglaseno zadnjih godina u brodarstvu jer je sve manje banaka bili spremno financirati brodove i kamate su bile velike Mozes primijetiti da su oni prosle godine i kupili jedan polovni brod, mozda bas od novca koji im se oslobodio zbog SLB (Sale and Leaseback). Po meni je to bio dobar trenutak za kupnju jer je trzisna vrijednost polovnih brodova bila na dnu, a od prosle godine je pocela rasti.
Sale and Leaseback je vec drugo prisutan u biznisu, a zadnjih godina je sve rasireniji u brodarstvu.
Brodarstvo je vrlo kompleksno. Zanimljivo je, a to mnogi cesto zaborave, da kada vozarine rastu prihodi po brodu se naravno povecavaju dok operativni troskovi ostaju prakticno isti i onda vrlo brzo imate ekstra profirt, ali isto tako i vrijednost brodova jako raste jer su brodovi radna/prihodovna imovina, a to sve se onda multiplicira i snazno odrazava na vrijednost firme i posljedicno cijenu dionice. Zato je NAV posebno specifican i bitan pokazatelj u brodarstvu i ceste su revalorizacije imovine u knjigama.
Evo jedan kratak clanak koji objasnjava Sale and Leaseback u brodarstvu:
https://www.assetfinanceinbrief.com/2019/10/ship-s…k-transactions/
Ovdje je kolega Mitkko dobro obajsnio.
Atlantska nakon što leasing istekne je naravno vlasnik tih brodova.
A vozorine su se oporavile i ostvaruje se extra profit na brodovima.
SZAIF je prema knjizi od 25.02. imao 18331 kom. , dakle oni nisu prodavali zadnjih 10-ak dana.
Kaj mislite ako se Maraska "slučajno" proda za recimo 25 mil. eura koliko će isto utjecati na cijenu dionice?
Zatišje pred buru...
Ova tema se mogla nazvati i dry bulk drukanje bez cenzure
Naravno.
Ali brojke su ipak naslonjene na isto.
Izgleda da OTP više ne prodaje, bar nije u zadnja dva dana.
Ostao je još SZAIF sa nekih cca 15000 komada ili oko 3 mil. kn.
Neš ti fondova, ugodno je trgovati s njima...
Ove vozarine za Atpl znace 600k kuna cistog dnevno. Nelose. Nekih tricavih 150 kn EPS-a ako godinica bude "nista posebno".
Meni je i EPS od 100 kn dobar za 2021, 140 mil. kn dobiti, budemo vidjeli tko će biti bliže...
https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…r=1&bypass=true
Ovi su napredni, valjda prate futurese.
Poštovani, može neko stavit zadnje brojke baltic index od jucer.
Hvala puno👍
Otiđi na Stručne rasprave(DRY BULK BEZ CENZURE)...tamo imaš.
S obzirom da je 4 kvartal oko pozitivne nule a vozarine za brodove koje ima Atlantska su duplo veće u odnosu na 4 kvartal te ako im je pola brodova na spotu a vjerojatno su i neki dugoročni ugovori istekli...dobit u 1 kvartalu ove godine ne bi smjela biti manja od 25 mil kn a u idućim kvartalima bi trebala biti samo veća s obzirom na okolnosti oko vozarina.
Ovo je naravno samo moja pretpostavka...
..... Danas se vani lijepo zeleni
https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…r=1&bypass=true
Šta je reć?
ništa posebno!! može to još bolje
Ja upotrebljavam termin "ne loše"
Vidim tu opet neke stare znalce.
Fali još eminentni stručnjak gosp. Marcipan, čeka se njega da igra počne.
Ekonomija i ljudi u RH su dobrim dijelom
"stali" i čekaju da im neko drugi zaradi plaću, ukoliko se brzo ne pokrenemo posljedice po cijelo gospodarstvo će biti nesagledive. Stoga, poslati ljude da rade uz maksimalne mjere opreza inače ne bu dobro.
mene brinu banke i njihov kapital, da li su spremne na moguće situacije neizvršavanja obaveza od strane klijenata odnosno naglog povlačenja novaca od strane fizičkih osoba ako panika ekskalira.
Očekujemo izjavu stožera za krizna stanja.
Od sastanka do sastanka, ma koliko god bilo nepopularno, nadam se da će zatvoriti granice
Da, to je jedino rješenje, zatvoriti granice.
Tko želi ući 14 dana posebna karantena, ne doma nego karantena.
Sve ljude koje su bili u kontaktu s zaraženima pronaći i staviti u izolaciju.
Inače ćemo imati puno zaraženih i paniku.