Da li je dobro ?
I obecavajuce ?
Nisam lijen.
Na poslu sam 😥
Zločesta, opet se praviti da ste muško.
Niste par godina već
Da li je dobro ?
I obecavajuce ?
Nisam lijen.
Na poslu sam 😥
Zločesta, opet se praviti da ste muško.
Niste par godina već
Kako ne vidite da je to samo predstava s tim sitnim kupnjama.
Pa da je želio kupovati radi zarade, bio bi na bidu s tisućicama komada, a ne danas čim je netko prosuo do 310, bid se razbježao i čak potpuno nestao, nije više bilo ni komada ni na 300 kn.
Toliko o vjeri u podcjenjenost, i njegovoj i onih koji ovdje pišu svaki dan i navlače druge da im dižu cijenu.
Vani su brodari opet u minusima, a ovdje se očekuje da jednostavno kao mora rasti, i to samo zato jer je netko kupio neki sitniš od sto komada??
To ti je igranka sa povlačenjem naloga.
Još je vrijeme akumulacije. Tako kažu.
Ostao si bez dionica?!
I ti si platio školicu, svi je moraju platiti, ne brini za nas investitore.
Pošalji nam koliko si dionica imao kad si prodao a koliko ih sad možeš kupiti za taj novac. Malo manje, ne?!
Ali kad bi ti ja rekao da je cijena dionice i dalje jako jeftina...ne bi vjerovao.
Ovo, ovo, ovo se zove 330 barem odmah na otvaranju
Meni je dovoljno što su Kvark i Domijan kupili. Ostali mogu i prodati kao ovi naši prodavači koji se brinu za našu investiciju.
I danas je ATPL pokazala koliko je nepredvidiva....nije to prvi puta da ide kontra...... BDI dolje a ATPL gore.....
Pa mora nadoknaditi bar djelomično rast brodara vani od 100-400%.
Samo su Cape-ovi pali danas.
Ne može stalno BDI gore, nakon 400% rasta u odnosu na prošlu godinu mora se to malo iskorigirati da možemo dalje prema vrućem ljetu i jeseni.
Sve je posloženo.
S obzirom da je Atlantska rasla minimalno u odnosu na BDI tj. vozarine ima tu još prostora ohoho...
Jel postoji neki razlog ili je jednostavno pregrijanost pa lagana korekcija?
Samo su Cape-ovi pali danas.
Mora se to malo iskorigirati da se može nastaviti rast. To tako ide.
Polako...ovo su takve vozarine gdje se zarađuje i to puno.
Eto, čim malo stane, tišina, vjerojatno sad izlaze oni koji su pisali svih ovih dana.
Pripremite se za kupnju jel slijedi rušenje na malom prometu.....možda uhvatite koji kom.......
Joj, pokupiti će im tu sirotinju:-))
Ljudima je naprosto jaaaako tesko, gotovo nemoguce prihvatiti da ce do znacajnijeg pada, korekcije, zovi to kako hoces, doci samo u slucaju ozbiljnog zaokreta vozarina prema dolje. Ali imam jednu novost: to se desiti NECE. Barem ne slijedecih nekoliko godina. Put vozarina je up, snazno up i vulkanski, stratosferski up, uz povremeni sezonsku korekciju, mozda, i to samo na visokim i vrlo visokim razinama. Naprosto se globalna konjunktura tek pocela zahuktavati, a preko pola svijeta je jos u koroni. Zamislite kad to prodje s cjepivom... Zapravo nemojte, jer boli glava od toga.
Vizionarski si to pogodio još ljetos.
Respect.
Svi parametri su na strani dry bulk sektora.
Eksponencijalni rast na ovakvim rastućim vozarinama je jako zanimljiv. :-))
Budemo vidjeli...
298 će pasti ko plitak potok. Ajmoooo
Logično razmišljanje s obzirom da je pitanje da li će biti sutra prilike kupiti po 298. Kaj će biti tek jednog dana kad "investitori" shvate da je cijena dionice na malo višim razinama nego sad zapravo jako jeftina.
Ovdje se čeka da izađe jedan od prodavača(SZAIF) kojemu je ostala još određena količina i koji očigledno želi izaći na ovim razinama...slično kao na 185 do 195 kn.
Znate li kolega tin koliko im je jos komada ostalo?
Imali su prije tjedan dana točno 13.000
Možda imaju sad još cca 8.000 i to je to.
Ako će ići do kraja.
Display MoreSpominjali su se i dugoročni ugovori.
U industriji, a time i sektoru transporta, nisu tako rigidni ugovori...kao primjerice u bankarstvu.
Nisi rob ako imaš višegodišnji ugovor. Oni se revidiraju pri većim promjenama cijene. Dogovara se.
Nikome nije u interesu raskidati ugovore i plaćati penale.
Nije u interesu ni korisniku da ostane sa pimpekom u ruci pa da si traži nove brodove po spotu.
Stvari ne fukcioniraju tako.
Naravno, igra vremena.
Kad se vozarine izneveliraju kroz određeni vremenski period rezultati će biti odlični.
Strpljenje će tu odigrati glavnu ulogu.
ma i 5 kuna bi dao samo da I.B. kupi bar malo pa nestanu ikakve nedoumice oko atpl.......borio se ko lav u onom padu ( mada moram priznat da mi se to u određenim trenutcima nije sviđalo )pa nek i sad pokaže zube.......
Borio se, da...čovjek prodao oko 50 000 dionica u onom padu...
Nedavno su izlazili veliki institucionalci (OTP(kupio od IB), Slavonski fond) i
neki još izlaze (CO), a kupuju većinom mali ulagači. Sve piše u
knjizi dioničara.
Opet Vas moram demantirati.
Mislim da je sad svima sve jasno.
I.B. otkupio dionice koje je imao založene.
OTP prije par tjedana sve prodao.
Croatia Osiguranja je prebacila mali dio na skrbnički, dio su prodali tada a u zadnje vrijeme na tom računu se kupovali.
Jedino SZAIF prodaje, nema još nešto puno i to je to.
Mali baš i ne kupuju. Kupuju malo "ozbiljniji" igrači.
Eto sad znate....
Display MoreNije poanta da nema napisano koliko je ugovoreno minimalnih primanja jer to pise svake godine nego je poanta tendecioznog negativnog prezentiranja s krivim pristupom jer ocito nije detaljnije ulazio u znacenje napisanog i pokusao rasclanit da dobije sliku sta ti brojevi znace i govore nam, nesto slicno na sta sam sam se ja osvrnio vezano za to ukratko, ali potrebno je odradit jos neke pristupe da vidimo kakve oscilacije iz pretpostavki mozemo dobit
S druge strane tu se govori o minimalnim primanjima ugovori mogu sadrzavati minimalne vozarine i premiju u ovisnosti o stanja na trzistu pa onda iz toga broja opet nista sigurno necemo zakljuciti bez da saznamo detalje o ugovorima, s obzirom da to necemo saznati osim ako netko pita na gs i dobije odgovor, za nase potrebe izracuna mozemo se bazirati na ocekivanu minimalnu zaradu ako nesto uspijemo konkretno zakljucit iz tih brojeva
Znači, ja stavljam stvari ovdje iz REVIDIRANOG izvješća i onda me napadate da lažem.
Stvarno svašta čovjek ovdje doživi, ali to nije ni bitno. Bitna je istina o poslovanju firme, te
o tome ovdje pričam.
Evo dio za vrijednost brodova - str. 27:
Ključno revizijsko pitanje - Procjena vrijednosti brodova
Grupa upravlja brodovima čija je knjigovodstvena vrijednost na dan 31. prosinca 2020. godine iznosila 1.079.632
tisuća kuna (31. prosinca 2019. godine 1.232.478 tisuća kuna). - RAZLIKA 150 milijuna kunaEvo dio za trezorske dionice - str 71 (printano 41):
Dugoročni kredit ACT Maritime LLC u iznosu 12.250 tisuća USD iz prosinca 2017 iskorišten je za
refinanciranje kredita za izgradnju AP Ston kod Credit Agricole Corporate & Investment Bank. Rok
otplate kredita je 3 godina, a osiguranje je neopoziva garancija Atlantska Plovidbe d.d. te trezorske
dionice. Ap Ston je refinanciran od strane Huaronga (točka 7.) u visini od 10.000 milijuna USD te je dio
obveze po kreditu otpisan (bilješka 3.)Evo dio za tužbu bivšeg člana Uprave - str 73 (printano 43):
Sporom značajnije vrijednosti može se smatrati spor kojega protiv Društva vodi njegov bivši član Uprave.
Iznos potencijalne obveze u navedenom sporu iznosi 4.072.202,99 kn uvećano za pripadajuće zakonske
zatezne kamate te parnične troškove.
Evo dio omjer duga i kapitala - str. 44:
Omjer neto duga/novca i kapitala - Kapital smanjen za cca 90 milijuna kuna (gubitak)
2019: 132%
2020: 153%
Evo dio za petogodišnji time charter - str 64 (printana 34):
U prvoj polovici 2020. godine stupilo je na snagu novi petogodišnji time charter ugovor za naša četiri
broda AP Jadran, AP Argosy, Zagreb i Miho Pracat.
Pa tvrdili ste da je 10 brodova na dugogodišnjem t/c.
Sad ste pročitali da je 4. Odlično.
Pa citirate "insajdera" s drugog foruma pa se on ograđuje od Vas.
Isto tako tvrdili ste da je AP na prosjeku vozarina 13.000 Usd bila na 0 u prošlosti tj. da nije zarađivala. Ali ne znate koji kvartal i koje godine, slučajno ste pogriješili.
Pa ste tvrdili da je dobit zapravo 0, a ista je 12 mil.kn neto a 35 sveobuhvatna.
Pa na dry bulk bez cenzure pišete da plove po 12.900. Plovili su. Prošlost.
3 mjesec je bio 14.000. Sad je dosta više.
Probajte izračunati koliko.
A znate i da je vrijednost brodova od 31.12. znatno porasla, nekome na sreću a nekome na žalost.
Display MoreVozili su u ožujku prosječno po 14.000.
Sad je to sigurno znatno više.
Dakle sad ne voze po 12900.
Govorim o prosječnoj vozarini za Q1 - hoćete stranicu iz izvješća.
Izvješće za Q1 - str 5.
Prosječna dnevna vozarina AP u Q1 2021 iznosila je 12.908,50 USD
To svi znaju. Napisali ste da voze po tim vozarinama. Vozili su. Sad je malo više, ne?
Atlantska plovidba plovi po prosječnoj vozarini 12900$, pa će propustiti veliki dio
ovoga rasta SPOT Vozarina, te bi se moglo reći da plove po 40-50% nižoj cijeni od
tržišta, zahvaljujući Upravi.
Vozili su u ožujku prosječno po 14.000.
Sad je to sigurno znatno više.
Dakle sad ne voze po 12900.
Display MoreKolika je razina zaduženosti tolerirajuca za bulk brodara? U dugome roku? U smislu, karikiram Net Debt/Ebitda = ? Jel netko ikad naletio na podatke za brodarsku metriku?
I koliko je to sada?
Koliko možemo pretpostaviti ili procijeniti da će biti Ebitda na kraju 2021.godine?
I da li postoje neke potencijalne obveze koje se mogu pretpostaviti da će u sljedećih godinu ili dvije realizirati? Tipa ugradnja strojeva/uređaja za udovoljavanje nekim ekološkim ili emisijskim normama i slično?i
Da li je uprava navela neke takve troskove/rashode?
Za boldani dio mi se čini da na 10 brodova trebaju ugraditi Sustav za pročiščavanje balastnih voda, što je cca 0.5 - 1 milijun $ po brodu.
Čini mi se da 2 novija broda već imaju to tvornički ugrađeno otprije. Dug je jako velik (mislim 873 milijuna kuna), te se ne smanjuje, već
naprotiv povećava i mislim da je veliki uteg trenutnom poslovanju.
Strani brodari idu redovito svakih par mjeseci/godina u dokapitalizacije i izdavanje novih dionica (mislim GOGL trenutno, a on je jedan od najvećih brodara na svijetu), ali kod nas vjerojatno nema zainteresiranih ulagača u ovu cikličku industriju, pa se uglavnom Uprava većinu vremena bavi reprogramom i/ili otpisom duga, te počekom na postojeće obveze.
Vidim da su i trezorske dionice založili za kredit, a nadao sam se da će ih jednog dana podijeliti za dividendu, ali od toga ništa.
Nego, šta kažete na dividendnu politiku koju su objavili prije par dana, baš me zanima kada će kapnuti neka divka, možda
genaral budućnosti zna nešto više
![]()
![]()
Opet je krivo napisano. Sve je svima jasno.
Nemam namjeru po treći put ispravljati krive stvari. Vjerodostojnost.
Naravno da će raskinuti ili revidirati t/c ugovore. Svatko tko zna nešto o t/c brodarskim ugovorima će Vam to potvrditi. Pitanje je samo roka koji su potrebni za raskid ili revidiranje ugovora a koji su navedeni u klauzulama istoga.
Pa gdje si do sada druze tiziane? Ima 10 ili vise dana da pokusavam naci nekoga ko zna nesto o tc ugovorima. Dakle...kako izgleda standardni ugovor u slucaju mega rasta ili pada bdi, bpi. Kad se klauzule aktiviraju, neki real life scenarij? Spasi nas
Malo znam, a nešto su mi rekli.
:-))
Bud kako je onda spot prvog i drugog miseca 12 a treceg 14 ako je tako fiksirano? 6 je fix 6 ne. Ako su pametni i to ce raskinuti.
Naravno da će raskinuti ili revidirati t/c ugovore. Svatko tko zna nešto o t/c brodarskim ugovorima će Vam to potvrditi. Pitanje je samo roka koji su potrebni za raskid ili revidiranje ugovora a koji su navedeni u klauzulama istoga.
Pa kako bio Spot ozujka 14 000 da je istina to sto pise? Dajte molim vas razmisljajte svojom glavom, dovoljno je pogledati postove tog lika da vidite da je iz ruzicastog presao u crno, prodao i sad blati.
Jel tko procitao ovu stranicu 34, pa kako onda moze lagati? Nije da ga branim, a sam nisam to citao, pa pitam.
"Najvažniji dio ova dva jučerašnja izvješća je stranica 34 Revidiranog GFI na kojoj se vidi da su prije 31.12.2020. Ugovorili VELIKU VEĆINU flote po FIKSNIM time charterima(ne index povezani).
Navedeno ne piše u izvješću.
Display MoreSta nije prije nekih mjesec dva kolega Alias napisao da brodovi vrijede oko 130-140 mil$. Moram priznati da sam i ja nekad bio protiv Aliasa, kad je pisao ruznim rijecnikom na poslovnom, ali cini se da sam ga trebao poslusati. Oni koji su dulje u dionici znaju o cemu pricam. Sad kad je Alias bio CnB u pravu to za imovnu nešto nam se general budućnosti više ne javlja. Kako to da imaju najboljeg revizora, a ipak se dogodio taj problem s imovinom?
Evo kolega lapad pise na poslovnom o TC i SPOT-u na ATPL brodovima i cini se da ima ispravne informacije, pa prenosim ovdje i zanima me sto mislite:
"Ovo izvješće za Q1 je jedno od najgorih od poznatih svjetskih dry bulk kompanija.
Novog glavnog izvršnog direktora treba smijeniti što prije.
Za to se kao dioničar zalažem.
Najvažniji dio ova dva jučerašnja izvješća je stranica 34 Revidiranog GFI na kojoj se vidi da su prije 31.12.2020. Ugovorili VELIKU VEĆINU flote po FIKSNIM time charterima(ne index povezani).
U 2020.,kad je prosječna vozarina bila 8.800 oni ugovaranju TC za većinu flote i to do 1 year TC najmanje 231 mil.budućih primanja i od 1-5 TC najmanje 520 mil.
Ovako visoki brojevi MINIMALNIH budućih primanja govore da je najvjerojatnije barem 10 od 12 brodova trenutno vezano u TC.
Šteta od toga će iznositi desetine milijuna kuna samo ove godine a dugoročno i desetine milijuna dolara, na ovako dobrom spot tržištu.
Druga ogromna greška je ne kupovina jeftinih polovnih brodova u veljači i ožujku kad je spot od letio na iznad 20k a cijene brodova bile kao da je spot oko 10k$.
I takvu PRILIKU DESETLJEĆA nisu iskoristili i nanijeli veliku štetu firmi.
Zbog svih tih loših poteza glavni izvršni treba biti smjenjen i da na čelo firme dođe netko tko zna svoj posao.
P. S. U doba najvećih vozarina zadnjih 10 g oni posluju s pozitivnom nulom u 1Q."
Molim Vas da stavite izvješće da vidimo da li je dobit 0.
Piše u izvješću da je neto dobit 12 mil. kn a sveobuhvatna 35 mil.kn
Također molim da dokažete da su svi brodovi na T/C.
Kako je onda moguć rast vozarina u 3 mjesecu na 14.000 USD?
Ako imate vremena možete i napisati koliki je rast prihoda, EBITDA marže i za koliko je vrijednost brodova porasla u zadnja 4 mjeseca?
Lijepi pozdrav.